Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -ongelmathread

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -TM-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Miten tuo huolto homma toimii, kun mulla ei oo enää takuu voimassa. Niin maksaako se peijoonisti vai mikä siinä on käytäntö.


Edit: siis maksaako se boksin korjaaminen nyt, kun ei ole enää takuuta voimassa?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Nonnih. Pari vuotta täydellisesti palvellut Premium-mallin koneeni päätti viime viikon maanantaina Rock Bandia käynnistellessä heittää ne kuuluista kolme punaista valoa kehiin. Eli soitto tukeen, ja tiistaina kone ups-miehen mukana kohti saksaa hk:n makkaralaatikossa ja runsaissa sanomalehdissä. Nyt UPS:n tiedot näyttää Frankfurtiin saapumisen jälkeen statukseksi että "Palautettu lähettäjälle", vaikka liimasin laatikon päälle postissa tulleen rahtikirjan kuten ohjeessa sanotaankin.

FRANKFURT,
DE 23.09.2008 8:43 PALAUT. LÄHETTÄJÄLLE

LANGENHAGEN,
DE 23.09.2008 7:25 TULLISELVITTÄJÄN REKISTERÖIMÄ / LÄHETYS JÄTETTY HUOLINTAAN

23.09.2008 7:25 TULLISELVITTÄJÄN REKISTERÖIMÄ / SELV. LUOV. LÄHETYKSEN. TOIMITETA

Ota nuista nyt sitten selvää. Jos tuo status ei tuosta muutu päivän parin sisällä niin taitaa mennä soitteluksi mikkisoftan supportiin uusiksi. :( Onneksi on kaverin boxi lainassa joka sekin kyllä päästää räsähteleviä ääniä levynlukijastaan, pitäen ainakin toistaiseksi silti levyt kunnossa.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Jos tuo status ei tuosta muutu päivän parin sisällä niin taitaa mennä soitteluksi mikkisoftan supportiin uusiksi.
Ei sinne kannata soitella, koska tuskin osaavat sanoa sulle mitään paketin matkasta. Paketti tulee ajallaan kotiisi ilman mitään ongelmia.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

UPS:n tiedot näyttää Frankfurtiin saapumisen jälkeen statukseksi että "Palautettu lähettäjälle"

Tuo tarkoittaa juurikin sitä, että paketti on perillä Frankfurtissa ja ups on sen luovuttanut Microsoftille. Kun boksi lähtee huollosta takaisin sinulle, sillä on eri seurantanumero, eli tuo ei tuosta enää päivitykään. Muistaakseni xbox.com:n kautta oli nykyisin mahdollisuus seurata huollon edistymistä tuen antamalla referenssinumerolla, eli sieltä voisi kokeilla seuraavaksi.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Minultakin kosahti pitkään toiminut boxi reilu viikko sitten. Pistin Microsoftilla sähköisen korjauspyynnön ja näytti homma toimivan sitäkin kautta -- ei tarvinnut soittaa asiakaspalveluun. Taisi mennä reilu tunti kun sähköpostiin ilmestyi palautusrahtikirja ja sitten vain boxi pakettiin ja soitto UPS:lle.
Paketti saapui määränpäähänsä noin viikossa ja nyt vain odotellaan boxia takaisin.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

EA says it again: Patch for NHL 09 dirty disc error coming

David Littman has just blogged up a huge thanks to everyone out there for making NHL 09 the most successful launch that EA has ever had. He also dropped some more information on the EA Sports Hockey League as well as re-affirmed that EA are working on a patch to fix the dirty disc error that many gamers are getting with the title.

--


The EA Sports Hockey League (EASHL) has been such a success that we were not prepared for the online traffic. There have already been almost 10,000 teams created, and over 50,000 people have played in the EASHL. We are working to add more servers and improve any issues that you have called out.

There have been a small percentage of XBOX 360 consumers that have been getting "dirty disc" messages. If you get this message, clear your cache in the XBOX 360 dashboard. Here is how you do that:

Turn on your XBOX 360 console without a disc so that the dashboard loads.

Scroll over to the Last Blade on the dashboard and select "memory."

Press the "Y" button to access the "device manager."

Press this button combination to clear your XBOX 360 memory cache:

X,X,LB,RB,X,X

Once finished, you'll get a response indicating that you've successfully cleared your cache.

Once finished, load up your NHL 09 disc and continue playing.

We are also working on a patch that will fix this issue for most people. We have listened to your gameplay feedback and some controller functionality feedback, so we will fix those in the patch as well. Keep your feedback coming. We are listening. Details to follow on the patch date.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Näkeekö ulkoapäin 360 boxia että onko se avattu? Vai onko sinetti sisäpuolella?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Pätkiikö kellään muulla äänet optisen ulostulon kautta? Vahvistinta en ainakaan vielä epäile mutta kummalliselta tuntuisi, että vika olisi boksissa. Kahta eri kaapelia kokeilin ja sama vika toistui. Voisiko vika olla tuossa adapterissa? Ei ole hääviä GH:a pelata, kun äänet häviävät välillä.

Olen kokeillut säätää ääniasetuksia boksin valikosta ja kaikilla sama ongelma toistuu..

Ja tuo kitarasankari ei ole ainut, jossa ongelma..
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Ongelma on tämä:

Reilun viikon vanha boksi, joka muuten toimii ok mutta kun isken koneeseen Rapala Fishing Frenzy 2009:n niin ei peli toimi. Peli kyllä lähtee käyntiin ja lataa itsensä alkuvalikkoon mutta kun siellä painaa start niin tulee välittömästi (joka kerta ja täysin samassa kohdassa) tuo helketin "this disc is unreadable" -virheviesti.
Ja hauskinta tässä on se, että kaikki muut pelit toimivat ja tämäkin peli toimii kaverin konsolissa moitteetta.

Olen koittanut ilman kovalevyä eikä siltikään toimi. Peli on uusi ja levyn kunto täysin virheetön.

Soitin tukeen ja sanoivat, että laitetaan huoltoon, kun eivät muutakaan keksineet. Minä siihen, jotta eipähän ihan heti laiteta, kun Elite -boksi tuossa vartoo huoltoon noutoa ja kyseessä on "vara -boksi".

Voisiko olla samankaltainen ongelma, kun tuossa NHL09:ssä? Eli välimuistin tyhjentäminen voisi auttaa? Kokeilla toki aion mutta vasta huomenna, kun saan kaverilta pelin takaisin.

Ajattelin vaan kysäistä, jos jollakulla jotain faktatietoa olisi heittää tällaiseen pulmaan :confused:
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Pätkiikö kellään muulla äänet optisen ulostulon kautta? Vahvistinta en ainakaan vielä epäile mutta kummalliselta tuntuisi, että vika olisi boksissa. Kahta eri kaapelia kokeilin ja sama vika toistui. Voisiko vika olla tuossa adapterissa? Ei ole hääviä GH:a pelata, kun äänet häviävät välillä.

Olen kokeillut säätää ääniasetuksia boksin valikosta ja kaikilla sama ongelma toistuu..

Ja tuo kitarasankari ei ole ainut, jossa ongelma..

Äänten pätkiminen ei tietenkään ole normaalia toimintaa. Jos olet eliminoinut vahvistimen ja kaapelin mahdollisina vian aiheuttajina ja ilmiö esiintyy useammassa pelissä, kyllä vika vahvasti viittaa boksiin tai sen ääniliitäntään.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Ongelma on tämä:

Reilun viikon vanha boksi, joka muuten toimii ok mutta kun isken koneeseen Rapala Fishing Frenzy 2009:n niin ei peli toimi. Peli kyllä lähtee käyntiin ja lataa itsensä alkuvalikkoon mutta kun siellä painaa start niin tulee välittömästi (joka kerta ja täysin samassa kohdassa) tuo helketin "this disc is unreadable" -virheviesti.
Ja hauskinta tässä on se, että kaikki muut pelit toimivat ja tämäkin peli toimii kaverin konsolissa moitteetta.

Olen koittanut ilman kovalevyä eikä siltikään toimi. Peli on uusi ja levyn kunto täysin virheetön.

Soitin tukeen ja sanoivat, että laitetaan huoltoon, kun eivät muutakaan keksineet. Minä siihen, jotta eipähän ihan heti laiteta, kun Elite -boksi tuossa vartoo huoltoon noutoa ja kyseessä on "vara -boksi".

Voisiko olla samankaltainen ongelma, kun tuossa NHL09:ssä? Eli välimuistin tyhjentäminen voisi auttaa? Kokeilla toki aion mutta vasta huomenna, kun saan kaverilta pelin takaisin.

Ajattelin vaan kysäistä, jos jollakulla jotain faktatietoa olisi heittää tällaiseen pulmaan :confused:

Ei auttanut tuo välimuistin tyjentäminen...
Voiko konsoli todella olla rikki niin, että vain yksi peli ei toimi?!
Ideoita?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

EDIT: no niin, nyt ei tule kuvaa enää lainkaan...

Sori ku en aiemmmin kerinny vastaamaan...olin reissussa.
Mutta vähän turhaa on kumminkin, ku sait jo selville mitä tulee tapahtuman. Ei siis kuvaa ollenkaan. Mites sulla meni, kuuluiko valikon äänet ku liikuttelit ylös alas ohjaimesta? Mulla kuului, eli tod.näk. tosiaan se näyttis..
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Sori ku en aiemmmin kerinny vastaamaan...olin reissussa.
Mutta vähän turhaa on kumminkin, ku sait jo selville mitä tulee tapahtuman. Ei siis kuvaa ollenkaan. Mites sulla meni, kuuluiko valikon äänet ku liikuttelit ylös alas ohjaimesta? Mulla kuului, eli tod.näk. tosiaan se näyttis..

Näinhän se just kävi mullekin (ja yllättävän monelle muullekin näemmä, kun ketjua selasin), eli laite käynnistyi "ihan normaalisti", äänet kuului jne. mutta ruutu se vaan pysyi mustana. Kumma ettei punaisia varoitusvaloja syttynyt laitevian johdosta?!

Noh, laite matkalla kohti Saksaa ja toivottavasti palaa takaisin ennen fallout 3:sta...
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Kesken kiihkeän cod-session vehje jumittui. Bootti ja iloisen punaiset valot välähtivät. Huoltoonhan se läksi..
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Mahtaakohan jostain löytyä ratkasu tähän asiaani.

Olen 17 vuotias, eli en täysikäinen ja noin vuosi sitten kun sain XO:n menin "tyhmänä" laittamaan, että olen alaikäinen.
Jokatapauksessa mainokset eivät näy minulla, mutta kaverillani kyllä. Kaveri on 22 vuotias ja viime viikolla näin ensimmäistä kertaa nämä mainokset dashboardilla. Elikkäs, raukeaako mainokset esille sinä päivänä kun täytän 18 vai saako ne nyt jo Family Settings osion kautta auki?
Kaikki oikeudet on tuonne Family Settingseihin, eli jos ne sieltä saisi auki niin saan käytyä ne laittamassakin päällekkin.
Ei mikään maailman loppu jos ei onnistu, mutta olisi mukavaa kylläkin.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Tänään se sitten tapahtui. Vähän alle vuoden vanha boksi. Käynnistin koneen ja mikäs muukaan kuin kolme punaista valoa alkoi vilkkua. eikun kone Saksaan ja ootteleman.:(
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Tuli pikkuongelma, kun ostin tänään need for speed: carbonin, laitoin pelin koneeseen ja kirjauduin sisäään liveen, niin se päivitystä pyysi asentaa, laitoin kyllä. Sitt se siin joku minuutin hyrräs ja länttäs ruutuun "can't downoad the update. please test your internet connection with test connection. if problem persists, go to www.xbox.com/support". kokeilin test connetionii, kaikki kunnossa, kävin supportissa, ei löytynyt p**kaakaan ongelmasta. Missä vika?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Tuli pikkuongelma, kun ostin tänään need for speed: carbonin, laitoin pelin koneeseen ja kirjauduin sisäään liveen, niin se päivitystä pyysi asentaa, laitoin kyllä. Sitt se siin joku minuutin hyrräs ja länttäs ruutuun "can't downoad the update. please test your internet connection with test connection. if problem persists, go to www.xbox.com/support". kokeilin test connetionii, kaikki kunnossa, kävin supportissa, ei löytynyt p**kaakaan ongelmasta. Missä vika?
Moneltako tuo tapahtui? Liven huoltokatko päättyi joskus puolenpäivän jälkeen.
 
Ylös Bottom