Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cubase
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Minua kiinnostaisi nyt tuo Test Drive Unlimited. Itse olen löytänyt kyseisen pelin 15e, mutta tämmöisenä säästöpäänä haluaisin sen vieläkin halvemmalla :p. Jos jollain ei ole muutakaan tekemistä, niin voisi auttaa minua löytämään halvam pelin.

Toinen minkä tarvitsisin, olisi mahdollisimman halpa/halvat peli(t), joka kävisivät Gamestopin vaihto tarjouksiin (eli ei PGR3, Darkness, EA:n urheilupelit, jotka ovat vuosimallia 07 tai vanhempia ja ei 2k pelejä, jotka ovat 2k8 tai vanhempia, eli siis vain 2k9 pelit.).

Kai tämmöisiä kyseleytä saa kysyä tässä topicissa?

Kiitos jo valmiiksi, jos joku löytää, edes jonkun, joka täyttää tarpeeni :p

Kaikki suomalaiset kaupat käyvät, ja ne ulkomaiset/suomalaiset missä voi maksaa Visalla, eli varmaan kaikki.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Minua kiinnostaisi nyt tuo Test Drive Unlimited. Itse olen löytänyt kyseisen pelin 15e, mutta tämmöisenä säästöpäänä haluaisin sen vieläkin halvemmalla :p. Jos jollain ei ole muutakaan tekemistä, niin voisi auttaa minua löytämään halvam pelin.

Toinen minkä tarvitsisin, olisi mahdollisimman halpa/halvat peli(t), joka kävisivät Gamestopin vaihto tarjouksiin (eli ei PGR3, Darkness, EA:n urheilupelit, jotka ovat vuosimallia 07 tai vanhempia ja ei 2k pelejä, jotka ovat 2k8 tai vanhempia, eli siis vain 2k9 pelit.).

Kai tämmöisiä kyseleytä saa kysyä tässä topicissa?

Kiitos jo valmiiksi, jos joku löytää, edes jonkun, joka täyttää tarpeeni :p

Kaikki suomalaiset kaupat käyvät, ja ne ulkomaiset/suomalaiset missä voi maksaa Visalla, eli varmaan kaikki.

http://www.find-games.co.uk/xbox360--1-.aspx
Briteistä jos tilaa, niin tätä olen selannut. Kaikki ei kyllä toimita Suomeen. Itse olen tilannut game.co.uk:sta, gamestation.co.uk:sta ja blahdvd.com:sta. Kaikki tullut mitä pitääkin ja viikon sisällä. Myös shopto.net näyttää myyvän monia pelejä edullisemmin kuin muut, mutta olen lukenut jostain negatiivisia palautteita firmasta, joten olen jättänyt sen väliin.

Testdrive: http://www.shopto.net/page.php?page=dettagli&codart=XB2TE00
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Minua kiinnostaisi nyt tuo Test Drive Unlimited. Itse olen löytänyt kyseisen pelin 15e, mutta tämmöisenä säästöpäänä haluaisin sen vieläkin halvemmalla :p. Jos jollain ei ole muutakaan tekemistä, niin voisi auttaa minua löytämään halvam pelin.

Toinen minkä tarvitsisin, olisi mahdollisimman halpa/halvat peli(t), joka kävisivät Gamestopin vaihto tarjouksiin (eli ei PGR3, Darkness, EA:n urheilupelit, jotka ovat vuosimallia 07 tai vanhempia ja ei 2k pelejä, jotka ovat 2k8 tai vanhempia, eli siis vain 2k9 pelit.).

Kai tämmöisiä kyseleytä saa kysyä tässä topicissa?

Kiitos jo valmiiksi, jos joku löytää, edes jonkun, joka täyttää tarpeeni :p

Kaikki suomalaiset kaupat käyvät, ja ne ulkomaiset/suomalaiset missä voi maksaa Visalla, eli varmaan kaikki.

http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/3439362/-/Product.html?cur=258 = 13 Kotiovella
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Onko kenelläkään mitään tietoa tuosta uuden F1-pelin julkaisupäivästä?
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Mistähän löytyisi halvin Far Cry 2? :) Olen plarannut eessuntaassun noita ulkomaisia ja kotimaisiakin sivustoja, mutta kohtuu hintaisia ei oikein löydy. :rolleyes:
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Tuleeko tuo Burnout Paradise: The Ultimate Box ihan Suomeen myyntiin? Jos on jo tullut, niin mistä saisi halvimmalla? :p
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Mistähän löytyisi halvin Far Cry 2? :) Olen plarannut eessuntaassun noita ulkomaisia ja kotimaisiakin sivustoja, mutta kohtuu hintaisia ei oikein löydy. :rolleyes:

http://www.amazon.co.uk/gp/offer-listing/B0014QX0BA/ref=dp_olp_2

Tuolta löytyy eri vaihtoehtoja Amazon.co.cuk:n kautta.

Ainakin mulla toiminut hyvin. Tarkista vain että toimittavat International ja paljonko toimituksesta ottavat rahaa.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Kiitän vastauksista. :) Tosin kerkesin tilata jo hieman hintavammasta paikasta. Eli kyseessä oli TheHut.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

MIstähän löytyisi halvin ohjain? Saa olla pelikin mukana jos jotain tarjouksia on.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Tuleeko tuo Burnout Paradise: The Ultimate Box ihan Suomeen myyntiin? Jos on jo tullut, niin mistä saisi halvimmalla? :p

39e GameStopissa kävin viime viikolla ostamassa. Osoittautui monta kertaa paremmaksi kuin odotin. Helvetin hyvä peli.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Kun olette nyt GTA:n lisäosaa varten tilanneet kätsysti pisteitä tuolta --> https://www.gamepointsnow.com/
niin mikä on ollut tililtä veloitettu summa? Kuinka paljon euroja kokonaisuudessaan tililtä lähtee, jos ostaa nuo 2100 pistettä hintaan 17,95£ VISA Electronilla?

KIITOS!!!
Houkuttelisi vähän tilata, mutta tilillä on aika wähän rahaa. :rolleyes:
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Kun olette nyt GTA:n lisäosaa varten tilanneet kätsysti pisteitä tuolta --> https://www.gamepointsnow.com/
niin mikä on ollut tililtä veloitettu summa? Kuinka paljon euroja kokonaisuudessaan tililtä lähtee, jos ostaa nuo 2100 pistettä hintaan 17,95£ VISA Electronilla?

KIITOS!!!
Houkuttelisi vähän tilata, mutta tilillä on aika wähän rahaa. :rolleyes:

Itsellä lähti pisteiden summa + 1e, tosin ovat vielä varaus tilassa joten en näe mahdollista viestiä mistä tuo 1e tulee. Luin gta-triidistä että myös muilla ovat ottaneet 1e lisän maksusta.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Itse kun Google Checkoutilla maksoin (pitäisi toimia Electronin kanssa?) niin summa oli se 34,95 puntaa 4200 pisteestä niin kuin pitikin.

Tosin valuuttakonversion tekee tässä tapauksessa Luottokunta tai oma pankki, eikä Google (se ylimääräinen voi mennä siitä?), koska punnilla halusin maksaa.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Itsellä lähti pisteiden summa + 1e, tosin ovat vielä varaus tilassa joten en näe mahdollista viestiä mistä tuo 1e tulee. Luin gta-triidistä että myös muilla ovat ottaneet 1e lisän maksusta.
Tuo yksi euro on monesti Visa Electronilla maksettaessa käytetty katevaraustesti, jolla testataan, että kortti ja maksuyhteys toimii. Loppujen lopuksi tuota euroa ei veloiteta, vaikka se siellä katevarauksessa monta päivää näkyykin. Se häviää aikanaan eikä tililtä sitä summaa katoa.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Rock band 1 ja 2 olisi hakusessa, löytyykö jostain kohtuuhintaan :cool:
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Mistäs tällä hetkellä saisi Race Pron halvimmalla?

Mieluiten sellainen kauppa joka hyväksyisi maksutavaksi PayPal:in...
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Onko tällainen saitti luotettava? Mitään kokemuksia Visa Electronilla maksamisesta, toimituksista ja toimituskuluista yms.?

http://www.shopto.net
 
Ylös Bottom