Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360

Vastaus: Xbox 360

Heräsin tänään päiväunilta, kun tuntemattomasta numerosta soitettiin. Aluksi meinasin jättää vastaamatta, mutta vastasin kuitenkin.

Ihan hyvä että vastasin, sillä siellä oli EBGamesin tyyppi joka sanoi, että ennakkotilausten peruutuksia on tullut sen verran, että nyt olisi jo boksia tarjolla. Alunperin olin saamassa omani vasta 16. päivä.

Niinpä vein kauppaan vanhan boxin ja 19 peliä, maksoin 196 väliä ja astelin tyytyväisenä uuden XO:n, Pelaa ja Lataa-paketin, RGB-piuhan ja PRG3:n kanssa ulos.

Jos nyt jotain negatiivisia asioita oikein hakemalla haetaan, niin en ehtinyt purkaa laitetta vielä laatikostaan, koska piti lähteä töihin. Tulispa aamu äkkiä niin pääsis avaamaan sen laatikon. Kyllä elämä varmaan sitten paranee. :D
 
Vastaus: Xbox 360

Vigor Mortis sanoi:
Niinpä vein kauppaan vanhan boxin ja 19 peliä, maksoin 196 väliä ja astelin tyytyväisenä uuden XO:n, Pelaa ja Lataa-paketin, RGB-piuhan ja PRG3:n kanssa ulos.
Tyytyväisenä? Minä haistan kusetusta. Miten sait tuhrattua noin monta peliä ja samalla noin monta rahaa?
 
Vastaus: Xbox 360

Vigor Mortis sanoi:
Jos nyt jotain negatiivisia asioita oikein hakemalla haetaan, niin en ehtinyt purkaa laitetta vielä laatikostaan, koska piti lähteä töihin. Tulispa aamu äkkiä niin pääsis avaamaan sen laatikon. Kyllä elämä varmaan sitten paranee. :D

Heh, toinen negatiivinen asia on se itse laatikko, jota en ainakaan itse saanut säilymään ehjänä avauksen yhteydessä vaan se meni säpäleiksi :eek:
 
Vastaus: Xbox 360

Dr Evil sanoi:
Heh, toinen negatiivinen asia on se itse laatikko, jota en ainakaan itse saanut säilymään ehjänä avauksen yhteydessä vaan se meni säpäleiksi :eek:

Liekö syy ollut laatikossa vai innokkaassa avaajassa... ;) Voin kertoa myöhemmin miten kävi. Toisaalta tärkeintähän on että itse laite säilyy ehjänä. Jos tuosta ostoksesta itse laatikko on se kaikkein hauskin ja käyttökelpoisin lelu, niin voisin jopa arvella, että rahat ovat saattaneet mennä hukkaan. :D
 
Vastaus: Xbox 360

Knight sanoi:
Tyytyväisenä? Minä haistan kusetusta. Miten sait tuhrattua noin monta peliä ja samalla noin monta rahaa?

Olisitpa nähnyt ne pelit. Ihan hyvä että pääsin eroon, tulipahan vähän kaappitilaakin samalla.
 
Vastaus: Xbox 360

Vigor Mortis sanoi:
Olisitpa nähnyt ne pelit. Ihan hyvä että pääsin eroon, tulipahan vähän kaappitilaakin samalla.
Eikö vaihtotarjoukseen pitänyt kuulua vain kymmenen peliä riippumatta näiden laadusta?
 
Vastaus: Xbox 360

Knight sanoi:
Eikö vaihtotarjoukseen pitänyt kuulua vain kymmenen peliä riippumatta näiden laadusta?
Joo. Olisin voinut myös antaa pelkästään kymmenen peliä, mutta minulla siis oli ylimääräisiä pelejä joita en pelaa, joten pyysin tarjouksen niistäkin. Aika vähän niistä sitten kyllä saikin, mutten jaksanut viedä niitä enää kotiinkaan.

Joka tapauksessa en tunne tulleeni petetyksi. Ainakaan vielä. ;)
 
Vastaus: Xbox 360

Vigor Mortis sanoi:
Joo. Olisin voinut myös antaa pelkästään kymmenen peliä, mutta minulla siis oli ylimääräisiä pelejä joita en pelaa, joten pyysin tarjouksen niistäkin. Aika vähän niistä sitten kyllä saikin, mutten jaksanut viedä niitä enää kotiinkaan.

Joka tapauksessa en tunne tulleeni petetyksi. Ainakaan vielä. ;)
Minä olen sitten pahoillani puolestasi. Tuo 96 on aika tökerö hinta pelien päälle vielä.
 
Vastaus: Xbox 360

Dr Evil sanoi:
Heh, toinen negatiivinen asia on se itse laatikko, jota en ainakaan itse saanut säilymään ehjänä avauksen yhteydessä vaan se meni säpäleiksi :eek:

Jollakulla oli se kuva jossa oli teksti: sä et vaan osaa. ;)

Itse Boxin boxi on helppo avata.. Sitten ne tilpehöörit.. Voi jeesus.
 
Vastaus: Xbox 360

Mitäs tämä meinaa? Eikös kovalevyn pitäisi olla 20gb? Minulla tuo näyttää että vapaan ois 13gb. Muutaman biisin olen laittanut ja parin pelin tallennukset + 2 traileria. Nämä eivät voi viedä 7gb. :confused:
 
Vastaus: Xbox 360

Knight sanoi:
Minä olen sitten pahoillani puolestasi. Tuo 96 on aika tökerö hinta pelien päälle vielä.

Älä ole. Halusin päästä niistä peleistä eroon, ja kun en saanut niitä menemään huuto.netissäkään, niin tuo oli ihan hyvä juttu. Osaan kyllä yleensä pitää puoleni silloin kun siihen on aihetta.
 
Vastaus: Xbox 360

Janus sanoi:
Jollakulla oli se kuva jossa oli teksti: sä et vaan osaa. ;)

Kieltämättä tuli vähän sama fiilis itsellenikin kun operaation päätyttyä katsoin lattialla olevaa häpäistyä laatikkoa :)
 
Vastaus: Xbox 360

extreme_02 sanoi:
Mitäs tämä meinaa? Eikös kovalevyn pitäisi olla 20gb? Minulla tuo näyttää että vapaan ois 13gb. Muutaman biisin olen laittanut ja parin pelin tallennukset + 2 traileria. Nämä eivät voi viedä 7gb. :confused:

20 gigatavun kovalevy, jonka maksimikäyttötila on 13 gigatavua. Kyllä, koneesi ja kovosi on aivan normaali. Levyllä lienee piilotettuja osioita, joita pelit voivat käyttää välimuistinaan. Ainakin Xbox-pelien kohdalla tämä on välttämätöntä. Ja tietysti pitää muistaa, ettei PC:lläkään esim. nimellisesti 40 gigatavun levy tarjoa 40 gigatavua tilaa, vaan Windowsini näkee levyn noin 37 gigatavun levynä.
 
Vastaus: Xbox 360

Hakkiz sanoi:
20 gigatavun kovalevy, jonka maksimikäyttötila on 13 gigatavua. Kyllä, koneesi ja kovosi on aivan normaali. Levyllä lienee piilotettuja osioita, joita pelit voivat käyttää välimuistinaan. Ainakin Xbox-pelien kohdalla tämä on välttämätöntä. Ja tietysti pitää muistaa, ettei PC:lläkään esim. nimellisesti 40 gigatavun levy tarjoa 40 gigatavua tilaa, vaan Windowsini näkee levyn noin 37 gigatavun levynä.

Ah, ok. Hyvä tietää.

Veti sit boxi kivat naarmut Perfect Darkkii. Yritin pelata yhtä leveliä, niin ei lähtenyt käyntiin.
:mad: Valitti likaista levyä ja katsastin levyn, niin kivat naarmut siinä sitten. Thumps up!

Mitäs kannattais tehdä?
 
Vastaus: Xbox 360

Vigor Mortis sanoi:
Heräsin tänään päiväunilta, kun tuntemattomasta numerosta soitettiin. Aluksi meinasin jättää vastaamatta, mutta vastasin kuitenkin.

Ihan hyvä että vastasin, sillä siellä oli EBGamesin tyyppi joka sanoi, että ennakkotilausten peruutuksia on tullut sen verran, että nyt olisi jo boksia tarjolla. Alunperin olin saamassa omani vasta 16. päivä.

Niinpä vein kauppaan vanhan boxin ja 19 peliä, maksoin 196 väliä ja astelin tyytyväisenä uuden XO:n, Pelaa ja Lataa-paketin, RGB-piuhan ja PRG3:n kanssa ulos.

Jos nyt jotain negatiivisia asioita oikein hakemalla haetaan, niin en ehtinyt purkaa laitetta vielä laatikostaan, koska piti lähteä töihin. Tulispa aamu äkkiä niin pääsis avaamaan sen laatikon. Kyllä elämä varmaan sitten paranee. :D


Olkaapa hyvä vaan, kävin tänään perumassa oman ennakkotilaukseni ja vapautin yhden boxin jollekulle enemmän innokkaalle. Täytyy vielä pelata vanhalla nippu pelejä pois ennenkuin kehtaa vaihtaa uuteen. Ja lisäksi pitäisi sitten ostaa HD-ready töllö, sille isompi kirjahylly, uusi viritinvahvistin, koska vanha on vanha ja väärän värinen jne... :p

Ja tuosta hinnasta minkä maksoit, mielestäni hyvä diili, koska mukana näytti olevan boxin lisäksi pelaa ja lataa paketti ja tuo RGB-piuha ja yksi peli. Eikö nuo muut huomanneet tätä kysyn vaan. :confused: :rolleyes:
 
Vastaus: Xbox 360

Tuosta kiintolevyasiasta vielä, että Mikrobitissä kerrottiin, että se koko jonka myyntimies kertoo, on SI-mitoissa, ja kone ymmärtää binäärien päälle, joten todellisuudessa markkinamies saa rahansa muutamasta ylimääräisestä gigasta. Esim 200 GB on koneelle ~186 GB. Voin pistää sen laskukaavankin, mikäli joku haluaa.
 
Vastaus: Xbox 360

extreme_02 sanoi:
Ah, ok. Hyvä tietää.

Veti sit boxi kivat naarmut Perfect Darkkii. Yritin pelata yhtä leveliä, niin ei lähtenyt käyntiin.
:mad: Valitti likaista levyä ja katsastin levyn, niin kivat naarmut siinä sitten. Thumps up!

Mitäs kannattais tehdä?

Jos konsoli naarmuttaa pelin itsestään niin kannattaa kone toimittaa nopeasti huoltoon/vaihtoon ja alkaa sopimaan mahdollisista korvauksista hajonneen pelin kohdalla. Jos sitten olet itse liikuttanut konsolia sen ollessa käynnisssä ja peli päällä, niin vika on valitettavasti sinun.
 
Vastaus: Xbox 360

Ehheh, ostin sitten Premium paketin ja PGR3:n. Arvatkaa vaan toimiiko kunnolla? PGR3 tökkää 10-15 minuutin pelailun jälkeen ja heittää jotain erroria, sen jälkeen heittää konsolin päävalikkoon. Myöskään dvd:t eivät toimi kunnolla, kuva menee suttuiseksi muutaman minuutin katselun jälkeen. Arvatkaa ketuttaako? :mad: Yritän nyt pistää Xboxin tuelle jotain selventävää kyselyä mitä tässä nyt pitäisi tehdä ja missä mahtaa olla vika, joutuuko vaihtoon vai huoltoon.
 
Vastaus: Xbox 360

Hmm, jotenkin tuo M$:n väite kolmesta prosentista rikkinäisiä kolmekuuskymppisiä alkaa kuulostaa turhan optimistiselta...
 
Vastaus: Xbox 360

Sniper3002 sanoi:
Jos konsoli naarmuttaa pelin itsestään niin kannattaa kone toimittaa nopeasti huoltoon/vaihtoon ja alkaa sopimaan mahdollisista korvauksista hajonneen pelin kohdalla. Jos sitten olet itse liikuttanut konsolia sen ollessa käynnisssä ja peli päällä, niin vika on valitettavasti sinun.

Boxi on ollut samassa asennossa koko päivän, eli ei vika minussa ollut. En edes pudottanut levyä, mutta onhan se naarmu voinut tulla ihan sattumaltakin. Who knows.. :(
 
Ylös Bottom