Ebaystä saisi halvalla uuden Cod4, ilmeisesti Collectors Edition. Kotiin kannettuna siinä 48e!!
http://stores.ebay.co.uk/Kingdom-of-Blessing
Omani jo tilasin tuolta
EDIT: Merkillistä toimintaa. Juuri tuli myyjältä viesti, että kaikki cod4 ovat loppuneet. Rahat palauttivat kiltisti. Kuitenkin vieläkin heillä on myynnissä noilla sivuilla kyseistä peliä.. Aina ei voi käsittää kaikkea.
EDIT2: Ostin sitten Ebaystä COD:in toiselta myyjältä. Nyt Ebay on perunut kaupat, koska myyjä oli käyttänyt luvatta tunnusta jolla myyntiä harjoitti. Paska juttu, että olin jo ehtinyt maksaa Paypalilla. Claimin tekeminen ei onnistu koska Ebayn tietojen mukaan en ole kuulema edes voittanut kyseistä huutokauppaa !? Mitä vit...
No, rahat saa kyllä takaisin tavalla tai toisella. Viimeistään Luottokuntaan soittamalla ja peruuttamalla maksun, eli Chargebackinä.
Shit happens!
EDIT3: Tänään tuli viesti Ebayltä jossa käytännössä syytettiin minua koko jutusta. Olen kuulema toimittanut kaupan Ebay-platformin ulkopuolella ja edelleenkään en ole heidän tietojensa mukaan huutokaupan voittaja. Kuitenkin minulla on Brittien Ebayn virallisesta meiliosoitteesta lähetetty viesti jossa minut ilmoitetaan huutokaupan voittajaksi. Ja mitä tulee kauppojen tekemiseen platformin ulkopuolella, niin ostoksen maksoin käyttäen huutokauppasivun "Pay now"-nappia ja siitä edelleen Paypalilla. Paynow-namiskaa ei ole edes näkyvissä jos et huutoa voita..
Menee niin hermo!
Sain sittenkin Claimin Paypalin kautta rullaamaan ja chargeback viimeistään luullakseni tilanteen pelastaa, sillä jos en ole huutokauppaa voittanut, niin olen maksanut tyhjästä ja sanotaan sitten vaikka vahingossa.. Eiköhän kaikki selviä.