Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -pelien tarjousketju (Vain tarjouksia, ei muuta keskustelua!)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xbugs
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

Play-Asia:sta löytyy Open Season n. 32 euroa ja Just Cause n. 35 euroa.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Play-asiasta löytyy nyt Saint's Row n. 34 eurolla. Kannattaa tilata nopeasti sillä ne loppuu kohta.

Kävin tänään nappaamassa Porin Kittarista l. Citymarketista PDZ:n erikoisversion, jolle oli lätkäisty hinnaksi inhimilliset 29 euroa.

Hulluilla päivillä oli joitakin tarjouksia. Ridge racer 6:sen ostin. Lisäksi näytti olevan ainakin NFS:Most wanted, ja joitain ea:n urheilupelien 06-painoksia tarjolla. Kaikilla oli hintaa 25e zipale.

peetuparta sanoi:
Toimiikos noissa Asia versioissa nettipeli Euro versioiden kanssa?

Juu, toimiihan yleensäkin esim. eurooppalaisten ja amerikkalaisten välinen nettipeli ongelmitta, vaikka osapuolet eri alueiden pelejä hinkkaavatkin. (Lisäksi osa aluekoodittomista 'Aasia-versioista' on oikeasti PAL-versioita, ilmeisesti koska julkaisija ei ole viitsinyt teettää pienelle markkina-alueelle omaa painostaan, vaan hoitaa Aasian markkinat aluekoodittomuuden avulla.)

Ja sitten takaisin aiheeseen: juuri ilmaista lisäsisältöä saanut Prey on vihdoin pudonnut ah niin tuttuun 27 euron hintaluokkaan Playssa:
http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/819571/Prey/Product.html

Play-Asia:ssa ennakkotilauksessa aluevapaaksi veikkailtu ( Call of Duty 2 oli aluevapaa ) Call of Duty 3

Ja jo loppuneet UbiSoftin ennakot Rainbow Six: Vegas ja Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent. Noita on kovasti veikattu aluevapaaksi. Kannattaa tarkkailla, niitä voi kohta ilmestyä ennakkotilattavaksi.

Xbox360 sanoi:
Play-Asia:ssa ennakkotilauksessa aluevapaaksi veikkailtu ( Call of Duty 2 oli aluevapaa ) Call of Duty 3 $39,90 (n. 32 €).

Ja jo loppuneet UbiSoftin ennakot Rainbow Six: Vegas Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent. Noita on kovasti veikattu aluevapaaksi. Kannattaa tarkkailla, niitä voi kohta ilmestyä ennakkotilattavaksi.
Jätkä vois oikeesti lopettaa ton hilujen keräilyn noiden linkkien avulla... Joka boardille laittamassa. Huoh!

kiitos vinkistä tilaukseen meni vaikka demo ei iskenytkään.
pakko se on ostaa kun halvalla saa:D

Näyttääpä saavan myös Assassin's Creed Collectors Box Set (incl. 12" Figure) pakettia hintaan 48.26€ vaikka pelihän ilmestyy vasta 07 maaliskuussa.

Xbox 360 -pelien tarjousketju

Mites, tällainen noobin kysymys et tuleeks noihin play-asia.comista ostettuihin peleihin jotain veroja viel päälle vai onks Splinter Cell aikuisten oikeesti noin edullinen?

Onon, paitsi että postareitten kanssa hintaa taitaa tulla 38.17, ja tulliraja taitaa olla 38 euroa?

Tulliraja on ollut ~50 euroa, joten ei hätää.
Itse olen tilannut useita pelejä ilman mitään ongelmia.

m_vierimaa sanoi:
Tulliraja on ollut ~50 euroa, joten ei hätää.
Itse olen tilannut useita pelejä ilman mitään ongelmia.

Eipäs nyt höpötellä. Tulliraja on aika lähellä 38 euroa. Mutta tullin kurssien mukaan olin laskevinani, ettei tuossa ylittyisi vaikka setä sattuisi kiinnostumaan.

hmmm, eikös se tulliraja ollut aika lähellä 45e vai onko viime kuukausina tullut noinkin suuri muutos ? (38e..)

Ylös Bottom