Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

XBox 360 päivityksistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja J.DeCore
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

J.DeCore

New Member
Näyttäisi puuttuvan päivityksiin liittyvä topiksi, joten avataans tähän yksi sellainen.

Sitä kun asuu keskiaikaisella Taka-Hikiällä, niin ei ole vieläkään tullut laitettua masiinaan viimeisintä päivitystä... lähinnä koska en ole vielä livessä :-)

Mutta kysynpä kuitenkin aiheeseen liittyvää:

- ns kevät päivitys oli tuossa vähän aikaa sitten. Onko kenelläkään tietoa voiko sen asentaa ilman Live-yhteyttä, esim CD:ltä?

- Onko kellään todellisia kokemuksia siitä, parantuiko DVD-levyjen toistettavuus päivityksen yhteydessä? Vähentyikö toiston pätkiminen?

Vastaus: XBox 360 päivityksistä

J.DeCore sanoi:
- ns kevät päivitys oli tuossa vähän aikaa sitten. Onko kenelläkään tietoa voiko sen asentaa ilman Live-yhteyttä, esim CD:ltä?
Tietääkseni noita päivityksiä jaellaan uudempien pelilevyjen mukana, mutta mitään levylle poltettavaa ei kait ole tarjolla.

- Onko kellään todellisia kokemuksia siitä, parantuiko DVD-levyjen toistettavuus päivityksen yhteydessä? Vähentyikö toiston pätkiminen?
Ainakaan itse en ole huomannut pätkimistä päivityksen jälkeen, mutta toisaalta en ole mikään elokuvien suurkuluttaja joten testiaineistoa ei ole ollut kovin paljoa käytössä.

Suurimmat ongelmat DVD-toiston pätkimisessähän esiintyivät ennen päivitystä PAL60-asetus päällä, kun taas PAL50:n kanssa ei suurempia ongelmia ollut. Olen katsonut PAL60 päällä Tähtiporttia aika tuimasti (pari tuotantokautta) päivityksen jälkeen, enkä ole varsinaista pätkimistä enää havainnut, joten kait se siinä päivityksessä korjattiin.

jostain syysta kun paivitin niin 1 nayttotilaa ei saa valittua enaa

Yhden typerän ongelman olen havainnut dvd-käytössä jos vga-piuha on kiinni:

+ kuva skaalataan 1360x768 resoluutiolle (näyttää kivemmalta hd töllöllä kuin se että tilana olisi 480p)
-Jotkun dvd:t eivät vain tykkää skaalata esim. Inflamesin live dvd, jolloin kuva jää piskuiseksi postimerkiksi keskelle kuvaruutua.

Toivottavasti syksyn pätsissä tulisi taas jotain korjauksia tuohon.

wiltsu sanoi:
Kuis isoja noi päivitystiedostot on?

Tuosta ei ole oikein mitään tietoa, sillä kokoja ei kerrota, mutta latauksessa ei ainakaan minun megaisellani vierähtänyt muistaakseni minuuttia kauempaa.

"November" päivitys kyssäri:

Onko nyt todellakin niin että X0:n pitäisi lukea ja toistaa CD-levylle tallennetua videotiedostoa omalta CD/DVD kelkalta? Jos on, niin mikä formaatti toimii?

Tämä on jäänyt jotenkin epäselväksi. MS sivuilla näin väitetään, mutta kaikilla foorumeilla edelleen vaan puhellaan Media Center yhteyksistä...

Jos toimii niin ainoastaan wmv formaatti.

Mutta jos ei jaksa poltella levylle niin nykyäänhän pystyy striimaamaan ilman mce:tä kuvaa boksille tversityn avulla.

Ylös Bottom