Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ollio
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    x360
Vastaus: Xbox 360

Mikäs on MS:n näkemys "jenkkitunnareista" tai tässä tapauksessa japsitunnarin tekemisestä?
Winning Eleven 2010:n demo kuumottaisi, mutta sitä ei saa kuin japsi-Livestä.

Muistelisin että penalttia saattaa tulla mutta varmistaisin nyt, ennenkuin alan tekemään tyhmyyksiä.
 
Vastaus: Xbox 360

Eroaako se niin oleellisesti Pro Evolution Soccer 2010:n demosta, että pitää tehdä erillinen feikkitunnus?

Sepäs se kun itsekin haluaisin tietää, WENB-blogissa pojjaat näkökulmasta riippuen kehuvat sen olevan pelattavuudeltaan aivan toiselta planeetalta tai sitten "lievästi paranneltu" versio PES 2010:n demosta. Eli aika lailla eroavia näkemyksiä demon tasosta.

Tuskinpa tuo nyt mikään mainostetun kaltainen ihmejuttu on mutta pessifanaatikkona toki mielelläni testaisin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360

Hemmetti, että nää Microsoftin akut on surkeita näissä Play & Charge kiteissä, kun parin päivän välein saa olla lataamassa.

Ennen akun ostoa käytin AA pattereita ja ne kesti kolme viikkoa...
 
Vastaus: Xbox 360

Hemmetti, että nää Microsoftin akut on surkeita näissä Play & Charge kiteissä, kun parin päivän välein saa olla lataamassa.

Ennen akun ostoa käytin AA pattereita ja ne kesti kolme viikkoa...

Itselläni myös oli samaa ongelmaa tuon play & charge kitin kanssa. Jotenkin tunnusti ettei se kaapeli lataa oikein kunnolla akkuja. Joten ostin quick charge kitin, jonka avulla akut on latautunut huomattavasti paremmin. Virtaa riittää huomattavasti pidemmäksi aikaa.
 
Vastaus: Xbox 360

Itselläni myös oli samaa ongelmaa tuon play & charge kitin kanssa. Jotenkin tunnusti ettei se kaapeli lataa oikein kunnolla akkuja. Joten ostin quick charge kitin, jonka avulla akut on latautunut huomattavasti paremmin. Virtaa riittää huomattavasti pidemmäksi aikaa.

Totta. Kun boxin sammuttaa lataa ohjainta hetken 10 min tai vähemmän ja näyttää että on täynnä. Seuraavana päivänä pelasin 10 min ilman mikkiä ja värinää niin oli taas ihan tööt. Silloin ohjaimen akku kestää kun antaa boxin olla päällä ladatessa. noin 4-7 h menee mutta kestää taas semmoiset 18-30 tuntia.
 
Vastaus: Xbox 360

Möin tuon huollosta tulleen vanhan Boxin kaverille ja sanoin sille, että käy rekisteröimässä sen konsolin omiin nimiinsä tuolla xbox.comissa. Rupesin sit kattelemaan, että varmaan pitää se oma rekisteröinti ottaa sieltä pois mutta enpä löytänyt mitään mistä sen saisi peruttua/poistettua.

Eli pystyykö sitä rekisteröintiä ottamaan pois? Vai voiko sama konsoli olla reksiteröitynä kahdelle eri käyttäjälle?
 
Vastaus: Xbox 360

Möin tuon huollosta tulleen vanhan Boxin kaverille ja sanoin sille, että käy rekisteröimässä sen konsolin omiin nimiinsä tuolla xbox.comissa. Rupesin sit kattelemaan, että varmaan pitää se oma rekisteröinti ottaa sieltä pois mutta enpä löytänyt mitään mistä sen saisi peruttua/poistettua.

Eli pystyykö sitä rekisteröintiä ottamaan pois? Vai voiko sama konsoli olla reksiteröitynä kahdelle eri käyttäjälle?

Tuskinpa voi, koska rekisteröinnin idea on yleensä jälleenmyynnin ehkäiseminen ja käyttöoikeuden rajaaminen yhdelle ostajalle.

Jos on tosin hyvä kaveri, huollot yms. varmaan voit silti teetättää omissa nimissäsi.
 
Vastaus: Xbox 360

Itselläni on ylimääräinen 256 MB muistikortti 360:lle, ja poistin siitä kaikki tiedostot, paitsi niitä Marketplace datoja ja Videobookmarkkeja, jotka vie yhteensä joku 200 kb, niin muistikortilla on tilaa vain 103MB, vaikka se on muuten tyhjä. Onko ihan normaalia? Niin ja kun olen myymässä tuota muistikorttia, niin kannattaako nuo marketplace data ja video jutut poistaa? Ei niissä kai mitään minun marketplace juttuja ole jäänyt? Kiitoksia etukäteen vastaajalle.
 
Vastaus: Xbox 360

kun olen myymässä tuota muistikorttia, niin kannattaako nuo marketplace data ja video jutut poistaa? Ei niissä kai mitään minun marketplace juttuja ole jäänyt? Kiitoksia etukäteen vastaajalle.
Mitä haittaa on, jos poistat tiedot varmuuden vuoksi?
 
Vastaus: Xbox 360

Hemmetti, että nää Microsoftin akut on surkeita näissä Play & Charge kiteissä, kun parin päivän välein saa olla lataamassa.

Ennen akun ostoa käytin AA pattereita ja ne kesti kolme viikkoa...

Ei toi vielä mitään, mutta kun joudun pitää sitä kokoajan latauksessa.
Se alkaa ottaan päähän...
 
Vastaus: Xbox 360

se akku on päässyt liian tyhjäksi.
minulla oli akku pari kuukautta viileällä ikkunalaudalla ja sen jälkeen on saanut olla aina piuhassa kiinni.
normaalistihan tuo kestää about 20t pelaamista.
 
Vastaus: Xbox 360

Tietääkö kukaan, tunnistaako 360 mukisematta USB-jatkojohdot? Itse pelaan useimmiten sohvalla löhöten SD-telkkarin edessä, mutta välillä kytken Boxin HDMi-piuhalla 24'' TFT-näyttööni, joka on tietokonepöydällä noin puolentoista metrin päässä Boxista. Jälkimmäinen pelailutapa onnistuu vain langattoman ohjaimen kanssa, koska langallisen piuha ei riitä. Mietin siis, jos sijoittaisin muutaman euron 3 metrin jatkojohtoon ja virittäisin ohjaimen siihen kiinni, jottei tarvitsisi huolehtia akun loppumisesta tai muusta.

Käsittääkseni tämän pitäisi toimia, mutten ole mistään lukenut kokemuksia samanlaisesta järjestelystä.
 
Vastaus: Xbox 360

Tietääkö kukaan, tunnistaako 360 mukisematta USB-jatkojohdot? Itse pelaan useimmiten sohvalla löhöten SD-telkkarin edessä, mutta välillä kytken Boxin HDMi-piuhalla 24'' TFT-näyttööni, joka on tietokonepöydällä noin puolentoista metrin päässä Boxista. Jälkimmäinen pelailutapa onnistuu vain langattoman ohjaimen kanssa, koska langallisen piuha ei riitä. Mietin siis, jos sijoittaisin muutaman euron 3 metrin jatkojohtoon ja virittäisin ohjaimen siihen kiinni, jottei tarvitsisi huolehtia akun loppumisesta tai muusta.

Käsittääkseni tämän pitäisi toimia, mutten ole mistään lukenut kokemuksia samanlaisesta järjestelystä.

Pitäisipä toimia. USB hubit myös.
 
Vastaus: Xbox 360

Olen aikomassa ostaa xbox 360 arcade version niin haluaisin tietää meneekö siihen tavallinen vanhasta xbox 360 jäänyt kovalevy?
 
Ylös Bottom