Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -ongelmathread

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -TM-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Kannattaa ainakin alkuun tarkastaa kaapelit. Todennäköisesti siellä vika. Millainen telkkari ja millä piuhoilla kiinni?

Piuhat ovat kunnolla kiinni. Telkkarina LG:n 32-tuumainen lcd ja boksi on kiinni komponenteilla (?), eli viidellä eri liittimellä. Kokeilin myös perinteisellä scart-liitännällä, mutta ei pelittänyt sitenkään.
 
Levykelkka ei pysy kiinni.

Otsikonmukaista ongelmaa edelsi lyhyt jakso pelilevyjen tunnistamattomuutta. Melko nopeasti laite alkoi sylkemään kelkkaa auki. Nyt levykelkka ei pysy kiinni missään vaiheessa, se jää auki vaikka laitteen sammuttaisikin.
Takuuta ei ole jäljellä, eli vanha laite kyseessä.

Onkohan tuop dvd lukija suljettu, eli pääseekö siihen käsiksi jos avaa boxin kuoret? Vai olisiko antaa muita vinkkejä? Kiva tuolla olis vielä pelailla.
 
Vastaus: Levykelkka ei pysy kiinni.

Otsikonmukaista ongelmaa edelsi lyhyt jakso pelilevyjen tunnistamattomuutta. Melko nopeasti laite alkoi sylkemään kelkkaa auki. Nyt levykelkka ei pysy kiinni missään vaiheessa, se jää auki vaikka laitteen sammuttaisikin.
Takuuta ei ole jäljellä, eli vanha laite kyseessä.

Onkohan tuop dvd lukija suljettu, eli pääseekö siihen käsiksi jos avaa boxin kuoret? Vai olisiko antaa muita vinkkejä? Kiva tuolla olis vielä pelailla.

Siinä faceplaten takana pitäis olla reikä, mihin pienellä ruuvimeisselillä tai vastaavalla työntelet. Siellä on ne rattaat, saattaa auttaa.

Edit. Ja ilmeisesti toinen reikä on siinä kiintolevyn edessä olevassa tuuletusaukossa.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

No nyt se tapahtui. Vanhus tuli tänään 10.11.10 tiensä päähän. Syntymäaika: 2006-10-4. Ikääkin kerkesi boxille kertyä ihan mukavasti. No yritetään vielä tätä vanhaa ylikuumennustemppua, ei tosin pyyhkeellä vaan plokkaamalla tuulettimet hiuspinnillä ( kiitos emäntä).
Katsotaan josko tokenisi edes joksikin aikaa, kunnes budjetti antaa myöten. Onneksi kaveri lupasi myydä ylimääräisen boxinsa miulle. :)
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Hei.

Oma n. 2 vuotta vanha boksini ei suostu enää yhdistämään Liveen. Olen kokeillut kahdella eri modeemilla ja kaapelilla, joten luulen, että koneessa on jokin osa (verkkokortti?) hajonnut. Takuu on tietysti umpeutunut juuri muutama viikko sitten (niinkuin aina).

Voinko vaatia Microsoftilta ilmaista korjausta esim. kuluttajansuojaan vedoten vai onko vain purtava hammasta ja pulitettava 75 euron korjausmaksu?

Kenelläkään tietoa/omakohtaisia kokemuksia näistä asioista?

Kiitos.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Moro

Mä katoin eilen dvd:tä ja myöhemmin mä ajattelin siirtää boxin omasta huoneesta olo huoneeseen. Kun mä olin liittänyt xboxin televisioon se ei käynnistynyt vaikka mä olin kytkeny kaikki piuhat oikein ja muuntimessa paloi valo.Että mikä siinä sitte on vikana,onko xboxin sisällä joku vika , vai onko se vika piuhoissa?
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Dodiiih, elikkä osaako joku kertoa et mikä vois olla ongelmana/mitä tehdä?

Vuosi sitten ostettu xbox360elite ei suostu pyörittämään pelejä (Creed2, Blackops).
Pystyn pelaamaan sellaiset 2-10min kunnes kuva jää paikoilleen(tausta meteli kuuluu).
Kummallista tässä on mielestäni se, että ennen kesäkuuta pelatut toimii ilman mitään ongelmia! :confused:

En saa virhesanomaa, eikä konsolissa vilku ongelmasta kertovaa merkkivaloa.
Irrotin kiintolevyn, johdot, välimuisti tyhjennetty, peli asennettu kiintolevylle... mut ei auta

Waw, cod4, mw2:n kanssa ei mitään ongelmia :mad:
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Moro.

Semmonen ongelma on konsolissa tullut esille siitä lähtien kun ostin sen, että kun katsoo DVD-elokuvaa konsolilla, niin kuvassa ilmenee tummia raitoja ylhäällä ja alhaalla. Tätä ei tapahdu peleissä eikä muutenkaan kun telkkaria olen käyttänyt.

Philips 32PFL5404H/12 käytössä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Boksi ei käynnisty.
Muuntajassa palaa orassi valo ja kaikki johdot on kytketty kunnolla.
pari päivää sitten pelailin viimeksi, ja silloin toimi täysin.

eilen tosin säätelin johtoja tv-tason takana joten olisiko mahdollista, että virtajohto olisi poikki???
kuitenkaan siinä ei ole mitää ulkoisia merkkejä, joista voisi päätellä hajoamiskohdan.

EDIT: Elikkä sain toimimaan, oli oikosulku usb-liitimessä
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Error 68 ?!

Äskettäin boxi sykäs tollasen varotuksen ruudulle. 1 punainen valo paloi konsolissa ja ruutuun tuli tekstiä, että ota yhteys xbox tukeen ja ruudun alareunassa isolla E68.

Kokeilin sitten suoraan käynnistää boxin uudestaan, jotta saan pelin ulos sieltä ja se toimikin ihan täydellisesti. Onko tätä nyt ihan turvallista pelata, vaikka koneessa on ilmiselvästi jotain vikaa? Onko edessä takuuhuoltoon lähetys? Jos joku kohtalotoveri/tietäväinen osaisi tämän mulle kertoa, niin kiitän.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Error 68 ?!

Äskettäin boxi sykäs tollasen varotuksen ruudulle. 1 punainen valo paloi konsolissa ja ruutuun tuli tekstiä, että ota yhteys xbox tukeen ja ruudun alareunassa isolla E68.

Kokeilin sitten suoraan käynnistää boxin uudestaan, jotta saan pelin ulos sieltä ja se toimikin ihan täydellisesti. Onko tätä nyt ihan turvallista pelata, vaikka koneessa on ilmiselvästi jotain vikaa? Onko edessä takuuhuoltoon lähetys? Jos joku kohtalotoveri/tietäväinen osaisi tämän mulle kertoa, niin kiitän.

Xbox Error E68 - Xbox 360 E68 Error Repair Tips

Ilmeisesti kovo kusee tavalla tai toisella.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Moro.

Semmonen ongelma on konsolissa tullut esille siitä lähtien kun ostin sen, että kun katsoo DVD-elokuvaa konsolilla, niin kuvassa ilmenee tummia raitoja ylhäällä ja alhaalla. Tätä ei tapahdu peleissä eikä muutenkaan kun telkkaria olen käyttänyt.

Philips 32PFL5404H/12 käytössä.

Johtuu DVD:n käyttämästä kuvaformaatista.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Moro.

Semmonen ongelma on konsolissa tullut esille siitä lähtien kun ostin sen, että kun katsoo DVD-elokuvaa konsolilla, niin kuvassa ilmenee tummia raitoja ylhäällä ja alhaalla. Tätä ei tapahdu peleissä eikä muutenkaan kun telkkaria olen käyttänyt.

Philips 32PFL5404H/12 käytössä.

Mitä liitäntä tapaa käytät, scart-rgb, scart-video, hd-komponentti, hdmi??

Omassa telkussa aikoinaan huomasin saman ongelman boxilla dvd:tä katsellessa ja piuhana hd-komponentti.. johtui sitä että DVD:ssä tulee suojaus signaalia mukana joka sotkee joissain tapauksissa kuvaa tuollaisena kevyenä vaaka suuntaisella häiriöillä.
Korjaus HDMI:n käyttö :/
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread


Kone kyllä toimii nyt hyvin, eikä ole heittänyt enää tuota E68:a ruutuun. Nyt vain mietityttää, että onko koneella turvallista pelata? Onkohan tässä jokin mahdollisuus, että kovo leviää totaalisesti jos jatkan pelaamista normaalisti. Eilen illallakin kokeilin pelata ja onnistui ihan hyvin, mutta kokoajan pelottaa että kohta se sanoo sopimuksen irti.

Edit. Soitin suoraan microsoftille ja sieltä sanottiin, ettei tarvitse hätääntyä. Johdot eivät varmaan olleet kunnolla kiinni tai jotain. Pelailua voi jatkaa normaalisti :)
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Ongelma seuraavanlainen: Rekisteröin 12kk Gold-jäsenyyden xbox.comissa. Xbox ei sitten kuitenkaan nyt tunnista jäsenyyttä vaikka kaikki meni netissä ok. Näyttää myös joissakin osissa dashia, että kulta käytössä, mutta pääruudussa näyttää xbox LIVE Free.

Enkä pääse pelaamaan netissä, kun yritän kaverin kanssa Halo 3:n kampanjaa co-oppina. Mikä avuksi?
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Ongelma seuraavanlainen: Rekisteröin 12kk Gold-jäsenyyden xbox.comissa. Xbox ei sitten kuitenkaan nyt tunnista jäsenyyttä vaikka kaikki meni netissä ok. Näyttää myös joissakin osissa dashia, että kulta käytössä, mutta pääruudussa näyttää xbox LIVE Free.

Enkä pääse pelaamaan netissä, kun yritän kaverin kanssa Halo 3:n kampanjaa co-oppina. Mikä avuksi?
Kirjaudu ulos ja takaisin sisään.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Nyt olisi semmoinen onkelma ettei boksi muista kuin yhden pelin päivityksen kerrallaan:confused:

Aina kun pelaa jotain peliä niin vaatii päivityksen, ja kun vaihtaa siihen mitä pelais edellisenä niin taas tyrkyttää updatea.

Eikös tuon pitäisi muistaa n. kymmenen pelin päivitykset?
Kokeilin kiintolevyn välimuistin putsaamista, ei vaikutusta.

Vai vaikuttaako tuo kinect nyt sitten tuohon jotenkin?
Veisi vaikka muistia tjms.
Kun alkoi vasta kun sen asensin.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Onko mahdollista mitenkään vaihtaa näiden joidenkin uusimpien pelien (bfbc2, AC2) kuvasuhdetta laajakuvasta 4:3:een? COD: MW2:ssa onnistui, mutta näillä näkymin noissa kahdessa ei. Dashboardista on valittu normaali kuvasuhde. Itselläni on vielä siihen asti pelikäytössä kuvaputkitöllö, että saan jostain ostettua tarpeeksi pitkän HDMI johdon, joka yletty pc näyttöön.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Elikä, tossa jokunen kuukausi sitten vaihtu nettiyhteys nopeampaan. Ennen oli 2megaa ja nytte about 10-24megaa. Noh, se on ongelma on siinä että ku nyt taas sain peli-innostuksen päälle ja yritin ylipäätään kirjautua Xbox liveen ni ei tuu kesää. Se väittää jotai et se ei löydä ip adrressiii ym. muut kaikki mahdolliset tilitykset mitä sinne on kirjotettu. Hommailtii sitte telewellin uus modeemi ku muutenki piti vaihtaa se. (ennen oli joku kinukki modeemi.) Ja toi modeemi asia ei auttanu yhtää. Ja on kaikki piuhat kiinni, tarkistettu joku 5milj. kertaa. Talossa on myös Wii ja siinä netti toimii aivan mainiosti. Ja jotenki alkaa vaa menee hermot koko boxiin.:mad: Kavereilla ollu vähä sama mutta niillä ongelma on hoitunu sillä että ne on tehny uuden käyttäjän. No mulla se ongelma on jo siinä ku se ei saa yhdistettyy siihen xboxiin sitä nettii millää tavalla vaik modeemi näyttää et on piuhat kiinni...
 
Ylös Bottom