Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

xbox 360 ulkomailta? apuva.!

vaksu

New Member
joo. elikka olisin hankkimassa xbox360 ameriikasta. niin tuota, mitä mun kannattas ottaa huomioon ennenku ostan sen sieltä? auttakaa pikasesti kiitos :p joo eli niin käykö se normaalisti töllööön vai joudunko hankkimaan jonkun "muuntajan" tj? toimii netissä normisti ja näin poispain? vastauksia kiitos
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: xbox 360 ulkomailta? apuva.!

vaksu sanoi:
joo. elikka olisin hankkimassa xbox360 ameriikasta. niin tuota, mitä mun kannattas ottaa huomioon ennenku ostan sen sieltä? auttakaa pikasesti kiitos :p joo eli niin käykö se normaalisti töllööön vai joudunko hankkimaan jonkun "muuntajan" tj? toimii netissä normisti ja näin poispain? vastauksia kiitos

Kunhan televisio tukee NTSC-modea niin sen pitäisi toimi.

"Muuntajan" (230W -> 110W) saattaa joutua ostamaan, tosin, boxissa taisi olla vipu virran muuttamiseen 110<->230 (oma loota huollossa, en voi tarkistaa), jolloin tarvitsisi vain osta virtaputikka.

Noitten Regioneitten kanssa tosin tulee olemaan ongelmia, aika monet pelit tuntuvat olevan aluekoodattuja, ainakin luin toisaalla erään jenkin valittavan kuinka alankomaista ostetut pelit eivät toimineet jenkki konsolissa.

Alue koodittomanakin pelejä voi ostaa, mutta aika vaiva siitä tulee.
 
Vastaus: xbox 360 ulkomailta? apuva.!

kvant sanoi:
Kunhan televisio tukee NTSC-modea niin sen pitäisi toimi.

"Muuntajan" (230W -> 110W) saattaa joutua ostamaan, tosin, boxissa taisi olla vipu virran muuttamiseen 110<->230 (oma loota huollossa, en voi tarkistaa), jolloin tarvitsisi vain osta virtaputikka.

Noitten Regioneitten kanssa tosin tulee olemaan ongelmia, aika monet pelit tuntuvat olevan aluekoodattuja, ainakin luin toisaalla erään jenkin valittavan kuinka alankomaista ostetut pelit eivät toimineet jenkki konsolissa.

Alue koodittomanakin pelejä voi ostaa, mutta aika vaiva siitä tulee.

ok. no siis voisin kyllä hankkia uuden töllönkin... eli kun ite oon aika huono näitten kanssa, niin viittisitkö tsiigata missä töllöissä on mahollisuus vaihtaa PAL->NTSC ? :D
 
Vastaus: xbox 360 ulkomailta? apuva.!

Miksi ihmeessä haluat tilata boksin ulkomailta?
 
Vastaus: xbox 360 ulkomailta? apuva.!

Kannattaa miettiä onko yksi peli sen arvoinen, että jos konsolin kanssa tulee ongelmia (villit veikkaukset huhuilee, että on 30-40% mahdollisuus että koneesi rupee oikkuilemaan ennemmin tai myöhemmin), et saa sitä huoltoon täältä käsin halvalla.
 
Vastaus: xbox 360 ulkomailta? apuva.!

hide sanoi:
Kannattaa miettiä onko yksi peli sen arvoinen, että jos konsolin kanssa tulee ongelmia (villit veikkaukset huhuilee, että on 30-40% mahdollisuus että koneesi rupee oikkuilemaan ennemmin tai myöhemmin), et saa sitä huoltoon täältä käsin halvalla.
Takuun alaisena sen saa kuitenkin maksutta.
 
Vastaus: xbox 360 ulkomailta? apuva.!

Kumis sanoi:
Takuun alaisena sen saa kuitenkin maksutta.

Koneen joutuu lähettämään johonkin jenkkeihin takuuhuoltoon jos siinä jotain vikoja ilmenee.
 
Vastaus: xbox 360 ulkomailta? apuva.!

Niin ja vaikka se tapahtuisikin sit maksutta, niin en usko että käy ihan yhtä mutkattomasti kuin Suomesta ostetuiden kannssa ja odotus aika voi olla piiiiitkä:(
 
Vastaus: xbox 360 ulkomailta? apuva.!

Hydro sanoi:
Niin ja vaikka se tapahtuisikin sit maksutta, niin en usko että käy ihan yhtä mutkattomasti kuin Suomesta ostetuiden kannssa ja odotus aika voi olla piiiiitkä:(

No tuskin sitä nyt ilmaiseksi ainakaan saa lähetettyä.
 
Vastaus: xbox 360 ulkomailta? apuva.!

nothing sanoi:
No tuskin sitä nyt ilmaiseksi ainakaan saa lähetettyä.


Enpä tiedä takuu on kuitenkin aina takuu,eikä huollosta ainakaan kuuluisi aiheutua kuluja kuluttajalle.
 
Vastaus: xbox 360 ulkomailta? apuva.!

Hydro sanoi:
Enpä tiedä takuu on kuitenkin aina takuu,eikä huollosta ainakaan kuuluisi aiheutua kuluja kuluttajalle.

Eipä tuo koske ainakaan euroopan ulkopuolelta ostettuja koneita. Eurooppa takuun piirissä olevat koneet ovat asia erikseen kun puhutaan ulkomailta ostetuista koneista.
 
Vastaus: xbox 360 ulkomailta? apuva.!

nothing sanoi:
Eipä tuo koske ainakaan euroopan ulkopuolelta ostettuja koneita. Eurooppa takuun piirissä olevat koneet ovat asia erikseen kun puhutaan ulkomailta ostetuista koneista.

En käy väittelemään,jos asia on kerta niin.:)
 
Vastaus: xbox 360 ulkomailta? apuva.!

vaksu sanoi:
NCAA Football 08 takia, sitä ei julkasta euroopassa.

Kyllä minäkin aika tarkkaan miettisin ennenkuin lähtisin tilaamaan konetta Jenkeistä yhden pelin takia. Täytyy myöskin muistaa, että kun tilaat jenkeistä koneen tänne saatat joutua maksamaan siitä vielä alv:kin kaikkien yhteensopivuus ongelmien ja takuu asioiden lisäksi.
 
Vastaus: xbox 360 ulkomailta? apuva.!

Toimiiko eri alueiden ohjaimet kaikkien boksien kans? Ajattelin tilata playasiasta langattoman ohjaimen boksiin, jos se vain toimii täällä.
 
Vastaus: xbox 360 ulkomailta? apuva.!

Hiippari sanoi:
Toimiiko eri alueiden ohjaimet kaikkien boksien kans? Ajattelin tilata playasiasta langattoman ohjaimen boksiin, jos se vain toimii täällä.

Kyllä minun tietääkseni toimivat.
Eihän ohjaimissa aluerajoituksia ole? :confused: Korjatkaa, jos olen väärässä.
 
Vastaus: xbox 360 ulkomailta? apuva.!

juho123 sanoi:
Kyllä minun tietääkseni toimivat.
Eihän ohjaimissa aluerajoituksia ole? :confused: Korjatkaa, jos olen väärässä.

Dreamcastin ohjaimissa taisi olla jos en väärin muista. Mutta mun tietääkseni ei Nintendon, MS:n ja Sonyn koneissa.
 
Vastaus: xbox 360 ulkomailta? apuva.!

Ohjaimen tiedoissa mainitaan, että Compatible with Xbox360 Asia. Joissain lukee "US", mutta yhdessäkään kapulassa ei ole eurooppaa mainittu. Uskaltaakohan tuota tilata :/
 
Vastaus: xbox 360 ulkomailta? apuva.!

Prisoner sanoi:
Dreamcastin ohjaimissa taisi olla jos en väärin muista. Mutta mun tietääkseni ei Nintendon, MS:n ja Sonyn koneissa.

Ongelmitta toimineet perusohjaimet eri alueiden konsoleissa. Ainakin valopistooleissa oli jotain lukituksia, esim. oma PAL-ase ei toimi jenkki Confidential Missionissa.
 
Ylös Bottom