Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -ongelmathread

Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Nyt on semmonen ongelma, että kun käynnistän boxin niin en pääse liveen ja kun testaan live yhteyden niin homma tökkää ip address kohtaan. Boxi on langattomasti verkossa ps3:n, läppärin sekä pöytätietokoneen kanssa. Mutta sitten kun käynnistän läppärin tai ps3:n niin pääsen myös boxilla liveen.:eek: Millään muulla laitteella ei ole tätä ongelmaa. Langaton tukiasema on D-Linkin DI-524.
Toivottavasti joku nyt osais auttaa.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Onkohan muilla ollut ongelmia maanantaisen livepäivityksen jälkeen? Tähän mennessä konsoli on kaatunu kahden vuoden aikana ehkä kaksi kertaa. Tänään puolen tunnin sisään saman verran. Vielä eilen COD4:n nettipeli ei toiminut ollenkaan, vaikka live muuten pelitti. Tänään toiminut todella huonosti.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Onkohan muilla ollut ongelmia maanantaisen livepäivityksen jälkeen? Tähän mennessä konsoli on kaatunu kahden vuoden aikana ehkä kaksi kertaa. Tänään puolen tunnin sisään saman verran. Vielä eilen COD4:n nettipeli ei toiminut ollenkaan, vaikka live muuten pelitti. Tänään toiminut todella huonosti.

Juu, joskus ei meinaa päästä ollenkaan liveen, ja jos pääsee niin yhteys katkeaa yhtäkkiä jossain vaiheessa ja takaisin ei ole pariin tuntiin asiaa.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Juu, joskus ei meinaa päästä ollenkaan liveen, ja jos pääsee niin yhteys katkeaa yhtäkkiä jossain vaiheessa ja takaisin ei ole pariin tuntiin asiaa.


Sama täällä. Uusi elite saapui tänään ja olen koko illan yrittänyt saada Oblivionin downloaded content-kamaa uudelle koneelle mutta ei onnaa. Veti shivering islesin 89& valmiiksi ja nyt ei pääse enään liveen kuin hetkeksi kerrallaan jonka jälkeen se heittää pihalle :mad:
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Tämmöistä ongelmaa olisi boxin kanssa nytten: Kirjauduttaessa käyttäjätiliin ja liveen boxi jäätyy järjestään. Eli loota kyllä lähtee käyntiin ihan muitta mukinoitta, mutta kirjautuessa joka ikinen kerta jäätyy. Eli missä mahtaisi olla ongelma? Itse arvailisin vähän, että kovalevyssä on jotain häikkää (ja btw, en ole vielä kokeillut ilman kovalevyä). Oi kertokoon joku joka tietää, kiitos!
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Tämmöistä ongelmaa olisi boxin kanssa nytten: Kirjauduttaessa käyttäjätiliin ja liveen boxi jäätyy järjestään. Eli loota kyllä lähtee käyntiin ihan muitta mukinoitta, mutta kirjautuessa joka ikinen kerta jäätyy. Eli missä mahtaisi olla ongelma? Itse arvailisin vähän, että kovalevyssä on jotain häikkää (ja btw, en ole vielä kokeillut ilman kovalevyä). Oi kertokoon joku joka tietää, kiitos!
Tekee minulla juuri täsmälleen samaa ja tulinkin tänne selvittelemään onko vika koneessa vai missä. Ollu kyllä tuskaa tuon LIVEn kanssa tuon katkon jälkeen kun koko ajan jotain häikkää.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Tämmöistä ongelmaa olisi boxin kanssa nytten: Kirjauduttaessa käyttäjätiliin ja liveen boxi jäätyy järjestään. Eli loota kyllä lähtee käyntiin ihan muitta mukinoitta, mutta kirjautuessa joka ikinen kerta jäätyy. Eli missä mahtaisi olla ongelma? Itse arvailisin vähän, että kovalevyssä on jotain häikkää (ja btw, en ole vielä kokeillut ilman kovalevyä). Oi kertokoon joku joka tietää, kiitos!

Teikäläisellä on mitä ilmeisimmin PES09 -demo latauksessa, eikö? Ota verkkopiuha irti, kirjaudu profiilillasi sisään ja poista muistista tuo keskeneräinen lataus niin pitäisi jälleen toimia.
Itsellä ainakin oli sama vika ja alkoi toimia tuon jälkeen.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Teikäläisellä on mitä ilmeisimmin PES09 -demo latauksessa, eikö? Ota verkkopiuha irti, kirjaudu profiilillasi sisään ja poista muistista tuo keskeneräinen lataus niin pitäisi jälleen toimia.
Itsellä ainakin oli sama vika ja alkoi toimia tuon jälkeen.
Minulla kyseessä oli Megaman 9. Eli verkkopiuha irti ja poistaa keskeneräisen tiedoston kovalevyltä niin alkaa toimia.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Noniin, selvisihän sekin asia. Kiitokset siitä kuuluu Viltsulle ja Sleeperille! (Y) Meinaspa jo hätä tulla tuossa päivemmällä kun ei meinannut toimia.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Elikkä mul on ollu box jo 1,5 vuotta. Oon yrittäny kirjautua Liveeen mutta se tökkää aina ja sanoo IP-osotetta ei löydetä. Olen pitänyt modeemia monta tuntia kiinni et se ettis uuen osotteen mutta ei... Onko muilla ollu samoja ongelmia?? Jos on MITEN TE PÄÄSITTE ONGELMASTA? alkaa meinaan tylisityttämään toi yksinpelailu...

EDIT: Mul on soneran laajakaista? Oisko mahollista ei mun pitäs soittaa soneralle sanoo et ne tekee jotain???
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Ostin HDMI johdon uuteen Xbox 360:seeni ja kun katson elokuvia niin ääniä ei kuuluu yhtään. Peleissä ja Dashboardissa kyllä kaikki äänet kuuluu.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Eli ekaa kertaa pelailin eilen illalla livessä ja pelinä oli Forza 2. No kaikki meni ihan ok, paitsi etten kuullut headsetistä muiden puhetta ja he tuskin minun. Kysymys onkin, et täytyykö toi Xbox360:n headset jotenki asentaa tjsp?

Niin ja siis headsettinä tuo kun tuli X360:n mukana.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Eli ekaa kertaa pelailin eilen illalla livessä ja pelinä oli Forza 2. No kaikki meni ihan ok, paitsi etten kuullut headsetistä muiden puhetta ja he tuskin minun. Kysymys onkin, et täytyykö toi Xbox360:n headset jotenki asentaa tjsp?

Niin ja siis headsettinä tuo kun tuli X360:n mukana.

Ei tarvi asennella. Kunhan mikki sojottaa oikeeseen suuntaan ja volume säädin on täysissä, homman pitäisi toimia.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Joo. Niin siinä sitten kävi. Ensin jäätyi Madden 09 aikana, sen jälkeen alkuvalikkoon, sit meni vielä kerran itse peliin, ja sen jälkeen välkkyikin RRoD. Voi jumaliste. n. 8kk vanha boxi. Kyllä korpeaa oikein kunnolla =D Olin aivan varma että tätähän ei tapahdu minulle ikinä. Deutschland, Deutschland.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Hmm. Mitäs tämä nyt on? Pari kertaa välkkynyt jo RRoD toissa päivänä, olin päivän poissa kotoa, ja nyt boxi toimii taas normaalisti?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Eli ekaa kertaa pelailin eilen illalla livessä ja pelinä oli Forza 2. No kaikki meni ihan ok, paitsi etten kuullut headsetistä muiden puhetta ja he tuskin minun. Kysymys onkin, et täytyykö toi Xbox360:n headset jotenki asentaa tjsp?

Niin ja siis headsettinä tuo kun tuli X360:n mukana.

Sama juttu mulla aluksi. Jos sulla on käytössä Family Settings (minkä menin itse aluksi asentamaan omaa tyhmyyttäni) niin sieltä löytyy asetuksista, että kenelle "valvojasi" sallivat sinun puhua. Mahollisuutena on, että voit puhua vain kavereille, et kenellekkään ja kolmantena ehkä paras - kaikille. Jokatapauksessa, jos ei ole FS käytössä niin sieltä asetuksista löytyy ongelma varmasti, jos Blaazin neuvolla ei vielä toiminut.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Nyt tuli lopullinen kuolema boksille, viime sunnuntaina enteili jo pahinta kun kolme kertaa vilkku RRoD, mut alko sit taas pyörii normisti. Mut nyt tänään kun pelailin Brothers in Arms-demoa niin cutscenen aikana jumittu ja kun käynnisti uudestaa ei enää lähtenykkä pyörii, vilkku vaan noi 3 punavaloa. Kone on ostettu X.05.06 joten takuu on kai loppunut(2vuotta) vai olenko väärässä? Jossain nimittäin luki että takuu olisi nostettu 3 vuoteen en tiiä olikse uusille bokseille vai myös vanhoille?:confused:
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Kone on ostettu X.05.06 joten takuu on kai loppunut(2vuotta) vai olenko väärässä? Jossain nimittäin luki että takuu olisi nostettu 3 vuoteen en tiiä olikse uusille bokseille vai myös vanhoille?:confused:

RROD-takuu on kolme vuotta kaikille bokseille, joten ei muuta kuin tukipalveluun puhelua.
 
Ylös Bottom