Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Ilmeisesti viime viikon tarjous, nyt se maksoi 54,90e kun kävin hakemassa Dirt 3:n. Dirt3 kannessa muuten komeili 39,95e hintalappu, vaikka netissä ilmoitetaan 49e hinnaksi. Hintalapun osoittamaan hintaan se myös gigantista lähti mukaan.

Tampereella Dirt 3 maksoikin kympin enemmän.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Älkää kysykö miksi, mutta nyt pitäs saada boxille Backbreaker jostain ja on kyllä perkuleen kiven alla. Gamestopin nettikauppa on ainoa mistä on löytyny, mutta liian suolasella hinnalla joutus tilaamaan. Muutamaan liikkeeseen on tullu soiteltua ja netti koluttu läpi...apuja?
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Älkää kysykö miksi, mutta nyt pitäs saada boxille Backbreaker jostain ja on kyllä perkuleen kiven alla. Gamestopin nettikauppa on ainoa mistä on löytyny, mutta liian suolasella hinnalla joutus tilaamaan. Muutamaan liikkeeseen on tullu soiteltua ja netti koluttu läpi...apuja?

Achien takia? :D

Ei vaaz. Mielenkiinnosta kattelin kanssa läpi, ja briteistä ei mistään. Amazonin jenkkilästä löytys ainoita palasia; Amazon.com: backbreaker

Pari international-kohtaa löytyi myyjistä, ja 12$ tais olla halvin - jonka jälkeen löytyy vielä pari uusia. Vain uusia löytys.

Disclaimer: En tiedä postareista, enkä aluekoodista (toimivuudesta) mitään.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Achien takia? :D

Ei vaaz. Mielenkiinnosta kattelin kanssa läpi, ja briteistä ei mistään. Amazonin jenkkilästä löytys ainoita palasia; Amazon.com: backbreaker

Pari international-kohtaa löytyi myyjistä, ja 12$ tais olla halvin - jonka jälkeen löytyy vielä pari uusia. Vain uusia löytys.

Disclaimer: En tiedä postareista, enkä aluekoodista (toimivuudesta) mitään.

No ei varsinaisesti achien takia, tullu tota demoa veivattua jonkun aikaa ja pelikin on saanut ainakin yhen suuremman päivityksen, notta rupes kiinnostamaan. Kyllä tota jonkun verran PS3lle löytys, mut enpä oikeen tykkää leikkarilla pelata...

Postimaksut ja toimitusajat on tuolta jenkeistä noin äkkiä katottuna vähän hurjat ja maahantuojakaan ei kuulemma enää suomeen peliä kanna, joten ei auta ku ihmetellä.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Kertokaapas joku viisaampi minulle, että mistä minä saisin tilattua NCAA Football 12 edullisesti? Jonkin verran olen googletellut, mutta hyvin harvasta paikasta peliä löytyy...

Edit:

Eli selvisi sellainen asia, että peliä ei olla edes tuomassa eurooppaan (eikä ole region free):(
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Mistähän saisi Guitar Heroon rummut "halvalla"? Ei ole oikeastaan väliä ovatko World Tourin aikaiset vai uudemmat rummut.. Aika huonosti näyttää tarjontaa olevan suomessa tai sitten en vaan löydä. Ja en ala montaa sataa maksamaan jonkun muun valmistamista custom kannuista :)
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Mistä saisi Rainbow Six Vegas 2:sen halvalla?? Kattelin tossa verkkokauppa.comin sivuja ja sieltä löytyi tommonen combo pack, jossa olisi ollut 1 ja 2 mukana, mutta se on loppu (olisi maksanut vain 17€). Saa maksaa enintään 20€.

Kiitos.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Vastaanpa omaan ylläolevaan kysymykseeni. GH Warriors of Rock superbundle satasen CDON :ssa :)
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Mistä saisi Rainbow Six Vegas 2:sen halvalla?? Kattelin tossa verkkokauppa.comin sivuja ja sieltä löytyi tommonen combo pack, jossa olisi ollut 1 ja 2 mukana, mutta se on loppu (olisi maksanut vain 17€). Saa maksaa enintään 20€.

Kiitos.

Lähetin tarjouksen peleistä privaattina, molemmat löytyy pelihyllystäni :)
 
Mistä kannataa ostaa Mw2?

Eli olen ostamassa Mw2:stta, mutta en tiedä mistä ostan sen. Sanokaa please. (Mieluiten sellasista paikoista joissa on sen pelin ale) ;D





Kiitos etu käteen :D
 
Vastaus: Mistä kannataa ostaa Mw2?

Eli olen ostamassa Mw2:stta, mutta en tiedä mistä ostan sen. Sanokaa please. (Mieluiten sellasista paikoista joissa on sen pelin ale) ;D

Daa a, oliko tosiaan tarpeellista tehdä uusi ketju? Vastaan puolestasi, ei.

CDONissa on tällä hetkellä mw2 hintaan 24€, eipä juuri halvemalla ole näkynyt missään, oletan että olet ostamassa peliä boxille.

Call of Duty Modern Warfare 2 - Xbox 360 - Pelit - CDON.COM

Actie Activision blizzard - Call of duty: modern warfare 2 (xbox 360) hinnat - konsolipelit VERTAA.FI -sivustolla Suomen hinnat huitelee siinä 20€:n huonommalla puolella.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Mikä olisi mielestänne käypä hintä, mitä kannattaisi maksaa tällä hetkellä Godfather -pelistä. Siis ykkösosaa olen ajatellut konsolille hyllyyn kakkososan rinnalle. Vähän vanhanan peli jo on, ja olen pelannut sen PC-osalla melko loppuun, mutta mitä nopealla etsinnällä löysin, niin selvisi, että käytetystä joutuisi pulittamaan noin kympin. Onko se siis sopiva hinta mielestänne?
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Jyväskylän Seppälän Gigantista löytyi vielä äsken muutama Dead Island Xbox 360 peli. Hintaa suolaiset 59,95e.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Mikä olisi mielestänne käypä hintä, mitä kannattaisi maksaa tällä hetkellä Godfather -pelistä. Siis ykkösosaa olen ajatellut konsolille hyllyyn kakkososan rinnalle. Vähän vanhanan peli jo on, ja olen pelannut sen PC-osalla melko loppuun, mutta mitä nopealla etsinnällä löysin, niin selvisi, että käytetystä joutuisi pulittamaan noin kympin. Onko se siis sopiva hinta mielestänne?

Ai että on loistava peli muuten, loistava. Ite maksoin viime vuoden puolella 8e posteineen, joten siihen kympin alle varmaan hinta. Eiköhän tota aika halvalla löydy (ja halvemmalla kuin mainitsemani), kun laitat ilmoitusta vaikka tänne konsolifiniin. Huuto.netissä omani ei kelvannut kuin jollain vitosella kun koitin myydä... :rolleyes:
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Mistä ostit kahdeksalla eurolla? Toi kymppi taitaa olla aika minimihinta, millä sen saa. Tuskin mistään liikkeestä sitä halvemmalla saa. Olen ja yrittänyt tähyillä huuto.netistä aika ajoin, mutta en ole vielä tarpeeksi edullista löytänyt. Itselläni siis vielä harkinnassa, viitsiikö kymppiä pulittaa. Varmaan tarpeeksi kun etsin, taivun siihenkin hintaan jos ei halvemmalla löydy.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Mistä ostit kahdeksalla eurolla? Toi kymppi taitaa olla aika minimihinta, millä sen saa. Tuskin mistään liikkeestä sitä halvemmalla saa. Olen ja yrittänyt tähyillä huuto.netistä aika ajoin, mutta en ole vielä tarpeeksi edullista löytänyt. Itselläni siis vielä harkinnassa, viitsiikö kymppiä pulittaa. Varmaan tarpeeksi kun etsin, taivun siihenkin hintaan jos ei halvemmalla löydy.

Niinno, nimenomaan juuri täältä KFINISTÄ ostin omani tohon hintaan, oli muoveissa vieläpä. Kandee laittaa ostoilmoitusta kauppa-alueelle, varmasti jollain on. Nopeella kauppojen selauksella niistä ei löytynyt järkevän hintaisia, kotimaisista kuin ulkomaisistakaan, sen verran vanha peli jo.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Ihme perseilyä tuon DI:n kanssa.

Meille tulee peliä Vantaan varastoon huomiseksi ja Ahvenanmaalle varmaan
pari päivää myöhemmin.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Dead Island vissiin aika kysytty peli, kun ei mistään löydy. Turun ydinkeskustan liikkeistä etsin, ja joko oli jo loppunut, tai ei sitten saatavilla ollenkaan. Ajankohta oli maanantai. Sitten kävin kauppakeskus Myllyssä, ja maanantaiaamuna PS3 ja PC-verisot oli hyllyssä, mutta 360-versio oli loppu.
 
Ylös Bottom