Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Onko boksille olemassa kunnon lentosimulaattori peliä? Tyyliin flightsimulator x niiku pc:llä on.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Posti, vai matkahuolto? Kyllä play.comin toimitusajat on sen verta legendaarisia, et sinne kallistuu aika vankasti, vaikka häslättäisiinkin Suomen puolella.

No ihan on nyt playasian,gigantin,zavvin ja mymemoryn tilauksissa mennyt paljonkin tavallista pitempaan niin eikohan tama ole ihan postin vika.Tai no mista mina nyt tiedan kuka niista paketeista vastaa etta voihan se matkahuollostakin johtua.

Ja mita nyt play.comiin yleisesti tulee niin aikaisemmat tilaukset ovat tulleet kylla viikossa.

Älä ymmärrä väärin, mut oliko sun pakko kertoa tämäkin, nimittäin... :D

100x :rolleyes:

Heh, kavi kylla kieltamatta mielessa etta mahtaakohan nain kayda.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

No ihan on nyt playasian,gigantin,zavvin ja mymemoryn tilauksissa mennyt paljonkin tavallista pitempaan niin eikohan tama ole ihan postin vika.Tai no mista mina nyt tiedan kuka niista paketeista vastaa etta voihan se matkahuollostakin johtua.

Ja mita nyt play.comiin yleisesti tulee niin aikaisemmat tilaukset ovat tulleet kylla viikossa.

Posti, matkahuolto... Potato, potato...? ;)

Darksiders lahtee vaivaisella 13 eurolla nyt tanaan play.comista

Älä ymmärrä väärin, mut oliko sun pakko kertoa tämäkin, nimittäin... :D

En enää ikinä osta play.comista, en enää ikinä osta play.comista...

100x :rolleyes:
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Darksiders lahtee vaivaisella 13 eurolla nyt tanaan play.comista
Jotkin tarjousten sivuutukset aiheuttaa melko rankkaa v-alkuista ja tämä oli hyvä esimerkki :mad::D
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Voisiko joku spesiaali version saanut julkaista paketin seurannan tuloksen.

14/06/2010 18:26:00 TNT Network The parcel has been sorted at our hub
18/06/2010 10:52:00 TNT Network The parcel has been received into depot
21/06/2010 07:36:00 TNT Network The parcel has been received into depot

Omani nayttaa talta ja minun on kylla nyt aika vaikea uskoa etta jotain ei ole sattunut. Niinkuin listasta nakee niin paketti ei ole mihinkaan liikkunut jostain kohta kymmeneen paivaan. En tieda hatailenko nyt jo koska toinen kayttajahan sai paketin tana maanantaina mutta kivahan se olisi verrata paketin tilannetta etta saisi jonkulaisen kuvan etta onko paketin tie katkaistu jo alku metreilla.

Kiitos

EDIT: Kohtahan tassa joutuu tekemaan ongelmalle oman aiheen :)

Jotkin tarjousten sivuutukset aiheuttaa melko rankkaa v-alkuista ja tämä oli hyvä esimerkki :mad::D

On kylla noita hetkia itsekkin tullut koettua.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Jotkin tarjousten sivuutukset aiheuttaa melko rankkaa v-alkuista ja tämä oli hyvä esimerkki :mad::D

Kiusaan itteäni lisää ja tilasinpa kuitenkin playsta...;)

14/06/2010 18:26:00 TNT Network The parcel has been sorted at our hub
18/06/2010 10:52:00 TNT Network The parcel has been received into depot
21/06/2010 07:36:00 TNT Network The parcel has been received into depot

21/06/2010 16:08:00 TNT Network The parcel has been received into depot
22/06/2010 08:19:00 TNT Network The parcel has been received into depot
22/06/2010 10:56:00 TNT Network The parcel has been loaded on to the drivers van

Ottia tuota..

E: Mä en jotenkin usko, että nuo mitään paikkaansa pitää. En ainakaan aukottomasti.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Minulla oli tällein ja viime viikon keskiviikkona 23.6.2010 tuli Matkahuollon noutoilmoitus...

18/06/2010 10:51:00 TNT Network The parcel has been received into depot
21/06/2010 10:43:00 TNT Network The parcel has been received into depot
21/06/2010 11:46:00 TNT Network The parcel has been loaded on to the drivers van
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Miten pystytte seuraamaan tilauksianne? Tässähän on kyse Bioshockin Special Editionista? Omani on lähtenyt matkaan 21.6.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Miten pystytte seuraamaan tilauksianne? Tässähän on kyse Bioshockin Special Editionista? Omani on lähtenyt matkaan 21.6.

Menet order historyyn ja sielta sitten painat siita tilauksen kohdalta sita sinisella boldattua numero sarjaa niin se heitta sinut seuranta sivulle. Siella sitten syotat sen koodin uudelleen nimittain minulla se ainakaan suoraan tietoihin mene.

Kiusaan itteäni lisää ja tilasinpa kuitenkin playsta...;)

Ottia tuota..

E: Mä en jotenkin usko, että nuo mitään paikkaansa pitää. En ainakaan aukottomasti.

Juu, en kylla panikkiin viela taida menna koska kyllahan se on mahdollista etta ei kaikke pisteta. Muistaakseni olen samanlaista tainnut aikaisemmin kokea.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Miten pystytte seuraamaan tilauksianne? Tässähän on kyse Bioshockin Special Editionista? Omani on lähtenyt matkaan 21.6.

Play.comin sivulla order history kohdassa näkyy seurantakoodi. Kopioi se ja klikkaa sitä linkkiä ja liitä se seurantakoodi sivulle mikä aukeaa linkistä, niin pitäis tulla tilauksen tietoja:D. Ei voi monimutkaisemmin selittää:D
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Minulla oli tällein ja viime viikon keskiviikkona 23.6.2010 tuli Matkahuollon noutoilmoitus...

18/06/2010 10:51:00 TNT Network The parcel has been received into depot
21/06/2010 10:43:00 TNT Network The parcel has been received into depot
21/06/2010 11:46:00 TNT Network The parcel has been loaded on to the drivers van

Tässä nyt siis on ainakin niin käynyt, et Winkulla on jotain sattunut. Mutta sitäkin suuremmalla syyllä niin mullakin, jos 21.6. on pakussa ollut ja saatu 23.6., niin miten mulla siitä menee vielä yli viikko, vaikka samoihin aikoihin lastailtu? :D
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Menet order historyyn ja sielta sitten painat siita tilauksen kohdalta sita sinisella boldattua numero sarjaa niin se heitta sinut seuranta sivulle. Siella sitten syotat sen koodin uudelleen nimittain minulla se ainakaan suoraan tietoihin mene.

Ei löydy. View Detailsia kun klikkaa, löydän Order ID:n, mutta tämä on varmaan Playn omaan käyttöön? Yritin syöttää sen TNT:n sivuille, mutta ei löydy mitään.

nyttkuva20100630kohtees.png
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)


Playn postituskäytännöt vaihtelevat vähän sattuu, ja oma pakettisi on varmaankin lähetetty sellaisen kuriiripalvelun kautta, joka ei seurantapalvelua tarjoa. Luulen että tämä voi vaihdella ihan kulloisenkin rahtitilanteen mukaan tai jopa sen perusteella, kuka lähetyksesi sattuu paketoimaan.

Tämä tuskin yhtään lohduttaa, mutta omankaan Bioshock-spesiaalini kohdalla ei näy seurantakoodia, vaikka sellainen joissakin isokokoisemmissa tilauksissa on näkynyt aivan Aaken edellä kuvailemalla tavalla.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Kiitän tietoiskusta. Hyvä tietää tämäkin. Ei mulla ole mikään kiire pelin kanssa, kunhan vain kummastelin tätä lähetyksen seurantaa.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Itsellä sama tilanne kun kabanossilla, että ei löytynyt seurantakoodia tilaukselle. Josko sitten lopputoimituksen hoitaisi posti matkahuollon sijaan. Onneksi ei ole itsellä kiirus asian kanssa
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

No johan nyt pomppii. Hetkeks kun kauneusunille menee ni posti on tullut kello viiden maissa, ja bioshock saapunut mitä ihmeimpään paikkaan (kirje).

Ei pääpaikkaan matkahuollolla, vaan ainoaan "kauppakeskukseemme", siwan kassalle. Sielläkin kai sitten matkahuollon paketteja, on vaan pirun epäkäytännöllinen paikka - varmaan kauankin ollut matkis sielläkin mut eipä ole oikeesti ees tullut käytyä pitkään aikaan siellä ni siks oon vähän... :D

Onpa ihmeellistä. Varmaan oon unessa vieläkin.

E: Kyl ny kelppaa... ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

mistä nettikaupasta saa tällä hetkellä halvimmalla red dead redemption?
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)


Muistakaa find-games.co.uk:sta että nuo sivustolta ohjattavat linkit ovat sitten affi-linkkejä, niin jos ette sellaisia vääryyksiä tue, niin jättäkää klikkailematta suoria linkkejä, tsekatkaa hinnat tuolta ja menkää itse suoraan kyseiselle sivustolle.

E: Ainiin ja Verkkiksen suoratoimituksella saa RDR:n todella kilpailukykyiseen hintaan: 45849 - Red Dead Redemption - Verkkokauppa.com Epäilen että pian nähdään ensimmäinen ale-aalto tämänkin pelin osalta, jolloin hinta putoaa Brittikaupoissa sinne 30 puntaan.
E2: VPD:llä näyttäisi olevan jopa varastossa, eli sieltä siis.
 
Ylös Bottom