Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -pelien tarjousketju (Vain tarjouksia, ei muuta keskustelua!)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xbugs
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

mikaju sanoi:
Test Drive Unlimited 28e Playllä.

Kiitos vinkistä, tätä peliä olen metsästänytkin.
Täytyy varmaan ratti&polkimet hankkia kun kohta Forzakin kolkuttelee ovella.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

groove sanoi:
Jaahas tilaukseen lähti :) Samoin Splinter Cell Double Agent, joka oli saman hintainen.

mulla näyttää tuo gow hinnaksi

our price: EUR 61.99 Delivered
our price: £39.99 Delivered
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

frozen9999 sanoi:
mulla näyttää tuo gow hinnaksi

our price: EUR 61.99 Delivered
our price: £39.99 Delivered

On näköjään tuo hinta muuttunut, taisi olla pari päivää vaan tuo tarjous. Itse sain sen tuohon ylempänä mainittuun hintaan.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

groove sanoi:
On näköjään tuo hinta muuttunut, taisi olla pari päivää vaan tuo tarjous. Itse sain sen tuohon ylempänä mainittuun hintaan.

Playllä hyvinkin normaalia että myydään joku erä tiettyyn alehintaan, ja sen jälkeen pompsahtaa taas normihinta.

Nyt lähtee ~38
Ghost Recon Advanced Warfighter 2 play.comista.

Eipä tuo niin hyvä tarjous ole että sitä vielä itse ostan, mutta ei tuota kai vielä halvemmallakaan missään ole ollut?
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

Play.comista:

£17.99
The Elder Scrolls IV: Oblivion
Fight Night Round 3
WWE Smackdown Vs Raw 2007
Splinter Cell 4: Double Agent
Just Cause
Lord Of The Rings: The Battle For Middle Earth II
Battlefield 2: Modern Combat
NBA 2K7
NHL 2K7

£14.99
Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter
Need For Speed: Most Wanted
Chrome Hounds

Hitto, kun en huomannut sitä Gears of Warin tarjousta. Pitänee tästä lähin tutkia Playn sivuja päivittäin.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

Nuohan ovat olleet tarjouksessa jo kohta kaksi viikkoa.? Toisekseen playsta saa näkymään ihan eurohinnat myös, hieman selvempää kuin punnat koska täällä euroopassa asutaan u know. :rolleyes:

Harmittaa vain kun juuri kun olin tilaamassa Hitman Blood moneyta samaan hintaan niin se ehti poistua. Not available, kunpa vaan saisivat lisää. :|
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

Pitänee mainostaa tätä helmeä myös tällä boardilla.. Earth Defence Force 2017 27.99e play.com:sta

http://www.play.com/Games/Xbox360/RTS/3-/3328992/Earth_Defence_Force_2017/Product.html

Yllättävän vähän ollut juttua/hypeä, mutta kyseessä kuitenkin mainio peli sopivaan hintaan. Älkää antako huonojen arvostelujen hämätä ! Jos ei tohon hintaa raaski ostaa niin kannattaa ehdottomasti noukkia mukaan jos jostain ale-laarista löytää..
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

Oleanteri sanoi:
Pitänee mainostaa tätä helmeä myös tällä boardilla.. Earth Defence Force 2017 27.99e play.com:sta

http://www.play.com/Games/Xbox360/RTS/3-/3328992/Earth_Defence_Force_2017/Product.html

Yllättävän vähän ollut juttua/hypeä, mutta kyseessä kuitenkin mainio peli sopivaan hintaan. Älkää antako huonojen arvostelujen hämätä ! Jos ei tohon hintaa raaski ostaa niin kannattaa ehdottomasti noukkia mukaan jos jostain ale-laarista löytää..

Kaikki kriitikot eivät suinkaan ole peliä varsinaisesti lytänneet ;) http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=74994
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

Oisin kiinnostunu tilaan pelejä tolta play.comista mutta en oikein taho uskaltaa luottaa noihin ulkomaalaisiin kauppoihin eli. Olis muutama kysymys tosta play.comista,
Kuinka peli maksetaan jos ei omista luottokorttia itellä vaan visa electron ja nettipankki?? voinko siis tilata sieltä ollenkaan ilman "oikeaa" luottokorttia? Onko kellään ollut ongelmia toimituksen suhteen eli onko peli jäänyt tulliin tai jäänyt muuten vaan tulematta ja rahat menneet hukkaan?? Kuinka kaua toimitus yleensä kestää? lähettävätkö esim. sähköpostia kun laittavat pelin tulemaan? voiko rahojaan saada takaisin jos esim tilaamasi peli on loppunut? tossa ois muutama mieltäaskarruttava kysymys jos joku joka on tehnyt onnistuneesti kauppaa play.comin kanssa niin viittis vastata, kiitos:)
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

Oli muuten tuo Gears Of War Bundle-copy. Isolla lukee kannessa Not For Resale!!
 
Ylös Bottom