Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

No muut vaihtoehdot olisivat Play.com tai Hut, mutta jotenkin tuo shopto vaikuttaa todennäköisimmältä.

Luottokunnan täti kertoi että tuo >600 euron osto tulee näkyviin Visalaskuun, mutta sen voi reklamoida - mitään kuluja ei kuulemma pitäisi tästä aiheutua minulle.

Loppujen lopuksi aika hyvin, kortti on ollut aktiivisessa nettikäytössä > 10 vuotta samalla numerolla... :D

Itse veikkaisin Play.com:ta, vaikka ei kyllä ensimmäisenä tulisi mieleen.
Yhdeltä kortiltani oli viime kuussa laskutettu n.750 euroa epämääräisiä ostoja ja tuota kyseistä korttia en ole käyttänyt kuin vain ja ainoastaan Playsta ostamiseen.
Nuo ostot kyllä hyvitettiin takaisin samantien, kun lähetin reklamaatiokirjeen. Eikä mitään kuluja tullut itselleni maksettavaksi, paitsi postimerkki kirjeeseen.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Itse veikkaisin Play.com:ta, vaikka ei kyllä ensimmäisenä tulisi mieleen.
Yhdeltä kortiltani oli viime kuussa laskutettu n.750 euroa epämääräisiä ostoja ja tuota kyseistä korttia en ole käyttänyt kuin vain ja ainoastaan Playsta ostamiseen.
Nuo ostot kyllä hyvitettiin takaisin samantien, kun lähetin reklamaatiokirjeen. Eikä mitään kuluja tullut itselleni maksettavaksi, paitsi postimerkki kirjeeseen.

Itseasiassa vähän aikaa sitten käytin ensimmäistä kertaa korttiani Play.comissa, joten on hyvinkin mahdollista. Eihän tuo Shopto.net tosi asiassa ainakaan luottokorttien turvalukuja säilö, ja maksutkin hoidetaan "turvallisen?" Verivied by Visa -palvelun välityksellä.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Itseasiassa vähän aikaa sitten käytin ensimmäistä kertaa korttiani Play.comissa, joten on hyvinkin mahdollista. Eihän tuo Shopto.net tosi asiassa ainakaan luottokorttien turvalukuja säilö, ja maksutkin hoidetaan "turvallisen?" Verivied by Visa -palvelun välityksellä.
Kyllä tuo säilöi luottokorttitiedot silloin kun minä siellä asioin. Itseasiassa tässä joskus kuukausi tai pari sitten (vuodon jälkeen? sopiva ajoitus kuitenkin) tuli sieltä mailia etteivät säilö, ja muuta "turvallisuuspolicyä"...
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Kyllä tuo säilöi luottokorttitiedot silloin kun minä siellä asioin. Itseasiassa tässä joskus kuukausi tai pari sitten (vuodon jälkeen? sopiva ajoitus kuitenkin) tuli sieltä mailia etteivät säilö, ja muuta "turvallisuuspolicyä"...

Olisiko sinunkin tapauksessa sittenkin Play.com syyllinen?
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

SavePoint sivuostolta saa tilattua ihan kotiin asti ja niiden etusivulta tuli bongattua muutama ihan mehukas tarjous, esim.
boxille
Soul Calibur IV 34,50
NBA Street Homecourt 17,50
pleikalle
Dead Space 27,50
Little Big Planet 39,50
wiille
The Golden Compass 7,50
The Golden Compass 7,50
ja paljon muita.

Toimii hyvin ja tulee postiin melko nopeasti. Pisin aika jota osottanu 4 päivää joten eikun suosimaan suomalaista.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Luottokunnan täti kertoi että tuo >600 euron osto tulee näkyviin Visalaskuun, mutta sen voi reklamoida - mitään kuluja ei kuulemma pitäisi tästä aiheutua minulle.
Jep, jos korttianne käytetään väärin, niin älkää jääkö odottelemaan laskua. Heti yhteys pankkiin, jotta saavat asiasta tiedon ja myöhemmin rekla perään. Kortinhaltijan ei pidä joutua maksamaan ostoksia, joita ei ole tehnyt..
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

ufoz:Kotiin asti ne pelit Briteistäkin tulee :) Nämä suomalaisten kampanjat tuntuu melkein ryöstöltä, jos on kerrankin kurkistanut Brittiveljien tapaan tehdä kauppaa. Savepointin hehkutettu mehukkuus ja pihvi uupuu noista tarjouksista.

Gears of War 2 LIMITED EDITION. 30 euroa halvemmalla kuin Savepointin karvalakkimalli.
blahdvd.com: Games - XBox360 - First Person Shooter - Gears Of War 2 Limited Collectors Edition (Xbox 360)
£ 17,87

Little Big Planet, yli 20 euroa halvemmalla.
blahdvd.com: Games - PS3 - Adventure - Little Big Planet (PS3)
£ 15,99

Soul Calibur 4, vajaa 20 euroa halvemmalla.
blahdvd.com: Games - XBox360 - Fighting - Soul Calibur IV (Xbox 360)
£ 14,99

Dead Space (Xbox 360), noin 10 euroa halvemmalla.
blahdvd.com: Games - XBox360 - Role Playing - Dead Space (Xbox 360)
£ 14,89

Dead Space (PS3) hinta on Savepointissa ihan kohdallaan. Hutissa & Blahissa Sold Out ja Play.comista vain 4 euroa edullisemmin.
Play.com (UK) : Dead Space : PlayStation3 - Free Delivery
23,49


Suomalaisen suosiminen tuli tässä tapauksessa ~70 euroa kalliimmaksi. Jos Dead Space maistuu paremmalta Xboxille, iloisen suomipojan kukkaro kevenee "tarjousreissulla" yli 80 euroa ylimääräistä. Rahaa on kuin roskaa :eek:
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Mistäs lähtisi ennakkotilauksella halvin Batman Arkham Asylum CD batarangeineen päivineen? Vai liekkö joka kaupassa samat hinnat about? Game.co.uk:sta olen ajatellut tilaavani yhtenä vaihtoehtona, onkos tuolla tullisedän riskin vaaraa olemassa?
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Kyllä Hutista on parhaimmillaan tullut tasan viikossa pelit ja muut., Pisimillään omalla kohdalla on hutin toimitus kestänyt sen kaksi viikkoa. Mutta halvalla kun saa niin kärsiihän sitä hetken odottaa. :)

Play on ehkä hieman nopeampi toimituksissa, mutta playn valuuttakurssit tuntien ei sieltä tule enää nykyään tilattua kuin harvoja pelejä ja bändipaitoja.

Itse en kyllä Huttia ainakaan suosittele enää. Syksyllä pelit tulivat vielä mallikkaasti, mutta tämän vuoden puolella on kyllä mennyt pulju huonommaksi. Kaksi kertaa olen tilannut useampia pelejä heidän kampanjoistaan, joita ei vain kuulu. Joitain osia tilauksista he itse canceloivat, kun eivät saakkaan pelejä ja loput olen molemmissa tapauksissa itse canceloinut kun puoleentoista - kahteen kuukauteen ei tavara lähde mihinkään eivätkä tilaukset etene.

Ymmärtäisin tuon ehkä jos kyseessä olisi joku satunnainen peli, jota heillä ei ole varastossa, mutta nämä kaikki ovat olleet nimenomaan heidän isolla mainostamistaan kampanjoistaan, jolloin luulisi tavaraa olevan tarjolla jossakin kun kerran on pokkaa sitä halvalla myydä ja mainostella.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Löytyykö mistään GoW 2 & Left 4 dead hintaan 20e kipale? (+postit)
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

GoW 2 CE 17.87£
blahdvd.com: Games - XBox360 - First Person Shooter - Gears Of War 2 Limited Collectors Edition (Xbox 360)

L4D 20.95 £
Left 4 Dead (Xbox 360) £20.95 - Free Delivery

Tuosta puljusta ei ole kokemusta, mutta ainakin mainostaa isolla Free delivery worldwide on everything.
Oon nähny noi kummatkin mutta ei kiinnostas ostaa tota collectors editionia... vaikka halpahan se on, markantalon nettikaupassa oli joskus pitkän aikaa GOW2 19.99e, ei postareita mutta enpä sitten tajunnu tilata.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Oon nähny noi kummatkin mutta ei kiinnostas ostaa tota collectors editionia... vaikka halpahan se on, markantalon nettikaupassa oli joskus pitkän aikaa GOW2 19.99e, ei postareita mutta enpä sitten tajunnu tilata.

Tänään hain Gigantista GOW2 ja maksoi 19.90. Kannattaa käydä katsomassa, jos kiinnostusta on. :)
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Zavvi teki mukavat ja tuli sähköpostiin ilmoitus, että niiden Ridge Racer 6 tarjouksessa oli teknisestä viasta johtuva liian alhainen hinta (7.95 puntaa) ja ne peruuttaa mun tilauksen. Näköjään thehutin ongelmat leviävät nyt zavviinkin kun kerran samaa puljua ovat.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Zavvi teki mukavat ja tuli sähköpostiin ilmoitus, että niiden Ridge Racer 6 tarjouksessa oli teknisestä viasta johtuva liian alhainen hinta (7.95 puntaa) ja ne peruuttaa mun tilauksen. Näköjään thehutin ongelmat leviävät nyt zavviinkin kun kerran samaa puljua ovat.

Reilu kauppa olisi ottanut kämyn takkiin mukisematta...
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Vain tarjouksia, ei muuta keskustelua!)

oisi eka kerta kun tilaan pelin että kuinka kauan oikeen menisi jos tilaisin tuolta gamesta tuon halo warsin ja onhan se ihan turvallista?
 
Ylös Bottom