Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360: Tulevat pelit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jonne91
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

jonne91

New Member
Eli tänne kysymyksiä ja ennakoita tulevista peleistä.
Edit: Huom. Käyttäkää ensin hakua! Julkaisulistasta jo löytyville peleille tehdään omat ketjut.

Itse haluaiin kysyä, että tuleeko EA:N NHL 06 peliä ollenkaan kyseiselle konsolille?

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360: Tulevat pelit

jonne91 sanoi:
Eli tänne kysymyksiä ja ennakoita tulevista peleistä.

Itse haluaiin kysyä, että tuleeko EA:N NHL 06 peliä ollenkaan kyseiselle konsolille?
Tällä hetkellä näyttäisi siltä, ettei ole tulossa. Päivitykset ovat kuitenkin mahdollisia, joten eikun peukut pystyssä odottelemaan.

Kätevä aihe. Nyt kun tulevista peleistä on kyse niin Elder Scrolls IV: Oblivion saapuu aivan tuota pikaa ja tuota peliä odotan kieli pitkällä. Ja tietysti Dead Rising ja Frame City Killer. Onkohan kellään aavistusta milloin kyseiset pelit olisivat tulossa? Itse olen netistä löytänyt miljoonia eri päiviä mutta jotain suuntaa näyttävää. :D

BaDari sanoi:
Kätevä aihe. Nyt kun tulevista peleistä on kyse niin Elder Scrolls IV: Oblivion saapuu aivan tuota pikaa ja tuota peliä odotan kieli pitkällä. Ja tietysti Dead Rising ja Frame City Killer. Tosin niiden saapuminen on vielä vähän auki... :p

FCI: Predator, Burnout Revenge ja Battlefield 2: Modern Combat myös kolkuttelevat ovella. Ainakin minua kiinnostavat, vaikka ovatkin monelle varmasti tuttuja muilta koneilta. FCI:n moninpeli oli Xboxilla rautaa, joten eiköhän se tule hommattua. Burnout Revengen uudet Live-ominaisuudet olisi mukava tsekata myös ja Battlefield on jäänyt minulta kokonaan väliin. Tietenkin sieltä on tulossa GRAW myös ja sitten vielä Outfit vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta. Eiköhän tässä ihan mukava kevät saada näilläkin aikaiseksi, vaikkei mitään supereita yksinoikeuspelejä ole tulossa.

Aion tsekata ainakin:
Fight Night, Battlefield 2, The Outfit sekä Far Cry Instincts: Predator
Ilmeisesti kaikkien julkaisu suhteellisen likellä, joten mannaa on luvassa :)

Xbugs sanoi:
Tälle aiheelle on jo olemassa yksi ketju:
http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=31327

Nää keskustelut vois varmaan yhdistää?

Itse katselin jo samaa, mutta kuten noose jo sen sanoi:

noose01 sanoi:
Eikös tuon toisen ketjun pointti ole se että ne ovat "tulossa joskus, jos ovat", eli vuosi ennen mahdollista julkaisua käytävät spekuloinnit ovat siellä :)
Ja tämän ketjun pelit ovat tulossa varmuudella?

Toisaalta, keskustelut nyt liippaavat kuitenkin sen verran läheltä toisiaan, että ei yhdistämisestä välttämättä haittaakaan olisi.

noose01 sanoi:
Eikös tuon toisen ketjun pointti ole se että ne ovat "tulossa joskus, jos ovat", eli vuosi ennen mahdollista julkaisua käytävät spekuloinnit ovat siellä :)
Ja tämän ketjun pelit ovat tulossa varmuudella?

Alun perin ei ollut, mutta voidaanhan tietysti tällainenkin jaottelu tehdä, jos se tosiaan tuntuu tarpeelliselta. Koska virallisesti julkistetuille peleille on kuitenkin tarkoitus perustaa omat ketjunsa, tuo ero taitaa kyllä olla niin veteen piirretty viiva, ettei vastaavaa tule ihan heti mieleen... :)

Alan Wakea ja Tomb Raideria odotellaan. Dead Rising saattaa tipahtaa ostoskoriin jos arvostelut vakuuttaa. Ja RE5 on tietysti kunkku mutta sepä venähtää pitkälle tulevaisuuteen.

EA-NHL 06 kannahtanee unohtaa ja luoda sinertävä katse syyskuun 07 julkaisuun :)

Joo, itsekin odottelen innolla Alan Wakea ja Halo 3:sta. Ja nhl 2k6 en aio ostaa, on vain odotettava EA:n 07 versiota.

Tällä hetkellä odottelen Football Manageria ja Halo 3:sta. Ja ehkäpä Alan Wakea.

Minua kiinostavat nämä ainakin tällä hetkellä: Battlefield, Tomb Raider ja Oblivion. Tuo Oblivionhan julkaistiin jo ja nuo kaksi julkaistaan kanssa pian.

Itse olen jo pikkuhiljaa vailla jotain kunnon rallipeliä. Esim. Grand Raid Offroad vaikuttaa (tai siis vaikutti silloin kun viimeksi siitä jotain kuulin muutama kuukausi sitten) mielenkiintoiselta.

Onko nyt lähimmän puolen vuoden aikana tiedossa mitään kunnon autopeliä? Burnoutteja sun muita "reaktiotestejä" ei nyt lasketa, vaan vain oikeat tai lähes oikeat otetaan huomioon.

Eikös X0:lle tule kanssa se The Godfather peli? ps2:lle se ainakin ilmestyi ja jostain olin lukenut ajat sitten että se tulisi myös uudelle boksille..

eewokki sanoi:
Eikös X0:lle tule kanssa se The Godfather peli? ps2:lle se ainakin ilmestyi ja jostain olin lukenut ajat sitten että se tulisi myös uudelle boksille..
Kyllä se tulossa on, mutta julkaisupäivästä ei vaan ole vielä tietoa.

Huhuja Japanissa ensi viikolla järjestettävästä tiedotustilaisuudesta:

Microsoft's Xbox wing in Japan today invited many media outlets, including SPOnG, to a major briefing dated for April 6th next week, with those close to proceedings hinting that some major announcements are planned. Indeed, those close to planning have openly mooted Phantasy Star Universe from Sega and a new Tales of title from Namco will headline the event.

As to what else Microsoft may show is up in the air, though a new Square Enix exclusive has been mentioned in some circles, as have various Sega arcade conversions including Virtua Fighter and Afterburner. Other titles mooted include Konami's Winning Eleven as well as various Xbox Live Arcade titles...

http://news.spong.com/article/9831?cb=705

Ylös Bottom