Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kauankos teil on menny ennenkö ootte saanu ne rahtikirjat mailiinne et voitte soittaa UPS hakemaan romun ?
Palttiarallaa 4 tuntia.
Täksi päiväksi sai kuljetuksen UPSilta, mut hei mitä kaikkee tossa pitää olla mukana paskaboxin ja rahtikirjan lisäksi?
Täksi päiväksi sai kuljetuksen UPSilta
Pitäskö tonne xboxin sivustolle tulla uus UPS:n koodi kun lähtee boxi takasi päin tulemaan? Alkaa jo pitkästyttään tää odottelu
Onko kellään ollut sellaista ongelmaa, että esmes. kentän vaihtuessa(eli uuden alueen latauksen)yhteydessä ruutu menee pimeäksi, tämä on tapahtunut mm. Assassin's Creedin ja Kane & Lynchin kanssa. Ja ei, vika ei ole televisiossa. Eikai tämä nyt ole lopun alkua, 360 minulla on ollut vuoden päivät ja olen ihmetellyt kun niin monella on konsoli mennyt huoltoon.
[J0n-d33h];599898 sanoi:Ei sattuis kellää olee tietoo, et missä noita boxin naarmuttamii levyjä pystyis vaihtaa, vai pystyykö ylipäätänsä ollenkaa vaihtaa. Hitto ku kaks päivää vanhan call of duty 4:sen meni naarmuttaa, veti sellasen kauniin täyden ympyrän muotosen naarmun levyn pintaa. Boxi ollu jo lähemmäs kaks viikkoo huollossa mut toi pelikin pitäs saada jotenkin vaihdettuu uuteen..
"VASTAANOTTAJA PÄÄTTÄNYT PITÄÄ PAKETIN" mitäs tuo tarkoittaa? Tuo oli siis UPSn seuranta sivuilla.
Ei se vielä ole edes lähtenyt suomesta kun tänään hakivat vasta. Tosiaan UPS:n sivuilla kertoo että on tapahtunut poikkeus ja syynä sitten tuo vastaanottaja päättänyt pitää paketin. Onko tämä sitten ilmoitus siitä että vaihtavat boksin uuteen ei mitään hajua.
Joo toi mun xloota on alkanu tunkee sellasii ilmotuksia kun " Disc read error, clean the disc jne... "
Lähetin nyt xbox tukeen sähköpostia ja maanantaina ajattelin soittaa. Mutta miten on että korvaako ne mun naarmuuntuneen pelin, minkä siis xbox on aiheuttanut.