Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -ongelmathread

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -TM-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Mulla kävi niin, että ennenku huomasin tuon erheen sain hommattua yhteen peliin saavutuksen ja sen perään vielä toisenkin.
Nyt mulla onkin sit dashboardilla avatarin vieressä lukemana 50G, vaikka tosiasiassa mulle on jo kaikki tullu takasin (n.18 000), sekä tuon ko. pelin achievementlistassa näkyy vaan nuo pari tänään tullutta, vaikka "compare games2 -listassa GS on +300.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Palautin tilin boksille, niin nyt näyttää konsolin kautta katsottuna oikean gamerscoren, mutta jos joku kavereista katsoo niin näyttää edelleen 25G.

Toivottavasti korjautuu pian, kun ei oikein tiedä uskaltaako pelata mitään.

Edit: Oli sieltä näköjään yksi Mass Effect 3 achievement hävinnyt :D
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Score muuttui heti oikeaksi xbox.comissa, kun avasi yhden saavutuksen. Se ei vaan osaa automaattisesti päivittää sitä kokonaismäärää sinne ilman pientä aktiviteettiä.
 
Jaaha, alkaa hermo kirraamaan nyt toden teolla tuon poksin DVD aseman kanssa. Välillä lukee levyä ja välillä ei. Kaikkia niksejä kokeiltu mitä netistä on löytynyt, toimien vähän aikaa, sitte heittää taas "open tray" tai "disc is unreadable. Pliis kliin juor disk an trai agen", en jaksa. Nyrkillä kylkeen ja kone kiini :).

Mistähän mahtaisi saada uusia asemia kenties? En nyt muista aseman merkkiä viime aukaisusta, mutta liekkö Lite-On, kun muistin mukaan johdot oli valkoiset tai keltaiset. Meneekö kamppeeseen heittää ihan normi PCn DVD asemaa :O? Sattuisi sellainen lojumaan vanhasta raudasta ylimääräsenä.

Itse aseman vaihtohan on iha simppeli, mutta se "avaimen" siirtotsydeemi menee iteltä vähän ohi..? Vinkkejä otetaan vastaan :). Tänks..
 
Mulla oli sama ongelma, nyt toimii. Dealextremestä vaan lukupää tilaukseen ja vaihtoon. YouTubesta löytyy videoita avuksi.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Mulla on microsoft xbox 360 racing wheel ja se ei löydä xboxia!! Paristot vaihdettu monta kertaa ja testattu että ne on toimivat.Se paristokotelo on ehjä testasin normaalissa xbox 360 langattomassa ohjaimessa sitä. Apuja! Helppejä! Kiitos jo etukäteen!
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Mulla on microsoft xbox 360 racing wheel ja se ei löydä xboxia!! Paristot vaihdettu monta kertaa ja testattu että ne on toimivat.Se paristokotelo on ehjä testasin normaalissa xbox 360 langattomassa ohjaimessa sitä. Apuja! Helppejä! Kiitos jo etukäteen!

Siis se kalibrointi ei toimi vai?
Eli painat niin ratista kuin konsolistakin sitä kalibrointi nappulaa?
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Nyt ois IIISOOO ongelma tän uuden xbox360 slimin kanssa. Sillä pätkii melkein kaikki pelit ihan sairaasti esimerkiksi The elder scrolls iv oblivion. Fps on erittäin matala korkeintaan joku 20. Oon yrittänyt poistaa välimuistin mutta se ei auttanut yhtään... oon koittanu vaihtaa TV:tä ja koittanut vaihtaa xboxin asetuksia mutta mikään ei auta. suurin osa peleistä pätkii. Oon myös koittanut pelata pelejä kovalevyltä ja pelkältä cd:ltä mutta ei auta. Help me please ??
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Edelliselle:

Meillä oli kerran vähän samaa ja vika oli viallisessa HDMI johdossa. Se vaihtoon ja homma toimi.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Pyytäisin apua yhteen juttuun. Itellä oli joskus puol vuotta sitten boxi johon olin ostanu muutamia pelejä marketplacesta, joten mulla on tässä boxilla 2 accounttia, eli toisella pystyin lataan noi pelit, mutta toisella accountilla en pysty pelaan ollenkaan. Tulee vaan että peliä ei pysty pelaamaan. Joten pystynkö millään pelaamaan tolla uudemmalla accountilla vai en?
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Nyt ois IIISOOO ongelma tän uuden xbox360 slimin kanssa. Sillä pätkii melkein kaikki pelit ihan sairaasti esimerkiksi The elder scrolls iv oblivion. Fps on erittäin matala korkeintaan joku 20. Oon yrittänyt poistaa välimuistin mutta se ei auttanut yhtään... oon koittanu vaihtaa TV:tä ja koittanut vaihtaa xboxin asetuksia mutta mikään ei auta. suurin osa peleistä pätkii. Oon myös koittanut pelata pelejä kovalevyltä ja pelkältä cd:ltä mutta ei auta. Help me please ??

Oblivion on kyllä muutenkin erittäin laginen peli boxilla.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Pyytäisin apua yhteen juttuun. Itellä oli joskus puol vuotta sitten boxi johon olin ostanu muutamia pelejä marketplacesta, joten mulla on tässä boxilla 2 accounttia, eli toisella pystyin lataan noi pelit, mutta toisella accountilla en pysty pelaan ollenkaan. Tulee vaan että peliä ei pysty pelaamaan. Joten pystynkö millään pelaamaan tolla uudemmalla accountilla vai en?

Kyllä niitä yleensä pystyy pelaamaan vain sillä accolla millä ne on ostettu.
Jokunen peli toimii pienellä kikkailulla useammalla accolla.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Kyllä niitä yleensä pystyy pelaamaan vain sillä accolla millä ne on ostettu.
Jokunen peli toimii pienellä kikkailulla useammalla accolla.

Ite ainakin muistan että nää pelit mitkä mulla on tolla vanhalla accountilla, niin veli pelas kans niitä omalla accontilla. Outoa..
 
Mikäs on kun ohjain ja boksi ei meinaa löytää toisiaan. Minuutin pari saattaa kestää yhdistyminen ja välillä putoilee yhteydestä. Eniten ongelmia tällä uudella hopeanvärisellä ohjaimella jossa kohotettava D-pad.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Tosta mun pätkimis ongelmasta. Olen kokeillut erillä hdmi johdoilla ja normi johdoilla ja jopa VGA johdolla, siltikin pätkii ja ongelma ei ole vain yhessä pelissä vaan esim Mafia2. ja kun kaverin boxilla kokeilin tota oblivionia niin sillä ei pätkiny yhtään.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Tosta mun pätkimis ongelmasta. Olen kokeillut erillä hdmi johdoilla ja normi johdoilla ja jopa VGA johdolla, siltikin pätkii ja ongelma ei ole vain yhessä pelissä vaan esim Mafia2. ja kun kaverin boxilla kokeilin tota oblivionia niin sillä ei pätkiny yhtään.

Ootko kokeillu asentaa pelejä kovolle? Jos dvd-aseman lukupää on likainen ja hidastaa datan lataamista. Onko boksi hyvin tuuletettuna, ettei se esim. kuumene? Onko boksia käsitelty varomattomasti? Onko boksi vanha?
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

olen asentanut pelejä kovolle. boxi on 6kk vanha. se on hyvin tuuletettuna eikä mikään tuki ilmanvaihtoa. ja sitä ei ole käsitelty varomattomasti. silti pätkii niin H*lvetisti.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

olen asentanut pelejä kovolle. boxi on 6kk vanha. se on hyvin tuuletettuna eikä mikään tuki ilmanvaihtoa. ja sitä ei ole käsitelty varomattomasti. silti pätkii niin H*lvetisti.

Ei jää sitten kuin yksi neuvo... huoltoon----->
 
Ylös Bottom