Vastaus: Xbox 360 ongelmathread
Onko kukaan muuten lähettänyt boksiaan huoltoon xbox.comin kautta? Tein juuri sieltä korjauspyynnön ja sähköpostia odotellessa on hieman epäselvä mitä sen kanssa tehdään.
EDIT:
VASTAUS on, että sähköpostitse toimitettu rahtikirja tulostetaan, teipataan omavalintaisen pahvilaatikon kylkeen kirkkaalla teipillä ja soitetaan joko UPS:n palvelunumerosta nouto tai viedään laatikko UPS:n toimipisteeseen itse.
Yhteenveto netinkautta rrod boksin lähettämisestä.
1. rekisteröidään boksi ja sarjanumero xbox.comissa
2. tehdään korjauspyyntö xbox.comissa
3. vastaanotetaan sähköpostitse UPS rahtikirja
4. tulostetaan ja teipataan se ihan itse löydettyyn pahvilaatikkoon
5. soitetaan UPS:n setä hakemaan se tai kiikuketaan se UPS:n paikalliseen toimistoon.
Eli yksi puhelinsoitto täytyy silti tehdä jos ei vie itse, tosin kerran soitin boxin tukipuhelimeen kaksi kertaa kun ensimmäisen soiton jälkeen kului kaksi viikkoa eikä mitään UPS:n äijää näkynyt, ja sitten kolmannen kerran soitto UPS:lle että tulevat hakemaan. = 3 soittoa
Muilla kerroilla soitto boxin huoltoon, käskevät laittaa laatikkoon, UPS:n äijä tulee ihan omin neuvoinensa ovelle ja vie laatikon = 1 soitto
ERITYISHUOMIO Netin kautta et voi määrittää boksin ostopäivämäärää vaan se määräytyy valmistuspäivämäärän mukaan. Esim tämä boksi on ostettu 2007 kesällä ja valmistettu Joulukuussa 2006. Xbox.comin mukaan takuu päättyy joulukuussa 2008 (hieman yli 1.5v ostopäivän jälkeen). Tämähän ei pidä paikkaansa mutta uumoilen että puhelimeen on tartuttava jos boksi on valmistuspäivältään vanhempi kuin default 2 v takuu suomessa. Todellisuudessa perustakuuta on oltava 2009 kesään ja tuota RROD takuuta vuoden 2010 kesään (3 vuotta kuitista/ostopäivästä).
-----------------------
alkup. kysymys:
Eli hakeeko UPS boksin ovelta kuten aiemminkin, tuleeko sieltä ensin UPS:n toimittamana jokin pahvilaatikko (coffin) vai joku muu mikä?
Sivuilta lainattua
"Saat ilmoituksen sähköpostitse, kun tyhjä laatikko lähetetään."
"Lähetä konsolisi meille mahdollisimman pian. Varmista, että lähetät sen 20 päivän kuluessa, tai peruutamme korjaustilauksen. "
Neljännen kohdalla täti puhelimessa lupasi että seuraavasta saa jo jonkun pelin, tässä on se seuraava mutta josko kuudennesta saisi kaksi peliä

No ei, en ole kitissyt enkä aio soittaa erikseen jonkun (yleensä vanhan) pelin takia.
-- pari hakusanaa muille: korjauspyyntö huoltopyyntö korjaaminen