Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ollio
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    x360
Vastaus: Xbox 360

Ihmettelin eilen, kun Fifa 07 ja NHL 07 profiilien ja asetusten lataamisessa meni noin 2 minuuttia. Aikaisemmin tämä on hoitunut noin 5-10 sekunnin sisällä. Nähtävästi epävakaa nettiyhteys (katkaisi Livestä) johti tähän hitauteen, onko muilla ollut vastaavia ongelmia, kun netti on pätkinyt niin konsoli hidastelee peleissä?

kloever sanoi:
Ihmettelin eilen, kun Fifa 07 ja NHL 07 profiilien ja asetusten lataamisessa meni noin 2 minuuttia. Aikaisemmin tämä on hoitunut noin 5-10 sekunnin sisällä. Nähtävästi epävakaa nettiyhteys (katkaisi Livestä) johti tähän hitauteen, onko muilla ollut vastaavia ongelmia, kun netti on pätkinyt niin konsoli hidastelee peleissä?

Nimimerkille cchacou on tapahtunut samaa.
Asiaa puitiin tuolla "NHL08 - PS3:lle vai X360:lle?" topikissa. Ilmeisesti vika on siis EA:n servereillä...

Paolo sanoi:
Nimimerkille cchacou on tapahtunut samaa.
Asiaa puitiin tuolla "NHL08 - PS3:lle vai X360:lle?" topikissa. Ilmeisesti vika on siis EA:n servereillä...

Tuo on muuten todella ärsyttävää että EA ei suostunut kuten muut siihen että Live hoidetaan kuten muidenkin peleissä (poikkeuksena massiiiviverkkoroolipelit).

Itselleni on tapahtunut sellaista Crackdownissa, että jos yhteys Liveen on epävakaa tai kone jää tekemään yhdistämisyritystä pitkäksi aikaa, ei tallennusta saada ladattua. Tällöin pitää vain ottaa verkkopiuha irti ja käynnistää peli uudelleen, niin aina on tämän jälkeen toiminut. Minusta myös tuntuu siltä, että Guide toimii silloin hieman sutjakammin, kun konsoli ei ole yhteydessä Liveen.

Painless sanoi:
Minusta myös tuntuu siltä, että Guide toimii silloin hieman sutjakammin, kun konsoli ei ole yhteydessä Liveen.

Tottakai se toimii hiukan taijopa selkeästi noepammin riippuen tilanteesta ja yhteydenlaadusta. :)

Mahtaisko kukaan tietää, et onko mitään uusia Bundleja mahdollisesti tulossa? Esim lätkäbundlen päivitys 08-versioon?

Kotivalo sanoi:
Mahtaisko kukaan tietää, et onko mitään uusia Bundleja mahdollisesti tulossa? Esim lätkäbundlen päivitys 08-versioon?

Ainakin minä luulisin että lätkäbundle päivitetään 08-versioon.

Pitäisi tässä nyt nopeaa saada vastaus siihen, että jos ostan käytettynä kaverilta 360:n joka on ostettu vuoden 2006 alussa muttei ole takuukuittia tallessa. Niin päteekö tuo nykyinen 3 vuoden takuu vielä tuohon? Koska periaatteesahan 360 on ollut markkinoilla vasta vuoden 2008 jouluna, joten voisi olettaa että takuu olisi voimassa pelkän sarjanumeron perusteella?

previa sanoi:
Pitäisi tässä nyt nopeaa saada vastaus siihen, että jos ostan käytettynä kaverilta 360:n joka on ostettu vuoden 2006 alussa muttei ole takuukuittia tallessa. Niin päteekö tuo nykyinen 3 vuoden takuu vielä tuohon? Koska periaatteesahan 360 on ollut markkinoilla vasta vuoden 2008 jouluna, joten voisi olettaa että takuu olisi voimassa pelkän sarjanumeron perusteella?
Eivät kai ne toistaiseksi ole kyselleet kuittien perään, jos boxi on lähtenyt huoltoon.

Paolo sanoi:
Eivät kai ne toistaiseksi ole kyselleet kuittien perään, jos boxi on lähtenyt huoltoon.
Ok. Itse olen näissä Xbox asioissa vähän ulapalla. Joten lähden hakemaan koneen. Kiitoksia tästä tiedosta.

previa sanoi:
Ok. Itse olen näissä Xbox asioissa vähän ulapalla. Joten lähden hakemaan koneen. Kiitoksia tästä tiedosta.
Kato, ettei ole modattu...

Niin joo... eikös tuon etulevyn sinetin jos irroittaa aukaisun takia, niin voi liimata takaisin? Vai onko muitakin sinettejä.

Onko missään netissä listaa kaikista Liven ilmaisista teemoista ja pelaajakuvista? Entä onko jtn keskustelua tai listaa, jossa olisi hienoja teemoja ja/tai kuvia? Itse en ainakaan löytänyt.

Mimmo sanoi:
Onko missään netissä listaa kaikista Liven ilmaisista teemoista ja pelaajakuvista? Entä onko jtn keskustelua tai listaa, jossa olisi hienoja teemoja ja/tai kuvia? Itse en ainakaan löytänyt.

Hieno teema: Fallout 3. Todella kivoja taustakuvia.

Mimmo sanoi:

Käväiseppä tuolla katsomassa. Ilmaisia teemoja ei tosin ole eriltelty mutta jokaiseen teemaan on merkattu hinta kuitenkin.

Ylös Bottom