Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -ongelmathread

Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

.

Visa Electron..? Sori, ei näy missään. Ja sitten (ei millään pahalla) meidän pitää teidän sotkuja lähteä ratkomaan.. :D

Ei ne käyttöehdot siellä lisukkeina ole, ne kuuluu pääruokavalioon.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Jees, toi selvisikin jo mulle, mut tänks enivei! :rolleyes:
Mikä sulla oli vikana boksissa? Vai oletko saanut takas jo? Ja jos olet, niin kauanko kesti reissu?

Kolme punaista valoa ja huomenna soittelen UPSin hakeen...
Toisen kerran jo menossa saksaan, mutta en muista ekan matkan kestoa, kun ostin silloin toisen boxin siksi aikaa ja ei tarvinnut aikaa seurata (niinkuin nytkin). :D
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Olin maksanu Live aikaa Visa Electronilla kolme kuukautta. kuukauden toimi ihan jees (sen maksuttoman ajan jälkeenki siis) sitte tuli postia, että ei oo voitu velottaa ku ei näköjään elektroni toiminukkaa. No nyt ostin sitte semmosen 12kk prepaid koodin ja koitin sitä laittaa, mut ei. Jolleki virolaiselle asiakaspalvelijalle soittelin ja sanoi, että oon 19,90 pystyssä sinne ja sen voi maksaa ainoastaan luottokortilla! Ennen ei saa tota koodia aktivoitua enneku se on maksettu. Ja milläs hitolla mä sen nyt sitte maksan ku ei oo luottokorttia? Koko Live on pois käytöstä. Koitin kysyy jotain tilinumeroa että voisin sen maksaa pois mutta nouvei. Ainoastaan luottokortti.

Jos nyt oikein tajusin sekavaa ilmaisuasi, niin ilmeisesti niille on jäänyt pystyyn electronilla tehty tilaus ja kun sitä ei voida veloittaa (kaikki electronit eivät pelaa niin, että numerolla voi ostaa) se laskutus on jäänyt roikkumaan. Kannattaa ihan suosiolla soittaa sinne asiakastukeen ja selittää ihan ymmärrettävästi mitä on tapahtunut, koska tuo ei vaikuta miltään muulta ongelmalta kuin siltä että luottokortin laskutus ei ole onnistunut syystä jos toisesta.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Kolme punaista valoa ja huomenna soittelen UPSin hakeen...
Toisen kerran jo menossa saksaan, mutta en muista ekan matkan kestoa, kun ostin silloin toisen boxin siksi aikaa ja ei tarvinnut aikaa seurata (niinkuin nytkin). :D

Jaahas, sama täällä. Huomenna soitan hakua. Seurataanpas mielenkiinnolla, kumman boksi tulee nopeammin takas, ja mikä oli vika? :cool:

Äijällä on kohta vino pino bokseja, jos joka kerta uuden hommaat! :eek:;)
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Kolme punaista valoa ja huomenna soittelen UPSin hakeen...
Toisen kerran jo menossa saksaan, mutta en muista ekan matkan kestoa, kun ostin silloin toisen boxin siksi aikaa ja ei tarvinnut aikaa seurata (niinkuin nytkin). :D

Siihen menee nyt öbaut 15 arkipäivää, mut se on perusvastaus kysymyksiin koskien huollon kestoa. Tosiasiassa, jos esim UPS kämmää lähetyksen ja huom. lävistää pahvilaatikon metalliputkella niin meidänhän pitää siitä kantaa vastuut ja haukut, joka sucks aika pahasti jos ei osaa sarkastisesti hymyillä taustalla, kun sulle huudetaan naama punasena.

Muistuu yks kerta kun eräs tyytyväinen asiakas oli ottanut pari huikkaa Kossua ja parit Cipramilit päälle, ennen kuin uskalsi soittaa takasin (ja se oli vasta 2. huolto).


Siis oikeastaan koneenne huoltoon (siis meno-paluu matkaan) saattaa mennä niinkin vähän kuin viikko. Se vaihtelee.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Ette halua 3 punasta valoa? Hommatkaa Elite.

Niinkö?!? http://www.youtube.com/watch?v=MZUgX9PX60o

Muuten, niin kuin tuolla aiemmin sanoin, suoritin sun operaation eli kovalevyn välimuistin(mikä lie) tyhjentämisen ja ei auttanut. Nyt boksi sanoo jo kahtena kertana kolmesta sisällä olevan DVD-elokuvan, vaikka minkä pelin sinne pistää. Ja pitää pahoja ääniä ja tänään jökkäsi kesken BioShockin peluun kuva paikoilleen jo toista kertaa.

RÄYH! :mad:
Soittelen kohta taas sulle, hohhoijaa.... :(
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Nyt tulee vähän nolo kysymys... Olen saanut nytten sähköpostiin linkin jota kautta voin tulostaa UPS palautuslähetystarran tota mun pakettia varten eli pitääkö mun oikeesti tulostaa se homma tarra muodossa vai riittääkö et tulostan sen homman ihan normi A4 paperille ja sit se allekirjotus viel et laitetaanko se heti siihen lapuskaan vai ootanko et UPS mies hakee boxin ja sit laitan vasta nimmarin jonnekkin?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

[FIN]Scorpion;584679 sanoi:
Nyt tulee vähän nolo kysymys... Olen saanut nytten sähköpostiin linkin jota kautta voin tulostaa UPS palautuslähetystarran tota mun pakettia varten eli pitääkö mun oikeesti tulostaa se homma tarra muodossa vai riittääkö et tulostan sen homman ihan normi A4 paperille ja sit se allekirjotus viel et laitetaanko se heti siihen lapuskaan vai ootanko et UPS mies hakee boxin ja sit laitan vasta nimmarin jonnekkin?

Tulosta se ja kirjoita pvm ja nimmarisi valmiiksi. Sitten laitat sen vaikka läpinäkyvään pakkaukseen kiinnitettävään rahtipussiin - niin että vastaanottajan osoite jää näkyviin. Soitto UPS:n pojille ja pyydät hakemaan. Ne hoitaa loput...
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

[FIN]Scorpion;584679 sanoi:
Nyt tulee vähän nolo kysymys... Olen saanut nytten sähköpostiin linkin jota kautta voin tulostaa UPS palautuslähetystarran tota mun pakettia varten eli pitääkö mun oikeesti tulostaa se homma tarra muodossa vai riittääkö et tulostan sen homman ihan normi A4 paperille ja sit se allekirjotus viel et laitetaanko se heti siihen lapuskaan vai ootanko et UPS mies hakee boxin ja sit laitan vasta nimmarin jonnekkin?

Eiköhän se riitä ihan normipaperille tulostettuna. Rakentele siihen pahvilaatikon kylkeen vaikka jonkinnäköinen muovitasku (läpinäkyvä) sille rahtikirjalle.

EDIT: Killi oli nopeampi... dämm ;)
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Jos nyt oikein tajusin sekavaa ilmaisuasi, niin ilmeisesti niille on jäänyt pystyyn electronilla tehty tilaus ja kun sitä ei voida veloittaa (kaikki electronit eivät pelaa niin, että numerolla voi ostaa) se laskutus on jäänyt roikkumaan. Kannattaa ihan suosiolla soittaa sinne asiakastukeen ja selittää ihan ymmärrettävästi mitä on tapahtunut, koska tuo ei vaikuta miltään muulta ongelmalta kuin siltä että luottokortin laskutus ei ole onnistunut syystä jos toisesta.

Joo. Noin juuri. Tuli just sähköpostia, että vain Visalla, Masterilla (ja jollain) voi maksaa. Ei muuten. Aukasin nyt sitte uuden accountin. On kyllä tosi hienoa. Kaikki pelit pitää alottaa alusta. Saavutukset ja kaikki män.. Ihan mahtavaa:mad: Sinne se mun vanha tili nyt sitte jää roikkumaan ikuisiks ajoiksi.
Tekis mieli kiroilla:cool:
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Thanks.

Toivottavasti saan täl viikol paketin lähtemään ja sit alkaa odotus. Ei ole tullut viel vieroitusoireita sentään vaikka ei ole päässy pelaamaan 5 päivään:p
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Jaahas, sama täällä. Huomenna soitan hakua. Seurataanpas mielenkiinnolla, kumman boksi tulee nopeammin takas, ja mikä oli vika? :cool:

Äijällä on kohta vino pino bokseja, jos joka kerta uuden hommaat! :eek:;)

Tietysti myyn aina toisen pois kun oman saan...
Tuli tossa mieleen, että jäi jollain mystisellä tavalla se allekirjoitus ja päiväys kohta pois mun tulosteesta ja en sitä siis kirjoittanut. Toivottavasti ottaa kuitenkin huoltoon tai laittaa takasinpäin vaikkapa.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Kelkka alkoi ilkeilemään tänään. Elikäs käynnistyy boxi ihan normaalisti, mutta kun yrittää avata kelkkaa niin kerran naksahtaa ja liikkuu ehkä noin 2mm eteenpäin. Ei aukea vaikka yrittäisi avittaa...

Eikä myöskään lue sisällä olevaa peliä. Kellään infoa mitä on meneillään? :S
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Kelkka alkoi ilkeilemään tänään. Elikäs käynnistyy boxi ihan normaalisti, mutta kun yrittää avata kelkkaa niin kerran naksahtaa ja liikkuu ehkä noin 2mm eteenpäin. Ei aukea vaikka yrittäisi avittaa...

Eikä myöskään lue sisällä olevaa peliä. Kellään infoa mitä on meneillään? :S

Huoltoon vaan. eiköhän se oo asema paskana
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Kelkka alkoi ilkeilemään tänään. Elikäs käynnistyy boxi ihan normaalisti, mutta kun yrittää avata kelkkaa niin kerran naksahtaa ja liikkuu ehkä noin 2mm eteenpäin. Ei aukea vaikka yrittäisi avittaa...

Eikä myöskään lue sisällä olevaa peliä. Kellään infoa mitä on meneillään? :S

Minulla tekee juuri noin kun 360 on pystyasennossa. Kokeilepa vaaka-asennossa, ja avaat sen luukun siitä napista, et ohjaimella.
Pelejä se kyllä minulla lukee.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Minulla tekee juuri noin kun 360 on pystyasennossa. Kokeilepa vaaka-asennossa, ja avaat sen luukun siitä napista, et ohjaimella.
Pelejä se kyllä minulla lukee.

Tuossahan se kusaiseekin... Mulla on boxi normaalistikin vaaka-asennossa. Tai no on aina ollut vaaka-asennossa hyllytilan takia... :S
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Sain itsekin soitettua vihdoin hullon koneelle... Kerennyt aika paljon ongelmia kerääntyä jo :D Eli seuraavanlaisia: DVD asema ei mene kiinni vaan sylkäisee pelin aina ulos, asema ei aukee vaikka kuinka yrittäisi, naarmuttaa levyjä, ylikuumentuminen ja sit viel kaikista uusin ongelma et kiintolevyltä hävis pelaajaprofiili... Lupailivat uutta konetta mut katsotaan nyt... Eivät käskeneet lähettää kiintolevyä mukaan, vaikka luulisin että siinä olisi jotakin vikaa jos kerta tiedostoja katoaa?
 
Ylös Bottom