Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ollio
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    x360
Vastaus: Xbox 360

sCeNtEd sanoi:
Onko kukaan hihkunut oikeasti riemuissaan hankkiessaan tuon xbox 360 konsolin? Taitaa tämä konsoli sittenkin jäädä hankkimatta...niin surullista...kun ei jaksa innostua vaikka haluaisia niin.
Itse samalla linjalla, ettei oikein nappaa( vaikka itse tekniikkana mielenkiintoinen, ja potentiaalinen konsolisodan voittaja), MUTTA niitä pelejä, niitä tässä tarvittaisiin.

korrosive sanoi:
Onko porukka saanut tuota kuukauden ilmaista live aikaa toimimaan? :confused: Itse menin sitten tilaamaan 3kk aikaa kun en tajunnut miten sen sai toimimaan. Kova oli polte päästä testamaan PDZ:a livessä. ;)

Pappa on myös huuli pyöreenä, että kuinka sen saa tosiaan toimimaan. Kokeilin mennä askel askeleelta, mutta aina tuli seinä vastaan, että laita rahaa tai joku koodi, mutta eihän sellaista tullut mukana??
Jos joku viitsisi vastata kuinka tuossa tulee toimia, niin pääsis Pappakin ensimmäistä kertaa elämässään kokeilemaan Live-maailmaa.

Ei tuossa sen kummenpaa kuin että valitset sen ilmaisen Silver vaihtoehdon ja homman läpimentyä tulee ilmoitus että sinulla on nyt 1kk Gold palvelu päällä. :)

Terveisin 37v melkein pappa(rainen) :)

Pappa 50 sanoi:
Pappa on myös huuli pyöreenä, että kuinka sen saa tosiaan toimimaan. Kokeilin mennä askel askeleelta, mutta aina tuli seinä vastaan, että laita rahaa tai joku koodi, mutta eihän sellaista tullut mukana??
Minulla ainakin siellä liven tilausvalikossa (siinä missä on 1kk, 3kk, 12kk jne) oli myös 1kk ilmainen koeaika .. tai vastaava. Eikä mitään koodeja tai muita tarvittu. Englannin kielellä se taisi olla "Xbox Live 1 month Gold Membership Free Trial".

En voi sanoa että on hyvä konsol,i mutta muistikortti ja kovalevy puuttuvat

Hyvin tuo ohjain toimii tietokoneessa

Mutta nyt joudun hankkimaan erillisen kovon koneeseen mutta siitä ei ole tietoa mistä saa ja mitä maksaa.

Pistän koneen kaappiin piiloon, koska en nyt sillä aio paljoa pelata kun on jo n 9 peliä jota pitää vetää läpiä ja uusia pelejä on jo hankinta listalla.

Maxx sanoi:
Minulla ainakin siellä liven tilausvalikossa (siinä missä on 1kk, 3kk, 12kk jne) oli myös 1kk ilmainen koeaika .. tai vastaava. Eikä mitään koodeja tai muita tarvittu. Englannin kielellä se taisi olla "Xbox Live 1 month Gold Membership Free Trial".

Nyt meni Papalta hermo huonoon kuntoon.
Olen toiminut nyt näin: Kytken boxin nettiin ja näppään Liveen, sinne mennään.
Sitten se pyytää jossain vaiheessa Passporttia ja tarjoan sille aikaisemmin kelvannutta sp-osoitetta ja salasanaa: Ei kelpaa enää, on muka käytössä.
Kävin tekemässä uuden netissä: Ei kelpaa, on muka käytössä.
Siis en pääse enää tästä eteenpäin.

Rautalankaa pliis:
Kuinka toimin askel askeleelta, että tuo homma toimii?
Teenkö ensin netin kautta pc:llä jotain? Vai miten helvatissa pääsen sinne joskus.
Kyse ssi edelleen tuosta kuukauden ilmais KultaLivestä.

Nyt kun tuo konsolini jossain välissä lähtee huoltoon, niin onko kellään mitään tietoa siitä, kuinka kauan tuo rumba suurin piirtein kestää? Toimituslafka kuulemma toimittaa minulle paketin, johon pakkaan pelkän koneen. Siitä menee sitten huoltoon. Missä 360 muuten huolletaan?

Seuraava asia: Mitä sitten, jos kone temppuilee vielä huollon jälkeenkin? Voinko vaatia myyjäliikkeeltä/MS:ltä kokonaan uutta kappaletta, jos näyttää siltä, että omani on täysi susi?

Knight sanoi:
Nyt kun tuo konsolini jossain välissä lähtee huoltoon, niin onko kellään mitään tietoa siitä, kuinka kauan tuo rumba suurin piirtein kestää? Toimituslafka kuulemma toimittaa minulle paketin, johon pakkaan pelkän koneen. Siitä menee sitten huoltoon. Missä 360 muuten huolletaan?

Pari viikkoa meni kun oma vanhaboxi kävi Saksassa.

sCeNtEd sanoi:
Onko kukaan hihkunut oikeasti riemuissaan hankkiessaan tuon xbox 360 konsolin? Nimittäin itse saa etsiä juttua netistä, joka innostaisi...eikä löydy mitään, mikä rohkaisisi ostamaan kyseisen konsolin. Netissä olevista videoista luulin grafiikan olevan hienoa, mutta tämän päivän tilt.tv ohjelmassa grafiikka näytti melko tavalliselta varsinkin kun vertaa vaikkapa 64 bittisen prossun ja geforcen uutukaisen kanssa tuottamaan pc pelien tasoon. Taitaa tämä konsoli sittenkin jäädä hankkimatta...niin surullista...kun ei jaksa innostua vaikka haluaisia niin.

Minä olen ainakin hihkunut. :) PlayerOnesta ei konetta tullut julkaisupäivänä, joten luulin etten viikonloppuna pääse pelailemaan, kun lähdin aikaisin Turusta bussilla Hämeenlinnaan ja se oli perillä vasta kuudelta illalla. Oletin että tottakai kaikki koneet on jo kaupoista viety, mutta alkoholiin lantrinkia hakiessa oli pakko käydä anttilassakin kurkkaamassa että olisiko koneita.
Hetken jo rupes näyttään ettei löydy ja ihailin haikeana esittelystandissa olevaa xboxia hivenen ohjaintakin kokeillen. Sitten juuri pois lähtiessä huomasinkin ne melko epätavallisessa paikassa. Siinä oli 5 laatikkoa vielä jäljellä ja siinä sellainen keski-ikäinen partasuu oli juuri ostamassa omaansa. No epäröimättä heti kone kainaloon ja tiedustelemaan lisäohjaimia.. ne oli loppunut mutta otinpa sitten NFS: Most Wantedin vielä premium packin lisäks ja painelin kotio innoissani kokeilemaan. Saan kaikki ne häröt piuhat sieltä ulos ja ehdin jo pelästyä tanskalaista virtapiuhaa, kunnes löydän oikean. Saan koneen päälle, tutkin hieman Guidea ja laitan pelin sisään.

"Cannot play this xbox game on xbox 360 console" tai jotain muutavastaavaa se huuteli.
Hetki meni tajuta, että kyseinen anttilan kassa-apina oli antanut mulle viisaana perus xboxin version NFS: Most Wantedista. Nerokasta. Kaverit jo kylässä virvoitusjuomiensa ( ;P ) kera ja kauppaan ei enää ole menemistä. Näytti pahalta. Mutta sitten mutsi ja sisko tajusi unohtaneensa ostaa maidon ja oli lähdössä takaisin kauppaan. Kovaa vauhtia juoksen sen väärän pelin kanssa ne kiinni parkkipaikalta ja saan ne vaihtamaan sen JA käsken törkeänä ostaa vielä call of duty 2:n lisäksi :D Kaikki onnistui ja nyt olen pelaillut enimmäkseen Most Wantedia ja melko paljon call of duty 2:a myös ja pakko sanoa että olen todella todella tyytyväinen :) Ohjain on loistava. Kun ei ole kokoajan pakko miettiä sotkeentuuko ohjaimen piuha kun ojentaa ohjainta kaverilleen, joka tottakai "haluaa testaa" hetken katselun jälkeen. Ainoa miinus, että parikertaa liipasinta painaessa tullut painettua myös sitä ylempää liipasimen yllä olevaa päätynappia. Pitää kai vaan tottua. Ja on se jo vähentynytkin. :)

Most wantedissa ei grafiikka näyttänyt ensin kovinkaan hienolta, mutta kyllä se nyt osaa useinkin vakuuttaa, kun näkee esimerkiksi sen miten aurinko häikäisee juuri kun tulee ulos tunnelista auringonvaloon joka paistaa suoraan kohti jne.. Ja call of duty 2 todella hämmästytti savuefekteillä ja ase näyttää tähdätessä todella hienolta. En ole kylläkään paljoa PC pelejä pelaillut piiiitkiin aikoihin, joten olen tottunut näkemään vain xboxin grafiikkaa.

Nytkin odottelen että milloinkohan tuon olohuoneen taas sais vallata että pääsisi pelaileen lisää... Ja condemned, kameo, ghost recon 3 ja gears of war on ainakin jo ostoslistalla. Että mielestäni koneen julkaisu meni hyvin. Nyt on jo hyvää pelailtavaa ja parin kuukauden välein tulee aina vaan lisää ja parempaa pelattavaa. Loving it ;)

Pappa 50 sanoi:
Teenkö ensin netin kautta pc:llä jotain? Vai miten helvatissa pääsen sinne joskus.
Kyse ssi edelleen tuosta kuukauden ilmais KultaLivestä.
Jos sinulla on jo tuo gamerkortti, siis kuva ja gamertag jne luotuna eli silver jäsenyys. Niin sitten vain live välilehdelle sieltä XBox Live Marketplace, marketplacen ensimmäisestä valikosta Memberships ja "all memberships"in alta "Xbox Live: 1 kuukauden ilmainen kultajäsenyyden kokeilujakso".

Eihän tuo kuukauden ilmainen livejäsenyys tarvitse luottokorttia, puhumattakaan tuosta ilmaisesta silver jäsenyydestä?

Pappa 50 sanoi:

Minulla toimi näin:

Syötin Gamertagin.
Kone ilmoitti että se on varattu.
Valitsin recover account.
Kone kysyi mailin ja salasanan.
Syötin.
Ok.
Jatkoin matkaa.

Beza sanoi:
Eihän tuo kuukauden ilmainen livejäsenyys tarvitse luottokorttia, puhumattakaan tuosta ilmaisesta silver jäsenyydestä?
EI ... ei edes kultajäsenyys tarvitse luottokorttia, vaan siihenkin voi ostaa aikaa pelikaupoista.

Minä en jostain syystä saa Ninja Gaidenia toimimaan lainkaan. Ennen Liveen rekisteröitymistä pistin pelin sisään ja tuli ilmoitus että tarvitsee ladata päivitys. Rekkasin Liveen ja pistin pelin uudelleen koneeseen, jonka jälkeen tuli valkoisella pohjalla oleva Xbox-logo, josta se ei enää lähtenyt pyörimään (kokeilin kaksi kertaa ja odotin noin puoli tuntia). Koitin Halo 2:a, Xbox-logo pysyi ruudussa pari sekuntia jonka jälkeen peli käynnistyi kiltisti. Myös PDZ toimii moitteettomasti. Onko muilla ollut ongelmia saada vanhan Xboxin pelejä toimimaan?

Viimeksi muokannut moderaattori:

Kiitokset auttaneille!
Pääsin viimeinkin Livettämään. Ilmeisesti siellä takkusi vanha tili jonka kanssa luomani uusi meni jotenkin ristiin tai jotain...
Onhan siellä paljon kaikenlaista, varsinkin trailereita ja muuta, mutta varsinaisia demoja en löytänyt kuin yhden eli Kameon.
Löytyykö muita, enkö taa :) s vaan osaa??

Pappa 50 sanoi:
Löytyykö muita, enkö taa :) s vaan osaa??
Madden 06 ja NBA Live 06 demot taitaa kans löytyä. Ainakin mulla kyllä tuo marketplace takkuaa sen verran että demojen lataus kestään todella kauan.

edit: Näyttäis siellä olevan myös Need for Speed: Most Wantedin demo.

Vastaus: XBOX Live

Ilmeisesti aika moni live-veteraani on jo mennyt myymään vanhan äxboksinsa? Kaverilista näytti nimittäin aika karun tilanteen. Suurinosa offline tai sitten uuden laatikon kimpussa. Jotain merkittävää on ehkä menetetty pysyvästi. Uusi loota ei tule koskaan tukemaan kaikkia näitä vielä muutaman viikon takaisia kestosuosikkeja. Lisäksi kestää vielä aikansa ennenkuin jokainen suosikki genre saa omansa, jonka ympärille taas kerääntyvät ne livessä tutut äänet. Kuitenkin vanha rauta jaksaa vääntää vielä hienoja pelejä jotka eivät häviä kilpailijoilleen lainkaan. Mikä pakottaa vaihdokseen? Onko siinä osansa niillä valheellisilla lupauksilla mestaripeleistä jotka eivät kuitenkaan sitä olleet vai mikä sitten?

Tällä hetkellä ei löydy ainuttakaan peliä joka nappaisi edes vähän tälle uudelle koneelle. PGR on nähty jo edellisessä osassa eikä fps-rintaman suurlupaukset Perfect Dark Zero ja Call of Duty II vaikuta lainkaan uskottavilta tähän lajiin. Ilmeisesti vasta ensivuoden puolella ilmestyvä Ghost Recon III kerää niitä lupauksia joita ladattiin jo tähän uuden lootan avaukseen, mutta ilmeisen turhaan.

Jokatapauksessa uusi laatikko tulee nyt testaukseen alkavalla viikolla ja saa nähdä onko siitä mihinkään tällä tarjonnalla siellä liven-puolella.

Uusi loota tuli haettua ja mukaan otin tuon NFS mostwantedin, nettipeliäkin tuli testattua ja minkäänlaista hidastusta pelaamiseen ei tullut vaikka itsekin "hostasin" yhden pelin.

Graffat näyttää hienoilta ihan perus tvssäkin, hd-tv varmaan toisi vielä lisäeloa graffoihin mutta perustvllä tuntuu pärjäävän mainiosti.

Muistaako ketään joka on ladannu demon sieltä livestä, että kauanko siinä kesti kun lataus oli valmis ja kuuluuko sen lautaus viivan pysähtyä välillä, kun minulla se pysähtyy esim heti jo 5% kohalla ja en oo sit jaksanu ladata demoa, kun se viiva ei tunnu lähetevän liikkeelle siitä vähään aikaan.

Ylös Bottom