Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -ongelmathread

Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Kauankos teil on menny ennenkö ootte saanu ne rahtikirjat mailiinne et voitte soittaa UPS hakemaan romun ?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Täksi päiväksi sai kuljetuksen UPSilta, mut hei mitä kaikkee tossa pitää olla mukana paskaboxin ja rahtikirjan lisäksi?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Täksi päiväksi sai kuljetuksen UPSilta, mut hei mitä kaikkee tossa pitää olla mukana paskaboxin ja rahtikirjan lisäksi?

Eipä mitään muuta, ellei ole erikseen ohjeistettu tai mainittu. Itse olen kahdesti boxin laittanut korjaukseen, eikä mukaan mennyt koneen lisäksi mitään. Eli jätät kovon, johdot, ohjaimet jne itsellesi.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Täksi päiväksi sai kuljetuksen UPSilta

Olisin saanut kans, jos olis käyny aika. Just piti pankin kans olla neuvottelemas samaan aikaan ni menee huomiselle. No päivä sinne tai tänne ei enää paina paljoa, kun pitää varautua olee muutenkin 1 kk ilman boxia.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Pitäskö tonne xboxin sivustolle tulla uus UPS:n koodi kun lähtee boxi takasi päin tulemaan? Alkaa jo pitkästyttään tää odottelu :cool:
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Onko kellään ollut sellaista ongelmaa, että esmes. kentän vaihtuessa(eli uuden alueen latauksen)yhteydessä ruutu menee pimeäksi, tämä on tapahtunut mm. Assassin's Creedin ja Kane & Lynchin kanssa. Ja ei, vika ei ole televisiossa. Eikai tämä nyt ole lopun alkua, 360 minulla on ollut vuoden päivät ja olen ihmetellyt kun niin monella on konsoli mennyt huoltoon.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Pikkuveljen kone jumitti siten että ilmeisesti ylikuumeni ja cd-kelkan sai avattua ja peli pois. Sit kun oli laittamassa sitä takas kiinni niin punaset valot ja cd-kelkka jäi 1/4 ulkopuolelle eikä suostu meneen sisään kokonaan. Huomenna soittoa mikkisoftalle ja saksan reissuun... Muilla käynyt vastaavaa?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Onko kellään ollut sellaista ongelmaa, että esmes. kentän vaihtuessa(eli uuden alueen latauksen)yhteydessä ruutu menee pimeäksi, tämä on tapahtunut mm. Assassin's Creedin ja Kane & Lynchin kanssa. Ja ei, vika ei ole televisiossa. Eikai tämä nyt ole lopun alkua, 360 minulla on ollut vuoden päivät ja olen ihmetellyt kun niin monella on konsoli mennyt huoltoon.

Mulla teki tuota toinen boksi välillä. Alkoi lopulta jumittelemaan kesken pelien. Kantsii tietty testata cachen tyhjennys, jos vaikka sattuisi auttamaan.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Ei sattuis kellää olee tietoo, et missä noita boxin naarmuttamii levyjä pystyis vaihtaa, vai pystyykö ylipäätänsä ollenkaa vaihtaa. Hitto ku kaks päivää vanhan call of duty 4:sen meni naarmuttaa, veti sellasen kauniin täyden ympyrän muotosen naarmun levyn pintaa. Boxi ollu jo lähemmäs kaks viikkoo huollossa mut toi pelikin pitäs saada jotenkin vaihdettuu uuteen..
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

[J0n-d33h];599898 sanoi:
Ei sattuis kellää olee tietoo, et missä noita boxin naarmuttamii levyjä pystyis vaihtaa, vai pystyykö ylipäätänsä ollenkaa vaihtaa. Hitto ku kaks päivää vanhan call of duty 4:sen meni naarmuttaa, veti sellasen kauniin täyden ympyrän muotosen naarmun levyn pintaa. Boxi ollu jo lähemmäs kaks viikkoo huollossa mut toi pelikin pitäs saada jotenkin vaihdettuu uuteen..

CoD4 ei kuulu MS:n viralliseen levynvaihto-ohjelmaan, mutta jos boksi on huollossa naarmuttamisen takia, niin eiköhän homma hoidu soittamalla aspaan.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Ja toi asp ei oo sama niinkuin tää xbox tuki??? Sieltä nimittäin sanottiin just ettei kuulu niille että pitää jostain muualta yrittää vaihtaa..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

"VASTAANOTTAJA PÄÄTTÄNYT PITÄÄ PAKETIN" mitäs tuo tarkoittaa? Tuo oli siis UPSn seuranta sivuilla.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

"VASTAANOTTAJA PÄÄTTÄNYT PITÄÄ PAKETIN" mitäs tuo tarkoittaa? Tuo oli siis UPSn seuranta sivuilla.

Ei mitään käsitystä. Kai se meinaa ja et toimitettu perille.
Mul ilmesty tänää UPS sivuille et toimitettu Weiterstadt, DE. Xboxin sivuilla lukee silti vielä et odotetaan laitetta palvelukeskuksessa. Ilmeisesti ei kerinneet ottaa työn alle viel tänään. Maanantaina sitten toivottavasti.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Ei se vielä ole edes lähtenyt suomesta kun tänään hakivat vasta. Tosiaan UPS:n sivuilla kertoo että on tapahtunut poikkeus ja syynä sitten tuo vastaanottaja päättänyt pitää paketin. Onko tämä sitten ilmoitus siitä että vaihtavat boksin uuteen ei mitään hajua.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Ei se vielä ole edes lähtenyt suomesta kun tänään hakivat vasta. Tosiaan UPS:n sivuilla kertoo että on tapahtunut poikkeus ja syynä sitten tuo vastaanottaja päättänyt pitää paketin. Onko tämä sitten ilmoitus siitä että vaihtavat boksin uuteen ei mitään hajua.

ööh. Miten se vastaanottaja voi pitää paketin jos ei ole edes saanut mitään pakettia. :confused: :)
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Joo toi mun xloota on alkanu tunkee sellasii ilmotuksia kun " Disc read error, clean the disc jne... "
Lähetin nyt xbox tukeen sähköpostia ja maanantaina ajattelin soittaa. Mutta miten on että korvaako ne mun naarmuuntuneen pelin, minkä siis xbox on aiheuttanut.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Joo toi mun xloota on alkanu tunkee sellasii ilmotuksia kun " Disc read error, clean the disc jne... "
Lähetin nyt xbox tukeen sähköpostia ja maanantaina ajattelin soittaa. Mutta miten on että korvaako ne mun naarmuuntuneen pelin, minkä siis xbox on aiheuttanut.

Ei välttämättä ole levyissä mitään vikaa. Netissä on paljon kommentteja et dvd asema pölyyntyy ajan myötä. Moni on saanut vian poistumaan aukasemalla dvd aseman ja putsaamalla lukupään.
 
Ylös Bottom