Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360

Vastaus: Xbox 360

Mikäs tuossa friends of friends toiminnossa on niin pahasta että melkein jokainen on ottanut se pois päältä? En itsekään ymmärrä ihmisiä jotka laittavat kaiken mahdollisen infonsa johonkin fuckin facebookkiin mutta tällä kertaa on kuitenkin kyse on lähes täysin anonyymista tagista?

Itse ehdin eilen heti päivityksen jälkeen käymään F2F toiminnon avulla käymään lähes koko konsolifinin läpi, eikä vastaan tullut mitään niin hirvittävää, ei kenenkään frendilistalla ollut edes Major Nelsonia :confused: :D:confused:
 
Vastaus: Xbox 360

Subit saa toimimaan Tversityn kautta, kun pistää sen aina muuntamaan sitä videoo jota kahot, homma on kyllä hidasta.
 
Vastaus: Xbox 360

Eli onko noissa vga piuhoissa mitään eroja? Kun MS oma maksaa yli 30 ja modpiiri.comista saa jo 15 3 osapuolen valmistajan.
 
Vastaus: Xbox 360

hontti04 sanoi:
Eli onko noissa vga piuhoissa mitään eroja? Kun MS oma maksaa yli 30 ja modpiiri.comista saa jo 15 3 osapuolen valmistajan.

Tarvikevalmistajien letkuissa on tavoiteltu säästöä käyttämällä halvempia komponentteja ja huonontamalla kaapelin eristystä, minkä huomaa yleensä jo narun paksuudesta. Lisäksi Microsoftin paketissa on transgenderistien iloksi mukana sukupuolenvaihtaja, jonka avulla kaapeli käy niin uros- kuin naarasliittimiinkin.

Toisaalta kyllä tarvikepiuhoillakin yleensä saa kuvan näkymään, värivuotoa ja muita kuvahäiriöitä voi tosin olla enemmän, ainakin jos lähistöllä on häiritsevää sähkömagneettista säteilyä.

Jos päädyt tarvikevalmistajan antiin, Joytechin VGA-johdon pitäisi olla halpisversioiden parhaimmistoa, siinä on säästetty lähinnä jättämällä sukupuolenvaihtaja pois. Ja kuuluuhan ns. tarvikevalmistajiin sellaisiakin instansseja kuin Monster Cable, joka tunnetaan siitä, että sen tuotokset ovat jykevämpää tekoa kuin viralliset versiot - mikä tosin näkyy myös hinnassa.
 
Vastaus: Xbox 360

hontti04 sanoi:
Eli onko noissa vga piuhoissa mitään eroja? Kun MS oma maksaa yli 30 ja modpiiri.comista saa jo 15 3 osapuolen valmistajan.

Itse olen pohtinut ihan samaa.
Päätin nyt kuitenkin hommata Microsoftin aidon alkuperäisen, toivon nimittäin sitä joululahjaksi :rolleyes:
LG:n 37" HD-Ready on telkku, ja PC-liitäntä äänineen löytyy. Luulisi kuvan vähän paranevan. Lisäksi saa käyttöön täysin niin tarkan resoluution kuin mihin töllö pystyy, eli 1366 x 768 :)
 
Vastaus: Xbox 360

Joblo sanoi:
Itse olen pohtinut ihan samaa.
Päätin nyt kuitenkin hommata Microsoftin aidon alkuperäisen, toivon nimittäin sitä joululahjaksi :rolleyes:
LG:n 37" HD-Ready on telkku, ja PC-liitäntä äänineen löytyy. Luulisi kuvan vähän paranevan. Lisäksi saa käyttöön täysin niin tarkan resoluution kuin mihin töllö pystyy, eli 1366 x 768 :)

Kannattaa huomioida että VGA-kaapelilla on joidenkin televisioiden kanssa ongelma, että kuva menee epäselvemmäksi, eli kuva oikeastaan on huonompi. Esim. Viewsonic.
 
Vastaus: Xbox 360

Näin lentävänä kysymyksenä, älkää suuttuko, mutta tuleeko siis Live Goldia kuukauden verran koe aikaa kun tekee tunnuksen Xboxilla tai tuleeko sitä yleensä noitten x360 mukana muutaku arcaden?:eek:
 
Vastaus: Xbox 360

julkka sanoi:
Näin lentävänä kysymyksenä, älkää suuttuko, mutta tuleeko siis Live Goldia kuukauden verran koe aikaa kun tekee tunnuksen Xboxilla tai tuleeko sitä yleensä noitten x360 mukana muutaku arcaden?:eek:

Kyllä tulee. Kolme kertaa. Eli voit tehdä kolmesti kuukauden Gold Gamertagin.
 
Vastaus: Xbox 360

Eternal sanoi:
mistähän saisi japsi xboxin? ebaystä kattelin mut toimituskulut 100$ usasta suomeen :eek:

Mitäpä sillä tekisit? :) Joitakin tiettyjä pelejä tahtoisit pelata vai?
 
Vastaus: Xbox 360

Olisi kysymys koskien tätä Xbox 360 Halo Editioniani. Eli onko normaalia, että kiintolevyn max. koko on vain 13Gt? Kun ekaa kertaa konetta käynnistin, huomasin että kiintolevyllä on vain 13Gt vapaata tilaa jäljellä, vaikka en mitään ollut ladannut. Miksiköhän ei ole 20Gt, kun sen kokoinen kiintolevyn pitäisi olla?:confused:
 
Vastaus: Xbox 360

Hattara sanoi:
Olisi kysymys koskien tätä Xbox 360 Halo Editioniani. Eli onko normaalia, että kiintolevyn max. koko on vain 13Gt? Kun ekaa kertaa konetta käynnistin, huomasin että kiintolevyllä on vain 13Gt vapaata tilaa jäljellä, vaikka en mitään ollut ladannut. Miksiköhän ei ole 20Gt, kun sen kokoinen kiintolevyn pitäisi olla?:confused:

On normaalia. 7 gigaa on varattu vanhan Xboxin emulaattoreille yms.
 
Vastaus: Xbox 360

T4iZuuni sanoi:
Mitäpä sillä tekisit? :) Joitakin tiettyjä pelejä tahtoisit pelata vai?
jep, :D
Joblo sanoi:
Tokiosta :p
Kato löytyykö osoitteesta play-asia.comista?
Oho, play-asiasta postikulut olisivat "vain" 57 (84$) ja core-systemin hinta 239 + 1 peli (BLue Dragon) ja pro system 50 lisää (+2 peliä, forza2 ja pinata) uutena :eek:
Tuo alkaa oleen jo houkutteleva :) Täytyy viel tulliverotukset ottaa selvää jostai.. ei kai ne paljoa voi olla? (20-40?) Eli jotain 290 ilman veroja toi core suomeen joka mun mielestä ihan ok hinta jos niitä tulliveroja ei tosiaan tuu mitään satasta :)
 
Vastaus: Xbox 360

jos jää tulliin niin arvonlisä vero tulee 22% tuotteen hinnasta(eli ton coren tapuaksessa noin 48) + tullin käsittely maksu joka oli kuitenkin alle 10. Jotkut firmat voivat kuitenkin pistää erikoispynnöstä pakettiin merkinnän että se on ikään kuin normaali paektti ihmiseltä ihmiselle tai sitten alemman hinnan. Eli ljos varaat tuolta niin hinta nousee pahimmillaan siihen 350 hintaan jolla saat suomesta pron + fortsan ja pinatan.
 
Vastaus: Xbox 360

Mahtijuttu oli tuo syyspäivitys!

Kokeilin aikaisemminkin saada tietokoneella olevia videoita (tietenkin vain itse omalla videokameralla kuvattuja pätkiä :D ) näkymään, mutta ei tullut mitään. Ilmeisesti mulla meni silloin monta öistä tuntia, ilman mitään näkyvää tulosta.

Nyt kun kokeilin samaa selvin päin, sain kaiken toimimaan ja näkymään ilman ongelmia. Eipä enää tarvitse katsoa tietokoneen ruudulta! Kannattaa siis pitää järki kädessä ja pullo kiinni vastaisuudessakin, jos aikoo jotain näinkin yksinkertaista saada toimimaan. :)
 
Vastaus: Xbox 360

Jos siis laitan videoita muistitikulle niin missä muodossa ne pitää olla että voin katsoa niitä xboxin kautta? Eli mitä muotoja xbox toistaa?
 
Ylös Bottom