Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ollio
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    x360
Vastaus: Xbox 360

Jälkiporua löytynee jo jokaiselta Xbox- foorumilta. Kuvien kadottua aihe kuitenkin kuihtunee nopeasti. Mutta olipahan kiinnostava tähdenlento tuokin :)
 
Vastaus: Xbox 360

vern sanoi:
zippi löytyy tarvittaessa :)
Minä poistin omani, en voi siksi heittää palvelimelle kaikkien nähtäville. Pistäkää joku nettiin niin mattimyöhäiset saavat zipin käsiinsä (ei siinä kyllä maallikolle mitään ihmeellistä ollut, mutta silti).
 
Vastaus: Xbox 360

Tarkkaan ottaen kuinka tärkeä komponentti kiintolevy on pelikonsolissa, jossa pelejä ei milloinkaan asenneta kokonaan kiintolevylle? Hmm...

Epicin Mark Rein: RAM-muisti tärkeämpää kuin kiintolevy

Epic Gamesin varapääjohtajan Mark Reinin mukaan Xbox 360:n irrotettava kiintolevy ei aiheuta ongelmia Epicin kehittämälle ja lukuisten seuraavan sukupolven pelien runkona toimivalle Unreal Engine 3 -pelimoottorille, selviää TeamXboxin haastattelusta.

Xbox 360:n kiintolevyn luonteesta sekä kiintolevyttömästä Core System -myyntiversiosta johtuen Microsoft ei anna kehittäjien tukeutua kiintolevyyn. Kaikkien muiden kuin massiiviverkkopelien on toimittava ilman kiintolevyä, mutta kehittäjät voivat halutessaan optimoida pelejään kiintolevylle minimoidakseen esimerkiksi latausaikoja.

Reinin mukaan Xbox 360:n näennäinen kiintolevyttömyys ei tapa Unreal Engine 3 -pelien ympäristöjen saumatonta virtautusta, koska Epic on suunnitellut virtautusjärjestelmänsä optisen levyn ympärille. Vaikka olisimme pitäneet kiintolevystä joka konsolissa, 512 megatavun RAM-muisti 256:n sijaan on meille paljon suurempi voitto. Lisämuisti mahdollistaa yksityiskohtaisten maisemien piirtämisen ja virtautetun datan puskuroimisen.

Lopuksi Rein paljasti, etteivät edes kaikki massiiviverkkopelit välttämättä vaadi kiintolevyä. Hänen mukaansa toistaiseksi tuntematon Unreal Engine 3:a käyttävä massiiviverkkopeli pyrkii toimimaan kaikilla Xbox 360 -konsoleilla.
 
Vastaus: Xbox 360

Lopulliset kehitysyksiköt on CliffyB:n mukaan saatu kehittäjille.

Hyvä ja huono. Aika käy todella vähiin julkaisupelien optimoinnin kannalta. Ihmekös, että esimerkiksi PGR3:n "myöhästymisestä" paljon puhutaan. :(
 
Vastaus: Xbox 360

Tuskin ero aikaisempiin versioihin on niin järissyttävä että se vaikuttaisi suuresti julkaisuihin. Rautapuolen tulee palvella softan tekijöitä ja onnistuakseen tuskin sallitaan mitään viime hetken radikaaleja muutoksia.
 
Vastaus: Xbox 360

Nisupulla sanoi:
Tuskin ero aikaisempiin versioihin on niin järissyttävä että se vaikuttaisi suuresti julkaisuihin. Rautapuolen tulee palvella softan tekijöitä ja onnistuakseen tuskin sallitaan mitään viime hetken radikaaleja muutoksia.

Beta on jo melko lähellä lopullista rautaa, mutta se ei ole yhtä tehokas kuin tämä uusi. Ja se Alphahan on jo epävirallisesti leimattu MS:n E3-esityksen pilaajaksi. Se kun ei ollut muuta kuin Applelta ostettu G5-tietokone. Sonylla on yllättäen ollut valmiimmat kehitysyksiköt tarjolla (joskin lähes 30 tonnin hinta ja värkin älytön koko tuntuvat jossain).

Rauta-arkkitehtuuri on varmasti kehittäjillä ollut tiedossa jo pitkään, mutta ilman oikeaa rautaa koodia on vaikea optimoida. Ja Xbox 360 ei todellakaan ole helpoin alusta optimoinnin kannalta: yksikin virhe voi kuulemma johtaa rankkaan ruudunpäivityksen takkuamiseen.
 
Vastaus: Xbox 360

Onko Konsolifinin modipolitiikka muuttunut?

Hienosti laitettu kuva uutiseen "Xbox 360:n lopulliset kehitysyksiköt pelitaloille", mainostetaan modia ja vielä mistä niitä saa :p
 
Vastaus: Xbox 360

fDiamond sanoi:
Onko Konsolifinin modipolitiikka muuttunut?

Hienosti laitettu kuva uutiseen "Xbox 360:n lopulliset kehitysyksiköt pelitaloille", mainostetaan modia ja vielä mistä niitä saa :p

No modipolitiikka ei käsittääkseni ole juurikaan muuttunut, mutta tuo nyt sattui olemaan ainoa käsillä ollut kuva XeDK:sta. :)
 
Vastaus: Xbox 360

Hakkiz sanoi:
No modipolitiikka ei käsittääkseni ole juurikaan muuttunut, mutta tuo nyt sattui olemaan ainoa käsillä ollut kuva XeDK:sta. :)

Eikä siinä mitään, sillä sangen tyylikkäitä laitteitahan nuo ovat ainakin minun silmiini. Mieluummin tuollaista katsoo kuin mitään posliinin valkoista pyttyä.
 
Vastaus: Xbox 360

Nisupulla sanoi:
www.gametrailers.com tarjoilee tuoreen Japanin promovideon. Video vihjailee vaikka mistä. Kameran ja kaukosäätimen näin tässä ensimmäisen kerran.

Kameran ja kaukosäätimen vasta nyt? Hmm... :)

Minusta tuo oli aika tympeä video. Tuli jotenkin mieleen Xbox Music Mixerin E3-traileri männävuosilta. Mitään uuttakaan en videosta löytänyt. Ooh, konsoli käynnistyy Guide-napista. Vau, voit jakaa kuvia ja musiikkia chatissä. Iih, noilla peleillä varmasti myydään Xbox 360 japanilaisille. NOT! :(
 
Vastaus: Xbox 360

Voi kyrpele.. Tuossa kuvassa näkyvä etukuori on mielestäni hienoin mitä X360:een olisi voinut saada, ja tuosta jutusta sain sellaisen käsityksen, että niitä ei tulla myymään kaupoissa :(
 
Vastaus: Xbox 360

Toihan on E3 '05n face plate. Noita sai kun pääsi X-Boxin pressiin. Eli aikasta vaikea saada. Näin kuvan jossa oli melkein samanlainen kuori... Joten ehkä tuollainen on tulossa myös myyntiinkin.
 
Vastaus: Xbox 360

Janus sanoi:
Toihan on E3 '05n face plate. Noita sai kun pääsi X-Boxin pressiin. Eli aikasta vaikea saada. Näin kuvan jossa oli melkein samanlainen kuori... Joten ehkä tuollainen on tulossa myös myyntiinkin.

Hope so. Pirun tyylikäs on. Ainoa joka minua miellytää..
 
Ylös Bottom