Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -ongelmathread

Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Mulla on 20gb kiintolevy ja se on tulossa täyteen. Oon hommaamassa 120gb kovon, mutta voinko siirtä tietoa vanhalta kovolta, uudelle kovolle??
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Ja vielä tosta port forwardaus -ohjeesta, niin koitin tehdä niin ku siinä sanottiin ja sitten koitin Xboxin nettiä mutta ei vaikutusta. Siis pitäiskö ton "port fordauksen" jälkeen säätää Xboxin asetuksia jotenkin?

Ei pitäisi. Se vain avaa portin modeemista niin, että Xboxin (tai minkä tahansa muun sitä porttia käyttävän) pitäisi sujahtaa läpi.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Mulla on 20gb kiintolevy ja se on tulossa täyteen. Oon hommaamassa 120gb kovon, mutta voinko siirtä tietoa vanhalta kovolta, uudelle kovolle??

Kyllä voit. Kaupasta ostettavassa 120 gb:n kovalevy paketissa tulee mukana kaapeli ja cd, jolla siirtäminen onnistuu.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Minulla ilmeni boxissa sellainen ongelma että levyasema raksuttaa jotenkin kummallisesti kun pelaa suoraan levyltä. En kestänyt sitä raksutusta ja asensin pelit kiintolevylle. Raksutus kuului pysty - sekä vaaka-asennossa. Mikä ongelmana? Saisiko korjattua itse mitenkään helposti?

Pelit tosiaan toimivat normaalisti ja levyihin ei tule naarmuja.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Rasittavan äänekäs minullakin on tuo asema. Melkeinpä uusi Jasper-elite. Taitaa olla enempi "ominaisuus" kuin vika. Ei noita pelejä kyllä asentamatta viitsi oikein pelailla.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Pitääkö tilata jostain briteistä joku "levy" että voi pelata vanhan boxin pelejä 360. Tuon halo combat evolvedin sain ja tekisi mieli pelata, mutta kun ei löydä levyä.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Pitääkö tilata jostain briteistä joku "levy" että voi pelata vanhan boxin pelejä 360. Tuon halo combat evolvedin sain ja tekisi mieli pelata, mutta kun ei löydä levyä.

Kolme vaihtoehtoa.

1. Päivitä konsoli Xbox LIVEn kautta
2. Polta päivitys CD/DVD-levylle
3. Tilaa levy

Ensimmäinen on helpoin. Laitat vaan konsolin laajakaistaan kiinni ja yhdistät Xbox LIVEen. Teet itsellesi ilmaisen Silver-jäsenyyden ja laitat Halon kelkkaan ja päälle -> lataa päivityksen automaattisesti.

Lisätietoja kaikista vaihtoehdoista: Xbox.com | Alkuperäisen Xboxin pelien tuen hankkiminen Xbox 360:een
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Onko mahdollista vaihtaa oman tunnuksensa Live ID:tä tai siis sitä sähköpostia millä kirjaudutaan esim. Xbox.com:iin?
Se on isäni sähköpostilla muistaakseni koska olen alle 18v. niin aiheutuisiko jos Gamertagini pystyisi vaihtamaan omalle nimelleni joitain Ikäraja konflikteja?? :D
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Onko mahdollista vaihtaa oman tunnuksensa Live ID:tä tai siis sitä sähköpostia millä kirjaudutaan esim. Xbox.com:iin?
Se on isäni sähköpostilla muistaakseni koska olen alle 18v. niin aiheutuisiko jos Gamertagini pystyisi vaihtamaan omalle nimelleni joitain Ikäraja konflikteja?? :D

Itsekkin painin tuon asian kanssa kauan.Boxin kautta pitää vaihtaa s-posti ja salasana kun taas xbox.comista voi vaihtaa nimet osoitteet yms. Taisi olla joku system settings tai vastaava mistä pystyi vaihtamaan s-postin.Ai juu kiitos killille avusta.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Latasin tuon päivityksen poksuun äsken, nyt on ongelmana että kone ei sammu, näytön lyö kyllä pimeäksi mutta jatkaa surinaa ja virtavalo vilkkuu paikallansa.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Latasin tuon päivityksen poksuun äsken, nyt on ongelmana että kone ei sammu, näytön lyö kyllä pimeäksi mutta jatkaa surinaa ja virtavalo vilkkuu paikallansa.

Oletkos pitkäänkin odottanut, että boksi sammuisi (mulla menee kanssa jonkun aikaa ennen sammumista) ja oletkos tarkistanut, ettei ole latauksia menossa taustalla (ite joskus unohdan ne päälle)
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Ajattelin tässä kohtapiakkoin soittaa xbox supporttiin ja kysyä, että korvaaisko ne mulle yhen ohjaimen, ku toisessa ohjaimessa LT -nappula jostain syystä aina jumittuu. Se siis palautuu täysin normaalisti, mutta jää jotenkin päälle ja esim. sotapelejä pelattaessa jätkä vaan tähtäilee kokoajan vaikka ei olisi tarkoitus. Eli onko kellään kokemusta tällaisesta, olen nimittäin kuullut, että ne yhden ohjaimen korvaisivat?? :D
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Oletkos pitkäänkin odottanut, että boksi sammuisi (mulla menee kanssa jonkun aikaa ennen sammumista) ja oletkos tarkistanut, ettei ole latauksia menossa taustalla (ite joskus unohdan ne päälle)

kyllä tuo joskus useita sekunteja ihmettelee kanssa mutta kesti nyt 5 minuuttia ja ei ollut latauksia, tänään en ole kerinnyt kokeilemaan enään.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Heips heips!

Eilen illalla napsahti seuraava ongelma kun pelasin:

Pelatessani guitar herota alkoi tv:n ruutu yhtäkkiä vilkkua täynnä valkosia/harmaita viivoja (poikittain ja pitkittäin) välillä lähtee pois ja välillä tulee takaisin. Sama vika jatkuu kun kytkin boksin tietokoneen näyttöön. Kun boksin käynnistää uudelleen viivat ovat poissa ja kun pistää pelin käyntiin niin pienen odottelun jälkeen viivat tulevat taas.

Xbox 360 problem.

tuon linkin takaa löytää hiukan paremmin selitetyn version asiasta.

Ideoita ja vinkkejä kuinka tuosta ongelmasta voisi päästä eroon? :confused:
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Veikkaampa että näyttis on hajoamassa. Siihen nuo kaikki sotkut ja viivat ruudussa aina viittaa joten huolto reissu hyvin pian edessä.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Itellä oli sama ongelma muinoin ja parin päivän päästä se RROD sieltä tuli...
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Ajattelin tässä kohtapiakkoin soittaa xbox supporttiin ja kysyä, että korvaaisko ne mulle yhen ohjaimen, ku toisessa ohjaimessa LT -nappula jostain syystä aina jumittuu. Se siis palautuu täysin normaalisti, mutta jää jotenkin päälle ja esim. sotapelejä pelattaessa jätkä vaan tähtäilee kokoajan vaikka ei olisi tarkoitus. Eli onko kellään kokemusta tällaisesta, olen nimittäin kuullut, että ne yhden ohjaimen korvaisivat?? :D

Sama juttu mulla, paitsi LB on aina jumissa. Vastausta kaipailisin myös tähän.

Ja sitten semmosta, että mikki ei toimi kunnolla! Saisikohan semmoisenkin uuden vinguttua asiakaspalvelusta?
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Sama juttu mulla, paitsi LB on aina jumissa. Vastausta kaipailisin myös tähän.

Ja sitten semmosta, että mikki ei toimi kunnolla! Saisikohan semmoisenkin uuden vinguttua asiakaspalvelusta?

Eilen soitin Xbox supportiin tuosta viasta,mutta eivät uutta ohjainta korvanneet, koska kuulemma lisälaitteilla on vain vuoden takuu. Ohjaimen ostin vuonna 2006 :D
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Eilen soitin Xbox supportiin tuosta viasta,mutta eivät uutta ohjainta korvanneet, koska kuulemma lisälaitteilla on vain vuoden takuu. Ohjaimen ostin vuonna 2006 :D

Ei muuta kuin ohjain auki ja ihmettelemään. Jos löytyy "rikkinäinnen" ohjain, niin siitä varaosia tuohon kylmästi. Itsellä olisi uuden tatin vaihto yhteen ohjaimeen ensi viikolla edessä.
 
Ylös Bottom