Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ollio
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    x360
Vastaus: Xbox 360

Jos marketplace-välilehti näyttää tuota, tee nämä toiminpiteet.

In the Dashboard, go to System, Memory, All Devices (or the connected Storage Device), System Items. Select Marketplace Data, Delete, confirm. Restart the Xbox and go back to Marketplace.

Näillä ohjeilla sain minä ainakin pelittämään
 
Vastaus: Xbox 360

jryi sanoi:
Tuota juttua kai on pidetty vähän epäluotettavan alusta alkaen: poijaat raportoivat hajonneista Eliteistä noin vartti sen kauppoihintulon jälkeen.

Toivottavasti näin. Näitä samanlaisia juttuja vaan löytyy netistä niin paljon, että voisiko olla kaikki keksittyjä.
 
Vastaus: Xbox 360

Barca sanoi:
Toivottavasti näin. Näitä samanlaisia juttuja vaan löytyy netistä niin paljon, että voisiko olla kaikki keksittyjä.

Lyhyesti, ei. Internetissä ei mene salakavala mustamaalausprojekti, mutta tuollaiset linkit nyt joutaakin romukoppaan. Pelisivustojen on paha taas mistään prosenteista puhua, vaikka kuinka moni valittaisi kun itse firma ei suostu kommentoimaan, koska oikean prosentin ilmoittaminen olisi huonoa bisnekselle. Sellainen liike vaatii selkärankaa, se on MSltä poistunut jo vuosia sitten.


EDIT : http://forums.xbox.com/66/12514905/ShowPost.aspx

Tuolla on vastaava red ring of death keskustelu, ja siellä näkyy pelaajien Gamertag jotka asiasta valittelee. Jos jaksaa kaivaa löytää Gametrailersin user videoista kuvamateriaalia ongelmista, ihan Elitestäkin näyttäisi löytyvän.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360

Ai onko se Elite nyt julkaistu Jenkkilässä? Mitä se siellä maksaa?

Saas nähdä millon tänne rantautuu.
 
Vastaus: Xbox 360

Mitenkäs tuo nyt onnistuu helpoiten ja halviten jos haluaa siirtää tallennuksensa boksilta toiselle?
 
Vastaus: Xbox 360

nothing sanoi:
Mitenkäs tuo nyt onnistuu helpoiten ja halviten jos haluaa siirtää tallennuksensa boksilta toiselle?


helpoimmalta ainenkin vaikuttaa XPORT ja tuosta taitaa olla todella monta eri mallia ja hintaa, eli itse varmaan kallistuisin tuommoiseen jos tarvitsisi siirrellä tallennuksia.
 
Vastaus: Xbox 360

Yritän yhdistää 360:stä Liveen. Heti kuitenkin tuli onkelmia.

Laitan koneesta tulevan nettijohdon tuohon modeemiin, menen "Join Xbox Live" ja valittaa että connection jtn päläpälä. Sitten kun laitan "Test connection" niin "Network adapter" kohtaan tulee ok, mutta IP-adress "FAILED". Mitä nyt pitäisi tehdä? Kiitän kovasti jo etukäteen apuansa tarjoavia. :)


Ei #&%£$!* millään mene. Soitin palveluntarjoalle ja kysyin PPPoE-salasanan, ei senkään kanssa. Mikä lie tuo service name... Mistähän oman IP-osoitteen näkee?

#&%£$!* kun ei millään pääse, kieltämättä kiva olisi päästä pelaamaan tuota GoW:ia josta ON MAKSANUT ja käyttämään tuota Live Gold-aikaa josta ON MAKSANUT. :(
 
Vastaus: Xbox 360

Mimmo sanoi:
Yritän yhdistää 360:stä Liveen. Heti kuitenkin tuli onkelmia.

Laitan koneesta tulevan nettijohdon tuohon modeemiin, menen "Join Xbox Live" ja valittaa että connection jtn päläpälä. Sitten kun laitan "Test connection" niin "Network adapter" kohtaan tulee ok, mutta IP-adress "FAILED". Mitä nyt pitäisi tehdä? Kiitän kovasti jo etukäteen apuansa tarjoavia. :)


Ei #&%£$!* millään mene. Soitin palveluntarjoalle ja kysyin PPPoE-salasanan, ei senkään kanssa. Mikä lie tuo service name... Mistähän oman IP-osoitteen näkee?

#&%£$!* kun ei millään pääse, kieltämättä kiva olisi päästä pelaamaan tuota GoW:ia josta ON MAKSANUT ja käyttämään tuota Live Gold-aikaa josta ON MAKSANUT. :(

onkohan nyt minkälainen "kotiverkko" kyseessä, onko X0:ssa joku tietty IP määritetty vai hakeeko se sen jostain? ja PC:ltä voit oman ip:n kurkkia tai sitten adsl (tai mikä yhteys onkaan) motusta.

hankala auttaa kun mitään ei kerrota :o
 
Vastaus: Xbox 360

Siitä yksinkertaisesta syystä en kerro enempää, että olen, kuten tekstistä nokkelimmat huomaavat, melko kädetön näiden nettijuttujen kanssa. :o

No, yhteys on ADSL, 512mb. Xbox 360 olen laittanut hakemaan itse IP-osoitteen, koitin itsekin sitä laittaa mutta enhän minä ottanut selkoa mikä on "subnet mask" ja se joku toinen jota se myös kysyi.

Tiedän että auttaminen on melko vaikea homma, mutta todella arvostaisin jos joku vaivautuisi. Kysy toki lisää, yritän parhaani mukaan selittää. :o Gearsia ois niin pulleaa vaan päästä verkkoon paukuttaan.
 
Vastaus: Xbox 360

mortsu sanoi:
Suosittelen tutkimaan tätä sivua, jos vaikka tärppäisi... :P

http://www.xboxlivetheguide.co.uk/


Muuten hyvä, mutta kun en vaan tajua näitä joitakin termejä kuten "Connecting your Xbox using ICS" tai "AOL" Eikä niitä missään selitetä.

Pitää vaan koittaa, alkaa pikkuhiljaa oikeasti vituttamaan kuinka vaikeaksi tämäkin on tehty, tai vaihtoehtoisesti kuinka idiootti sitä itse onkaan.

E: Eikä tuoltakaan apua löytynyt.

* You are trying to connect the Xbox via Ethernet to your cable modem and the PC via USB to your cable modem at the same time. You cannot do this, its one or the other, USB or Ethernet not both at once with a cable modem


Motukassa yksi portti tolle kaapelille, siihenpä on aika vaikeaa törkätä PC:n nettipiuhaa samaan aikaan.

* MAC Address registration by your Cable Company
o resolve the second issue , see the FAQ here


MAC Addres ei sano mitään, tuo FAQ on tyhjää täynnä.

*HUOH*
 
Vastaus: Xbox 360

Eli ilmeisesti löytyy ADSL modeemi, jossa on useampi portti? Ja mistä olet kaapelin saanu boksin ja modeemin väliin?
 
Vastaus: Xbox 360

1. Varmista että portti-kirjautuminen työasemalla on voimassa
2. Tarkista PC:si nykyinen ip-osoite ja verkkoasetukset
3. Kytke PC irti ADSL-verkkopäätteestä
4. Kytke XBOX ADSL-verkkopäätteeseen omalla kaapelillaan
4. Määritä XBOX:lle sama ip-osoite joka oli PC:llä, sekä GW ja DNS-palvelimet
5. XBOX:n pitäisi nyt päästä nettiin
6. Kytke PC takaisin ADSL-päätteeseen ja uudista ip-osoite ja kirjaudu porttiin
7. Lopputulos pitäisi olla, että molemmat ovat netissä (sekä PC että XBOX)

Nyt löysin tuollaiset ohjeet. Vieläkö joku kertoisi mistä saan voin tarkistaa "PC:ni nykyisen ip-osoitteen ja verkkoasetukset"? Entä mitä ovat GW ha DNS-palvelimet?


EDIT: nothing, kuten viime viestissä sanoin, tässä motukassa (Telewell TW-EA200) on vain 1 portti. Kaapelihan Premium-paketin mukana.

EDIT2: Monella näyttää ratkenneen sillä, että laittaa PC:n MAC-osoitteen boksiin. Mistä tämän MAC:n näkee?
 
Vastaus: Xbox 360

Mimmo sanoi:
Nyt löysin tuollaiset ohjeet. Vieläkö joku kertoisi mistä saan voin tarkistaa "PC:ni nykyisen ip-osoitteen ja verkkoasetukset"? Entä mitä ovat GW ha DNS-palvelimet?

Käynnistä > Suorita > cmd

tai

Start > Run > cmd

Sitten kun komentokehoite aukeaa kirjoita

ipconfig /all

sieltä pitäisi näkyä kaikki tarvittava.
 
Vastaus: Xbox 360

Kiitoksia nothing, tuota pitää koittaa heti sen MAC-jutun jälkeen. Eli mistä minä sen näen? :D Kiitos muuten kovasti avusta, näyttää hyvältä tässä vaiheessa.

Entä mikä tuo "Gateway" on? Ajattelin että se olisi oletusyhdyskäytävä, mutta se näyttää olevan tyhjänä tuossa nothingin neuvossa kohdassa.
 
Vastaus: Xbox 360

Mimmo sanoi:
Kiitoksia nothing, tuota pitää koittaa heti sen MAC-jutun jälkeen. Eli mistä minä sen näen? :D Kiitos muuten kovasti avusta, näyttää hyvältä tässä vaiheessa.

Entä mikä tuo "Gateway" on? Ajattelin että se olisi oletusyhdyskäytävä, mutta se näyttää olevan tyhjänä tuossa nothingin neuvossa kohdassa.

MAC osoite on physical address tuossa ipconfigissa eli tyyliin XX-XX-XX-XX-XX-XX

GW on juurikin oletusyhdyskäytävä.
 
Ylös Bottom