Vastaus: Xbox 360
Eipä ainakaan heittämällä tunnista padia ollenkaan.Prisoner sanoi:Toimiskohan myös Macissä?
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Eipä ainakaan heittämällä tunnista padia ollenkaan.Prisoner sanoi:Toimiskohan myös Macissä?
Jos katsot tarkemmin, niin huomaat, että toisessa on kolme tötsää ja toisessa on vain kaksi. Tanskalaiset ovat sellaisia vastarannankiiskiä.FinSX sanoi:Niin ja tuliko muilla mukana 2 virtajohtoa? Mulla tuli jostain syystä.
Knight sanoi:Jos katsot tarkemmin, niin huomaat, että toisessa on kolme tötsää ja toisessa on vain kaksi. Tanskalaiset ovat sellaisia vastarannankiiskiä.
Vigor Mortis sanoi:Ilmeisesti olette saaneet yhteyden tietokoneen ja Xboxin välillä toimimaan ilman suurempia ongelmia?
Minulla PC ei löydä Xboxia eikä päinvastoin. Olen hardwareasioissa hieman kädetön.
Eli PC, PS2 ja Xbox on kaikki kytketty hubiin, joka on kytketty kaapelimodeemiin. Liekö vika tässä? Ehdotuksia? Jotain? Anyone?![]()
Paolo sanoi:Oliko nyt siis niin että periaatteessa kaikki USB-Wlan murikat pitäisi toimia XO:n kanssa?
Koitin tuollaista Belkinin "Wireless USB Adapteria", ei tuntunut boxi reagoivan...
Pitääkö nyt sitten oikeesti maksaa WLAN-murikasta huntti?![]()
Ronkka sanoi:Ei toimi yhteys meikäläiselläkään. XBox360 ei löydä PC:tä eikä PC boksia. Molemmat kiinni telewellin neliporttisessa ADSL motukassa.
nakkisipuli sanoi:Iltaa, nyt sarjassamme idioottikysymykset: Miten voi sammuttaa omat musiikit pois pelin aikana, ilman että poistuu pelistä? Ideana olisi sammuttaa omat paskamusiikit ja laittaa takaisin pelin omat musiikit soimaan. En vaan älyy, toivottavasti joku toinen on älynny..![]()
Hakkiz sanoi:Mene ensin Guideen ja valitse A:lla biisin nimi musiikkisoittimen kontrollien (Pause ym.) alta. Esiin aukeaa sivu, jolta voi valita soitettavan musiikin lähteen. Ruudun alareunassa lukee X = "Return Control to Game". Paina X:ää ja pelin omat musiikit palautuvat.
Xbugs sanoi:Kakkosboksin kysyntä on ollut niin huonoa, että jo entuudestaan edullinen Premium-paketin hinta (Coreahan ei Japanissa edes yritetty myydä) on laskenut 350 taalasta 150 dollariin
Sama täällä. Comdemned kyllä kiinnostais ihan pikkusen...Prisoner sanoi:Itsekään en vielä ole ostanut yhtään peliä ja konekin olisi jäänyt kauppaan, jos olisin joutunut siitä maksamaan yli 300 e.