Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

En haulla löytänyt tai sitten oon paska ihminen enkä osaa, mutta onko Blood Bowlin ekspoksversion julkaistupäivästä tietoa? Jos peli on tehty oikein se lienee täyttä timanttia.

20.11 näyttäisi Play.com tarjoavan tuota myyntiin näillä tiedoilla... Odotetuin peli aikoihin.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

mitens gigantista forzan 3 LE tilanneet onko tullut jo jotain lähetys ilmoitusta.... hiukan huolestuttaa että tuolla nettisivulla lukee että tuote on loppu, mutta silti sain sen ostettua :) johtuuko tämä vain siitä että se tulee varastoon näkyviin vasta 23 päivä? :confused:
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Hetki sitte tuli tekstiviesti, että Verkkokaupan LCE Forza 3:n tilaus on käsitelty ja postitettu. Peli tilattu muistaakseni heinäkuussa. Onneksi on huomenna etätyöpäivä ja maanantai vapaana.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

mitens gigantista forzan 3 LE tilanneet onko tullut jo jotain lähetys ilmoitusta.... hiukan huolestuttaa että tuolla nettisivulla lukee että tuote on loppu, mutta silti sain sen ostettua :) johtuuko tämä vain siitä että se tulee varastoon näkyviin vasta 23 päivä? :confused:

Tilauksen yhteydessä luki, että toimitukset alkavat 21pv. Itse ainakin olen luottavainen, että huomenna saapuisi laatikkoon vaikka mitään ilmoituksia ei ole erikseen tullutkaan. On surkeaa toimintaa jos kotimaassa ei saada, jo maksettua, peliä julkaisupäiväksi toimitettua em aikataululla. Tietysti Itella sen voi vielä kusta sitten lopulta.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Itselleni tuli eilen puolenkuunpeleiltä sähköposti, jossa kerrottiin ettei forza motorsport 3:n limited editionia riitä kaikille ennakkovaranneille. Itse varasin pelin kyseisestä liikkeestä tämän kuun alussa ja minulle ei siis peliä riittänyt. Olisivat tarjonneet hyvityksenä kolmen euron alennuksen normaali versiosta, mutta tuli peruttua koko tilaus.
Tuli sitten kokeiltua onnea vielä konsolinetistä ja sieltä lähti sitten limited edition tulemaan minulle päin. :) Hiukan kalliimpi oli tosin, kuin pkp:llä mutta eiköhän se ole sen arvoista!
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

ei mitään mailia että olisi forza lähtenyt gigantista tulemaan... kuitenkin loppu ja kun eivät ilmoita niin ei saa muualtakaan enää

edit: soitto ei paljon asiaa auttanut. sanoivat kuitenkin että tilausta ei voi tehdä jossei tuotetta ole. Nyt tuolla sivulla tuota peliä ei enää olekkaan.
Pelien toimitus aika on kuitenkin 4-5 päivää... että siinä ei kyllä lohduta vaikka olisi tänään lähtenyt niin silti postissa menee noin kauan
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

ei mitään mailia että olisi forza lähtenyt gigantista tulemaan... kuitenkin loppu ja kun eivät ilmoita niin ei saa muualtakaan enää

edit: soitto ei paljon asiaa auttanut. sanoivat kuitenkin että tilausta ei voi tehdä jossei tuotetta ole. Nyt tuolla sivulla tuota peliä ei enää olekkaan.
Pelien toimitus aika on kuitenkin 4-5 päivää... että siinä ei kyllä lohduta vaikka olisi tänään lähtenyt niin silti postissa menee noin kauan

Omakaan ei oo lähteny verkkokauppa.com:sta vaikka se on tilattu monta kuukautta sitten.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Jaaha. Gigantti petti. Juuri tuli meili jossa pahoiteltiin ettei Forzan Limited Editionia riittänyt minulle.
Tässä pitäisi nyt alkaa tilinumeroita lähettelemään, että saisin rahani takaisin.

Kiitos tyhjästä Gigantti. Jälleen kerran.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Mistähän kannattaisi ihmetellä Dragon Agen Collectors Editionia?
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Jaaha. Gigantti petti. Juuri tuli meili jossa pahoiteltiin ettei Forzan Limited Editionia riittänyt minulle.
Tässä pitäisi nyt alkaa tilinumeroita lähettelemään, että saisin rahani takaisin.

Kiitos tyhjästä Gigantti. Jälleen kerran.

jaaha tietää sitten että sama maili odottaa itseäkin nyt ottaa pattiin ("meillä on täällä realiaikainen varastosaldo" ) joo kyllä
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Voiha vee. Verkkokaupasta tilaamani Forza ei tullutkaan tänään postissa. :(
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Joopa joo. Eipä tullu tännekkään Konsolinetistä Forzan Limited Edition, vaikka olivat sen pistäneet matkaan jo keskiviikkona :( eikä tietenkään mitään seurantakoodia että voisi manuaalisesti tiedustella paketista
On se helvetti kun tuntuu, että aina nämä odotetuimmat pelit tuntuu jäävän saamatta ajoissa..
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Hei,

Microsoft toimitti tilattua ja vahvistettua reilusti pienemmän määrän X360
Forza Motorsport 3 Limited Edtion -peliä. Emme pysty valitettavasti
toimittamaan teille tilaamanne peliä.

näin gigantista.... korvaukseksi karvalakkia halvalla... pakkohan se sitten oli siihen taipua tuota limited editionia ei mistään taida saada järkevällä hinnalla kuitenkaan.

jospa sen saisi noutaa niin hakisin sen huomenna tuosta paikallisesta gigantista.

edit: ja soitto giganttiin jossa todetaan "sori ei voi noutaa tuohon hintaan, sun pitää venailla" no mikäs tässä ritariässä... pelatkaa te muut ni minä odottelen
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Joo kyllä se on viimeinen kerta kun gigantin verkkokaupasta mitään tilaan. Tänäänkään ei tullu mitään vahvistusta että peli lähtenyt tulemaan... alkaa jo käämit rauhalliseltakin palamaan
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Muita, jotka tilanneet Forzan Limited Editionin Shopto:sta? Paketti on Royal Mailin mukaan saapunut Suomen puolelle jo viime torstaina, mutta (Sh)Itellan järjestelmässä ei näy vieläkään..
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Mistähän kannattaisi ihmetellä Dragon Agen Collectors Editionia?
Aika vähän tuota missään näkee myynnissä. CDONista saa. Gamestopista saa kympin erotuksella normiin, mutta niiden saatavuudesta ei taaskaan tiedä mitään varmaa.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

gigantista ei vieläkään ole kuulunut mitään että olisivat lähettäneet normiversion... jossei perjantaina näy niin pitää hakea jostain muualta peli ja unohtaa gigantti ikuisiksi ajoiksi :mad:
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Kellään vielä tietoa millä hinnalla DigiExposta irtoaa Tekken 6 normi/collectorsedition/arcadestick bundle?
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

gigantista ei vieläkään ole kuulunut mitään että olisivat lähettäneet normiversion... jossei perjantaina näy niin pitää hakea jostain muualta peli ja unohtaa gigantti ikuisiksi ajoiksi :mad:

Itse tein näin jo. Järkyttävää toimintaa NHL 10:n kanssa.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Itse tein näin jo. Järkyttävää toimintaa NHL 10:n kanssa.

jep sain pelin eilen gigantista. mitää mailia ei postituksista tullut muutenkin hidasta toimintaa.
ei voi käsittää miksi osa tavaroista(isot) tulee 2päivän sisällä japelit sitten viikossa
 
Ylös Bottom