Vastaus: Xbox 360 ongelmathread
isolohko sanoi:
Boxi Saksassa 07.11 ,viimeinen UPS merkintä. Soitin tukeen 19.11 että missä mennään?
Sanoivat että työnalla, "sina soitta loppuviikko" ja minähän soitta sitten
Näyttää olevan vakio tuo kuukausi ovelta ovelle . UPS setä sanoi että näitähän kannetaan joka päivä ja paljon.
Soitin sitten eilen 23.11 tuen tytsille. Taustalta kuului nyt hirveää älämöloä ainakin venäjäksi ja portukalin kielellä. Mahtoi olla Iigori vihoissaa kun tuen setäkin huusi niin perkeleesti ettei tytsin ääntä meinannu kuulua.
"Laiteesi on korjattu ja lähetetty takasin, tässä seuranta numero".
Ja kas laitehan on jo kaupunkini UPS toimipaikassa
Pitäisi olla jakelussa maanantaina.
Kävin viikolla mielenkiintoisen keskustelun paikallisen supermarketin "viihde puolen" myyjien kanssa aiheesta XBOX360 takuukäsittely sekä myyjän vastuu. jokaiseen kysymykseen todettiin vai että soita tukeen. Odotan innolla jatkuuko keskustelu marketin johtaja kanssa.
Mitäs sitten kun ja jos korjauksesta tullut boxi ei toimikkaan? Olen antanut myyjälle/maahantuojalle mahdollisuuden korjata virhe. Näin ollen minulla kuluttajana on oikeus
vaatia vastaava toimiva tuote viallisen tilalle. Näihin laitteen elikaari asiaan on myyjän turha vedota , eihän kukaan osta yli 300 laitetta jos sen tiedetään kestävän vain vuoden.
Tuntuu että koko asiaa haluttais vähätellä ja aivan kun ylempää olisi tullut kielto puhua koko asiasta asiakkaalle. Kunkahan paljon on niitä jotka luulevat takuun olevan vai tuo vuosi ja siksi risa boxi menee vintille säilöön kun ei viitsi heittä pois kun maksoi niin paljon.
Tämä asia on hyvä katsoa loppuun vaikka sitten valtakunnallisella tv kanavalla parhaaseen katseluaikaan
454