Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360

Vastaus: Xbox 360

Hei, aion todennäköisesti myydä konsolini siirtyäkseni Xbox Onelle :) Ajattelin kysyä tarkemmin tuosta konsolin myynnistä. Pahoittelut jos on esiintynyt aiemmin!

Eli konsoli tietysti pitää ainakin resetoida sillai, että ne vanhat gamertagit poistetaan sieltä etusivulta. Niin mites on niiden pelien laita, jotka on hankittu pelikoodeilla ja kultajäsenyyden avulla (ns. Games with Gold)? Oon siis latanut pelejä ilmaiseksi Goldilla jo muutaman kuukauden ajan, ja oon myös käyttänyt pelikoodia ladatakseni pelin. Lisäksi oon ostanut Xbox liven marketplacesista GTA: San Andreaksen. Jos siis myyn konsolin jollekin, niin pääseekö hän pelaamaan myös näitä pelejä?

Sitten lisäksi vielä kysymys kun viime aikoina tullut esille tuosta bavkward compabilitystä. Onko tulevaisuudessa mahdollista, että itse pääsen vielä pelaamaan näitä Gold- ja muita tällä vanhalla ladattuja pelejä :) ?
 
Vastaus: Xbox 360

tarttari: Jos palautat konsolin tehdasasetuksiin, ei uusi omistaja voi käyttää mitään Gamertagillasi hankittuja tuotteita.

Sen sijaan Xbox Onella pääset pelaamaan jo nyt (joitain) Gamertagillasi hankittuja pelejä, olivatpa ne sitten omalla rahalla ostettuja tai Games With Goldin kautta saatuja X360-pelejä.
 
Vastaus: Xbox 360

Kaikki pelit jotka jäävät kovalevylle toimivat myös muilla käyttäjillä, sillä pelit rekisteröidään siihen konsoliin jolla osto tehdään.
 
Vastaus: Xbox 360

Voinko jotenkin jättää pelit talteen siihen konsoliin ilman, että riskeeraisin mitään omia accounteja? Toimisi hyvänä myyntikeinona jos konsolissa on valmiina noita pelejä. Onko mahdollista jättää pelit siihen konsoliin sillä ehdolla, että gamertagit poistettaisiin sieltä etusivulta? Eli sitten se uusi käyttäjä tekis uuden profiilin jossa pääsis niihin peleihin käsiksi?
 
Vastaus: Xbox 360

Voinko jotenkin jättää pelit talteen siihen konsoliin ilman, että riskeeraisin mitään omia accounteja? Toimisi hyvänä myyntikeinona jos konsolissa on valmiina noita pelejä. Onko mahdollista jättää pelit siihen konsoliin sillä ehdolla, että gamertagit poistettaisiin sieltä etusivulta? Eli sitten se uusi käyttäjä tekis uuden profiilin jossa pääsis niihin peleihin käsiksi?

Menet sinne asetuksiin/kovalevylle ja deletoit gamerprofiilit.
 
Vastaus: Xbox 360

Ei ne ostetut pelit kovin kova myyntivaltti liene, koska sinä voit koska hyvänsä kirjautua omalla käyttäjätunnuksellasi Xbox.comiin ja siirtää etänä lisenssit toiseen konsoliin.
 
Vastaus: Xbox 360

Myin tuossa taannoin vanhan xbox360 konsolinini serkun lapsille ja nyt he ovat sen ikäisiä, että kultajäsenyyden hankkiminen on ajankohtaista.

Microsoft tili on linkitetty minun vanhaan sähköpostiosoitteeseeni. Onko mahdollista vaihtaa tilin sähköpostiosoitetta? Säilyykö aiemmin ladattu sisältö/pelit tilillä?

Onko jokin muu mahdollinen keino tehdä ns. "Omistajan vaihto"
 
Vastaus: Xbox 360

Myin tuossa taannoin vanhan xbox360 konsolinini serkun lapsille ja nyt he ovat sen ikäisiä, että kultajäsenyyden hankkiminen on ajankohtaista.

Microsoft tili on linkitetty minun vanhaan sähköpostiosoitteeseeni. Onko mahdollista vaihtaa tilin sähköpostiosoitetta? Säilyykö aiemmin ladattu sisältö/pelit tilillä?

Onko jokin muu mahdollinen keino tehdä ns. "Omistajan vaihto"

Sähköpostin vaihto onnistuu ja pelien pitäisi toimia koska ovat kytköksissä gamertagiin (jos serkkusi lapsilla on käytössä vanha gamertagisi, niin kaiken pitäisi toimia normaalisti) Itsekkin olen mailiosoitteen vaihtanu pariinkin kertaan ja kaikki toimii, kuten ennenkin.

http://support.xbox.com/fi-FI/my-ac...nt/change-email-sign-in-for-microsoft-account
 
Vastaus: Xbox 360

Sähköpostin vaihto onnistuu ja pelien pitäisi toimia koska ovat kytköksissä gamertagiin (jos serkkusi lapsilla on käytössä vanha gamertagisi, niin kaiken pitäisi toimia normaalisti) Itsekkin olen mailiosoitteen vaihtanu pariinkin kertaan ja kaikki toimii, kuten ennenkin.

http://support.xbox.com/fi-FI/my-ac...nt/change-email-sign-in-for-microsoft-account
Vaihdoin gamertagin ennenkuin luovutin koneen. Eli periaatteessa se on sama. Okei. Kiitos. Mä tsekkaan tuolta.
 
Vastaus: Xbox 360

Myin tuossa taannoin vanhan xbox360 konsolinini serkun lapsille ja nyt he ovat sen ikäisiä, että kultajäsenyyden hankkiminen on ajankohtaista.

Microsoft tili on linkitetty minun vanhaan sähköpostiosoitteeseeni. Onko mahdollista vaihtaa tilin sähköpostiosoitetta? Säilyykö aiemmin ladattu sisältö/pelit tilillä?

Onko jokin muu mahdollinen keino tehdä ns. "Omistajan vaihto"

Teet lapsille oman tilin, ei tarvitse omaa tiliä alkaa säätää. Näin siis itse tekisin.
 
Vastaus: Xbox 360

Mutta eikös sisältö ole profiilikohtainen? Olisi kiva että ne pelit jotka hankin digitaalisena, säilyisi.
 
Vastaus: Xbox 360

Mutta eikös sisältö ole profiilikohtainen? Olisi kiva että ne pelit jotka hankin digitaalisena, säilyisi.

Jos konsoli on sama millä olet ostokset tehnyt niin muut profiilit pystyvät käyttämään ostoksiasi. Mutta jos ei ole sama, tai olet siirtänyt lisenssit johonkin toiseen konsoliin, sisältöä ei voi käyttää ilman että tilisi on kirjautuneena sisään.
 
Vastaus: Xbox 360

http://news.xbox.com/2016/04/20/xbox-360-celebrating-10-years/
Xbox 360 means a lot to everyone in Microsoft. And while we’ve had an amazing run, the realities of manufacturing a product over a decade old are starting to creep up on us. Which is why we have made the decision to stop manufacturing new Xbox 360 consoles. We will continue to sell existing inventory of Xbox 360 consoles, with availability varying by country.

Xbox 360 konsolien valmistus loppuu.
 
Vastaus: Xbox 360

Hyvät muistot jäi, kolme konsolia kävi huollossa ja hyviä pelejä riitti alusta loppuun :D
 
Vastaus: Xbox 360

Oman pikkumustani ostin jo useita vuosia sitten, kyseessä tämä pianolakkamusta 250GB lätyllä oleva. Nyt melkein kävi mielessä, notta ostaisinko varastoon yhden uuden? Vaikka One taloudesta löytyy, tulee tuolla 360:lla yhä pelailtua vanhoja pelejä... Päätöksiä, päätöksiä.
 
Huomasin, että vanha 360 minkä olen myynyt niin on jäänyt oma käyttäjätili näemmä sinne ja oon saanut saavutuksia peleistä mitä en ole koskaan pelannut yms. Itelläni one käytössä. Miten on mahdollista käyttää mun profiilia vanhalla koneella? Miten saan poistettua sen ettei tuu mitään väärinkäytöksiä ja ongelmia itelle tosta?
 
Huomasin, että vanha 360 minkä olen myynyt niin on jäänyt oma käyttäjätili näemmä sinne ja oon saanut saavutuksia peleistä mitä en ole koskaan pelannut yms. Itelläni one käytössä. Miten on mahdollista käyttää mun profiilia vanhalla koneella? Miten saan poistettua sen ettei tuu mitään väärinkäytöksiä ja ongelmia itelle tosta?

Kirjaudu www.xbox.com ja sieltä klikkaat omaa gamerpicturea ja sitten xboxin asetukset --> Xbox 360 profiilin suojaus. Sieltä näkee listan konsoleista jotka eivät vaadi salasanaa kirjautumiseen ym..

Sieltä, kun klikkaa tuota "edellytä profiilin lataus" nappia, niin kirjautuu ulos 360:seltä ja uusi omistaja ei pääse enään käsiksi tiliisi ilman salasanaasi.
 
Morjesta.

Harkinnassa olis hommata vanha kunnon 360 muutamien skeitti pelien pelaamiseen.

Mietin vaan tässä että mitenkäs nuo vanhat 360:set vielä pelejä pyörittää? Siitä on ikuisuus ku on viimeks tullu pelailtua boxilla.
Onko semmosta että kehtaa kattoa ja ei aivan liikaa pätki?

Tarkotus ois kytkeä boxi tietokoneen pelinäytön kanssa samaan syssyyn.

Kiitoksia etukäteen vastauksista :)
 
Morjesta.

Harkinnassa olis hommata vanha kunnon 360 muutamien skeitti pelien pelaamiseen.

Mietin vaan tässä että mitenkäs nuo vanhat 360:set vielä pelejä pyörittää? Siitä on ikuisuus ku on viimeks tullu pelailtua boxilla.
Onko semmosta että kehtaa kattoa ja ei aivan liikaa pätki?

Tarkotus ois kytkeä boxi tietokoneen pelinäytön kanssa samaan syssyyn.

Kiitoksia etukäteen vastauksista :)

Mitäs skeitti pelejä ajattelit hommata? Jos ne pyörii Xbox onessa niin kannattaa ennemmin se laittaa tai jompi kumpi näistä uudemmista bokseista.
 
Ylös Bottom