Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -ongelmathread

Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Sama juttu, alkaa vaan punainen valo vilkkua tuossa boxin virtanäppäimen vieressä ja tulee teksti "system error. Contact Xbox Customer support"

Boxi antaa myös error koodin ja sen nimi on "E66" tuosta löytyy juttua netistä ,mutta kun kielipää ei riitä noiden jenkkikielten selventämiseen niin olisiko mitenkään mahdollista jos joku neuvoisi minua tämän asian kanssa?

Googlesta katsoin, niin ei tuolle voi mitään tehdä, kun ostit modatun konsolin, niin huonompi homma.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Onko kellään ilmennyt seuraavaa ongelmaa:

Ostin uuden slim-mallisen boxin viime viikolla ja nyt laite alkoi kesken pelaamisen herjaamaan "disc is unreadable". Kun käynnistin koneen uudestaan niin alkoi lataamaan systeemipäivitystä. Laite oli siis päivitetty jo viime viikolla uusimpaan käyttöjärjestelmään ja toimi tähän iltaan asti normaalisti. Tuon päivityksen jälkeen heitin pelilevyn taas sisään, mutta sama juttu, ei lukenut levyä ja taas alkoi vaatimaan että konsoli pitää päivittää.

Kokeilin kiintolevylle ladattuja pelejä ja ne toimi ongelmitta, mutta kun tyrkkää levyn sisään niin alkaa vaatimaan päivitystä. Ihan sama minkä pelilevyn laittaa sisään. Aika erikoista jos uudessa konsolissa levyasema sanoisi itsensä yhtäkkiä irti muutaman päivän käytön jälkeen ja miksi se liittyisi konsolin päivittämiseen. Eikä ole siis millään tavalla modattu laitetta tai muutenkaan härvätty.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

"disc is unreadable"

Minulla on vanhan mallinen xbox ja Far Cry 3 ei suostu installoitumaan (0% tai 1% kohdalla disc is unreadable-error) eikä peliä voi pelata (aloitettaessa uutta peliä disc is unreadable). Muut pelit toimivat mutta Far Cry 3 ei. Kävin jopa kaupassa vaihtamassa pelilevyn uuteen, mutta tulos on sama.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Tämä ongelmani selvisi, eli pari viikkoa vanhasta boxista oli jo uutena tuo cd-levyasema paskana ja sain takuuseen uuden laitteen, joka on nyt pelannut toistaiseksi ilman moitteita. Microsoftin asiakaspalvelusta totesivat että pääsääntöisesti alle 6kk vanhat laitteet vaihdetaan suoraan uuteen kun kuluttajasuojalaki velvoittaa näin ja rikkinäinen palautetaan ostopaikkaan. Ihan positiivinen yllätys ettei tarvinnut alkaa mitään huoltorumbaa pitämään uuden laitteen kanssa.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Otan kyllä tuon prkl:een cloudin pois käytöstä heti kunhan se saadaan taas toimintaan. Aikasemmin liven temppuillessa pelitallennukset on voinut kopioida kovon normiosiolle ja pelailla ihan rauhassa yksinpelejä, mutta tällä kertaa cloudin kaaduttua ei noihin tallennuksiin pääse käsiksi ollenkaan, vaikka ne "fyysisesti" omalla kovolla ovatkin. :mad:
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Kellään tietoa käykö nuo adapterijohdot ristiin kaikkien muiden boxien kanssa vai onko niissä jotain eroja?
 
Kellään tietoa käykö nuo adapterijohdot ristiin kaikkien muiden boxien kanssa vai onko niissä jotain eroja?

Mitä johtoja tarkoitat? Power adapterin eli virtalähteen johdot eivät käy ristiin vanhojen ja uusien vähävirtaisempien mallien kanssa (tosin myös virtaliittimet ovat erilaisia, eli niitä ei saa vahingossa kytkettyä väärin).

Näyttökaapeleista taas HDMI ei toimi kaikkein vanhimpien Xbox-mallien kanssa (koska tarvittava HDMI-liitäntä puuttuu), mutta muuten liitäntöjen pitäisi olla vakiot.

Otan kyllä tuon prkl:een cloudin pois käytöstä heti kunhan se saadaan taas toimintaan.

Ei pilvitallennuksia kannata kokonaan poistaa käytöstä, koska ne ovat hyvä varmistuskopio ja myöskin käteviä, jos pelaa vaikka kaverin luona. Mahdollisten verkko-ongelmien takia en niitä kuitenkaan tosiaan käyttäisi pääasiallisina tallennuksina.

Kaikkien varmin ratkaisu onkin tehdä tallennukset omalle konsolille, mutta aina välillä pidempien pelisessioiden jälkeen kopioida tallennus myös pilveen. Näin tuoreimmat tallennukset ovat varmasti saatavilla ja katastrofin sattuessakin voi palauttaa suht tuoreen tallennuksen pilvestä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Mikäkhää on alkanu poksia vaivaamaan ku hidastelee ihan sikanaa? Eilen aloin pelaamaan Medal of Honoria niin se ei toiminu ollenkaan. Poistin pelin kovolta ja asensin sen sinne uudestaan. Tässäkin meni varmaan puoli tuntia. No ei toiminu silti. Sitte toimi kun aloitin kampanjan alusta.
Netflix käynnistyy tosi hitaasti. TUlee se punanen ruutu ja siihen pyörimään se lataus todella pitkäksi aikaa. Ei ollenkaan niinkuin normaalisti. Samoin kun Netflixissä oli joku päivitys niin senkin lataaminen kesti useita minuutteja. Normisti tommoset pienet päivitykset latautuu muutamissa sekunneissa. Kokeilin myös Exploreria kun en sitä ole juurikaan käyttänyt niin arvelin siinä olevan myös päivityksen, ja olihan siinä. Sama juttu, todella hitaasti tuli. Kone myös sammuu hitaasti. Eli kun olen sen sammuttanut, niin se jää hurisemaan apout minuutiksi ennen kuin sammuu lopullisesti. Tätä se ei normaalisti myöskään ennen ole tehnyt.
Olen tyhjentänyt, poistanut, mitälie.. cachen ja tämmöstä mut ei vaikutusta.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

heipähei

Muutama päivä sitten xbox (uusin) alkoi herjaamaan kun koitin kirjautua sisään että pitäisi vahvistaa sposti ja salasana että pääsen sisään. noh, sitten kun painan continue, siihen tulee laatikko mihin pitäis pistää sposti, se oli jo siinä valmiina, ja sitten kun ok:ta painaa niin tulee toinen laatikko mihin pitäisi salasana pistää, noh sekin oli jo valmiina, kun olin valinnut sen vaihtoehdon että 'muista minut.' Ei kumminkaan kirjaudu sisäään. En ole ihan varma onko tuo sposti, mutta toistakin kokeillut eikä se kirjaudu sisään.

'something wrong about your account'

tuollai vaan herjaa kun ei kirjaudu sisään, on tuossa joku linkkikin account.live.help.com, mutta eihän noista mitään selkoa ota.

kaverille ei ollut edes tullut mitään tuollaista vahvistus hommaa, miksi hitossa minulle sitten tuli, joku turvallisuustesti. onko joku koittanut sitten kirjautua tuolla käyttäjällä vai mitä ihmettä. onko muillet tullut tuollaista että pitäisi sposti ja salis vahvistaa. ei meinaa mitään vuosia vanhoja tietoja meinaa muistaa, kun ei ole kun kerran syöttänyt ne tietokantaan. livenkin ostin joulun jälkeen, mikä vähän nyt vituttaa jos tuolla en pääse enää pelailemaan

elikkäs sanon vielä, kun pistän boxin päälle, niin profiilini kirjautuu sisään, mutta kun koitan 'connect to xbox live' niin se herjaa että tarvisi security infoa. ja sen jälkeen en pääse enää profiililleni sisään, jossen sammuta boksia uudestaan.

Yksi maailman vittumaisimmista asioista alkaa jotain profiileita selvittämään miljoonien sivujen kautta. noita ohjeitakin kun koitin seurata niin, aukasin ties kuin monta välilehteä ja olin sekasin jo ekasta. ja kirjotus on kuin ykkösluokkalaisella koska ei oikein innostus riitä tähän konetouhuun enää.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Morjesta!

Sain frendiltä sen vanhan boxin ku se ei sitä käytä ja se on niin vanha et sitä ei edes kannata myydä. Onko levyn lukija p*skana, kun ei aina tule sitä, että "play modern warfare2" kun vihdoin pääsen peliin, niin ehdin max classin netissä valihtemaan kun tulee "this disc is unreadable" Ostin pelin käytettynä Gamestopista. Levyssä kyllä on aika paljon naarmuja.

Ei voi kokeilla millään toisella levyllä, koska ei ole kuin tuo MW2. Kovalevylle on kuitenkin ostettu joku pleikkari 2 crash bandicoot, joka toimii ihan ongelmitta. Ja vaikka tuo levyn lukija oliski mäsänä, niin toimiiko nuo marcet placesta ostetut pelit?
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Hei,

Osaisiko joku auttaa/neuvoa minua seuraavanlaisen ongelman kanssa?

Minulla on ollu Live-tunnus jo monenmonta vuotta ja nyt haluasin aloitta täysin "puhtaalta pöydältä" uudella nimimerkillä.

Live-aika loppui vanhalla nimimerkillä tammikuun alussa joten se asia on kunnossa, kun vain ostan Live-aikaa uudelle Live-tunnukselle. Minua nyt vain mietityttää pelit mitkä on asennettu vanhalle tunnukselle.

Minulla on Battlefield3+lisälevyt, Fifa 13 ja Deus Ex (mukana koodilla Mission and tactical weapons pack). Miten näiden pelien "siirto" tapahtuu uudelle tunnukselle? Vai voiko näitä ollenkaan siirtää?

Suuret kiitokset auttajille!! :)
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Nikeldinho:Luultavasti levy on niin naarmuilla ettei toimi, itellä oli kanssa (juurikin mw2:sen kanssa :D) sama juttu ettei lukenut peliä, kun minulla oli se takuu kun ostin gamestopista, ne anto uuden tilalle ja hyvin toimii. voi tietty olla levynlukijassakin jotain häikkää, kysy keltä ostit että onko toiminu ennen kun ostit ja jossei ole nii pyyä rahat takasin ku möit paskan tavaran.

Orginaali: Haluat siis aloittaa puhtaalta pöydältä, mutta haluat myös siirtää tallennetut pelit uudelle käyttäjälle? mikä tässä on se hyöty? Kaveri juuri teki uuden käyttäjän koska halusi hakata yhtä peliä netissä uudestaan, koska oli vanhalla käyttäjällä hakannut sen jo läpi...

Voit tietenkin vaihtaa nikkiä jos sitä haluat? Microsoft pointseilla pystyy minusta vaihtamaan pelkän nikin.

Vai haluatko vaan aloittaa statsien takia uudestaan,(tämä oli syynä kun kaverikin teki uuden nikin). En usko että voit pelkkiä mappipaketteja siirtää toiselle käyttäjälle. Jos noiden statsien takia haluat uuden nikin tehä, niin onko se nyt niin pakollista, en ite ainakaan jaksa statsien takia pelata. Puolet peleistä on täyttä pelleilyä, jotta jaksaisi mäiskiä, ei liian totisesti jaksa koko ajan.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Morjesta taas!

Kokeilin DVD leffaa ja se pyöri moitteettomasti. Annoin sen pyöriä jonkun vartin ajan, et ei ollu mikään hätänen testi. Kun mw2 on sisässä, niin konsolista kuuluu hirveetä särinää tai jotai sellasta ääntä, mutta kun se leffa oli sisällä, niin ei kuulunu mitään outoja ääniä. Pisimmälle pääsin MW2:sessa et valihin classin ja sen jälkee tuli "disc is unreadable" tai jotain vastaavaa.

Voisko se levyn lukija olla silti mäsänä, vaikka se lukeekin sitä leffaa? Onko noissa DVD ja xbox levyissä jotain eroa, että se lukiskin leffoja mut ei pelejä?

Sori, vähä vaikeita kysymyksiä, mut sit vit*ttaa vielä enemmä jos käyn toisen MW2 ostamassa ja sekää ei toimi :D
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Orginaali: Haluat siis aloittaa puhtaalta pöydältä, mutta haluat myös siirtää tallennetut pelit uudelle käyttäjälle? mikä tässä on se hyöty? Kaveri juuri teki uuden käyttäjän koska halusi hakata yhtä peliä netissä uudestaan, koska oli vanhalla käyttäjällä hakannut sen jo läpi...

Voit tietenkin vaihtaa nikkiä jos sitä haluat? Microsoft pointseilla pystyy minusta vaihtamaan pelkän nikin.

Vai haluatko vaan aloittaa statsien takia uudestaan,(tämä oli syynä kun kaverikin teki uuden nikin). En usko että voit pelkkiä mappipaketteja siirtää toiselle käyttäjälle. Jos noiden statsien takia haluat uuden nikin tehä, niin onko se nyt niin pakollista, en ite ainakaan jaksa statsien takia pelata. Puolet peleistä on täyttä pelleilyä, jotta jaksaisi mäiskiä, ei liian totisesti jaksa koko ajan.

En halua tallennuksia, ainoastaan mahdollisuuden pelata ostamiani pelejä uudella käyttäjätunnuksella. Äsken kokeilin avata Battlefieldin ja peli ilmoitti heti kättelyssä, että olen Premium-jäsen. Ilmeisesti pystyn siis pelata Battlefieldiä uudella nimimerkillä, kunhan ostan Live-aikaa.

Syy vaihtamiseen ja alusta aloittamiseen on uuden innostuksen hakeminen. Kokeilen joskos sitä kautta uusi innostus tulisi Xboxia ja pelaamista kohtaan. Myöskin statsit ovat osa syy. Vanhalla nimimerkillä oli vain jotain 13k pistettä, joten en pelaa hampaat irvessä.

Onko kellään kokemusta Fifasta? Täytyy huomenna kokeilla mitä se sanoo :)
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Morjesta taas!

Kokeilin DVD leffaa ja se pyöri moitteettomasti. Annoin sen pyöriä jonkun vartin ajan, et ei ollu mikään hätänen testi. Kun mw2 on sisässä, niin konsolista kuuluu hirveetä särinää tai jotai sellasta ääntä, mutta kun se leffa oli sisällä, niin ei kuulunu mitään outoja ääniä. Pisimmälle pääsin MW2:sessa et valihin classin ja sen jälkee tuli "disc is unreadable" tai jotain vastaavaa.

Voisko se levyn lukija olla silti mäsänä, vaikka se lukeekin sitä leffaa? Onko noissa DVD ja xbox levyissä jotain eroa, että se lukiskin leffoja mut ei pelejä?

Sori, vähä vaikeita kysymyksiä, mut sit vit*ttaa vielä enemmä jos käyn toisen MW2 ostamassa ja sekää ei toimi :D

Jos vain mahdollista, niin kokeile jotain toista peliä sillä boxilla. Sillähän se selviää, onko vika levyssä vai levyasemassa.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

No arvaappa olisinko kokeillu jo, jos mulla olis toine peli boxille? :D Vaan kun ei ole ja en uskalla ottaa riskiä, että ostan toisen pelin vaan kokeillakseni että onko tuossa levyn lukiassa vika vai ei.:eek:
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Olen nyt jo pidemmän aikaa yrittänyt saada CD-RW-levyn avulla siirrettyä musiikkia konsoliini, mutta jokaisella yrityksellä konsoli ei lue levyä ja Xbox antaa vain ”Open Tray”-ilmoituksen. Mielenkiintoisemman tästä jutusta tekee se, että aiemmin olen kyseisillä Maxell-merkkisillä levyillä onnistunut musiikkia boxille siirtämään ongelmitta, mutta nyt jo useamman kuukauden ajan ei ole homma onnistunut. olen siis kokeillut useampia eri levyjä, jotka tosin ovat kaikki samaa merkkiä. En kuitenkaan usko, että vika olisi siinä.

Otin tänään yhteyttä Xboxin supportiin, ja sieltä sitten monen ehdotuksen jälkeen päätyivät sellaiseen ratkaisuun, että musiikin siirtäminen ei onnistu johtuen siitä, että Microsoft noudattaa RIAA:n (Recording Industry Association of America) säädöksiä, ja että musiikin siirtäminen boxille voi johtaa boxin bannaamiseen Xbox Livestä. Selitin, että kaverit kyllä pystyvät musiikkia siirtämään, mihin supportti vastasi vain, että ”heilläkin toimiminen saattaa lakata hetkenä minä hyvänsä.”

Xboxin Supportin selitys ei nyt lainkaan vakuuta, koska kaikilla muilla musiikin siirtäminen tosiaan tuntuisi toimivan ongelmitta, ja minullakin se siis on aikaisemmin samalla konsolilla ja samoilla levyillä toiminut, kuten jo aiemmin mainitsin. Onko kellään täällä ollu vastaavia ongelmia ja onko mitään vinkkejä, miten saisin homman taas toimimaan?
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Olen nyt jo pidemmän aikaa yrittänyt saada CD-RW-levyn avulla siirrettyä musiikkia konsoliini, mutta jokaisella yrityksellä konsoli ei lue levyä ja Xbox antaa vain ”Open Tray”-ilmoituksen. Mielenkiintoisemman tästä jutusta tekee se, että aiemmin olen kyseisillä Maxell-merkkisillä levyillä onnistunut musiikkia boxille siirtämään ongelmitta, mutta nyt jo useamman kuukauden ajan ei ole homma onnistunut. olen siis kokeillut useampia eri levyjä, jotka tosin ovat kaikki samaa merkkiä. En kuitenkaan usko, että vika olisi siinä.

Ovatko nuo tiedostot mp3 muodossa? jos ovat, niin niitä ei pysty kopioimaan boksille.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Ovatko nuo tiedostot mp3 muodossa? jos ovat, niin niitä ei pysty kopioimaan boksille.
MP3-muodossahan niiden tiedostojen juuri pitää olla, kun ne sinne levylle poltetaan. Itsekin olen näin aina tehnyt, ja kaikkien netissä tarjottavien urheilupeleihin tarkoitettujen valmiiden musiikkipakettienkin tiedostot ovat kaikki aina muotoa MP3.
 
Ylös Bottom