Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -pelien tarjousketju (Vain tarjouksia, ei muuta keskustelua!)

Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Vain tarjouksia!)

Muutama play-asia kuponki. Voi käyttää niin monasti kuin ehtii..

$5 off $50+ coupon:
RE-XMA-SAA - Voi käyttää useamman kerran. Exp 31 Dec.

$10 off $100+ coupon:
RE-XMA-SAB - Voi käyttää useamman kerran. Exp 31 Dec.

Kiitokset Affilinkin käyttäjille. :)
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Vain tarjouksia!)

Huomasin juuri, että Crackdownin saa aivan naurettavan halvalla 20 Play-asiasta.

Tuohon hintaan on melkein rikollista olla peliä ostamasta, sillä sen pelaa erittäin mielellään kerran läpi ja laittaa sitten vaihtoon.

EDIT: Mode-lisäys:
KonsoliFIN-säännöistä poimittua:

Tarjouslinkkeihin sisällytetyt henkilökohtaiset affliction-kytkyt pitää jatkossa näkyvästi mainita. Piiloaffi-linkit ovat kiellettyjä. Ohje astuu voimaan 21.11.2007.
Ole ystävällinen ja muuta linkki asianmukaiseen muotoon.

EDIT 2: muokattu omakätisesti.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Vain tarjouksia!)

ArseFly sanoi:
uskaltaakos tuolta tilata?

Mulle ainakin saapui tuo Orange Box ihan ehjänä. Hyvin oli pakattu ja tuli vielä kirjattuna kirjeenä. Oli kyllä edullinen kauppa.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Vain tarjouksia!)

Pistäydyin tuossa läheisessä gigantissa ja hyllyssä näytti olevan
Prey - 10
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Vain tarjouksia!)

Rocky_Balboa sanoi:
Jenkkiversio on ainakin region free, joten hyvin todennäköisesti on myös aasia versiokin. Play-Asiasta siis lähtee sekin alle 40 eurolla.

Ainakin tämän kaverin mukaan aasia versio toimii myös meilläpäin... hmm, kuinkahan luotettavaa tekstiä, uskaltaiskohan kokeilla...?!:rolleyes:
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Vain tarjouksia!)

Voin varmistaa epäilijöille että Mass Effect on täysin aluevapaa.
Tänään saapui NTSC-J versio ja on tullut pelailtua sitä jo jonkin aikaa.;)
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Vain tarjouksia!)

L0B0 sanoi:
Voin varmistaa epäilijöille että Mass Effect on täysin aluevapaa.
Tänään saapui NTSC-J versio ja on tullut pelailtua sitä jo jonkin aikaa.;)

Kiitos L0B0!
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Vain tarjouksia!)

Ebaystä saisi halvalla uuden Cod4, ilmeisesti Collectors Edition. Kotiin kannettuna siinä 48e!!

http://stores.ebay.co.uk/Kingdom-of-Blessing

Omani jo tilasin tuolta :)

EDIT: Merkillistä toimintaa. Juuri tuli myyjältä viesti, että kaikki cod4 ovat loppuneet. Rahat palauttivat kiltisti. Kuitenkin vieläkin heillä on myynnissä noilla sivuilla kyseistä peliä.. Aina ei voi käsittää kaikkea.

EDIT2: Ostin sitten Ebaystä COD:in toiselta myyjältä. Nyt Ebay on perunut kaupat, koska myyjä oli käyttänyt luvatta tunnusta jolla myyntiä harjoitti. Paska juttu, että olin jo ehtinyt maksaa Paypalilla. Claimin tekeminen ei onnistu koska Ebayn tietojen mukaan en ole kuulema edes voittanut kyseistä huutokauppaa !? Mitä vit...
No, rahat saa kyllä takaisin tavalla tai toisella. Viimeistään Luottokuntaan soittamalla ja peruuttamalla maksun, eli Chargebackinä.

Shit happens!

EDIT3: Tänään tuli viesti Ebayltä jossa käytännössä syytettiin minua koko jutusta. Olen kuulema toimittanut kaupan Ebay-platformin ulkopuolella ja edelleenkään en ole heidän tietojensa mukaan huutokaupan voittaja. Kuitenkin minulla on Brittien Ebayn virallisesta meiliosoitteesta lähetetty viesti jossa minut ilmoitetaan huutokaupan voittajaksi. Ja mitä tulee kauppojen tekemiseen platformin ulkopuolella, niin ostoksen maksoin käyttäen huutokauppasivun "Pay now"-nappia ja siitä edelleen Paypalilla. Paynow-namiskaa ei ole edes näkyvissä jos et huutoa voita..

Menee niin hermo!

Sain sittenkin Claimin Paypalin kautta rullaamaan ja chargeback viimeistään luullakseni tilanteen pelastaa, sillä jos en ole huutokauppaa voittanut, niin olen maksanut tyhjästä ja sanotaan sitten vaikka vahingossa.. Eiköhän kaikki selviä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Vain tarjouksia!)

Beowulf 17.25 EUR play-asia
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Vain tarjouksia!)

ZedNut sanoi:
Ebaystä saisi halvalla uuden Cod4, ilmeisesti Collectors Edition. Kotiin kannettuna siinä 48e!!

http://stores.ebay.co.uk/Kingdom-of-Blessing

Omani jo tilasin tuolta :)

EDIT: Merkillistä toimintaa. Juuri tuli myyjältä viesti, että kaikki cod4 ovat loppuneet. Rahat palauttivat kiltisti. Kuitenkin vieläkin heillä on myynnissä noilla sivuilla kyseistä peliä.. Aina ei voi käsittää kaikkea.

EDIT2: Ostin sitten Ebaystä COD:in toiselta myyjältä. Nyt Ebay on perunut kaupat, koska myyjä oli käyttänyt luvatta tunnusta jolla myyntiä harjoitti. Paska juttu, että olin jo ehtinyt maksaa Paypalilla. Claimin tekeminen ei onnistu koska Ebayn tietojen mukaan en ole kuulema edes voittanut kyseistä huutokauppaa !? Mitä vit...
No, rahat saa kyllä takaisin tavalla tai toisella. Viimeistään Luottokuntaan soittamalla ja peruuttamalla maksun, eli Chargebackinä.

Shit happens!

EDIT3: Tänään tuli viesti Ebayltä jossa käytännössä syytettiin minua koko jutusta. Olen kuulema toimittanut kaupan Ebay-platformin ulkopuolella ja edelleenkään en ole heidän tietojensa mukaan huutokaupan voittaja. Kuitenkin minulla on Brittien Ebayn virallisesta meiliosoitteesta lähetetty viesti jossa minut ilmoitetaan huutokaupan voittajaksi. Ja mitä tulee kauppojen tekemiseen platformin ulkopuolella, niin ostoksen maksoin käyttäen huutokauppasivun "Pay now"-nappia ja siitä edelleen Paypalilla. Paynow-namiskaa ei ole edes näkyvissä jos et huutoa voita..

Menee niin hermo!

Sain sittenkin Claimin Paypalin kautta rullaamaan ja chargeback viimeistään luullakseni tilanteen pelastaa, sillä jos en ole huutokauppaa voittanut, niin olen maksanut tyhjästä ja sanotaan sitten vaikka vahingossa.. Eiköhän kaikki selviä.

Ei oikein vaikuta tarjoukselta tämä...
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Vain tarjouksia!)

Vain tänään discshopista kane and lynch 44.95e
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Vain tarjouksia!)

Gigantissa:

Colin Mcrae: Dirt - 29,95
Ghost Recon Advanced Warfighter - 19,95
Ghost Recon Advanced Warfighter 2 - 24,95
Rainbow Six: Vegas - 24,95
 
Ylös Bottom