Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Tuskin ketään kiinnostaa, mutta huijaripuljulla dealssit! (24h)

Mistä TheHut on saanut huijaripuljun maineen? Lukuisia pelejä olen tuolta tilannut eikä kertaakaan ole ollut mitään ongelmia. Tänä vuonna toisaalta en ole tilannut kuin Fallout 3 GOTY:n. Onko jotain sattunut esim. helmikuun aikana, niin että pulju ansaitsisi huijari -statuksen?
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Mistä TheHut on saanut huijaripuljun maineen? Lukuisia pelejä olen tuolta tilannut eikä kertaakaan ole ollut mitään ongelmia. Tänä vuonna toisaalta en ole tilannut kuin Fallout 3 GOTY:n. Onko jotain sattunut esim. helmikuun aikana, niin että pulju ansaitsisi huijari -statuksen?

Ei ainakaan minulle, kaikki mitä tilattu aina perillä ajoissa uusia muoveissa! Koko historia 40 tilausta kaikki perille ja suht nopeasti! Tänä keväänä 5 tilausta jo moitteettomasti.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Ei ainakaan minulle, kaikki mitä tilattu aina perillä ajoissa uusia muoveissa! Koko historia 40 tilausta kaikki perille ja suht nopeasti! Tänä keväänä 5 tilausta jo moitteettomasti.
Sama "vika" - kaikki pelit ja blu-rayt tulleet perille 1-2 viikossa ja viimeksi tänään tilatusta pelistä tuli "dispatched" -ilmoitus alle 2 tunnin kuluessa.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Vanhemmat pelit voivat olla käytettyjä. Itse ostin vähän ennen joulua GTA IV:n. Käytettyhän se oli ja kaiken lisäksi levy oli irti kotelosta, peli ei toiminut. Sain sen kuitenkin hiottua ehjäksi.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

The Hutista on viime aikoina tilaukset tulleet aiempaa nopeammin. Välillä kesti joku 3 viikkoa tilauksesta mutta nyt tulee lentopostina parissa päivässä yleensä. Levyjen irtoamiselle ei voi mitään, välillä postin kautta tulevat kirjeet saavat hurjaa kyytiä ja kotelot voivat olla murskana vaikka tilaisi suomalaisesta kaupasta. Levyn irtoaminen saa joskus jo pelkästään niin pahat naarmut levyyn, ettei peli toimi. Käytettyjen pelien myynti uusina on tietysti ikävää muttei mitenkään poikkeavaa.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Levyjen irtoamiselle ei voi mitään, välillä postin kautta tulevat kirjeet saavat hurjaa kyytiä ja kotelot voivat olla murskana vaikka tilaisi suomalaisesta kaupasta.
... tai hakisi omin käsin GameStopista. :D

Eilinen BC2:nen oli nimittäin irtonaisena (onneksi BR:t eivät naarmuunnu oikeastaan ollenkaa moisesta)...
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Mistä TheHut on saanut huijaripuljun maineen? Lukuisia pelejä olen tuolta tilannut eikä kertaakaan ole ollut mitään ongelmia. Tänä vuonna toisaalta en ole tilannut kuin Fallout 3 GOTY:n. Onko jotain sattunut esim. helmikuun aikana, niin että pulju ansaitsisi huijari -statuksen?

Pitäis näköjään hymiöt muistaa aina laittaa mukaan, noh asianomaiset hlöt ymmärtävät... :rolleyes:

Tuota on huumorimielellä tullut siteerattua kun muutamat aikoinaan nillittivät jatkuvasti puljusta.

Mut se siitä provoilusta taas. Tilasin codini tuolta eilen alesta ja postittivat eilen jo tulemaan, eli aika rivakkaa touhua.

Eli selvennykseksi, tykkään hutista. Ei mitään ongelmia, joskus parit vanhat pc-pelit oli useemman viikon odotuksessa, mut sattuuhan tota muillekin (play.com varmaan mahtava esimerkki yksi useiden joukossa). Tuo varastotilanteen päivitys joskus kusee, kuten yhtä lailla muillakin puljuilla - eri asia sitten play.comin ja muiden kauppojen "yksityiset myyjät". Asiakaspalvelu pelaa loistavasti hutissa.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Pitäis näköjään hymiöt muistaa aina laittaa mukaan, noh asianomaiset hlöt ymmärtävät... :rolleyes:

Tuota on huumorimielellä tullut siteerattua kun muutamat aikoinaan nillittivät jatkuvasti puljusta.

Vitsit vitseinä. Mutta aikas vaarallisilla vesillä leikit, varsinkin ilman hymiöitä. Porukka(minä mukaan lukien) kuitenkin katselee hyviä tarjousvinkkejä tuolta ko. ketjusta ja sana huijari on kyllä sellainen punainen vaate että oksat pois.

Kiitos kuitenkin selvennyksestä.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Vinkatkaa tänne foorumille jos joku sattuu löytämään brittipuljuista Fallout 3 GOTYn (Xbox360) ~20 eurolla :)
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Vain tarjouksia, ei muuta keskustelua!)

Ihan samoja taas, ja hinnat joidenkin kohdalla jopa nousseet ikävä kyllä (nhl 2k10 15e, ennen 8e). Tuo -10% oli hyvä kampanja uudemmista peleistä.

Cittarissa joitain pelejä 15e hintaan, Mass Effect 1, Halo 3, siihen jääkin sitten. Mut ilman play.comin kolmen viikon odotusta pari ekeä kalliimmalla, ihan jees ellei ole classic.... :rolleyes:

Mjaah.. Niimpä näkyy. Pitää varmaan seuraavan kerran kattoa ne hinnat läpi, että onko millaiset verrattuna mitä "normaalisti". No olin kuitenki oikees, että ihan mielenkiintoisia pelejä, en vain hintoja katsonut, selasin vain listan läpi ja oletin, että olisivat halpoja.

Ei ollu muuten eka kerta ku kovaa laitan tänne "tarjouksia", mutta ovatkin viikosta toiseen olleita halpoja tuotteita jolle on tehty "-80% kampanja" että saataisiin paremmin kaupaksi.. :D
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Vain tarjouksia, ei muuta keskustelua!)

Ei ollu muuten eka kerta ku kovaa laitan tänne "tarjouksia", mutta ovatkin viikosta toiseen olleita halpoja tuotteita jolle on tehty "-80% kampanja" että saataisiin paremmin kaupaksi.. :D
Hutissa ja Zavvissa on markkinointisyistä *aina* päällä joku tarjous. Yleensä joko "maanantai" tai sitten "up to 80% off". Pelien hinnat ei oikeastaan muutu kuin sen mukaan mitä menekki ja varastotilanne niitä säätelee.

Ne oikeat hinnapudotukset / tarjoukset pitää kyllä kaivaa sieltä tai sitten odotella noita £1/10% off -kuponkeja. ;)
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Vain tarjouksia, ei muuta keskustelua!)

Ei ollu muuten eka kerta ku kovaa laitan tänne "tarjouksia", mutta ovatkin viikosta toiseen olleita halpoja tuotteita jolle on tehty "-80% kampanja" että saataisiin paremmin kaupaksi.. :D

No en mäkään ihan montaa tuntia niitä käynyt läpi, mut nopeella selailulla joo.. :cool:
Jotain yksittäisiä parin eken heittelyjä voinee olla. Mut mun mielestä "up to -80%"- kampanjoinnilla pitäs oikeesti olla jotain kunnon tarjouksia, mut tuo on vaan jokin nopea linkki peleihin jotka halutaan pois nurkista nopeemmin samoilla hinnoilla.

Vois lähettää pitkästä aikaa taas nillitysviestin, kun lukevat sentään niitä ja vastailee nopeastikin. Btw, tuo tilaamani CoD MW2 hardened tuli 3-4 arkipäivässä, 40e posteineen. :)
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Kellään muulla jäätäny Zavvi:n kanssa touhu ? 8.3 lähtenyt pakettiin matkaan eli viikon verran nyt vierähtänyt ja ei vielä näjy. Vai olenko itse ollu onnekas menneisyydessä että saman viikon sisään yleensä saa tuotteet kolmessa päivässä :confused:
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Kellään muulla jäätäny Zavvi:n kanssa touhu ? 8.3 lähtenyt pakettiin matkaan eli viikon verran nyt vierähtänyt ja ei vielä näjy. Vai olenko itse ollu onnekas menneisyydessä että saman viikon sisään yleensä saa tuotteet kolmessa päivässä :confused:

Olet ollut harvinaisen onnekas. On itsellenikin silloin tällöin saman viikon sisällä tullut perille mutta yleisin kesto on ollut about 5-7 arkipäivää (brittikaupoista tilattaessa).
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Kellään muulla jäätäny Zavvi:n kanssa touhu ? 8.3 lähtenyt pakettiin matkaan eli viikon verran nyt vierähtänyt ja ei vielä näjy. Vai olenko itse ollu onnekas menneisyydessä että saman viikon sisään yleensä saa tuotteet kolmessa päivässä :confused:
No kyllä aika helvetin onnekas olet ollut jos kaikki olet 3 päivän sisään saanut... :rolleyes:

Viikko - kaksi on ihan normaalia. Kolmekaan ei ole vielä hiusten repimisen arvoista jos sattuu niin että *Hutista* (tai muista UK kaupoista) riippumattomat Royal Mail tai Suomen Hitaat (toiselta nimeltään "Itella") saavat k*stua homman...


Ihme sakkia nykyään kun ulkomailta tilatut kamat pitäisi olla perillä nopeammin mitä kotimaasta yleensä kaupat saa toimitettua... :D
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Oolrait kiitos vastauksesta =) eli ei tarvi paniikkinappulaa täs alkaa painelemaan :rolleyes:
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Prismassa seuraavat pelit 14.95€ kpl
Lost Odyssey
Gears of War
Halo 3
Mass Effect
+ muita

Voin myös käydä hakemassa pelejä KFinin jäsenille jos Prismaa ei löydy paikkakunnaltasi :)
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Nyt tuli kyllä hutista oma paketti ennätysnopeasti 3 päivässä! :)
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Nyt tuli kyllä hutista oma paketti ennätysnopeasti 3 päivässä! :)

No sitä mullakin, eli nopeesti 4-5 päivässä. Se on vaan jonkinlainen fakta usealla et hutti on huonoin kauppa mitä maa päällään kantaa. Siltikin play.comin yli kolmen viikon odotukset ja nuiva asiakaspalvelu (mikä edelleen on hutissa parasta ulkom.) eivät edes kerää lähimainkaan samaa nillitystä.

Ei ketään voi vaatia parin päivän postitusta ulkomailta, samaa mieltä, mutta jos sellaista jostain tarjotaan (amazonin yksityiset) niin varmaankin ennemmin sieltä tilailee kun odottelee jotain viikkoja.
 
Ylös Bottom