Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -ongelmathread

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -TM-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

kloever sanoi:
Jep niin. Kannattaa kuitenkin rekisteröidä oma kone sinne palveluun, koska tämän kautta nainen joka minua palveli löysi heti yhteystietoni. Jopa englantilaiselta taipui ääkköset ja öökköset. :)

Totta. Itse en ollut rekisteröinyt ilmeisesti konettani, joten se piti hoitaa sitten siinä ennen varsinaisen huoltoruljanssin aloittamista.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Soitin tuonne asiakaspalveluun, ja sieltäpä vastasi suomea puhuva ystävällinen mies, joka esitti kysymykset selvästi. Miten tämä konsolin noutojuttu muuten on? Tuleeko ne UPS:in tyypit hakemaan sen konsolin ilman mitään että minun pitäisi vielä pirauttaa sinnekkin?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Jeppu nr1 sanoi:
Soitin tuonne asiakaspalveluun, ja sieltäpä vastasi suomea puhuva ystävällinen mies, joka esitti kysymykset selvästi. Miten tämä konsolin noutojuttu muuten on? Tuleeko ne UPS:in tyypit hakemaan sen konsolin ilman mitään että minun pitäisi vielä pirauttaa sinnekkin?

Jos annoit asiakaspalvelulle sähköpostisi, lähettävät ne sinulle pakettilapun sähköpostiin. Tulostat lappusen ja teippaat pakettiin kiinni. Noudon järjestämiseksi soitat sopivana ajankohtana UPS:n asiakaspalveluun, ja he järkkäävät paketille noutajan. Näin ainakin minulla homma eteni. Ensimmäisellä kerralla ei noutajaa tosin näkynyt, vaan piti soittaa uudemman kerran seuraavana päivänä.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Kaboom! Sinne levis mun boxi. Tai oikeammin kauhean rutinan saattelemana Nhl 2k7.
Että huomenna sitten testailemaan takuupelleilyä. Miten, ootteko saaneet rahoja jne noista hajonneista peleistä?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

downfall sanoi:
Kaboom! Sinne levis mun boxi. Tai oikeammin kauhean rutinan saattelemana Nhl 2k7.
Että huomenna sitten testailemaan takuupelleilyä. Miten, ootteko saaneet rahoja jne noista hajonneista peleistä?

Kuvaava nimitys - takuupelleily. Mulla se kesti kaikkinensa 2,5 kk. Lukemattomia soittoja - ei yhtään sähköpostia saatikka pakettidokkaria postitse loputtomista lupauksista huolimatta. Vauhtia tuli kun otin yhteyden Suomen MS:ään. Pitäkää kirjaa soittokerroista päivämäärineen ja odotusaikoineen - tämä kirjallinen yhteenveto oli helppo vetää hihasta valituksen yhteydessä. Vitutus oli infernaalinen mutta kannattaa pitää malttia tukeen asioidessa. Huutamalla ei varmaan mikään asia etene. Viron puolelta kielitaito oli kyllä auttamattoman huono: osoitteita ja mailiosoitteita sai tavata moneen kertaan. Liekö siinä syy ettei koskaan mitään postia tullut? Hyvin nopeasti aloin soittelemaan englanninkieliseen palveluun - sieltä sai edes jonkinlaisen tolkun. Saksankeikka kesti 3 viikkoa ja aatonaatona UPSin häiskä toi uuden uutukaisen tilalle. 4 päivää ja vielä on henki koneessa tallella...
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Worst critic sanoi:
Kuvaava nimitys - takuupelleily. Mulla se kesti kaikkinensa 2,5 kk. Lukemattomia soittoja - ei yhtään sähköpostia saatikka pakettidokkaria postitse loputtomista lupauksista huolimatta. Vauhtia tuli kun otin yhteyden Suomen MS:ään. Pitäkää kirjaa soittokerroista päivämäärineen ja odotusaikoineen - tämä kirjallinen yhteenveto oli helppo vetää hihasta valituksen yhteydessä. Vitutus oli infernaalinen mutta kannattaa pitää malttia tukeen asioidessa. Huutamalla ei varmaan mikään asia etene. Viron puolelta kielitaito oli kyllä auttamattoman huono: osoitteita ja mailiosoitteita sai tavata moneen kertaan. Liekö siinä syy ettei koskaan mitään postia tullut? Hyvin nopeasti aloin soittelemaan englanninkieliseen palveluun - sieltä sai edes jonkinlaisen tolkun. Saksankeikka kesti 3 viikkoa ja aatonaatona UPSin häiskä toi uuden uutukaisen tilalle. 4 päivää ja vielä on henki koneessa tallella...

Nyt en ymmärtänyt. Koko homma kesti sinulla 2,5 kk ja kone oli Saksassa 3 viikkoa?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

tsinivuo sanoi:
Mun ei tarvinnut soitella UPS:lle, vaan ne soittivat mulle. Lisäksi postitäti kiikutti uuden langallisen ohjaimen, kun valitin tärinän uupumista coren mukana tulleesta langallisesta. Vielä kun laite tulisi takaisin ennen joulua, niin voisin sanoa, että mallikasta toimintaa. :rolleyes:
Laitehan tuli takaisin jo 1,5 viikossa.(4.12 - 14.12 huollossa) Thanks M$. Sain myytyä sen jo kaverille joululahjaksi, että pääsee pelaamaan Texas Hold'emia. :D
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Kun ohjaimessa olevat vihreaät valot vilkkuvat niin patteri on ilmeisesti lopussa?
Miten noi pattert saa vaihdettua? Ne patterit on niin pienessä tilassa siinä "kotelossa" ettei niitä saa mitenkään pois sieltä. ??
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

[pmp] sanoi:
Kun ohjaimessa olevat vihreaät valot vilkkuvat niin patteri on ilmeisesti lopussa?
Miten noi pattert saa vaihdettua? Ne patterit on niin pienessä tilassa siinä "kotelossa" ettei niitä saa mitenkään pois sieltä. ??

Kyllä ne tulee vähän koputtelemalla pois. Ei tarvi vaihtaa ennen kuin ohjain sammuu.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

[pmp] sanoi:
Kun ohjaimessa olevat vihreaät valot vilkkuvat niin patteri on ilmeisesti lopussa?
Miten noi pattert saa vaihdettua? Ne patterit on niin pienessä tilassa siinä "kotelossa" ettei niitä saa mitenkään pois sieltä. ??

Ne otetaan pois sieltä samalla tavalla kuin vaikka kaukosäätimestä... siinä on uutena oikein tarra missä on kuvat ko. operaatiosta.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Worst critic sanoi:
No siinäpä tämän pelleilyn ydin onkin. Totuus voi olla tarua ihmeellisempää.:eek:

Siis mistä tämä 2,5 kuukautta sitten tuli? Siitä ettet saanut laitetta lähetettyä takuuseen vai mistä? Tuo 3 viikkoa ei kuullosta yhtään ihmeelliseltä. Eihän se ole kuin 15 työpäivää. Tätä sanomaasi 2,5 kuukautta siis ihmettelen, että oliko se sitten viikkoja kuljetuksessa vai mitä tarkoitat?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Vigor Mortis sanoi:
(15.12.2006, 15:42) Noni. Vartti sitten UPSin tyyppi herätti mut ja vei boksini mukanaan Saksaan.

Harvat asiat ovat hienompia kuin oman itsensä siteeraaminen. Kerrankin saa kommentoida asiatekstiä. ;)

Sain pari tuntia sitten sähköpostilla ilmoituksen, että boksini on laitettu paluumatkalle. Kävin katsomassa UPSin sivuilla tilannetta ja kyllähän se matkalla näyttäisi olevan - toimituspäiväksi arvioitiin keskiviikkoa.

Varsin mukavan nopeaa toimintaa loppujen lopuksi. Toivottavasti saan toimivan koneen takaisin. :)
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Vigor Mortis sanoi:
Harvat asiat ovat hienompia kuin oman itsensä siteeraaminen. Kerrankin saa kommentoida asiatekstiä. ;)

Sain pari tuntia sitten sähköpostilla ilmoituksen, että boksini on laitettu paluumatkalle. Kävin katsomassa UPSin sivuilla tilannetta ja kyllähän se matkalla näyttäisi olevan - toimituspäiväksi arvioitiin keskiviikkoa.

Varsin mukavan nopeaa toimintaa loppujen lopuksi. Toivottavasti saan toimivan koneen takaisin. :)

Nähtävästi koneita eivät missään järjestyksessä tarkasteta, itsellä kone otettiin jo 14.12 vastaan.

No, arpomistahan tuo, itsellä varmasti siellä oma kone lepää korjaajien nahkahousujen alla.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Päivitystä omaan tilanteeseen, 2h soiton jälkeen oli mailissa printattavat rahtitarrat ja vermeet.
Olen tyytyväinen ainakin tähän asti. Katsotaan nyt, miten homma hoituu loppuun saakka, ja mikä matolaatikko sieltä saapuu takaisin. Pelin korvaamisen nihkeilyyn olen kyllä pettynyt.
Virolainen naisihminen vain surkutteli, ja sanoi, että "Microsoft sanoo, ettei kone hajota levyjä, jos sitä ei liikuttele." Teki mieli sanoa, että Eihän lentokoneidenkaan pitäisi pudota, mutta niin niitä vain putoaa. Ihan uskomatonta. Ja levy naarmutui PÄÄLTÄ. Ei suinkaan alta, niinkuin lukija olisi sen naarmuttanut. Vaan päältä lähti n. sentin kehältä päälliteippiä pois, sekä levyn reunat ovat hamsterinjyrsimän näköiset. Onko kellään tehnyt tätä aiemmin? (Kone on vaaka-asennossa, eikä ole taatusti liikkunut milliäkään."
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Minun koneeni korjaus näyttää sujuvan ihan ok, vaikka joulun pyhätkin ovat korjaajien työpäiviä viemässä. Boksi hajosi 11. päivä illalla. Seuraavana päivänä soitin aspaan. UPS haki koneen 14. päivä ja eilen 28. päivä se lähti takaisin. Kunhan nyt olisi pysyvästi kunnossa eikä vaihtunut mihinkään rujossa ulkoisesssa kunnossa olevaan vaihdokkiin.

Kauhukertomusten takia tuli otettua valokuvia ja kirjattua prosessi tarkasti. :o
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

downfall sanoi:
Ja levy naarmutui PÄÄLTÄ. Ei suinkaan alta, niinkuin lukija olisi sen naarmuttanut. Vaan päältä lähti n. sentin kehältä päälliteippiä pois, sekä levyn reunat ovat hamsterinjyrsimän näköiset. Onko kellään tehnyt tätä aiemmin? (Kone on vaaka-asennossa, eikä ole taatusti liikkunut milliäkään."

Heh. tää on jo jotain aivan uutta! :p

Ota valokuva vahingoista. Mallia saat tästä: vaurio.jpg
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Nisupulla sanoi:
Heh. tää on jo jotain aivan uutta! :p

Ota valokuva vahingoista.

Voisin ottaakin, kameraa en vaan omista, mut londaan jostain. On sen verta mielenkiintonen juttu kyl.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Itellä tökkäs eilen ne kuuluisat kolme punaista lediä virtanapin ympärille. Eikä meinaa toimia enää. Äskettäin kokeilin käyttää johtoja ja kovoa irti, ja boksi suostu menemään siihen dashboardille vai mikä se ny onkaa... no sit kun tuikkasin kaverilta lainaamani F.E.A.R:in koneeseen, että rupean pelailemaan, niin sit se jumitti ja uudelleenkäynnistystä yrittäessä tuli taas ne punaiset valot. Ei kai tässä muu auta ku huolto. :rolleyes:
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Noniin tuli tuo XO taloon ja heti nousi pieni kysymys.

Eli ostin GoW bundlen (Premi) ja siinähän tulee nuo "paremmat liitännät" kuin Coressa, eikös..?

Telkkarina toimii Pioneerin plasma televisio, joka on HD Ready, mutta kun kytken boxin HDTV:n mukaisesti, niin kuvaa ei tule? Eli kaikki johdot ovat värikoodatuilla paikoillansa jne, mutta kuvaa ei jostain syystä tule. Kun taas laitan kytkennät normaalin TV:n mukaisesti, boxi toimii kunnolla ja kuva tulee.

Onko kyse televisiosta, pitäisikö jotain asetuksia muuttaa vai?

:confused:
 
Ylös Bottom