Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ollio
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    x360
Vastaus: Xbox 360

Pystyykö boxilla toistamaan MP4 muotoisia videoita?
Miten boxin päivitys onnistuu ilman nettiyhteyttä?

T.tietämätön

Sanokaas ihan rehellisesti onko enään mitään järkeä hommata näin vanhaa pelikonsolia??
FPS peleistä kuten bf3,codit tykkään,mutta tietokoneelle ei ole uusimpia NHL pelejä esimerkiksi.
Kovasti tuolla keskustelufoorumeilla haukutaan vanhaksi raudaksi tätä,mutta silti tekisi vaan mieli ostaa, järkevämpi aivopuolisko taas kehottaa ostamaan uutta tietokonetta...mitä tässä nyt tekisi...

Sanokaas ihan rehellisesti onko enään mitään järkeä hommata näin vanhaa pelikonsolia??
No mikä ettei. Rauta on halpaa ja pelitarjontaa enemmän kuin koskaan ehdit pelata. Raudan näennäinen vanheneminen ei ole minusta mikään ongelma. Edelleen saa nauttia niin upeista peleistä, ettei sen takia kannata haikailla seuraavan sukupolven perään. Etenkin kun sen aikataulusta ei ole edelleenkään mitään VIRALLISTA tietoa, ja ihan käytännön tasolla menee vielä pari vuotta ennen kuin sieltä alkaa tulla oikeasti merkittävää pelitarjontaakaan. Ensimmäinen vuosi kullakin uudella konsolilla on kuitenkin vielä sitä hapuilua ja uuden tekniikan opettelua.

Sehän on ihan siitä kiinni pitääkö enemmän pelaamisesta vai hienoista grafiikoista. Itse hankkisin boksin jo pelkästään XBLA-pelien vuoksi ja ne eivät yleensä vaadi kummoisia tehoja konsolilta. Nykyään pelikelpoiset PC:t on suhteessa niin kalliita, että konsoli on parempi vaihtoehto, jos ei erityisesti halua pelata uusia PC-pelejä. 200 eurolla saa joko keskinkertaisen näytönohjaimen tai kokonaisen konsolin, joka perustuu yli 7 vuotta vanhaan tekniikkaan.

en tiiä tuliko oikeeseen ketjuun mutta eikai se haittaa.

Elikkäs mulla on tuo xbox 360 slim 4gb ja lisää muistia pitäis saaha, joten mikä ois halvin ja helpoin vaihtoehto? Käykö ulkonen kovalevy jos usbilla liittää? Paljon maksaa uuden boxin omat kovalevyt tuohon oikeeseen koviksen paikkaan? Mulla ois tvssä nyt tuommonen seagaten ulkonen 500gb kovis, mutta en varmaa sitä laittas vaikak se käviskin.. Eli jostain pitäsi ostaa, linkkiä vaikka halpaan paikkaan jos tiiätte jonkun.

Käykö ulkonen kovalevy jos usbilla liittää?
Kyllä ja ei. Boksin kanssa käytettävän USB-laitteen maksimikoko on 16 gigatavua. Isompiakin kiintolevyjä voi kyllä käyttää videoiden, musiikin ja kuvien toistoon, mutta varsinainen tallennusmedian yläraja on 16 gigatavua. Käytännössä boksiin voi liittää kaksi max. 16 gigatavun USB-muistitikkua, joita voi käyttää sisäisen tallennustilan tavoin, ts. niille voi asentaa myös pelejä ja pelien lisäsisältöä.

Lisäkysymys, käykö tuo tosiaan tuohon slimiin? aika halvalta näyttä, vaikka ei taidakkaan olla microsoftin oma. Mutta pitäisi toimia ainakin tuon mukaan?
Käy, mutta tuolta käyttäjäpalautteista selviää sellainen yksityiskohta, että tuon kanssa ei voi pelata lainkaan alkuperäisen Xboxin pelejä. Microsoftin virallisella kiintolevyllä on aivan erityinen osionsa, jolla Xbox-emulaattori majailee, ja näistä epävirallisista lätyistä tuo osio puuttuu.

No tuo ainakin toimii? Eikö tuo aika halpakin ole, tarjouksessa 92e 320gb. Jos tuommosen pistäis tilaukseen.

Tuohon panostaisin, mukana tulee kaupan päälle vielä LEGO Star Wars III -pelikin.

Jeps kiitti sulle pistän tuon tilaukseen. yöt.

Jaha, vielä semmosta kysyisin että onko pystyykö tuolta amazonista edes tilaamaan tänne jyväskylään asti kun jotain herjaa ettei pysty, vai onko joku miniraja.

Pittää huomenna kokeilla uudestaa.

oli vähän offtopicci.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Neewer NEW 250GB HARD DISK DRIVE HDD FOR XBOX 360 SLIM 250 GB: Amazon.co.uk: PC & Video Games

Njuu, vielä varmistan kun tiiätte paremmin että tuo kapistus vaan tungetaan tuonne alaalla olevaan kovalevypaikkaan, ja se on siinä. Noista jotkut taisivat olla ihan ulkosia, ei ainakaan minun mielestäni olisi käynyt tuohon slim 4gb versioon, koska ne taisivat olla suorakulma muotoisia ja tuonne reikään menee sellanen kulmikas niin tuossa linkissä.

Hard Drive - 320GB Model (Xbox 360): Amazon.co.uk: PC & Video Games
Tämä näyttää suorakulmaiselta joten ei edes sopisi tuonne sisälle, vai onko tuo sitten ulkoinen...

Vesqq: Molemmat noista käyvät S-mallin Xbox 360 -konsoliin. Mitään varsinaisia ulkoisia kiintolevyjä boksiin ei edes myydä. Erilainen ulkomuoto selittynee sillä, että toinen on virallinen ja toinen ei.

Amazonin mobiiliversion kuvauksista en ottanut selvää noiden virallisuudesta.

Njuu, vielä varmistan kun tiiätte paremmin että tuo kapistus vaan tungetaan tuonne alaalla olevaan kovalevypaikkaan, ja se on siinä. Noista jotkut taisivat olla ihan ulkosia, ei ainakaan minun mielestäni olisi käynyt tuohon slim 4gb versioon, koska ne taisivat olla suorakulma muotoisia ja tuonne reikään menee sellanen kulmikas niin tuossa linkissä.

Minä olen ainakin luullut että kaikkiin uusiin slim malleihin menisi nuo kaikki viralliset kovalevyt

Ylös Bottom