Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ollio
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    x360
Vastaus: Xbox 360

Oliver sanoi:
Tuli vain mieleen, että tuossa mötikässähän taisi olla oma tuuletin, joten väliä saattaa olla myös sillä, miten päin sen laittaa lattialle.

Useimmat ihmiset halunnevat kuitenkin piilottaa tuo mötikän jonnekin näkymättömiin->paikkaan
jossa ilma ei välttämättä kierrä tarpeeksi... Ainaskin oma suunnitelmani oli tunkasta virtalähde
piiloon telkkarin taakse. Vieressä lämpöä tuottamssa iso vahvistin ja telkkari. :(
 
Vastaus: Xbox 360

Paikallisen pelikaupan myyjä vahvisti minulle täälläkin liikkuneet tiedot, että miten X360 ollaan myymälöihin toimittamassa. Eli myymälät saavat melko tarkalleen 10% tilaamastaan Premium määrästä. Coreja kuulemma puolestaan Suomeen tuli vain jokunen, joten niitä menee vain aivan muutamiin paikkoihin.

Mitä lisäeriin tulee, niin kuulemma Suomen kahden Microsoftia jakelevan tukun kertomukset menevät täysin ristiin. Toinen lupailee varmuudella 1-2 erää koneita vielä ennen joulua, toisen mukaan seuraavat tulevat tod.näk. vasta tammikuussa.

-PV-
 
Vastaus: Xbox 360

Patovaht sanoi:
Paikallisen pelikaupan myyjä vahvisti minulle täälläkin liikkuneet tiedot, että miten X360 ollaan myymälöihin toimittamassa. Eli myymälät saavat melko tarkalleen 10% tilaamastaan Premium määrästä. Coreja kuulemma puolestaan Suomeen tuli vain jokunen, joten niitä menee vain aivan muutamiin paikkoihin.
Tämä onkin iloinen uutinen. Varasin koneeni tosiaan Prismasta, missä myyjä kertoi koneita tulevan myyntiin kaksi. Varasin toisen, mutta en tajunnut varmistaa sen olevan Premium-malli. Olen tässä tuskaillut sen kanssa, tuleeko sinne nyt vain yksi Premium. Kone haetaan siinä ennen puolta päivää, joten sittenhän sen näkee. Miksi Porin Prisma saisi Core Systemin?

EDIT: Onkos jossain (tässä ketjussa vaikka) sanottu mitään spesifiä lukua, joka ilmaisisi Suomeen saapuvien Xboxien määrän?
 
Vastaus: Xbox 360

Knight sanoi:
EDIT: Onkos jossain (tässä ketjussa vaikka) sanottu mitään spesifiä lukua, joka ilmaisisi Suomeen saapuvien Xboxien määrän?

Myyjä ei suoraan sanonut, enkä minä suoraan kysynyt, mutta jotenkin sellainen kuva minulle jäi että Suomeen tulee julkaisuun noin 2000kpl Premium.

-PV-
 
Vastaus: Xbox 360

En äkkiseltään löytänyt vastausta siihen, että ovat ko vanhan ja uuden boxin AV-kaapelit yhteensopivia? Eli onko boxien takana olevat liittimet samoja? Olisi meinaan kätevähköä tarjoilla vanhalle boxille välillä tuota komponenttiletkua, kun uusi LCD:kin tuli hommattua ja Xbox Media Center antaa noita HDTV resoja ulos.
 
Vastaus: Xbox 360

monni sanoi:
En äkkiseltään löytänyt vastausta siihen, että ovat ko vanhan ja uuden boxin AV-kaapelit yhteensopivia? Eli onko boxien takana olevat liittimet samoja? Olisi meinaan kätevähköä tarjoilla vanhalle boxille välillä tuota komponenttiletkua, kun uusi LCD:kin tuli hommattua ja Xbox Media Center antaa noita HDTV resoja ulos.
Erilaisia on, eli ei ole yhteensopivia.
 
Vastaus: Xbox 360

Kävin tänään ensimmäistä kertaa kokkolan kotikatsomossa testaamassa demo-yksikköä ja olihan se nannaa, paikan omistaja sanoi etä oli tilannut 30 ja saa vain 2, ja että seuraava lähetys tulee viikon perässä. Niin siis kysymykseni nyt olisi että tietääkö kukaan montako XOta Anttilat saavat, nimittäin eivät suostuneet kertomaan ja eivätkä anna varata.

Ainiin ja vielä, tietääkös kukaan mistä sitä Samsungin telkkua saa suomesta ostettua mikä demo-yksikössä on.

Tattis.
 
Vastaus: Xbox 360

Morred sanoi:
Ainiin ja vielä, tietääkös kukaan mistä sitä Samsungin telkkua saa suomesta ostettua mikä demo-yksikössä on.

Pikaisesta googletuksesta voisi arvailla että kyseistä telkkua ei vielä saa koko euroopasta...
 
Vastaus: Xbox 360

Morred sanoi:
Ainiin ja vielä, tietääkös kukaan mistä sitä Samsungin telkkua saa suomesta ostettua mikä demo-yksikössä on.
Ainakin Veikon Kone ja Hobby Hall ovat noita Samsungeja myyneet.. Hifi-lehden 26- ja 32-tuumaisten testeissä pärjäsivät keskinkertaisesti, mikä ei ole ollenkaan huonosti tonniakin kalliimpia töllöjä vastaan.

EDIT: Niin, elleivät sitten ole jotain spesiaali-malleja. Vastaavan näköisiä on siis myynnissä Suomessakin, mutta sisällä voi olla eri tavaraa ja jopa ehkä eri paneeli.
 
Vastaus: Xbox 360

Eilen kun nelisen tuntia pidettiin euro-360:stä pelikäytössä, ei virtalähde kuumentunut erityisesti. Lämmin se oli, mutta ei mitenkään kuuma. Viittaisi siihen, että ongelmakoneissa on tapahtunut joku selvä valmistusvirhe sen sijaan, että kaikki virtalähteet kuumenisivat lähelle kriittisiä rajoja.

Aika kovaa hurinaa itse laite kyllä pitää. Taitaa olla kovaäänisin pelikone tähän mennessä.
 
Vastaus: Xbox 360

Hex sanoi:
Aika kovaa hurinaa itse laite kyllä pitää. Taitaa olla kovaäänisin pelikone tähän mennessä.
Onko myös DVD-käytössä?

Kun PS2:n viallisia muuntajia vaihdettiin, mulle sanottiin, että ongelmat koskee pääasiassa 110 voltin käyttöä. Toivotaan, että uudessa boksissa on sama juttu.
 
Vastaus: Xbox 360

Prisoner sanoi:
Onko myös DVD-käytössä?

Kun PS2:n viallisia muuntajia vaihdettiin, mulle sanottiin, että ongelmat koskee pääasiassa 110 voltin käyttöä. Toivotaan, että uudessa boksissa on sama juttu.
Luulisin..... jäi itseänikin mietityttämään johtuiko ääni asemasta vai tuulettimesta. Ei tullut tarkemmin kuunneltua. Luulisin, että mökä tuli asemasta, koska dashboardissa kone hiljeni. Toivottavasti on niin, koska leffojen ja musiikin striimauksen aikana olisi tosi ikävää, jos kone huutaisi.
 
Vastaus: Xbox 360

Pitänee sitten laittaa vehje tv-tason lasiovien taakse. Olin kyllä meinannut laittaa sen näkyville, mutta Dreamcast-tasoista hurinaa ei kyllä jaksa erkkikään. Ihmettelen kyllä, jos normaali DVD-asema pitää noin kovaa meteliä. Eiköhän se ääni kuitenkin tuulettimista lähde(?)
 
Vastaus: Xbox 360

Soittelin tänään Megaswappiin ja VPD:hen ja vähemmän yllättävästi kaikki julkaisupäivän koneet oli jo varattu. Menin sitten huvikseni Keravan Anttilaan kyselemään laitteesta ja suostuivat varaamaan laitteen minulle, kun heitä ei oltu erikseen kielletty ottamasta varauksia vastaan, kysyin vielä että eikai siellä ole kymmenen nimeä ennen minua, johon vastasivat että olen listan ensimmäinen, joten koneen saaminen pitäisi olla varma nakki :)
 
Vastaus: Xbox 360

Samsungin hd telkkoja saa halvalla Pixmaniasta :) kannattaa tsekata, sieltä saa muutenkin halvemmalla tavaraa kuin suomesta.
 
Ylös Bottom