Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -ongelmathread

Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

pelle sanoi:
jos meinaat sitä outoa helinää mikä kuuluu koneen sisältä niin se on se anturi joka kertoo koneelle onko se pysty vai vaaka asennossa.
Ei se välttämättä ole se. Minunkin XO nro.2:ssa oli ruuvi irrallaan. Siis sen normaalihelinän lisäksi, siellä rolisi mennä joku ruuvi pitkin XO:n sisuksia. :D
Jospa sinä sait paluuvaihtona meikän wanhan laitoksen.

Motamoro sanoi:
No voi per***e en saa pattereita irti. Ihan tiukassa on siellä. Onko siihen joku kikka millä ne saa pois.
Eikös se kun painat sitä irroitusnappia, niin se työntää niitä paristoja ulospäin hiukan? Mutta älä huoli, kyllä se ajan myötä löystyy ja patterit/akut tulevat ulos ilman väkivaltaa.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

tsinivuo sanoi:
Ei se välttämättä ole se. Minunkin XO nro.2:ssa oli ruuvi irrallaan. Siis sen normaalihelinän lisäksi, siellä rolisi mennä joku ruuvi pitkin XO:n sisuksia. :D
Jospa sinä sait paluuvaihtona meikän wanhan laitoksen.
:) voipi olla, mutta onneks olivat vaihtaneet BenQ dvd-aseman.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Taitaa rueta taas boksi hajoilemaan. Samanlaisia oireita kuin edellisessäkin. Eli välillä loppuu levyn luku kesken pelin ja sitten tulee: " Disc is unreadable". Ja konetta käynistettäessä kun rupeaa lataamaan levyä MS:n alkupätkän jälkeen, kun menee siihen dashboardille niin kuuluu rusahdus kun lopettaa levyn lukemisen. Tuo edellä mainittu tapahtuu aina, kun levyn luku loppuu. Ja välillä ei tahdo edes aloittaa levyn lukemista.

Toinen on sitten nämä jäätymiset. Tahtoo jäätyä aina, kun rupeaa vaikkapa Skate:ssa katsomaan usintoja. Noh, jos vaikka kestäisi vielä jokun aikaa, että kerkeää PGR4:ää pelailla kunnolla. :rolleyes:
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Paukkuuko teilläkin xboxi sammuttamisen jälkeen? Itellä paukkuu aika kovaa vähän ajan päästä, kun sen sammuttaa, kenties lämpölaajenemista.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Muistatte varaam kun tuossa viikko sitten kerroin kaverin EBgamesreissusta, ja ostetusta pakkaboxista mikä oli korkattuna jo paskana?

Ongelma ei ollutkaan niin iso mitä kaverini aluksi luuli, ainoastaan kiintolevy oli paskana. MS:lle soitto, ja lupasivat laitta nopeasti uutta tulemaan.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

OxyG sanoi:
Paukkuuko teilläkin xboxi sammuttamisen jälkeen? Itellä paukkuu aika kovaa vähän ajan päästä, kun sen sammuttaa, kenties lämpölaajenemista.

Paukkuu paukkuu. Nykyään annan olla koneen "tyhjäkaynnillä" jonkin minuutin ajan pelaamisen jälkeen ja tuo natina ja pauke loppui sillä... :D
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Nyt ei anna mokoma liveen yhdistää. Testeissä herjaa ICMP-kohdassa mikä on aika kumma, sillä microsoftin support-sivujen mukaan reitittemeni ei olisi tässä tapauksessa yhteensopiva. Aika kumma sillä on tähänkin astin ongelmitta toiminut.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

moshrum sanoi:
Nyt ei anna mokoma liveen yhdistää. Testeissä herjaa ICMP-kohdassa mikä on aika kumma, sillä microsoftin support-sivujen mukaan reitittemeni ei olisi tässä tapauksessa yhteensopiva. Aika kumma sillä on tähänkin astin ongelmitta toiminut.

Sama homma mullakin, ei mene ICMP läpi... Ongelma alkoi eilen. Sitä ennen homma toimi hyvin ja kaikki onnistui plug&play meiningillä, joten epäilen että omissa kamoissa tuskin vika on... taitaa olla tuola OPOY/DNA päässä. Et sattumoisin asu Oulussa tai lähellä? :confused:
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Kyllä Oulussa asun ja taisi juuri OPOYn puolella vika olla. Pätkinyt muutenkin koko viime viikon.
 
fonera+xbox360

Onkohan kellään kokemuksia foneran wlan-purkin toimivuudesta 360:n kanssa? Itselläni on ko. purkki ja microsoftin oma verkkosovitin xboxissa kiinni, mutta ei pelitä.

Xbox löytää fonin verkon ja wpa-salauskoodin syötin sitä kysyttäessä. Testatessa liveä tulee vain not connected. Nintendo Wii toimi ihan näin yksinkertaisesti, pitääkö xboxin kanssa ruveta säätämään vähän enemmän? Voisiko toimia syöttämällä verkkosovittimen mac-osoite foneran mac-filltereiden joukkoon? Haen duunista kannettavan jos näin helpolla pääsee (pöytäkoneessa ei ole langatonta verkkokorttia, jolla pääsen fonin asetuksiin käsiksi). Vai olenko nyt vähän heikoilla hangilla? Olisin neuvoista hyvin kiitollinen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Itse "en tiedä" yhtikäs "mitään" näistä ATK-hommista. Mutta haluaisin kysyä liittyen nettipelaamisesta. Jos laitan langattomassa verkossa toimivasta tietokoneesta piuhat XB360:n nii n pitäisikö XBlive toimia?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Minulla tuli softa palomuurin kanssa ongelmia, kun pistin XBL:n tietsikan kautta, mutta kyllä toi tietokoneen kautta kierrättäminenkin onnistuu.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

OxyG sanoi:
Minulla tuli softa palomuurin kanssa ongelmia, kun pistin XBL:n tietsikan kautta, mutta kyllä toi tietokoneen kautta kierrättäminenkin onnistuu.
Hienoa. Pitää jossain vaiheessa testata.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Jankki sanoi:
Hienoa. Pitää jossain vaiheessa testata.

Ristiinkytketty verkkokaapeli XOn ja tietokoneen välille ja sitten laitat langattoman verkon asetuksista sellaisen asetuksen päälle, joka sallii netin jakamisen muille laitteille (XPssä ainakin on näin). Sitten tietokoneen ja XOn verkkoasetukset automaattisiksi. Sitä ne kyllä taitaa oletuksena ollakkin.

Näin ainakin minulla pelittää mainiosti.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Mraa sanoi:
Ristiinkytketty verkkokaapeli XOn ja tietokoneen välille ja sitten laitat langattoman verkon asetuksista sellaisen asetuksen päälle, joka sallii netin jakamisen muille laitteille (XPssä ainakin on näin). Sitten tietokoneen ja XOn verkkoasetukset automaattisiksi. Sitä ne kyllä taitaa oletuksena ollakkin.

Näin ainakin minulla pelittää mainiosti.
En sitten löytänyt asetusta ja ei toiminut. Pirhana. Minulla on käytössä Vista. Jos joku osaa ohjeistaa paremmin olen hyvin kiitollinen.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Tul tässä mieleen yksi juttu XBoxistani. Hän tykkää naksutella itseään noin seuraavat viisi minuuttia sulkemisen jälkeen. Asialle ei kai voi mitään. Mitään ongelmaa ei tiettävästi siitä ole..
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Jankki sanoi:
Tul tässä mieleen yksi juttu XBoxistani. Hän tykkää naksutella itseään noin seuraavat viisi minuuttia sulkemisen jälkeen. Asialle ei kai voi mitään. Mitään ongelmaa ei tiettävästi siitä ole..
Annat koneen käydä tyhjäkäynnillä jonkun aikaa, kun lopetat pelaamisen niin se auttaa tohon naksumiseen, ei siitä naksumisesta mitään haittaa kyllä ole, kun sehän on vaan sitä lämpolaajenemista
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Jankki sanoi:
En sitten löytänyt asetusta ja ei toiminut. Pirhana. Minulla on käytössä Vista. Jos joku osaa ohjeistaa paremmin olen hyvin kiitollinen.

XPlle oisin voinut antaa tarkempia ohjeita, mutta Vistalle en osaa sanoa. Näytti verkkoasetusten säätämiset hieman muuttuneen, kun siskolle kävin uuden koneen asentelemassa.

Edit: Uskoisin kuitenkin periaatten olevan sama Vistassakin.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Jaahas tänään Boxi sano sopimuksen irti E74 error viestiä pukkaa eikä suostu edes alkuvalikkoon meneen. Onkos kellään kokemusta miten verkkokauppa hoitaa takuuasiat Xbox 360:n kanssa?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Jankki sanoi:
En sitten löytänyt asetusta ja ei toiminut. Pirhana. Minulla on käytössä Vista. Jos joku osaa ohjeistaa paremmin olen hyvin kiitollinen.

Ohjauspaneeli->Verkko ja Internet->Verkkoyhteydet. Tuolta klikkaat oikealla verkkoyhteyttäsi ja valitset "Ominaisuudet". Sitten valitset välilehden, jonka nimi on "Jakaminen".

Stig sanoi:
Jaahas tänään Boxi sano sopimuksen irti E74 error viestiä pukkaa eikä suostu edes alkuvalikkoon meneen. Onkos kellään kokemusta miten verkkokauppa hoitaa takuuasiat Xbox 360:n kanssa?

Siten, että otat MS:iin yhteyttä ja pistät koneen Saksaan.
 
Ylös Bottom