Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Mikäs toi tullin raja nykyään olikaan. Videogamesplussassa olisi tuo Batman: Arkham Asylum Collector's Edition hintaan 64€. Tuo taitaa mennä kyllä jo hinnaltaan yli ja kokoakin on. Mutta minkäs verran ne lisäkustannukset sitten ovat?

Hinta + alv 22% + tulli 3,5%
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Ei ole mitenkään kallis vaikka maksaisi tullitkin, alle 80 euroa.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Hinta + alv 22% + tulli 3,5%
Itse asiassa tullissa perittäisiin vain ALV 22%. Pari vuotta takaperin käytäntö muuttui sen verran että ALV ja tulli katsotaan toisistaan erikseen, käytännössä tämä tarkoittaa halvemmissa tavaroissa samaa noin 45 euron rajaa kuin Jerseystä (yhdessä perittynähän lisämaksuttomuuden raja oli vain noin 38 euroa). Tuontitullittomuuden rajaksi on erikseen määritelty tullin ohjeissa peräti 150 euroa, mutta ainakaan minä en ole tilannut EU:n ulkopuolelta mitään niin kallista että olisin sitä käytännössä testannut.

Ensi kesänähän ALV sitten nousee 23%:iin, mikä pudottaa verottomuuden rajaa eurolla.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Mistä halvimmalla GH5.. lähteeköhän mistään 40e sis. postit?
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Mistä halvimmalla GH5.. lähteeköhän mistään 40e sis. postit?
Kelpaako Verkkokauppa.ax (eli Verkkokaupan Ahvenanmaan "haarakonttori")?

PS. Kannattaa varautua siihen, ettei peliä ihan heti saa. Ainakin The Beatles: Rock Bandin ja DiRT 2:n kohdalla on jo tullut "yllättäviä toimitusongelmia maahantuojan kanssa".
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Kelpaako Verkkokauppa.ax (eli Verkkokaupan Ahvenanmaan "haarakonttori")?

PS. Kannattaa varautua siihen, ettei peliä ihan heti saa. Ainakin The Beatles: Rock Bandin ja DiRT 2:n kohdalla on jo tullut "yllättäviä toimitusongelmia maahantuojan kanssa".
Kiitoksia, on kyllä halpa hinta... pitää kattoa jos stopissa myisi 50eurolla kuten kävi Metallican ja Smash Hitsin kanssa.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Ostin just tänään gigantin verkkokaupasta Halo ODST:n 32,50€ postikuluineen :)
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Kiitoksia, on kyllä halpa hinta... pitää kattoa jos stopissa myisi 50eurolla kuten kävi Metallican ja Smash Hitsin kanssa.

GS hintalapussa lukee 44,90e joten tuskin ne naaman perusteella ekstraa ottaa.:) Tänään meinaan noukin omani pois.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

GS hintalapussa lukee 44,90e joten tuskin ne naaman perusteella ekstraa ottaa.:) Tänään meinaan noukin omani pois.
Ahaa. Harmi vaan kun ei ole vielä rahaa... viimeistään 18.pv paukkuu 65e sitten ostamaan (jos on jäljellä) :]
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Kellään kokemuksia Gigantin nettikaupasta? Nettiä selailemalla sain semmoisen kuvan, että parempi jättää tämä tarjous väliin...
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Kellään kokemuksia Gigantin nettikaupasta? Nettiä selailemalla sain semmoisen kuvan, että parempi jättää tämä tarjous väliin...

Itse sieltä kesällä tilasin xboxin ja tuli kolmessa päivässä kotia asti. Ei mitään ongelmia ollut. Eilen laitoin PS3:n sieltä tilaten. Hyvin se on myös kavereillani toiminut tuo Gigantin nettikauppa.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Kellään kokemuksia Gigantin nettikaupasta? Nettiä selailemalla sain semmoisen kuvan, että parempi jättää tämä tarjous väliin...

ite just keskiviikkona illalla tilasin näytön gigantin nettikaupsta ja perjantaina kotiinkuljetuksena tuli perile. olen tyytyväinen
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Vain tarjouksia, ei muuta keskustelua!)

Itse en ostaisi täältä mitään, ennen kuin pulju julkaisee omat _kunnolliset_ yhteystietonsa ensin.

Ja ylipäätänsä sivustoon ei ole yhtään panostettu. Sekä kummastuttaa linkki jossa kerrotaan huijaus tapauksista. Ja Y-tunnus rekisteröity Pirkanmaan hälytinasennukselle joka vähän tuntuu oudolta. Vaikka en yhtään mitään Y-tunnuksista tiedäkkään.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Cdonilla taas hyvät tarjoukset, paljon pelejä hintaan 9.95. Grid ja Tomb Raider Underworld tulikin tilattua tuohon hintaan ja jos sattuisi olemaan hieman parempi rahatilanne niin mukaan olisi lähtenyt paljon muitakin.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Tämä nyt ei suoranaisesti tarjouksiin liity, mutta tarjousten metsästämiseen kylläkin.

Olen siinä käsityksessä että läheskään kaikki Eurooppalaiset XBox360 julkaisut eivät sisällä Englantia (eli Englanninkielisiä valikkoja/tekstiä/puhetta). Itseäni kun kiinnostasi tehdä ostoksia myös Saksassa ja Ranskassa niin onko mitään saittia mistä saisi selville eri julkaisussa olevat kielet ?
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Vain tarjouksia, ei muuta keskustelua!)

Itse en ostaisi täältä mitään, ennen kuin pulju julkaisee omat _kunnolliset_ yhteystietonsa ensin.

Huuto.netissä -klik!- ainakin 406 positiivista palautetta tällä hetkellä kyseisestä "puljusta". Joten eiköhän tuolta aika turvallisin mielin voi tilata. ;)
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Vain tarjouksia, ei muuta keskustelua!)

Huuto.netissä -klik!- ainakin 406 positiivista palautetta tällä hetkellä kyseisestä "puljusta". Joten eiköhän tuolta aika turvallisin mielin voi tilata. ;)

Itse en tuolla Y-tunnuksella löytänyt mitään. Herää kysymys, että hoitaakohan tuo liike esim. veronmaksamisen. Eli ottaako suoraan rahat itselleen. Ei kuitenkaan ole kysymys yksityisen henkilön myymisistä.
 
Ylös Bottom