Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Nyt näyttäisi ensimmäiset pelit olevan tarjouksessa, katselin muutaman pelin eurohintoja ja näytti olevan tarjouksella:

Xbox Live's Major Nelson » Xbox Live “Ultimate Game Sale” Starts Today :

Näissä kannattaa tosiaan seurata esim. Suomen Xboxin FB-sivua tai käydä suoraan Marketplacella katsomassa, sillä jotkut pelit ovat euroina jopa halvempia kuin jenkeille dollareina myytävät. Esim. Far Cry 3 $19.99 --> 9.99€.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Noilla hinnoilla AC3 ja FC3 lähtivät molemmat ostoon. Oli pisteitä vielä tallessa ja niillä sai hintaan 840 pistettä eli n. 8e. Toivotaan että Bioshock Infinitessä ja Witcherissä olis vielä kohtuu hinta, niin olisi sitten pelejä yllin kyllin.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Paniikki iski. Ajattelin ostaa Bioshock Infiniten, ja minulla on 1600 MS-pistettä siihen. Mitä jos peli maksaa enemmän kuin sen, kannattaisiko vain suosiolla ostaa nyt esim. Orange Box ja Left 4 Dead 2? Bioshock kiinnostaa vaan huomattavasti enemmän. Mikä on teidän arvionne Bioshockin hinnasta?
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Paniikki iski. Ajattelin ostaa Bioshock Infiniten, ja minulla on 1600 MS-pistettä siihen. Mitä jos peli maksaa enemmän kuin sen, kannattaisiko vain suosiolla ostaa nyt esim. Orange Box ja Left 4 Dead 2? Bioshock kiinnostaa vaan huomattavasti enemmän. Mikä on teidän arvionne Bioshockin hinnasta?

Yksi uusimmista peleistä kampanjassa. Varmaankin vähintään saman verran kuin Crysis 3. Mutta sinun arvauksesi on aivan yhtä hyvä kuin minunkin. Ei sitä voi varmaksi tietää mistään.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Ei nyt taas ihan ymmärrä tuota MS:n logiikkaa, viimeinen daily deal ja mitkä hinnat(UltimateSale-linjasta ei voida puhua kuin Hitman:n kohdalla). Ei siinä tyytyväinen olen tähän astiseen tarjontaan ollut, Borderlands 2 ja Witcher 2 lähtenyt lataukseen 840p/peli. Xcomin olisin laittanut myös latinkiin, jos hinta olisi ollut sama kuin edellä mainituilla(no onneksi tämäkin löytyy ps+:sta ilmasena).

Edit: Perjantaikevennykseksi voi lueskella noita Major Nelson Blog:n Day 4 -uutisen kommentteja, hyvää settiä. Way to go MS!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Joo, tällä kertaa ei ollut mielestäni mistään megasalesta kyse. Viime kerrallahan sai esim. Max Payne 3:n 5 euroon. Mielestäni ei mitään vastaavaa ollut kyllä tällä kertaa. Itse ostin ainoastaan Crysis 1 vitosella matkaan. Vanha peli kyllä on mutta pitää kuitenkin kokeilla kun Crysis 2 oli kuitenkin hyvinkin maistuva. Viime kerralla ostin kuitenkin 5 peliä (joista ainoastaan yhtä ehdin pelata ja siitäkin korruptoitui savet niin sekin jäi... :D).
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

No voihan helvetti. Luulin että saisin 1600 MS-pisteellä Bioshockin :/. Ja missasin samalla kaikki eiliset tarjoukset esim. Orange Boxin, Left for Deadin yms. Voihan perkele.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Tuskin MS yksin noita hintoja saa päättää muista kuin omista peleistään.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Tänään Assasin's Creed 2 kultajäsenille ilmaiseksi. Seuraavat kaksi viikkoa siis..
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Tänään Assasin's Creed 2 kultajäsenille ilmaiseksi. Seuraavat kaksi viikkoa siis..

Hitto, kun menin äskettäin ostamaan kaksi ensimmäistä AC:tä. Silloin nämä ilmaispelit kuukausittain eivät olleet vielä tiedossa.

Onkos Halo 3:n tarkoitus tulla vielä ilmaiseen jakoon? Jostain olin saanut sellaisen kuvan, että peli olisi heinäkuun alussa tarjolle tullut, mutta tuo tieto tyrmättiin täälläkin. Muuton jälkeen en ole peliä enää omistanut, joten tuo olisi tervetullut lisä pelikirjastoon.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Onkos Halo 3:n tarkoitus tulla vielä ilmaiseen jakoon? Jostain olin saanut sellaisen kuvan, että peli olisi heinäkuun alussa tarjolle tullut, mutta tuo tieto tyrmättiin täälläkin.
Halo 3 on kyllä tulossa vielä ennen vuoden loppua, mutta tarkkaa ajankohtaa ei ole paljastettu.
 
Ylös Bottom