Sniper3002
New Member
Vastaus: Xbox 360
Boxi tosiaan päivittyi mutta missään ei ole tietoa mitä päivitys sisältää
Boxi tosiaan päivittyi mutta missään ei ole tietoa mitä päivitys sisältää
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Sniper3002 sanoi:Boxi tosiaan päivittyi mutta missään ei ole tietoa mitä päivitys sisältää
Pawe sanoi:Jaaha... taas jotain ihmeellisiä päivityksiä joista ei kerrota mitään kellekään... Hienoa.
Legge sanoi:
jema sanoi:Olisi kysymys kaukosäätimistä ja en tiennyt mistä ketjusta olisi paras kysyä, niin päädyin tänne.
Eli onko kellään tietoa mikä olisi paras/halpa yleiskaukosäädin Xbox360,Digiboxilla ja televisiolle? Ainakin on mahdollista boxia hallita tällä Harmonyllä, mutta en tiedä toimiiko digiboxiin?.
jema sanoi:Eli onko kellään tietoa mikä olisi paras/halpa yleiskaukosäädin Xbox360,Digiboxilla ja televisiolle? Ainakin on mahdollista boxia hallita tällä Harmonyllä, mutta en tiedä toimiiko digiboxiin?.
Amerikkalainen unelma Pitääpi etsiskellä itsekkin tuollaista kapulaa, TV:n mukana tullut on kyllä ihan hyvä, mutta jos valojakin saa jo säädettyä kapulalla, niin.. No prkl, turhia minä tässä löpisen taaskloever sanoi:Harmony 525 on pätevä. Itse ohjaan sillä töllöä, Xboxia, digiboksia (Topfield), DVD-soitinta ja HTPC:tä. Jossain vaiheessa ehkä myös valoja, jos jaksan asentaa siihen vastaanottimen.
Täälläkin tuli uuden digiboksin myötä vitutusmittari täyteen kaukosäädinarsenaalin suhteen, ja kävin itelle tuollaisen viikonloppuna poistamassa. Tosin sen uudemman(?) 555 mallin. Tuntu vähän jämäkämmältä käteen. Ja tyytyväinen oon ollu. Aika paljo piti viikonloppuna säätää niitä asetuksia, mutta lopulta sain kaken toimimaan haluamallani tavalla. Suosittelen.jema sanoi:Kiitoksia kovasti neuvoista. Nyt sitten vaan Harmonyä ostamaan!.
Shaban sanoi:Joskus olin täältä lukevivani ongelmista tiettyjen ulkoisten kovalevyjen kanssa? Onko näissä mitään perää? Onko kellään kokemuksia tästä: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=1334
Tarkoituksena olisi siis musiikkia kuunnella tuon kautta, kun MS on nerokkaasti estänyt tuon Boxin omalle kovalevylle musiikin kopioimisen.
Hakkiz sanoi:Meikäläisellä on läppäriä varten päälle 300 gigan Western Digital. Koetin sitä juuri Xbox 360:n kanssa. Näytti pelaavan niin ämppäreiden kuin WMV-videoidenkin kanssa.
Kaikkein edullisinta olisi kuitenkin käyttää kotiverkkoa median jakamiseen konsolin kanssa. Ja voihan tuota musiikkia kopioidakin CD-levyiltä konsolin kiintolevylle. Se vain on turhauttavan vaivalloista ja vie paljon tilaa.
Shaban sanoi:Joskus olin täältä lukevivani ongelmista tiettyjen ulkoisten kovalevyjen kanssa? Onko näissä mitään perää? Onko kellään kokemuksia tästä: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=1334
Tarkoituksena olisi siis musiikkia kuunnella tuon kautta, kun MS on nerokkaasti estänyt tuon Boxin omalle kovalevylle musiikin kopioimisen.
gefilus A sanoi:Muistelisin, että ongelma johtui siitä, että jotkut kovalevyt oli alustettu NTFS:ksi, kun ne olisi pitänyt alustaa käyttämään FAT32:sta. Täysin varma en ole.
Gasoliner sanoi:Xbox osaa käsitellä vain Fat32:lla alustettuja ulkoisia kovalevyjä ja USB muisteja.
Ainoa huono tuossa Fat32:ssa on tiedoston kokorajoitus 4gb. Yli 4gb Wmv leffoja ei pysty tallentamaan Fat32 asemille tuon koko rajoituksen takia.
Oma Xboxini onkin tuon takia kotiverkossa, jossa yhdessä koneessa on Windows Vista Media Center viritys+transcode360+levyt jaettu. Toimii Xvix ja Divx virityksetkin jotenkin..