Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -ongelmathread

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -TM-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Onkos muilla ollut tämmöistä ongelmaa, että dvd-asema "lakkaa pyörimästä" pelin aikana. Tai että tulee vaan se humina mikä on ku on dashboradissa. Eikä sitä suihkukoneen ääntä niinku peliä pelatessa. Ja nykysin välillä X0 ei tunnista levyjä. Asema pyörii ja pyörii. Ja sanoo ettei löydä CD:tä. Nykyään tekee tätä jumitusta pelaamisenki aikana. Juuri äskön viimeksi. Ja olen kokeillut 6-7 eri pelillä joten...

Tässä melkein kuukausi on kone ollut jo hajonneena ja edelleenkin kotonani. Olen kuullut lupauksia nyt... kaikkialta. Mitään ei ole tapahtunut. Kylläpä vituttaa. :mad:

Pian on jo aika tehdä Smash my Xbox 360 - Finland Edition.

Vastaus: Gears of War

Kävi niin, että GOW puskee disc is scratched erroria ruutuun jo heti alkuvalikossa. Ensimmäisen kerran näin tapahtui noin 8 tunnin pelaamisen jälkeen, act 4 taisi olla menossa.. Levyyn on kyllä ilmestynyt pieni naarmu, vaikka kaiken olen tehnyt aivan normaalisti niinkuin aina kun jonkun levyn XO:n sisään laitan. Tämä error on ensimmäinen laatuaan poksissani, muuten on toiminut aivan normaalisti elokuusta asti, jolloin konsolin hommasin. Muut XO pelini toimivat normaalisti. Mistä johtuu moinen?

Kyrsii aivan mielettömästi. Lopun alkua äkspoksilleni?

Viimeksi muokannut moderaattori:

Vuke sanoi:
Kävi niin, että GOW puskee disc is scratched erroria ruutuun, jo heti alkuvalikossa. Levyyn on kyllä ilmestynyt pieni naarmu, vaikka kaiken olen tehnyt aivan normaalisti niinkuin aina kun jonkun levyn XO:n sisään laitan. Tämä error on ensimmäinen laatuaan poksissani, muuten on toiminut aivan normaalisti elokuusta asti, jolloin konsolin hommasin. Muut XO pelini toimivat normaalisti. Muilla ongelmia gowin kanssa?

OT:

Joo samaa erroria on mullekin pukannut. Välillä loppuu selkeästi levyn lukeminen (huomaa levyaseman äänen hiljentymisestä) ja sitten error napahtaa ruutuun. Samaa tekee PES:sin kanssa jos on ollut pitkään pausella ja jatkaa pelaamista. Itse aistin myös oman XO:n elelevän viimeisiä viikkojaan. Ja on muuten pikkuinen naarmukin jo GoWin levyssä :rolleyes: .

Vuke sanoi:
Kävi niin, että GOW puskee disc is scratched erroria ruutuun jo heti alkuvalikossa. Ensimmäisen kerran näin tapahtui noin 8 tunnin pelaamisen jälkeen, act 4 taisi olla menossa.. Levyyn on kyllä ilmestynyt pieni naarmu, vaikka kaiken olen tehnyt aivan normaalisti niinkuin aina kun jonkun levyn XO:n sisään laitan. Tämä error on ensimmäinen laatuaan poksissani, muuten on toiminut aivan normaalisti elokuusta asti, jolloin konsolin hommasin. Muut XO pelini toimivat normaalisti. Mistä johtuu moinen?

Jooh. Itellä pukkasi samaa erroria aina tietyssä kohtaa ladatessani save:n toisella läpipeluu kerralla. Levyyn oli ilmestynyt kolme isohkoa jälkeä (en ollut poistanut sitä kolmeen päivään boksista sinne laittamisen jälkeen). Noh ne lähti hinkkaamalla pois ja lisäksi otin kovon irti ja laitoin takaisin kiinni. Ton jälkeen on toiminut ihan ok.

Tosin pientä hikkaa on vieläkin, eli siis levyn luku hidastuu hetkeksi ja ruutu "töksähtää" pikkaisen muttei kuitenkaan lopeta lukua tai peliä sen kummemmin. Tosin joku on väläyttänyt että se tapahtuisi ennen latauksia ja "cutscenejä" muutenkin. En kiinnittänyt asiaan huomiota aikaisemmin joten en voi tuota varmistaa, nyt se ottaa silmään.

onko kellään muulla tuollaisia "hikka" -kohtauksia silloin tällöin?

Edit: niin ja muut pelit toimivat ok, eikä aikaisemmmin ole boksin kanssa ollut mitään ongelmaa

Mun XO alkoi sitten vilkuttaa punaisia valoja. Otin HD:n irti ja sama meno jatkui. Ostin tämän coren käytettynä. Ostaja oli sen ostanut Gigantista. Hänen takuukuitti minulta löytyy. Vienkö Gi-cunttiin vai soitanko MS:lle?? :(

Off-Topic:

Hum.

Itselläni ei ole ollut vielä minkäänlaisia ongelmia XO:n kanssa. *Koputtaa puuta*

Jos se tilttaa, niin se tekee sitä joskus Dashboardilla kun yrittää tarkastella kaveri-listaa. Mutta kesken pelien? Ei koskaan.

XYU sanoi:
Tulipa onneksi luettua tämä tredi, kun pähkäilin, että josko siirtyis x360:n. Eipä tarvitse. Tapana kun on, että mikään ostamani ei toimi. On tullut kertaalleen reklamoitua lähes kaikki elektroniikka, mitä kotoa löytyy... Onko siis näissä uudemmissa versioissa samaa ongelmaa, kuin vanhoissa?

Ehkä ei kannata lukea ongelma threadia, jos oikeasti haluaa ostaa jonkin laitteen. Uskoisin että jokaisesta laitteesta löytyy pitkät ongelma threadit. Ainakin Hopeinen Omena-foorumilla olen huomannut tämän, kaikista Applen tuotteista löytyy pitkät listat ongelmia, joka lähtöön. Itselläni on toiminut X360 sekä MacBook täydellisesti, vaikka molemmista pitäisi löytyä jos jonkinlaista vikaa.

Sain paska boksin takaisin huollosta, mutta en saa sitä käyntiin? :confused: En saa käyntiin boksin virtanappulaa painamalla tai kaukosäätimen on/off näppäintä painamalla. Onko muilla ollut vastaavaa. Mitäs pitäisi tehdä vain onko minulta vain unohtunut jotain? Voi tosin olla että paska boksi oli hajalla jo saapuessaan. :mad:

Edit: Sain toimimaan. En vaan vissiin työtäny virtajohtoa tarpeeksi syvälle. Vähän noloa. :o

Viimeksi muokannut moderaattori:

ATomiH sanoi:
Ehkä ei kannata lukea ongelma threadia, jos oikeasti haluaa ostaa jonkin laitteen. Uskoisin että jokaisesta laitteesta löytyy pitkät ongelma threadit. Ainakin Hopeinen Omena-foorumilla olen huomannut tämän, kaikista Applen tuotteista löytyy pitkät listat ongelmia, joka lähtöön. Itselläni on toiminut X360 sekä MacBook täydellisesti, vaikka molemmista pitäisi löytyä jos jonkinlaista vikaa.

Kyllä taitaa olla ainakin joidenkin ompuissa vikaa. UPS:llä käydessä kyseltiin kulkeeko tuonnäköistä laatikkoa paljonkin (oltiin noutamassa korjattua X360). Vastasi että kyllähän noita melkoisesti kulkee, mutta ipodeja kulkee myöskin aivan perkeleesti...

XYU sanoi:
Tulipa onneksi luettua tämä tredi, kun pähkäilin, että josko siirtyis x360:n. Eipä tarvitse. Tapana kun on, että mikään ostamani ei toimi. On tullut kertaalleen reklamoitua lähes kaikki elektroniikka, mitä kotoa löytyy... Onko siis näissä uudemmissa versioissa samaa ongelmaa, kuin vanhoissa?

Hehe, itselläni täysin sama homma. Enemmän ostanut hajonnutta kun toimivaa elektroniikkaa :)

Uusissa lootissa ei pitäisi enää olla samanlaisia kestävyysongelmia, se on vaan noi 2005 vuoden lootat jotka tuntuvat olevan ongelmallisia.

Ja tämän threadin perusteella ei kyllä kannata ostopäätöksiään suuntaan tai toiseen siirtää. Samanlaista valittelua löytyy yhden jos toisenkin laitteen foorumeilta.

XYU sanoi:

Kavereillani ja muilla jotka henkilökohtaisesti tunnen (joilla on vuoden 2006 konsolit) ei ole mitään ongelmaa. Itselläni nyt on toi 2005 valmistettu malli ja se vähemmän yllättävästi lahosi. Kyllähä näitä hajoaa, mutta niin tekee PS3 ja Wii yhtä lailla. Tämä konsoli vaan ollut kauiten markkinoilla niin siksi itkuakin löytyy eniten. Konsolinahan tämä on vallan mainio ja mitä tulee XP:n kanssa toimivuuteen, ei siinä ole mitään valittamista myöskään.... ellei joudu minun saappaisiin.;)

Konsoli ei vain suostu lukemaan tätä levyä. Alkuvalikossa pystyn seikkailemaan, mutta kun rupean pelaamaan levyasema hiljenee ja erroria ruutuun. Levyä olen puhdistanut parhaani mukaan ja kovalevyn irroittanut ja iskenyt takasin, mutta ei vaan toimi. Kiitos Microsoft.

Vuke sanoi:
Konsoli ei vain suostu lukemaan tätä levyä. Alkuvalikossa pystyn seikkailemaan, mutta kun rupean pelaamaan levyasema hiljenee ja erroria ruutuun. Levyä olen puhdistanut parhaani mukaan ja kovalevyn irroittanut ja iskenyt takasin, mutta ei vaan toimi. Kiitos Microsoft.

Sama homma mulla, kun ekan kerran avasin gears of war pelin, nii siinä oli naarmu, alussa se ei haitannu mitään. Mutta nytten kun pelaan kaverin kans insanea läpi liven kautta, nii se ei pysty lukemaan joitaki osia act 2:sta, act 4:sta ja act 5:sta.

Että miten se yhtäkkiä rupes kusemaan hommat!! Eka toimii ja sitten ei, ihme hommaa...
Tilasin pelin sieltä VG+:sta ja lähetin palautetta siitä niille, kattoo mitä sitten tapahtuu..

Periaatteessa ei haittaa ku oon vetäny pelin läpi kerran, mutta ei vaan saa achviementtejä... Netissä sentään pystyyn pelaamaan. Ja se on tärkeintä! Mutta silti! Älytöntä hommaa!

Pelaaja.com:ssa oli jo eilen uutinen että Wii:n päivitys oli rikkonut ainakin kaksi konsolia jo nyt. Joten kyllä sielläkin on niitä ongelmia ja uskon aika varmasti että tulee olemaan PS3:ssakin enemmän tai vähemmän. Itse olen vielä säästynyt suuremmilta ongelmilta 360:n kanssa. Pari kertaa "juminut" mutta ei sen kummempaa onneks.

Vuke sanoi:

Siis hetkonen, yksi peli ei toimi ja konsoli sanoo, että sen pelin levy on lukukelvoton, ja kaikki muut pelit toimivat OK? Ja sinä epäilet että konsolisi olisi hajalla... Tässä villi ajatus, mitäpä jos levy onkin vain... lukukelvoton. Melko harvinaista, mutta sitäkin sattuu. Käyppä liikkeessa mistä levyn ostit ja sano, että ostamasi peli on lukukelvoton.

Karvapallo sanoi:
Siis hetkonen, yksi peli ei toimi ja konsoli sanoo, että sen pelin levy on lukukelvoton, ja kaikki muut pelit toimivat OK? Ja sinä epäilet että konsolisi olisi hajalla... Tässä villi ajatus, mitäpä jos levy onkin vain... lukukelvoton. Melko harvinaista, mutta sitäkin sattuu. Käyppä liikkeessa mistä levyn ostit ja sano, että ostamasi peli on lukukelvoton.

Jos siihen levyyn on naarmu tullut, niin vaihtaminen voi olla hankalaa. Jos levyä ei ole potkiskeltu pitkin lattioita, niin kaitpa se skriidu on koneesta peräisin. Jos aletaan spekuloimaan, miksi muut levyt eivät naarmuunnu, niin uskaltaisin väittää, että GoW:n tapauksessa boksi pyörittelee äänistä päätellen levyä enemmän kuin minkään aikaisemman pelin kohdalla.

Legge sanoi:
Jos siihen levyyn on naarmu tullut, niin vaihtaminen voi olla hankalaa. Jos levyä ei ole potkiskeltu pitkin lattioita, niin kaitpa se skriidu on koneesta peräisin. Jos aletaan spekuloimaan, miksi muut levyt eivät naarmuunnu, niin uskaltaisin väittää, että GoW:n tapauksessa boksi pyörittelee äänistä päätellen levyä enemmän kuin minkään aikaisemman pelin kohdalla.

No siis jos Vuke on aivan varma, että naarmu ei jo ollut levyssä ennen koneeseen laittoa. Itse kyllä kävelisin vaa takas kauppaan ja sanoisin, että naarmu oli levyssä jo ostohetkellä. Olen elämäni aikana 2 CD-levyä ostanut joissa oli naarmu jo ostohetkellä, kumpanakin kertana marssin vaan takas kauppaan ja vaadin uutta levyä.

Nonnii...Oli aspassa joku Ei-suomalainen eli osoite meni ihan ketusti ohi korvien, viitenumeron sain sentään ylös.

Kertokaas joku osoite johon pitää lähettää kamat, saksassa paikka sijaitsee weiterstadt nimisessä paikassa.

Seuraavanlaisen käsityksen sain osoitteesta:

xbox newrepaircenter telelam erh main gmbmh d64331 weiterstadt.

oisko mahdollisesti seuraava osoite se oikea

XBOXEUROPEN REPAIR CENTER
TELEPLAN RHEIN
MAIN Gmbh
FELDSTRASSE, 16 D/64331
WEITERSTADT
GERMANY

Ylös Bottom