Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360

Vastaus: Xbox 360

Mistä tiedän mikä xbox malli on uusi ? :confused:
Uusi malli on niin selkeästi eri näköinen kuin vanhemmat, ettet voi erehtyä. Jos et tiedä, miltä uusi malli, niin selaa nyt hyvä ihminen tätä ketjua muutama sivu taaksepäin.

Voinko ladata pelipäivityksia tietokoneelleni ja siirtää sitten boxille. (kait boxeissa on usb portit ? )
USB-portit löytyy, mutta pelipäivitykset on ladattava suoraan konsolilla.
 
Vastaus: Xbox 360

Oletuksena, eli jollain lisälaitteella netin saa toimiin elite:ssä ?
Kyllä, vanhempia malleja varten tarvitsee erikseen myytävän langallisen verkkosovittimen. Senkin vuoksi kannattaa odotella tuota uutta mallia, koska se WLAN-palikka (WLAN = Wi-Fi) maksaa helposti 50+ euroa.
 
Vastaus: Xbox 360

Hankala juttu :(

Jos ostan x360 eliten "joudun" ostamaan verkkosovittimen (70e).
=XBOX Elite + verkkosovitin 270e

Uusi X360 malli joka sisältää verkkosovittimen 270e.


Tarviiko julkaistut X360 pelit paljon päivityksiä ?
 
Vastaus: Xbox 360

Uusi X360 malli joka sisältää verkkosovittimen 270e.

Gigantista 215€


Tarviiko julkaistut X360 pelit paljon päivityksiä ?

Ei sen enempää ku PS3:lla. Ja ne latautuvat sekunneissa (8 megan netti mulla).

Ja KAIKKI Xboxit saa siis piuhalla nettiin. Jos haluat langattomasti koneen nettiin pitää vanhoihin malleihin ostaa verkkosovitin. Uudessa (tulevassa) mallissa se on sisäänrakennettu.
 
Vastaus: Xbox 360

Uusi X360 malli joka sisältää verkkosovittimen 270e.
Tai 215 e kuten sinulle jo tuossa kertaalleen vinkattiin. Lisäksi uusi malli sisältää valmiiksi 250 gigatavun kiintolevynkin, joten saat tuplasti levytilaa (muiden etujen lisäksi).

Tarviiko julkaistut X360 pelit paljon päivityksiä ?
Hyvin harva suoranaisesti tarvitsee (ellet sitten pelaa verkossa moninpelinä). Mutta X360-pelien päivitykset ovat kooltaan max. 4 megatavua, joten ne tulevat muutamassa sekunnissa ja vievät kiintolevyltä vähän tilaa.

Näetkö päivitykset tai niiden saamiset jotenkin ongelmallisiksi?
 
Vastaus: Xbox 360

Näetkö päivitykset tai niiden saamiset jotenkin ongelmallisiksi?

En, mutta jos päätyisin ostamaan eliten (bundlen joka sisältää jo pelejä=säästöä) en saisi ostettua verkkosovitinta. Eli valinta on (Elite) pelit vai netti (Xbox slim).

Pärjäisinkö ilman nettiä kun en suunittele pelaavani pelejä verkossa boxilla ?
 
Vastaus: Xbox 360

Pärjäisinkö ilman nettiä kun en suunittele pelaavani pelejä verkossa boxilla ?
Siihen vastauksen tiedät parhaiten sinä itse. Kukaan muu ei voi tietää käyttötottumuksiasi ja mieltymyksiäsi. Ota Pleikkari viikoksi irti netistä ja mieti, tulisitko sen kanssa toimeen ilman nettiä. Melko todennäköisesti boksin kanssa tulisit samaan johtopäätökseen.
 
Vastaus: Xbox 360

Itellä ei ainakaan koskaan ole ollut tarvetta päivittää pelejä (mahdolliset päivitykset on yleensä siinä levyllä itsessään), enkä näe tarpeelliseksi liveä, koska olen lähes puhtaasti erakkopelaaja. Joskus tosin tuota käyttistä on tullut päivitettyä nettiyhteyden välityksellä, mutta siihenpä se on jäänyt. Ja monesti on ympätty myös käyttispäivityksetkin suoraa pelilevylle, mikä mielestäni on ollut jees. Esim. UFC 09 oli tällainen.

Toki varmaan ne, jotka nettihäröilystä nauttii, saavat parhaiten peleistä irti juuri netissä.
 
Vastaus: Xbox 360

En, mutta jos päätyisin ostamaan eliten (bundlen joka sisältää jo pelejä=säästöä) en saisi ostettua verkkosovitinta. Eli valinta on (Elite) pelit vai netti (Xbox slim).

Pärjäisinkö ilman nettiä kun en suunittele pelaavani pelejä verkossa boxilla ?
Kannattaa ihmeessä katsella noidenkin bundle-pelien hintoja vaikka ulkomailta tms. Luultavasti eivät ole juuri minkään arvoisia. Itse en millään tässä vaiheessa enää vanhaa konetta ostaisi, jos se vielä tarkottaisi netittömyyttä. Kyllä sitä nettiä tulee ennemmin tai myöhemmin tarvitsemaan, jos vaikka jokin DLC alkaa kostuttaa pöksyjä tai johonkin peliin julkaistaan oikeasti merkittävä päivitys.
 
Vastaus: Xbox 360

Gigantista 215€

Eipä löydy enää Gigantin sivulta. Lieneekö jo ennakkoon myyty kaikki Giganttiin varatut konsolit? Vai huomasivatko myyvänsä liian halvalla? Onneksi tilasin Juhannuksena. Tuli vieläpä ilman toimituskuluja.

Ja KAIKKI Xboxit saa siis piuhalla nettiin. Jos haluat langattomasti koneen nettiin pitää vanhoihin malleihin ostaa verkkosovitin. Uudessa (tulevassa) mallissa se on sisäänrakennettu.
Juuri näin. Moolle: Ei tarvitse valita netti vai pelit. Nettiin pääsee verkkokaapelilla vanhemillakin konsoleilla. Itse aikoinaan vedin kaapelin talon päästä toiseen. Toimii idioottivarmasti. Langattoman tukiaseman hommasin vasta, kun taloon tuli kannettava tietokone. Tästä huolimatta valitsisin tilanteessasi uudemman slim-mallin. Nettiyhteys Xboxille on itselleni tärkeä, jotta saa ladatttua Arcade-pelejä. Itse olen tykästynyt niihin.

Olen satunnaispelaaja. Katsoin justiinsa, että boksi on ollut päällä edellisen kerran kolme kuukautta sitten. Aika ajoin innostun pelaamaan enemmänkin. Syksymmällä on paremmin aikaa. Eiköhän siihen mennessä uusi boksikin ole jot tullut.:)
 
Vastaus: Xbox 360

Suosittelen odottamaan, että uudistettu malli tulee myyntiin, jos ei muuten niin näkyy varmasti myös "vanhan" mallin hinnoissa kun niitä aletaan myymään pois. Gigantin 215e sis. toimarit oli kyllä kohtuullinen tarjous uudesta mallista. Vanhaa eliteä saa nykyisellään kai vähän alle 200e, mutta uskoisin hinnan tippuvan vielä mukavasti. Bundlepelit harvemmin ovat kovinkaan rahanarvoista tavaraa.
 
Vastaus: Xbox 360

Suosittelen odottamaan, että uudistettu malli tulee myyntiin, jos ei muuten niin näkyy varmasti myös "vanhan" mallin hinnoissa kun niitä aletaan myymään pois. Gigantin 215e sis. toimarit oli kyllä kohtuullinen tarjous uudesta mallista. Vanhaa eliteä saa nykyisellään kai vähän alle 200e, mutta uskoisin hinnan tippuvan vielä mukavasti. Bundlepelit harvemmin ovat kovinkaan rahanarvoista tavaraa.

Bundle jota olen katellu sisältää Forza 3 ja Halo ODST.
:D

Kyl taidan päätyä ostaan eliten kun tuon verkkosovittimen voi ostaa myöhemmin jos tulee tarve. (ei näy enää markantalon sivuilla slimiä)
 
Vastaus: Xbox 360

Forza 3 on jo sittareissakin 29e, joten vähänkään edullisemmista paikoista ostamalla saa varmaan alle 20e. ODST ei myöskään ole kuin jotain 15e luokkaa.

Mutta jos ei aivan älytön kiire ole oston kanssa niin kannattaa odottaa Eliten hinnanlaskua.
Mutta jos on kiirus niin sitten vaan kauppaan :D
 
Vastaus: Xbox 360

Esiintyykö uusissa elite boxeissa enää red ring of deathia ?
Etsi foorumilta X360-hajoamisprosenttiketju ja tee omat johtopäätöksesi.

(Vihje: ilmiö on edelleen olemassa, mutta sen verran harvinainen, ettei siitä kannata välittää.)
 
Vastaus: Xbox 360

Kuinkas tuo tiedostojen siirto kovalevyltä toiselle käytännös onnistuu? Mulla on Pro jasper ja kyllä alkoi himottaan tuo uusi malli :D Elikkä mulla on Mass Effect 1 ja 2 savet kovolla, niin voiko ne siirtää uudelle koneelle ja sitten importata kolmoseen(tai tuotahan nyt ei tiedä mutta onnistuisiko esim 1>2importtaus)? Kun jostain olin lukevani, että jollakin ei hahmon importtaus pelannu jos tiedostot ei ollut alkuperäisellä kovolla :confused:
 
Vastaus: Xbox 360

Kuinkas tuo tiedostojen siirto kovalevyltä toiselle käytännös onnistuu? Mulla on Pro jasper ja kyllä alkoi himottaan tuo uusi malli :D Elikkä mulla on Mass Effect 1 ja 2 savet kovolla, niin voiko ne siirtää uudelle koneelle ja sitten importata kolmoseen(tai tuotahan nyt ei tiedä mutta onnistuisiko esim 1>2importtaus)? Kun jostain olin lukevani, että jollakin ei hahmon importtaus pelannu jos tiedostot ei ollut alkuperäisellä kovolla :confused:

eikös tuo siirto nykyää onnistu muistitikulla
 
Ylös Bottom