Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Jees, toi selvisikin jo mulle, mut tänks enivei!
Mikä sulla oli vikana boksissa? Vai oletko saanut takas jo? Ja jos olet, niin kauanko kesti reissu?
Olin maksanu Live aikaa Visa Electronilla kolme kuukautta. kuukauden toimi ihan jees (sen maksuttoman ajan jälkeenki siis) sitte tuli postia, että ei oo voitu velottaa ku ei näköjään elektroni toiminukkaa. No nyt ostin sitte semmosen 12kk prepaid koodin ja koitin sitä laittaa, mut ei. Jolleki virolaiselle asiakaspalvelijalle soittelin ja sanoi, että oon 19,90 pystyssä sinne ja sen voi maksaa ainoastaan luottokortilla! Ennen ei saa tota koodia aktivoitua enneku se on maksettu. Ja milläs hitolla mä sen nyt sitte maksan ku ei oo luottokorttia? Koko Live on pois käytöstä. Koitin kysyy jotain tilinumeroa että voisin sen maksaa pois mutta nouvei. Ainoastaan luottokortti.
Kolme punaista valoa ja huomenna soittelen UPSin hakeen...
Toisen kerran jo menossa saksaan, mutta en muista ekan matkan kestoa, kun ostin silloin toisen boxin siksi aikaa ja ei tarvinnut aikaa seurata (niinkuin nytkin).
Kolme punaista valoa ja huomenna soittelen UPSin hakeen...
Toisen kerran jo menossa saksaan, mutta en muista ekan matkan kestoa, kun ostin silloin toisen boxin siksi aikaa ja ei tarvinnut aikaa seurata (niinkuin nytkin).
Ette halua 3 punasta valoa? Hommatkaa Elite.
[FIN]Scorpion;584679 sanoi:Nyt tulee vähän nolo kysymys... Olen saanut nytten sähköpostiin linkin jota kautta voin tulostaa UPS palautuslähetystarran tota mun pakettia varten eli pitääkö mun oikeesti tulostaa se homma tarra muodossa vai riittääkö et tulostan sen homman ihan normi A4 paperille ja sit se allekirjotus viel et laitetaanko se heti siihen lapuskaan vai ootanko et UPS mies hakee boxin ja sit laitan vasta nimmarin jonnekkin?
[FIN]Scorpion;584679 sanoi:Nyt tulee vähän nolo kysymys... Olen saanut nytten sähköpostiin linkin jota kautta voin tulostaa UPS palautuslähetystarran tota mun pakettia varten eli pitääkö mun oikeesti tulostaa se homma tarra muodossa vai riittääkö et tulostan sen homman ihan normi A4 paperille ja sit se allekirjotus viel et laitetaanko se heti siihen lapuskaan vai ootanko et UPS mies hakee boxin ja sit laitan vasta nimmarin jonnekkin?
Jos nyt oikein tajusin sekavaa ilmaisuasi, niin ilmeisesti niille on jäänyt pystyyn electronilla tehty tilaus ja kun sitä ei voida veloittaa (kaikki electronit eivät pelaa niin, että numerolla voi ostaa) se laskutus on jäänyt roikkumaan. Kannattaa ihan suosiolla soittaa sinne asiakastukeen ja selittää ihan ymmärrettävästi mitä on tapahtunut, koska tuo ei vaikuta miltään muulta ongelmalta kuin siltä että luottokortin laskutus ei ole onnistunut syystä jos toisesta.
Jaahas, sama täällä. Huomenna soitan hakua. Seurataanpas mielenkiinnolla, kumman boksi tulee nopeammin takas, ja mikä oli vika?
Äijällä on kohta vino pino bokseja, jos joka kerta uuden hommaat!
Kelkka alkoi ilkeilemään tänään. Elikäs käynnistyy boxi ihan normaalisti, mutta kun yrittää avata kelkkaa niin kerran naksahtaa ja liikkuu ehkä noin 2mm eteenpäin. Ei aukea vaikka yrittäisi avittaa...
Eikä myöskään lue sisällä olevaa peliä. Kellään infoa mitä on meneillään? :S
Kelkka alkoi ilkeilemään tänään. Elikäs käynnistyy boxi ihan normaalisti, mutta kun yrittää avata kelkkaa niin kerran naksahtaa ja liikkuu ehkä noin 2mm eteenpäin. Ei aukea vaikka yrittäisi avittaa...
Eikä myöskään lue sisällä olevaa peliä. Kellään infoa mitä on meneillään? :S
Minulla tekee juuri noin kun 360 on pystyasennossa. Kokeilepa vaaka-asennossa, ja avaat sen luukun siitä napista, et ohjaimella.
Pelejä se kyllä minulla lukee.