Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -ongelmathread

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -TM-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Sullahan on pomminvarma xbox!

Pyörititkö peliä tuon pyyhkeen ollessa päällä? Jos et, niin kannattaa kokeilla, sillä tarkoitushan
on saada laite ylikuumentumaan.

Jos haluat mennä askeleen pidemmälle, niin koita saatko mahdutettua vaikkapa suoraksi
taitellun klemmarin sisään laitteen takana sijaitsevista puhallusaukoista. Suoraan näiden
aukkojen takana on tuuletin, jota voisi koittaa kiilata pysähdyksiin. (Mutta suosittelen tätä
vasta äärimmäisenä keinona, sillä tuulettimeen saattaa jäädä jälkiä jotka paljastavat
"huijausyrityksen", tjs.)
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Oon tässä nyt päivän mittaan 3-4 kertaa pistänyt ton koneen pyyhkeeseen, mutta haluttua tulosta ei ole tullut. Parilla ensimmäisellä kerralla ei "kuollut" kertaakaan, mutta parilla jälkimmäisellä kerralla kone oli pyyhkeessä 30-60 minuuttia siihen asti, kunnes itsestään sammui ja kun pyyhkeen otin pois, niin 2 punaista valoa paloi ja koneen sai ihan iloisesti käynnistettyä taas uudestaan. Mikä neuvoksi, kun en saa tuhottua konettani 3 rinkulan kuntoon? :( :( :(

Kaverin boxi saatiin vartissa vilkuttelemaan valoja. Pyyhe levälleen lattialle ja boxi about keskelle pyyhettä. Sitten vain taittelet pyyhettä boxin ympärille ja varmista, että ilmanottoaukot ovat varmasti tukkeessa. Kone päälle ja anna idlailla ihan dashboardissa. Jossain vaiheessa kone tilttas, ei reagoinut enää ohjaimen painalluksiin. Reboot ja RROD oli saavutettu. Ihmeellisempiä neuvoja en osaa antaa. Pelaaminen tietty kuumentaa boxia vielä enemmän.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Ite rämppäsin power-nappia eli kone päälle ja pois päältä hetken aikaa kunnes lopulta ei enää tullu vihreetä valoo :)
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

tjaaha eli ongelma edelleen tuon yhden pelilevyn kanssa, outoa että halo 3 kyllä toimii 2-3h ilman mitään ongelmia ja tämä levy valittaa liasta ja naarmuista heti :mad: ei naarmun naarmua ja pyyhitty vielä mikrokuituliinallakin varmuuden varalta :mad:
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

tjaaha eli ongelma edelleen tuon yhden pelilevyn kanssa, outoa että halo 3 kyllä toimii 2-3h ilman mitään ongelmia ja tämä levy valittaa liasta ja naarmuista heti :mad: ei naarmun naarmua ja pyyhitty vielä mikrokuituliinallakin varmuuden varalta :mad:

Koitapa tätä, vaikka saattaa vaikuttaakin vähän hasardilta:

http://www.ugiansky.com/xbox/disc_boiling.htm

Mulla oli samaisen LO:n neloslevyn kanssa ongelmia. Johtuu ilmeisesti siitä paperipussista, se kai päästää jotain mikroskooppista pölyä tms. levyn pintaan. Tuon keittoprosessin jälkeen on toiminut niinkuin pitääkin.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Hello and e74.
Ei toiminut vaikka kokeilin komponentilla.
Voi vittujen kevät sanon minä.
Saksa kutsuu? Muutenkin pitäs saada uus faceplace, että kai tässä nyt...
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

RRoD iski ja soittelin eilen aamusta mikkisoftalle asiasta, lupasivat laittaa UPSin rahtikirjat sähköpostilla. Vielä ei sähköpostia ole näkynyt, kauanko sitä kannattaa odottaa ennen uutta soittoa?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

RRoD iski ja soittelin eilen aamusta mikkisoftalle asiasta, lupasivat laittaa UPSin rahtikirjat sähköpostilla. Vielä ei sähköpostia ole näkynyt, kauanko sitä kannattaa odottaa ennen uutta soittoa?

Minulle tuli sähköposti vain pari tuntia sen jälkeen kun olin soittanut, joten melko varmasti olisi sinullekin jo pitänyt tulla. Joten uudestaan vaan soittamaan.
Ja nykyään voi tilata korjauksen xboxin sivuilta ilman soittoakin.
Tiedä sitten onko se yhtään nopeampi keino...
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

^ Soitin äsken ja olivat kirjoittaneet sähköpostiosoitteeni väärin. ARGH! No nyt pitäisi olla kunnossa, mutta saapa nähdä..
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Siriseekö teillä muilla Falconin omistajilla boksin muuntaja ihan hemmetin kovalla äänellä boksin ollessa päällä ? (mulla meinaan sirisee ja se vi*uttaa)
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Siriseekö teillä muilla Falconin omistajilla boksin muuntaja ihan hemmetin kovalla äänellä boksin ollessa päällä ? (mulla meinaan sirisee ja se vi*uttaa)
Nope. En ole koskaan huomannut muuntajan pitävän mitään ääntä.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Siriseekö teillä muilla Falconin omistajilla boksin muuntaja ihan hemmetin kovalla äänellä boksin ollessa päällä ? (mulla meinaan sirisee ja se vi*uttaa)

Ihan kypärästä vedettynä: tarkista liitännät.
Meinaan jos on vähän löysällä, niin sähkövirran kulku pitää tommosta 'sirinää'.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Ihan kypärästä vedettynä: tarkista liitännät.
Meinaan jos on vähän löysällä, niin sähkövirran kulku pitää tommosta 'sirinää'.

Kaikki liitännät on tsekattu ja kuullostais, että ääni tulee muuntajan tuulettimesta.... Potuttaa vaan et muunaja pitää kovempää ääntä, kun boksi idlatessa :(
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Onko kellään tietoa, kun UPS:in sivuilla lukee että paketti toimitettu perille, muuta Xboxin sivuilla lukee edelleen, että laitetta odotetaan palvelukeskukseen... eli kauan siinä menee että tuo ilmoitus vaihtuu xboxin sivuilta?
Koska jos se ei ala piakkoin muuttua alkaa epäilyttää että onkohan rahtikirjeessä lukenu oikein ...
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Kaikki liitännät on tsekattu ja kuullostais, että ääni tulee muuntajan tuulettimesta.... Potuttaa vaan et muunaja pitää kovempää ääntä, kun boksi idlatessa :(

Minulla on vähän samansuuntaista ongelmaa. Tuuletin siellä mölisee ja sen ääni on häiritsevämpi kuin itse laatikon. :(
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Itellä muistaakseni 26.8. luki UPS:llä että rahti on toimitettu, mutta Microsofti kuittasi laitteen saapuneeksi vasta 30.8. Samoin kun Microsoft ilmoitti että rahti on lähtenyt meikäläiselle päin, niin kesti taas pari päivää, että UPS:llä luki että ovat vastaanottaneet sen. Nyt reilu kaks viikkoo ollu boxi tien päällä ja jopa ens maanantaina pitäis saapua Suomeen. Siitä sitte UPS:n vätyksiltä menee varmaan taas pari päivää, että uskovat että olen kotona vain siihen aikaan kuin olen ilmoittanut olevani, jonka ulkopuolella on turha käydä lappuja ovelle jättelemässä.

Lohduttavaa ku miettii, että tää huoltoreissu saatto olla vasta ensimmäinen monista..

Joo, paska lafkoja molemmat :rolleyes:
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Onko kellään tietoa, kun UPS:in sivuilla lukee että paketti toimitettu perille, muuta Xboxin sivuilla lukee edelleen, että laitetta odotetaan palvelukeskukseen... eli kauan siinä menee että tuo ilmoitus vaihtuu xboxin sivuilta?

Kyllä siinä ainakin pari päivää menee.

Edit: Hidas.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Ennen varsinaista kysymystä. Kuinka xboxin voi resetoida defaultasetuksille?

Tuli nyt tällainen ongelma vastaan. Kaksi xboxia on kiinni reitittimen kautta samassa verkkoyhteydessä.
Pelaaminen public peleissä toimii ongelmitta, mutta kun vaikka gears of warissa teen oman pelin "host xbox live co-op game" ja kutsun kakkos xboxin tekemääni peliin (invite to game session), peli lataa hetken jonka jälkeen ruutuun ilmestyy " connection to the host has been lost". Samoin tapahtuu joka pelissä. Pakkohan tuon nyt on toimittava jollain konstilla jos kerta LIVE pelaa kummallakin boksilla niinkuin pitääkin.
 
Ylös Bottom