Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cubase
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Mulle tuli tänään konsolinetistä ihan niin, kun pitikin. About kuukausi sitten tilasin.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Jyväskylän Gigantissa kävin tänään kahdesti; ennen kahtatoista ja kolmen jälkeen. Myyjä pahoitteli vaan, että koko päivä on NHL-kuormaa odoteltu tuloksetta.

Nooooo, toi on niin hyvä hinta (49,90), että kyllä tässä passaa vähän odotellakin.. :)
Tänään illalla tai viimeistään huomenna uusintayritys!
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Jyväskylän Gigantissa kävin tänään kahdesti; ennen kahtatoista ja kolmen jälkeen. Myyjä pahoitteli vaan, että koko päivä on NHL-kuormaa odoteltu tuloksetta.

Nooooo, toi on niin hyvä hinta (49,90), että kyllä tässä passaa vähän odotellakin.. :)
Tänään illalla tai viimeistään huomenna uusintayritys!

Jos voit ilmoittaa mikäli käyt... Tiedän että heidän viimeinen kuorma tulee tossa 18.30 maissa ja itse ajattelin käydä vielä kyselemässä :)
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Onko tietoo miten gamestopit on saanu änärii?
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Jos voit ilmoittaa mikäli käyt... Tiedän että heidän viimeinen kuorma tulee tossa 18.30 maissa ja itse ajattelin käydä vielä kyselemässä :)
Ei kerenny tälle päivälle, hittovie...

Onko tietoo miten gamestopit on saanu änärii?

JKL:n gamestoppi ei ainakaan ollut saanut... Toivotaan että huomenna tulee ihan aitoa tavaraa eikä mitään ruotsiversioita :)
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Voi hemmetti soikoon. Tais olla viimeinen kerta kun tilaan mitään peliä ennakkoon enää konsolinetistä. Toinen kerta jo putkeen kun ei saa tilauspäivänä kotia tavaraa. Eniten harmittaa niiden maili missä peli oli jo lähetetty tiistaina ja sitten ei näykkään mitään.

Kyllä se taitaa olla paras aina hakea vaan itse kaupasta.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Mitä tulee konsolinettiin niin itse tänään soitin sinne ja kysyin koska on nhl09 tulossa kun sain tiistaina viestin että peli lähetetty.olivat saaneet peliä vain 25kpl ja tilauksia oli yli 150.sanoivat että menee ainakin ensviikolle.itse peruin tilauksen ja hain pelin vpd:stä siellä oli pelejä paljon.että näin
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Jokos joku on tänään kerennyt käydä kyselemässä nhl:n tilannetta gigantissa?

edit:
Soitinpa tuonne gigantin asiakaspalveluun ja ainakaan Jyväskylän gigantissa ei vielä pelejä ole.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

NHL 2k9 löytyy Oulun Pelimiehestä.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Joo, kävin (Joensuun) gigantissa tarkistamassa tilanteen ja sanoivat ettei mitään hajua millon NHL:ää tulisi niille. Olin jo varustautunut tiukkaan maalijuhlaan korillisella urheilujuomaa, mutta nyt ei auta kuin itkeä ja parkua foorumeilla. :)
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

tietääkö kukaan mikä on tilanne salon kaupoissa? Löytyykö änäriä hyllyltä?

E:Tilasin änärin konsolinetistä ja p*rkele ei tullu tänäänkään... Nyt sit hakemaan kaupasta.
Konsolinet mennetti kyllä nyt asiakkaan...:S

E2: Hain pelin sitte salon anttilasta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

NHL 09 on maahantuojalta loppu ja seuraava erä tulee ensi viikon lopulla. Giganteja ja Gamestopeja tämä ei varmaan koske, kun saavat pelinsä muita teitä.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Ainakin Itiksen TopTenissä ja Viikin Prismassa oli ihan mukavasti NHL09:ä. Hinta tietty mehukas 69,90...mutta kuka nyt oikeasti itkee parikymppisen perään, jos on kova hinku päästä pelaamaan ;)
 
EA NHL 09 Gigantti, ei löytynyt.

Soitin juuri Giganttiin, eikä EA NHL 09 ollut vieläkään saatavilla.
Tänään asiakaspalvelun mukaan pitäisi tulla, ja iltapäivästä n.16- ajalla kuorma mahdollisesti liikkeissä.

16:15 eikä peliä löydy.

Eivätpä saaneet perjantainakaan peliä ouluun asti.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: EA NHL 09 Gigantti, ei löytynyt.

Soitin juuri Giganttiin, eikä EA NHL 09 ollut vieläkään saatavilla.
Tänään asiakaspalvelun mukaan pitäisi tulla, ja iltapäivästä n.16- ajalla kuorma mahdollisesti liikkeissä.

Espoon Suomenojan Gigantista sain haettua kyseisen pelin tänään joskus tuossa yhden aikoihin. Eli saattaapi olla, että muihinkin liikkeisiin on tullut tuossa iltapäiväkuormassa pelejä. Aamupäivästä kun joskus 11-12 aikoihin soittelin, niin silloin ei siis pelejä ollut vielä kerennyt saapumaan. Tuo iltapäiväkuorman saapumisajankohta saattaa siis tosiaan vaihdella liikekohtaisesti. Eli nyt on homma pulkassa ainakin tällä suunnalla:).
 
Vastaus: EA NHL 09 Gigantti, ei löytynyt.

Soitin juuri Giganttiin, eikä EA NHL 09 ollut vieläkään saatavilla.
Tänään asiakaspalvelun mukaan pitäisi tulla, ja iltapäivästä n.16- ajalla kuorma mahdollisesti liikkeissä.

16:15 eikä peliä löydy.

Eivätpä saaneet perjantainakaan peliä ouluun asti.
Aina ei voi voittaa. Kuopiossa sama homma. No, toivottavasti tulisi edes lauantaina. :)
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Viestin lähetti alunperin sawe (Näytä viesti)
Soitin juuri Giganttiin, eikä EA NHL 09 ollut vieläkään saatavilla.
Tänään asiakaspalvelun mukaan pitäisi tulla, ja iltapäivästä n.16- ajalla kuorma mahdollisesti liikkeissä.

16:15 eikä peliä löydy.

Eivätpä saaneet perjantainakaan peliä ouluun asti.

Kuullosti menevän ensi viikkoon. Lauantaisin heillä ei kuulemma rekat liiku.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Gigantti boikottiin! Tuollainen touhu on ihan uskomatonta. Ensin mainostetaan erikoishalpaa peliä. Julkaisupäivänä peliä ei sitten ole ja ilmeisesti monessa Gigantissa vasta viikonlopun jälkeen. Täällä pelin pystyi varaamaan, jos vain ensin maksoi pelin ja ainakin mulle luvattiin, että peli olisi tullut torstaina. En ole edes kysellyt enää, koska hain pelin torstaina ylihintaan toisesta kaupasta. Saas nähdä onko mulla nyt kaksi änäriä ;)

Halpa hinta, varaus, maksu, katteeton lupaus = valheellista pakkomyyntiä! Ja vääristää kilpailutilannetta.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Oulun Pelimiehestäkin oli NHL 09 loppu, joten kai se pitää sieltä Prismasta lähteä hakemaan.
 
Ylös Bottom