Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ollio
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    x360
Vastaus: Xbox 2

Gears of War näytti tosiaan videossa ihan tyylikkäältä. Tulevan sukupolven konsolien pelit näyttävät selkeästi sulavimmilta kuin nykyisin, värejä tunnutaan käyttävän enemmän ja rohkeammin. Aurinkoinen hiekkaranta näyttää varmasti erittäin aurinkoiselta, ihan oikeasti.

En nyt tiedä onko tämä nyt mikään uutinen, mutta eikös tämä konsoli julkaista isossa maassa kiitospäivänä? :confused:

Muutama tuleva x360 peli lisää:

2K Sportsilta:

NHL 2K6
Top Spin 2
Amped 3

NHL ja Top Spin on ainakin ehdottomasti ostettava, eikä saman julkasijan aikaisemmin ilmotettu NBA 2K6 paskemmalta vaikuta. Ampedia ei ole koskaan tullut testattua, mutta varmasti hyvä lisä valikoimaan.

gefilus A sanoi:
En nyt tiedä onko tämä nyt mikään uutinen, mutta eikös tämä konsoli julkaista isossa maassa kiitospäivänä? :confused:

Näin olin lukevinani aikasemmin tässä ketjussa.

Oleanteri sanoi:
Ampedia ei ole koskaan tullut testattua, mutta varmasti hyvä lisä valikoimaan.

Ensimmäinen Amped oli muuten jees, mutta vähän turhan vaikea ainakin minulle. Todella tarkkaan sai katsoa laskeutumiset sun muut.

TeKe sanoi:
Ensimmäinen Amped oli muuten jees, mutta vähän turhan vaikea ainakin minulle. Todella tarkkaan sai katsoa laskeutumiset sun muut.

Itse vedin tuon pelin läpi kokonaan ja täytyy myöntää, että oma huone, konsoli ja ohjaimet saivat välillä sellaista kyytiä, että heikompaa hirvittää. Minkään muun pelin kanssa en ole kiroillut niin paljoa kuin tuon ja muutenkin olin koko ajan pahalla päällä, mutta kesken ei voinut lopettaa.

Kakkosen jätin suosiolla väliin, peläten samaa kohtaloa kuin ensimmäisen kanssa.

ja jotta ei aivan menisi aiheen ohi, niin täytyypä sanoa että näin paljon E3:sia en olekaan ennen odottanut. Yhteys tulee tod. sauhuamaan videopätkistä, mitä sieltä julkaistaan.

Janus sanoi:
http://www7.tomshardware.com/game/200505121/index.html

Taidanpa mäkin joutua ostaan kyseisen kikottimen.

PSP:n kytkemisestä Xbox 360:een:

When asked what the thinking was behind letting gamers plug a competitor's product in to use on a Microsoft device, Mr. Henshaw replied, "Other console makers want to force you to buy brand "S" memory and use a brand "S" format to play on brand "S" TV's. We just want things to work for the gamer and be as easy as possible."

Brand S... :confused: :rolleyes:

Hakkiz sanoi:
We just want things to work for the gamer and be as easy as possible

Jopas MS:llä on jaloa porukkaa, sen takia varmaan normit USB-ratit toimivat hyvin XBoxissa :rolleyes:

Mitäs tuolla PSP:llä muuten voi Boksin kanssa tehdä?

Edit: Olisi varmaan kannattanut kattoa linkki.

Minä taas en ymmärrä miksi pelit eivät ilman kehittäjien omia ratkaisuja tue hiiren ja näppiksen käyttöä. Kuvittelisin rotasta ja lankusta jotain iloa olevan miinaharavassa ja muissa edistyneissä naksutteluissa ;) Muistelen jopa ostaneeni hiiren PS1:lle...

Kuunteleeko kukaan muuten tätä klassista, mitä nämä pimputtaa täällä Xbox.comin streamissa. Ei kovin reilu valinta meille. Nukahdan kohta uudestaan.

TeKe sanoi:
Kuunteleeko kukaan muuten tätä klassista, mitä nämä pimputtaa täällä Xbox.comin streamissa. Ei kovin reilu valinta meille. Nukahdan kohta uudestaan.

No kyllä sitä vielä puoli tuntia jaksaa. :D

No niin. Nyt putosin sitten linjoilta enkä pääse takaisin.

Edit: pääsinpä takaisin!

Hitto. Pistin minuutin bufferin ja silti tökkii 10/10 yhteydellä.

TeKe sanoi:
No niin. Nyt putosin sitten linjoilta enkä pääse takaisin.

Edit: pääsinpä takaisin!

Hitto. Pistin minuutin bufferin ja silti tökkii 10/10 yhteydellä.

Joo linja on ihan tukossa, 15 minuuttia alkuun. Josko tota streamais ilmasiks joku muu lähde?

Ylös Bottom