Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360

Vastaus: Xbox 360

Nisupulla sanoi:
Microsoftilta fiksu veto kulkea teknisen kehityksen eturintamassa tältä osin.
Paitsi ettei digitaalista HDMI-liitäntää ole. :(
Kaipa tuolla VGA-HD-AV-kaapelillakin sitten pärjää....
 
Vastaus: Xbox 360

Nisupulla sanoi:
Parempaa kuvanlaatua tässä pääasiassa haetaan. Olohuoneen yleisilmekin on hieman kevyempi kuin televisio on lituska, oli se sitten pöytätelineellä tai seinällä. Berliinissä pääsin kesällä näitä uusimpia HDTV-malleja ihastelemaan kontrana taustalla olleet kuvaputki- ja vanhemmat plasmatelevisiot. Kuvanlaadussa huima ero. Microsoftilta fiksu veto kulkea teknisen kehityksen eturintamassa tältä osin.

Puhut asiaa, mutta vertasin lähinnä nykyisiin tietokonemonitoreihin. Kun 19" näytöllä mennään 1600x1200-resolla, on selvää ettei siirrytä isompaan kokoon ja pienempään resoon.
 
Vastaus: Xbox 360

Oliver sanoi:
Paitsi ettei digitaalista HDMI-liitäntää ole. :(
Kaipa tuolla VGA-HD-AV-kaapelillakin sitten pärjää....

Eikös xympyrässä pitänyt olla joku mikkisoftan ikioma liitäntä, josta sitten mahdollisesti voisi saada ulos kuvaa myös hdmi:n avulla?
 
Vastaus: Xbox 360

Dr Evil sanoi:
Kyllähän sitä kovoa pystyy käyttämään, vaikka pelien pitää toimia ilman sitäkin, eri asia sitten, että kuinka moni tähän ryhtyy. Mahtaakohan se PS3:n Blu-ray olla nopeampi kuin 12x dvd?. Eikä tuo kovottoman mallin tulo nyt ihan puun takaa tullut, mielestäni MS:ltä ihan hyvä veto tuoda myös huokea perusmalli markkinoille.

4-6x Blu-ray asemaa siihen on huhuttu.

6 x 36,5Mbps = 219 Mbps = 27,4MB/s
12 x 11,08Mbps = 132,7Mbps = 16,6MB/s

Tiedä sitten kuinka nämä teoreettiset arvot suhtautuvat toisiinsa. DVD:llä päästää huippuihin ainoastaa levyn ulkoreunalla.

Knight sanoi:
Vähän outoa tulla tänne fanboyttamaan PS3:a ja perustelemaan kovon puuttumisen huonoutta PS3:n levyasemalla unohtaen kuitenkin täysin sen seikan että eihän siinä PS3:ssakaan ole sitä kovoa vakiona.

Pyh. Missä vaiheessa sen unohdin? Ihmettelin vain sitä että MS:n edellisessä konsolissa kovo oli ja uudessa ei.
 
Vastaus: Xbox 360

Nisupulla sanoi:
Kävin kyseistä threadia nopeasti läpi ja vaikuttaisi juuri sellaiselta mitä ollaan hakemassa. Melkoista hajontaa hinnassa kun ONOFF:lla tölsy on 2200 ja Pixmania myy sitä 1400 euroon. Kiitos vinkistä! Tässä paras tarjokas tähän mennessä.

1366x768 tarkkuus, eihän boxi tuollaista tue?
Itseänikin kiinnostaa tuollaisen lcd-tv:n hankinta (1000e ehdoton maksimi), mutta kattoo aikasintaan jouluna kun hinnat ovat kenties laskeneet, tai sitte kun boxille alkaa tulemaan pelejä kunnolla, keväällä tai sitten kun ps3 julkaistaan.
 
Vastaus: Xbox 360

tämä on tyhmä kysymys mut mikä piuha pitää ostaa et voi pelata tavallisella tv:llä
 
Vastaus: Xbox 360

Onko tullut mitään tietoa toimiiko vanhan xboxin pelit tässä uudessa?
 
Vastaus: Xbox 360

mut eikö se ole toi SCART-kaapeli (Eurooppa) 24,99 euroa mikä pitäis ostaa vai tuleeko se koneen mukana
 
Vastaus: Xbox 360

qscq sanoi:
1366x768 tarkkuus, eihän boxi tuollaista tue?

Kaikki Samsungin LCD:lle syötettävät tarkkuudet skaalataan 1366x768 natiiviresoon. Laatu riippuu Samsungin skaalaimesta.
 
Vastaus: Xbox 360

Kovon ulkoistamiseen kiinteistä spekseistä voi olla myös syynä se, että se ei ole palvellut Xboxilla pelejä niin paljon kuin odotettiin. GameCube on ylivoimaisesti nopein pelien lataaja ja PlayStation 2:llakin on voinut tehdä San Andreaksen kokoisen pelin. Joten onko kovalevy pelien kannalta välttämätön konsolissa? Koska pelejä ei asenneta kovalevylle, DVD-aseman nopeus on joka tapauksessa datan striimauksen pullonkaula. Lisäksi kovalevy puuttuu japanilaiskonsoleista, joten monialustaiset pelit, jotka ovat pelien valtaväestöä, eivät hyödyntäisi sitä uudella Xboxillakaan.
 
Vastaus: Xbox 360

Luckyman sanoi:
4-6x Blu-ray asemaa siihen on huhuttu.
6 x 36,5Mbps = 219 Mbps = 27,4MB/s
12 x 11,08Mbps = 132,7Mbps = 16,6MB/s

*12x DVD-ROM drive is 121Mbit/sec for both VIDEO/DATA

1x BluRay Drive is...
*36Mbit/sec DATA read
*54Mbit/sec VIDEO read
*10Mbit/sec DVD-ROM read

2x BluRay Drive is...
*72Mbit/sec DATA read
*108Mbit/sec VIDEO read
*20Mbit/sec DVD-ROM read

Missähän tommoista 4-6x blurayta on huhuttu? Todennäköisesti se tulee olmaan 1-2x nopeuksinen.

Vieläpä itse aiheeseen. Minulle sopii hyvin tuo 400e hinta, vaikka ihmetyttääkin tuo kovon poisjättäminen halvemmasta mallista.
 
Vastaus: Xbox 360

Rocky_Balboa sanoi:
Vieläpä itse aiheeseen. Minulle sopii hyvin tuo 400e hinta, vaikka ihmetyttääkin tuo kovon poisjättäminen halvemmasta mallista.
Mallien väleille ei jäisi riittävästi eroa, jos molemmissa olisi mukana kovo.

EDIT: Pyydän anteeksi niiltä joita ärsyttää suunnattomasti että kovalevyä sanotaan kovoksi.
 
Vastaus: Xbox 360

No onpas se halpa. Siis todella todella halpa. Odotin jotain vallan muuta..

Mutta asiaan. Kummastakaan noista X0-malleista ei siis löydy HD-DVD-tukea? Eli jos MS sen joskus päätyy Boxiin laittamaan, on ostettava uusi. Loistavaa.. =/
 
Vastaus: Xbox 360

Crono sanoi:
No onpas se halpa. Siis todella todella halpa. Odotin jotain vallan muuta..

Mutta asiaan. Kummastakaan noista X0-malleista ei siis löydy HD-DVD-tukea? Eli jos MS sen joskus päätyy Boxiin laittamaan, on ostettava uusi. Loistavaa.. =/

Itse kyllä yllätyin MS:n hinnasta, se on nimittäin aika korkea, ottaen huomioon sen, että MS yrittää kasvattaa eroa PS3:n. Tiettyhän tuo on parempi hinta kuin Xboxilla, mutta silti toivoin että oltaisiin jääty 300e paremmalle puolelle.

Jos MS joskus päättää laittaa HD-DVD-tuen Xboxiin, niin eikös se tue vain leffoja? Näin olen siis käsittänyt, etenkin ottaen huomioon Allardin (?) puheet kovalevystä ja massoista.
 
Vastaus: Xbox 360

The Exile sanoi:
Itse kyllä yllätyin MS:n hinnasta, se on nimittäin aika korkea, ottaen huomioon sen, että MS yrittää kasvattaa eroa PS3:n. Tiettyhän tuo on parempi hinta kuin Xboxilla, mutta silti toivoin että oltaisiin jääty 300e paremmalle puolelle.

Jos MS joskus päättää laittaa HD-DVD-tuen Xboxiin, niin eikös se tue vain leffoja? Näin olen siis käsittänyt, etenkin ottaen huomioon Allardin (?) puheet kovalevystä ja massoista.


Uskon PS3n maksavan yli 500, joten pidän tuota halpana..

Eikös DOA4n pelidemo vienyt jo DVDn 9 gigan koosta jopa 2 gigaa? Ei tuolle normaalille DVDlle järkyttävästi tuota HDTV laatuista kamaa mahdu.. Tai no mistäs minä tiedän, viisaammat saavat vastata.
 
Ylös Bottom