Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -ongelmathread

Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Miksi te kaikki aina tulostatte rahtikirjan sähköpostista? Siis eikös simppeleintä ole menettely, jossa pakataan boksi laatikkoon, ja UPS-mies saapuu kotiovelle rahtikirja kädessään. Näin olen tehnyt aina, kun boksi on kolme kertaa levinnyt. :rolleyes:

Tähän täytyy heittää et multa ei oo viel kertaakaan ups hakenut eikä tuonut. Ja viides on tällä hetkellä matkalla huoltoon. Tai siis on ollut viimeiset melkein kolme viikkoo. Mut ei oo viel huoltoon päässy. Viikko viel niin sit sen saa unohtaa kun on 4 viikkoa se raja että täytyy olla perillä huollon tilauksesta.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Tähän täytyy heittää et multa ei oo viel kertaakaan ups hakenut eikä tuonut. Ja viides on tällä hetkellä matkalla huoltoon. Tai siis on ollut viimeiset melkein kolme viikkoo. Mut ei oo viel huoltoon päässy. Viikko viel niin sit sen saa unohtaa kun on 4 viikkoa se raja että täytyy olla perillä huollon tilauksesta.

tervetuloa kerhoon, toi mun kone on kans viides ja pari viikkoa nyt ollut, ens viikolla oottelen takas jollei säkä kävisi ja tällä viikolla vielä ehtisi. Tämä yksilö saa rullata kyllä viikon putkeen dvd sisässä ja varmistua että toimii sitten varmasti.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Voiskos joku helppiä? Boxin asetukset on nyt 1080p ja tää telkkari ei tue sitä, joten nyt pitäis sokkona vaihtaa asetukset takaisin 720p. Vai onko jotain kikkaa, jolla sais default-asetukset?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Voiskos joku helppiä? Boxin asetukset on nyt 1080p ja tää telkkari ei tue sitä, joten nyt pitäis sokkona vaihtaa asetukset takaisin 720p. Vai onko jotain kikkaa, jolla sais default-asetukset?
Use the Google, Luke! :)
To reset the display settings of the Xbox 360 console to the default settings, follow these steps:

1. Remove any discs from the disc tray.
2. Turn the console off.
3. Turn the console on.

Note If you are using an Xbox 360 Wireless Controller, turn the console on by using the Xbox Guide button on the controller.

Note Make sure that you use the player 1 controller when you do this. The player 1 controller is the controller where the upper-left quadrant light is on.
4. As the console starts, press and hold the Y button, and then pull the right trigger at the same time. This causes the Xbox Dashboard to reset the display settings to the default settings and then automatically restarts the console. So it's OK when the Xbox 360 console restarts.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

No nyt on sitte vissii omaki boksi hajoomassa (onha se jo vanhaki) ku yritin iha normaalisti parin päivän tauon jälkee pelata, niin kas kummaa, kaikki valikkoäänet yms kuuluu mutta kuvaa ei näy. :mad: Tarkistin kyllä kaikki liitännät ja ne oli niinku pitääki, eli joku viisaampi vois kertoo onks tässä nyt jotai oleellista, mitä oon missannu vai onks tullu aika ostaa uus boksi? (ja ei, en aatellu lähettää tota saksaa koska takuu on menny)

EDIT: Sain toistaseks korjattua pyyhetekniikalla :D

Laitetaanpa jatkoa eli nyt boksilla voi pelata normaalisti jopa 10min ennen ku kuva näyttää tältä esim. cod4:ssä. Tulis jo se RRoD :D
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Boxi on iha laukeemis pistees,ja tua pirulainen meni viel naarmuttamaan Gh:Wt:een.Eli kysymys kuuluun keneen kuuluisi ottaa yhtetyttä,että saisi uuden levyn?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Tuli mieleen että antaako microsoft takuuta noille Saksan reissulla käyneille bokseille, vai paukahtaako niihin RRoD vuoden päästä ja sitte täytyy ostaa uus kun takuut on ummessa?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Eikös se kuitenkin mene niin että, vaikka takuu menisikin umpeen niin koneen on silti korjattava veloituksetta, jos kyseessä on valmistusvirhe?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Tuli mieleen että antaako microsoft takuuta noille Saksan reissulla käyneille bokseille, vai paukahtaako niihin RRoD vuoden päästä ja sitte täytyy ostaa uus kun takuut on ummessa?

Ei anna takuuta huolletuille koneille

Eikös se kuitenkin mene niin että, vaikka takuu menisikin umpeen niin koneen on silti korjattava veloituksetta, jos kyseessä on valmistusvirhe?

Ei taida microsoft korjata koneita edes päivää takuun umpeutumisen jälkeen, ellei maksa itse huoltoa
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Eikös noissa bokseissa ole normisti 1-2v takuu ja koskien RRoD:t niin 3vuotta. Jos menee yli tuon 3v niin itse maksat korjauksen tai ostat uuden masiinan.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Ei anna takuuta huolletuille koneille



Ei taida microsoft korjata koneita edes päivää takuun umpeutumisen jälkeen, ellei maksa itse huoltoa

Kyllä microsoft antaa takuun huolletuille koneille. Mutta se takuu tulee voimaan jos joudut itse maksamaan huollon niin sen jälkeen on taas normaali takuu vuoden. Tiedän tämän siitä koska itse jouduin viime kesänä maksamaan huollon. Ja nyt ennen joulua lähetin huoltoon niin meni takuun piikkiin koska olin maksanut viime huollosta. Mutta takuu ei nyt uusiudu et se loppuu edelleen ensi kesänä. Jonka jälkeen se taas maksaa mutta saa uuden vuoden takuun. Tai näin ainakin minulla.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

:mad:Tuli tämmönen ongelma kuvan kanssa kun olin n 15 min säätäny musiikkeja NHL 09:ssä ja päätin pelata testiottelun musiikeille niin kesken ottelun kuva muuttui keltaiseksi. Sammutin koneen ja käynnistin uudelleen niin kuva tuli eri väreissä takaisin ja muuttui taas keltaiseksi. Sitten säädin vähän johtoja kun ajattelin jos ne on löystynyt. kun käynnistin koneen taas uudelleen niin kuvaa ei enään tule mutta äänet kuuluu ihan normaalisti ja dashboardin välilehtiä pystyy selata. Onko muilla käynyt samoin? Onko mitään keinoja kuin lähettää kone saksaan?

PS. Johtojen paikkaa on säädetty monen monta kertaa ja ne ovat varmasti oikeilla paikoilla
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Sama vika kun gangsterilla tietääkö kukaan ratkaisua, tohon että miks kuva katoo yhtäkkiä onko kone hajoomassa :confused:
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Onko kenelläkään ollut sellaista vikaa, että kun katsoo dvd:tä niin kuva pysähtyy, mutta ääni jatkaa normaalisti. Kuva jatkaa parin sekunnin päästä siitä mihin ääni jäi. Kuva tulee vga kaapelista ja ääni optisesta.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Ennen DVD-toistossa oli nykimisongelmia mutta ne saatiin päivitysten yhteydessä korjattua. Kannattaa kokeilla katsoa elokuvia ilman tekstitystä, jos se auttaa pätkimiseen koska silloin aiemmin tekstitykset olivat osasyy ongelmiin. Toinen keino on ottaa kiintolevy pois katselun ajaksi, se auttoi myös.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Paha määritellä onko tämä nyt "onglelma", mutta kertopaakas joku viisaampi, haittaako se, jos tuo 'ohjainpaneelin läppä' menee paskaksi. Eilen kun pidin kapulaa latauksessa, niin johtoa irrottaessani läppä sanoi 'NAX'. Nyt kiinnostaisi tietää, että onko tästä nyt mitään sen suurempaa haittaa? Ainakin sinne pääsee nyt pölyä?
 
Ylös Bottom