Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ollio
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    x360
Vastaus: Xbox 360

Hell, rupes taas "himottamaan" toi 360 ku näin tos etusivulla ton tiltin mainoksen X360 330 sitte vielä Gears tohon. Eikös ku ostaa uuden Premiumin niin saa 1 kuukauden liveä?
Mullahan oli toi core versio yhdessä välissä, mutta se nyt oli core ja nämä "tosi isot pelit" vielä kaukana tulevaisuudessa niin myin pois.
Mutta mietityttää jos se MS nyt olis pudottamassa tota hintaa pikkasen lähitulevaisuudessa niin ei oikein tiä, että pitäiskö vaan odottaa ja kattoa jos ne laskis tota hintaa.

Pitäiskö vaan odottaa vielä? Tähän odottamiseen nyt on jo totuttu PS3:sen kanssa niin ei sinänsä mitään onkelmia :D

Uskotteko itte, että toi hinta olis vielä tippumassa tän vuoden aikana?
 
Vastaus: Xbox 360

FindRb sanoi:
Uskotteko itte, että toi hinta olis vielä tippumassa tän vuoden aikana?

Huolimatta konsoleita myyvistä peleistä (GTA IV, Halo 3, Mass Effect...) lienee ilmeistä, että Microsoft laskee hintaa ennen joulua. Tuskin yhtiö kahta vuotta säilyttää alkuperäistä ohjehintaa, kun Wii kuitenkin painaa myynneissä kovaa kyytiä ohi. Syksyllä Microsoftin pitäisi saada konsoleihin myös pitkään viipyneet edullisemmat komponentit.

Oma veikkaus on hinnan lasku Halo 3:n julkaisun alla syyskuussa. Se on kuitenkin vain aavistus, eikä perustu mihinkään. :)

Toisaalta 330 euroa on varsin edullinen väliaikaistarjous. Tuskin hinta kovin paljon sitä alhaisemmaksi putoaisi, ehkä juuri 300 euroon.
 
Vastaus: Xbox 360

Laitan tämän kysymyksen tänne.

Mitä pitää tehdä, jos on unohtanut sen sähköpostin salasanan? Siis se sähköposti, joka piti olla kun avasi Silver-tilin.

Edit: Lisäksi kysyisin, että miten minun kannattaisi hankkia nettiyhteys X0:lleni? Tietokone ja WLAN ovat talon toisessa päässä ja välissä on viisi seinää.
Tähän asti olen tehnyt silleen, että laitan tietokoneen viereen eri telkkarin kuin se mikä minulla on huonessa ja vien X0:n sinne siksi ajaksi kun olen LIVE:ssä. Ei huvittaisi aina roudata sitä sinne.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360

Kamesennin sanoi:
Laitan tämän kysymyksen tänne.

Mitä pitää tehdä, jos on unohtanut sen sähköpostin salasanan? Siis se sähköposti, joka piti olla kun avasi Silver-tilin.

Edit: Lisäksi kysyisin, että miten minun kannattaisi hankkia nettiyhteys X0:lleni? Tietokone ja WLAN ovat talon toisessa päässä ja välissä on viisi seinää.
Tähän asti olen tehnyt silleen, että laitan tietokoneen viereen eri telkkarin kuin se mikä minulla on huonessa ja vien X0:n sinne siksi ajaksi kun olen LIVE:ssä. Ei huvittaisi aina roudata sitä sinne.

Onko taloudessa läppäriä? Sen WLAN:lla voisit testata kantomatkaa. Xboxin WLAN-mokkula on kuitenkin aika pitkälle kantavaa mallia.
 
Vastaus: Xbox 360

Ajattelin ostaa Xbox 360:n tuolta Tiltin tarjouksesta, mutta soitettuani läpi pääkaupunkialueen kaupat iski pienoinen kummastus. Kaikissa liikkeissä kerrottiin, että heillä on vain 2006-10-04 valmistettuja koneita eli n. 8kk vanhoja.

Eli tuleeko Suomeen pelkästään jotain laarin pohjimmaisia koneita ja muut euroopan maat vievät kaikki 2007 valmistetut koneet?

Onkohan ketään tässä kesällä suomesta koneensa ostanut saanut 2007 valmistettua konetta?

Lähinnä siksi kyselen, koska näihin 2007 valmistettuihin koneisiin on alettu laittaa BenQn DVD-asemaa, joka on hiljaisempi kuin aikaisemmat asemat.
 
Vastaus: Xbox 360

Vähän niinku mulla kävi kun ostin xo:n viime lokakuussa. Sain 2005 marraskuun koneen :D
 
Vastaus: Xbox 360

Jos kiinnostaa tuo Xbox 360:n chatpadi mikä liitetään ohjaimen alaosaan, niin siitä voi lukea hieman kokemusta tuolta Gamespotin puolelta. Sinne pääsee painamalla tästä. Itselle ainakin tämä olisi mitä mahtavin vaihtoehto, kun tuo USB näppis ei oikein istu sisustuksellisista syistä mitenkään tähän kämppään. Tulisi jo! :cool:
 
Vastaus: Xbox 360

SamiS sanoi:
Ajattelin ostaa Xbox 360:n tuolta Tiltin tarjouksesta, mutta soitettuani läpi pääkaupunkialueen kaupat iski pienoinen kummastus. Kaikissa liikkeissä kerrottiin, että heillä on vain 2006-10-04 valmistettuja koneita eli n. 8kk vanhoja.

Eli tuleeko Suomeen pelkästään jotain laarin pohjimmaisia koneita ja muut euroopan maat vievät kaikki 2007 valmistetut koneet?

Onkohan ketään tässä kesällä suomesta koneensa ostanut saanut 2007 valmistettua konetta?

Lähinnä siksi kyselen, koska näihin 2007 valmistettuihin koneisiin on alettu laittaa BenQn DVD-asemaa, joka on hiljaisempi kuin aikaisemmat asemat.

Aina silloin tällöin käy niin, että maahantuoja/valmistaja/myyjä yliarvioi laitteen menekin, ja tämän takia sitten vanhempia malleja / laitteita roikkuu varastoissa. Nämä sitten pistetään myyntiin tietysti ekana. Eli FIFOna mennään.
 
Vastaus: Xbox 360

Kamesennin sanoi:
Laitan tämän kysymyksen tänne.

Mitä pitää tehdä, jos on unohtanut sen sähköpostin salasanan? Siis se sähköposti, joka piti olla kun avasi Silver-tilin.

Edit: Lisäksi kysyisin, että miten minun kannattaisi hankkia nettiyhteys X0:lleni? Tietokone ja WLAN ovat talon toisessa päässä ja välissä on viisi seinää.
Tähän asti olen tehnyt silleen, että laitan tietokoneen viereen eri telkkarin kuin se mikä minulla on huonessa ja vien X0:n sinne siksi ajaksi kun olen LIVE:ssä. Ei huvittaisi aina roudata sitä sinne.

Voisiko joku ystävällisesti vastata kysymyksiini?
 
Vastaus: Xbox 360

Päevääs.
Nyt hankin tuon teidän mainostamanne plugin, jolla saan liitettyä LCD:heni kuulokkeet. Mutta, mutta. Mitä hittoa täytyy tehdä kun olen luurit tuon kaapelin kautta televisioon liittänyt? Ei meinaan ainakaan siltä istumalta lähtenyt skulaamaan. Joten vastauksia, vastauksia, te viisaammat siellä toisessa päässä. :cool:
Noni, problem solved. Laitoin sen plugin menemään kaapelin kautta vahvistimeen ja vahvistimen kuulokeporttiin kuulokkeet. Voíla!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360

Xbox 360 price cut dated? - A couple of flyers posted over at Joystiq suggest that a $50 price cut will be applied to the $399 Xbox 360 Premium console as early as August 12just in time for Madden '08.According to GamesIndustry, Microsoft will not comment on the rumors that a $50 price cut is coming.
Nuclear Power Around the World - The map shows the countries with some level of nuclear capacities and how far developed these capacities are, ranging from no plants to already constructing multiple new plants, this map covers it all.


http://www.joystiq.com/2007/07/28/rumor-xbox-360-at-345-in-advertisement/
 
Vastaus: Xbox 360

Ostin tässä BenQ FP241VW näytön ja ajattelin tässä syksymmällä ostaa sitten boxin tämän seuraksi. Millä mun kannattaa sitten liittää boi tähän näyttöön kun liitäntöjä on seuraavasti: HDMI, DVI-D, S-Video, VGA? Ja aiheuttaako tuo 1920 x 1200 reso mahdollisesti huonon kuvan koska sitä pitää skaalata aika reilusti?

Sitten olen kuullut että syksyllä olisi tulossa joku päivitys mikä antaisi sitten täyden tuen 16:10 kuvasuhteella oleville näytöille, pitääkö paikkaansa ja tarkoittaako se sitä että pääsisin pelaamaan mahdollisesti 1920 x 1200 resolla?

Kiitoksia vastanneille jo etukäteen.
 
Vastaus: Xbox 360

kozlov sanoi:
Ostin tässä BenQ FP241VW näytön ja ajattelin tässä syksymmällä ostaa sitten boxin tämän seuraksi. Millä mun kannattaa sitten liittää boi tähän näyttöön kun liitäntöjä on seuraavasti: HDMI, DVI-D, S-Video, VGA? Ja aiheuttaako tuo 1920 x 1200 reso mahdollisesti huonon kuvan koska sitä pitää skaalata aika reilusti?

Sitten olen kuullut että syksyllä olisi tulossa joku päivitys mikä antaisi sitten täyden tuen 16:10 kuvasuhteella oleville näytöille, pitääkö paikkaansa ja tarkoittaako se sitä että pääsisin pelaamaan mahdollisesti 1920 x 1200 resolla?

Kiitoksia vastanneille jo etukäteen.
Itse suosittelen VGA:ta, paitsi jos ostat eliten niin sitten HDMI
 
Vastaus: Xbox 360

kozlov sanoi:
Ostin tässä BenQ FP241VW näytön ja ajattelin tässä syksymmällä ostaa sitten boxin tämän seuraksi. Millä mun kannattaa sitten liittää boi tähän näyttöön kun liitäntöjä on seuraavasti: HDMI, DVI-D, S-Video, VGA? Ja aiheuttaako tuo 1920 x 1200 reso mahdollisesti huonon kuvan koska sitä pitää skaalata aika reilusti?

Sitten olen kuullut että syksyllä olisi tulossa joku päivitys mikä antaisi sitten täyden tuen 16:10 kuvasuhteella oleville näytöille, pitääkö paikkaansa ja tarkoittaako se sitä että pääsisin pelaamaan mahdollisesti 1920 x 1200 resolla?

Kiitoksia vastanneille jo etukäteen.
Yhtenä vaihtoehtona olisi Onkyo SR605, joka skaalaisi kuvan HDMI-singaaliksi.
 
Vastaus: Xbox 360

petekki sanoi:
Yhtenä vaihtoehtona olisi Onkyo SR605, joka skaalaisi kuvan HDMI-singaaliksi.

Pienenä tarkennuksena, tuo 605 (itselle saapui maanantaina) konvertoi sen HDMI-signaaliksi, skaalausta se ei tee.

Melkeinpä kokeilisin kuvaa komponentilla, ja jos saat lainaan vga-piuhan, niin sitten voit tehdä vertailuja. VGA-piuhalla saat seuraavat resot suoraan boksista: 640×480, 848×480, 1024×768, 1280×720, 1280×768, 1280×1024, 1360×768, ja 1920×1080. Komponentin resoja en muista, mutta niitä oli paljon vähemmän joten todennäköisyys että joutuu skaalaamaan on paljon suurempi.

Saisikohan tuon sun monitorin ottamaan vastaan 1920x1080 ja olemaan skaalaamatta? Näin jäisi vain 60 pikseliä ylä- ja alapuolelta mustaksi ja pikselit olisi sitten 1:1. Itse ainakin koittaisin noin sillä uskoisin tuollein saavan tarkimman kuvan. Tuosta 16:10 päivityksestä en ole kuullut mutta kuulostaa mahdolliselta.
 
Vastaus: Xbox 360

PC Advisor vihjaa, että XO:n sisuskaluja tuottava alihankintafirma suunnittelisi jo kovaa vauhtia 45 nanometrin piirejä:

Chia said the design of the 45nm video-game processor is not yet complete, and hinted that production of the CPU - as well as other products designed for the 45nm process - is not likely to begin until late 2008 or early 2009.

"As 65nm just started production in the last two quarters, you would expect 45nm to come on stream about 18 months from that timeframe," said Chia, referring to when Chartered expects to begin production with the 45nm processor.

http://www.pcadvisor.co.uk/news/index.cfm?newsid=10265
 
Vastaus: Xbox 360

Masi sanoi:
Pienenä tarkennuksena, tuo 605 (itselle saapui maanantaina) konvertoi sen HDMI-signaaliksi, skaalausta se ei tee.

Melkeinpä kokeilisin kuvaa komponentilla, ja jos saat lainaan vga-piuhan, niin sitten voit tehdä vertailuja. VGA-piuhalla saat seuraavat resot suoraan boksista: 640×480, 848×480, 1024×768, 1280×720, 1280×768, 1280×1024, 1360×768, ja 1920×1080. Komponentin resoja en muista, mutta niitä oli paljon vähemmän joten todennäköisyys että joutuu skaalaamaan on paljon suurempi.

Saisikohan tuon sun monitorin ottamaan vastaan 1920x1080 ja olemaan skaalaamatta? Näin jäisi vain 60 pikseliä ylä- ja alapuolelta mustaksi ja pikselit olisi sitten 1:1. Itse ainakin koittaisin noin sillä uskoisin tuollein saavan tarkimman kuvan. Tuosta 16:10 päivityksestä en ole kuullut mutta kuulostaa mahdolliselta.

Hyvä kun korjasit, tuli pikku ajatus virhe kun höpötin skaalauksesta :p
Itse pelailin aikoinaan XO:ta VGA-piuhalla (1360×768) ja joissakin peleissä oli aika suuri ero verrattuna komponentiin.
 
Vastaus: Xbox 360

Mistä se asetus väritäyteläisyyteen löytyy? Vaihdoin komponentista vga:han. Kuva kyllä terävöityi, mutta on astetta hailakampi. Onko helppoa asetusta mistä sen saisi kohdalleen?
 
Ylös Bottom