Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Oliver sanoi:Ex-GTA-suunnittelija kehittää Xbox 360:lle 21.06.2005
Skottilainen Real Time Worlds on tehnyt Microsoftin kanssa sopimuksen, jonka pohjalta pelistudio kehittää useita yksinoikeuspelejä Xbox 360:lle.
Vuonna 2002 perustetun, 75 henkeä työllistävän, Real Time Worldsin takaa löytyvät mm. DMA Designin perustaja, GTA- ja Lemmings-sarjojen entinen luova johtaja David Jones, Psygnosiksen perustaja ja SCEE:n entinen johtaja Ian Hetherington sekä Nintendo of American leivissä työskennellyt ja Donkey Kong Country -sarjaa tuottanut Tony Harman.
Eip, mutta PC:lle on kehitteillä APB, jolle kaavaillaan julkaisua 2007. MMO jengisodista ja poliiseista. Soittakaa kukkahattutädit paikalle.Hakkiz sanoi:Onko puljulla aiempaa pelituotantoa?
On se ennenkin riittänyt.Nisupulla sanoi:Eniten ratkaisee itse pelit. Saammeko nyt ihan oikeita uusia pelejä joissa uutta tekniikkaa tullaan hyödyntämään uskottavasti ilman helppoja kompromisseja. Pelejä, joissa mennään ratkaisevasti eteenpäin ja jotka tarjoavat ahaa-elämyksiä vielä ensimmäisen peli-illan jälkeenkin. Saman vanhan tarinan kertominen uudestaan vain hienoisilla parannuksilla ei riitä syyksi hankkia uutta rautaa television alle.
Hex sanoi:On se ennenkin riittänyt.
The way I see it....Teppo_Holmqvist sanoi:Kas, mutta mystinen kysymysmerkki onkin että riittääkö se enää? Pelikulttuuri on muuttunut hyvin paljon viimeisimpien viiden vuoden aikana ja tulee muuttumaan lisää myös tulevaisuudessa. Yksi trendi jonka minä olen huomannut pelikavereissani ja tutuissa on se, että sitä vanhemmaksi kuin henkilö on tullut, sitä turtuneemmaksi hän on myös tullut samojen ideoiden jatkuvaan kierätykseen. Jos pelien hinnat kasvavat tästä (mitä ne noin 99 prosentin todennäköisyydellä tekevätkin) ja laitteiden hinnat ovat viime sukupolvea korkeammat, on täysin varmaa että jotkut kuluttajat alkavat kysellä koko tilanteen järkevyyttä. He saattavat jopa vetää johtopäätöksen että kyseessä on samaa pashaa kalliimmalla hinnalla ja koreamalla pakkauksella.
Tämä siis ei ole minun kantani aiheeseen, mutta tälläinenkin skenaario on täysin mahdollinen.
Teppo_Holmqvist sanoi:Kas, mutta mystinen kysymysmerkki onkin että riittääkö se enää? Pelikulttuuri on muuttunut hyvin paljon viimeisimpien viiden vuoden aikana ja tulee muuttumaan lisää myös tulevaisuudessa. Yksi trendi jonka minä olen huomannut pelikavereissani ja tutuissa on se, että sitä vanhemmaksi kuin henkilö on tullut, sitä turtuneemmaksi hän on myös tullut samojen ideoiden jatkuvaan kierätykseen.
Dr Evil sanoi:...vaikka imo suurempi huoli olisi PC-pelien tulevaisuudessa.
Dr Evil sanoi:Mutta samalla kun sinä ja kaverisi vanhenette ja turrutte kasvaa nuorista pojista ja tytöistä vanhojen tilalle uusia pelaajia, jotka eivät ole turtuneet mihinkään. On ihan normaalia, että iän myötä tulee tuollaisia oireita.
Teppo_Holmqvist sanoi:Ainoa ongelma on vain siinä, että sillä vaahtosammuttimella tuskin on mahdollisuutta tuhlata yhtä paljon rahaa tähän harrastukseen kuin työiässä olevalla pelaajalla.
Dr Evil sanoi:Vaahtosammuttimen ja sen jo turtuneen työssäkäyvän välissä on kuitenkin tilaa vielä aika paljon...
Knight sanoi:Niillä joilla on oikeasti rahaa lähteä ostelemaan uusia konsoleita julkaisun aikaan, on todennäköisesti jo sen verran ikää, että he ovat jo ehtineet turtua perustauhkaan. Aika moni vain ei siihen perustauhkaan tunnu kyllästyvän, sen takia PS3:lla ja Xbox 360:llä on yleisönsä.
Dr Evil sanoi:joka vuosi syntyy uusia ihmisiä, joka vuonna uudet ihmiset menevät kouluun ja joka vuonna uusia ihmisiä ostaa konsoleita.