Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360

Vastaus: Xbox 360

Ensimmäiset 60gb mallit ovat ilmestyneet ainakin USA:ssa. Saa nähdä milloin ensimmäisiä aletaan pongata Euroopassa (Englanti varmaan ekana).

Amazonin speksien mukaan 60GB-konsolipaketti painaa kilon vähemmän kuin 20GB, saas nähdä johtuuko pakkauksesta vai pienemmästä virtalähteestä...
 
Vastaus: Xbox 360

Onkohan kenelläkään tarkempaa "sisäpiiri" infoa, että mikä helvetti maksaa Verkkokauppa.comin Xbox 360 Elite - mallin saatavuudessa? Viimeisen kuukauden ajan on statuksena ollut, että maahantuojalta konsoleita löytyisi, mutta kauppoihin niitä ei saada.. Kun heiltä ystävällisesti asiaa kyselin, kerrottiin, että maahantuojalla on jonkin sortin ongelmia. Koskeeko siis ainoastaan verkkokauppaa, vai muitakin myymälöitä.

Haluun sen Eliten PRKL!
 
Vastaus: Xbox 360

Onkohan kenelläkään tarkempaa "sisäpiiri" infoa, että mikä helvetti maksaa Verkkokauppa.comin Xbox 360 Elite - mallin saatavuudessa? Viimeisen kuukauden ajan on statuksena ollut, että maahantuojalta konsoleita löytyisi, mutta kauppoihin niitä ei saada.. Kun heiltä ystävällisesti asiaa kyselin, kerrottiin, että maahantuojalla on jonkin sortin ongelmia. Koskeeko siis ainoastaan verkkokauppaa, vai muitakin myymälöitä.

Haluun sen Eliten PRKL!

itselläni samanlainen tilanne päällä. tilasin VPD:stä pari viikkoa sitten Eliten ja sanoivat että joka paikkaan on kuulema hankalaa saada nimenomaan Eliteä. Oiskohan jenkkien hinnanpudotukset vieny koneen saatavuuden pakkasen puolelle? :) nyt VPD:n sivuilla lukee että Eliteä tulisi tänään lisää. joskohan huomena omansa saisi :) Toivottavasti.
 
Vastaus: Xbox 360

itselläni samanlainen tilanne päällä. tilasin VPD:stä pari viikkoa sitten Eliten ja sanoivat että joka paikkaan on kuulema hankalaa saada nimenomaan Eliteä. Oiskohan jenkkien hinnanpudotukset vieny koneen saatavuuden pakkasen puolelle? :) nyt VPD:n sivuilla lukee että Eliteä tulisi tänään lisää. joskohan huomena omansa saisi :) Toivottavasti.

Nyt siellä lukee taas että "Saatavilla: 04.08.2008". On aika pitkään tuolla vaihdellut tuo päivä, että ei kannata siihen paljoa luottaa. Itsekin eilen laitoin VPD:stä tilaukseen Eliten GTA IV:n kanssa.

Keskisellä käydessä kysyin tuota saatavuutta eikä sielläkään ollut mitään hajua milloin on tulossa lisää. Oli kuulemma ollut aiemmin päivämääräkin tiedossa mutta nyt on sen tilalla vaan kysymysmerkki. Että saadaan tässä varmaan vielä tovi odotella Elitejä Suomeen. :(
 
Vastaus: Xbox 360

Nyt siellä lukee taas että "Saatavilla: 04.08.2008". On aika pitkään tuolla vaihdellut tuo päivä, että ei kannata siihen paljoa luottaa. Itsekin eilen laitoin VPD:stä tilaukseen Eliten GTA IV:n kanssa.

Keskisellä käydessä kysyin tuota saatavuutta eikä sielläkään ollut mitään hajua milloin on tulossa lisää. Oli kuulemma ollut aiemmin päivämääräkin tiedossa mutta nyt on sen tilalla vaan kysymysmerkki. Että saadaan tässä varmaan vielä tovi odotella Elitejä Suomeen. :(

No voi sun suatanas!! Huomasimpa itsekkin juuri äsken saman. Laitoin eemailia VPD.lle. Ilmottelen sitten mitä vastasivat boxien saatavuuteen. Now it's time to pray...
 
Vastaus: Xbox 360

Kävin tuossa Soul Calibur IV hakemassa, niin ainakin Järvenpään Megaswapissa näytti Elitejä olevan tarjolla. Pelkkä kone 348 tai GTA4:n kanssa 398.

Nettisivuissa näyttää olevan jotain häikkää tällä hetkellä, mutta tässä firman yhteystiedot:

Megaswap Oy
Postikatu 4
04400 Järvenpää
09-2922133
megaswap@netti.fi
http://www.megaswap.fi/
 
Vastaus: Xbox 360

jeps! Eli päätinkin sitten soittaa VPD:hen ja sieltä sanottiin että boxeja pitäisi tulla isompi satsi ensiviikon alussa. Voi kämä! :rolleyes:
 
Vastaus: Xbox 360

Jos "pieni" ajomatka ei ole este, niin kannattaapi hakea Velj. Keskiseltä boxi haltuun. Siellä oli läjäpäin eliteä, arcadea ja 20gb:n mallia. elite oli 349, toi normaalisetti 279 ja öö, arcade tais olla vähä vajaat 200 en oo aivan varma. Siellä tosiaan ei ollut tuotteista puutetta..
 
Vastaus: Xbox 360

Jos "pieni" ajomatka ei ole este, niin kannattaapi hakea Velj. Keskiseltä boxi haltuun. Siellä oli läjäpäin eliteä, arcadea ja 20gb:n mallia. elite oli 349, toi normaalisetti 279 ja öö, arcade tais olla vähä vajaat 200 en oo aivan varma. Siellä tosiaan ei ollut tuotteista puutetta..

Muutoin voisi hakeakin mutta ongelmana on se että ostin kyseisen koneen luotolla VPD:stä. pakko vaan ootella :rolleyes:
 
Vastaus: Xbox 360

Tänään tullu ainakin VPD:hen Eliteä sillä omani lähti tänään postiinpäin :) Vihdoinkin!
 
Vastaus: Xbox 360

No niin, viikko sitten Verkkokaupan saamattomuuteen kyllästyneenä, kiertelin ympäri Tamperetta etsien Elite mallia koristamaan olohuonetta. Kalevan Gigantista sitten sellaisen mukaani poimin hintaan 385.

Viikon kokemuksella täytyy sanoa, että mukava paketti se tämäkin on. Tuo valikko on kyllä aivan kamala, sanoi kuka mitä tahansa, mutta siihenkin on onneksi tulossa muutos syyspäivityksessä. Muutoin olen ollut tyytyväinen. Varsinainen roolipelaajan konsolihan tämä tällähetkellä on.. ;)
 
Vastaus: Xbox 360

No niin, viikko sitten Verkkokaupan saamattomuuteen kyllästyneenä, kiertelin ympäri Tamperetta etsien Elite mallia koristamaan olohuonetta. Kalevan Gigantista sitten sellaisen mukaani poimin hintaan 385.

Viikon kokemuksella täytyy sanoa, että mukava paketti se tämäkin on. Tuo valikko on kyllä aivan kamala, sanoi kuka mitä tahansa, mutta siihenkin on onneksi tulossa muutos syyspäivityksessä. Muutoin olen ollut tyytyväinen. Varsinainen roolipelaajan konsolihan tämä tällähetkellä on.. ;)

Itse olen nyt omistanut boxin eilisestä lähtien ja mun mielestä tuo valikkosysteemi on kerrassaan loistava kunhan siihen ensin vaan tottuu :) Täytyy myös myöntää että joudun perumaan aika paljonkin puheitani boxin suhteen kun sen makuun nyt pääsin. Olen siis ensinmäistä kertaa tekemisissä koko xboxin kanssa ja mun mielestä pleikkaria ja boxia verraten rupesi pleikkari kummasti vaikuttamaan "vajaalta kokonaisuudelta". En osaa selittää miksi ehkä vain tätä alkuintoilua :D Ja yllättävän hiljainen kone on verratuna siihen mitä odotin. Tietysti pientä hurinaa kuuluu kun pelilevyn lyö sisään mutta se pieni meteli peittyy onneksi kuulokkeiden alle ja dvd:t katson suosiolla pleikalla:p samoin lämpenemisestä mielestäni pleikkari käy paljon kuumempana parin tunnin jälkeen mutta älkää nyt luulko että yritän dissata pleikkaria päinvastoin kunhan tässä vain naputtelen ensikokemuksia.Live Arcade on kerrassaan loistava tarjonnaltaan. Kyllä nostalgiahumu iski jälleen pahasti ja euroja palaa :D Toivottavasti boxin käyttöikä voidaan mitata vuosissa eikä päivissä mutta aika näyttää. :)
 
Vastaus: Xbox 360

Osaisiko joku neuvoa Xnoboa liven käytön kanssa eli jos mulla on kuukausi liveaikaa jäljellä ja ostin vuoden ajat ni kannattaako odottaa ensin vanhan ajan päättymistä vai laskeeko se vanhan ajan lisäksi siihen vuodelle jos sen vaikka nyt laitan sisuksiin? kiitos!
 
Vastaus: Xbox 360

Osaisiko joku neuvoa Xnoboa liven käytön kanssa eli jos mulla on kuukausi liveaikaa jäljellä ja ostin vuoden ajat ni kannattaako odottaa ensin vanhan ajan päättymistä vai laskeeko se vanhan ajan lisäksi siihen vuodelle jos sen vaikka nyt laitan sisuksiin? kiitos!

Mulla oli 2 viikkoa liveä jäljellä, kun syötin 3kk koodin ja nyt on 3kk ja 2 viikkoa liveaikaa. Eli syötä vaan koodi
 
Vastaus: Xbox 360

Mulla oli 2 viikkoa liveä jäljellä, kun syötin 3kk koodin ja nyt on 3kk ja 2 viikkoa liveaikaa. Eli syötä vaan koodi

Sweet! Kiitoksia tiedonjaosta :D ostin nääs 13 kuukautta liveä :D Eiköhän sillä jo ehi pelaamaan turtlesia kyllästymiseen saakka :p by the way hankitko jo Crackdownin?
 
Vastaus: Xbox 360

Hehheh... Odotus ihan sietämätön. :D 360:nen on postissa matkalla kohti uutta kotia, ja parhaassa tapauksessa on täälä tuossa puoli kuuden maissa. Alkoi mennä hermot tuon vanhan v.4 PS2 kanssa, ja viimeviikolla sitten päätin tilata tuon Arcade mallin. Saas nähdä miten pelailee, ennen kun olen vain ykkösboksilla joskus muutama vuosi sitten pelannut serkulla. :)

Onneksi on vielä pari viikkoa lomaa ennen kuin koulu alkaa, joten ehtii päivisinkin ihan vain "hiukan kokeilla". :D Colinin Dirtti ja Hour of Victory myös löytyivät täään postilaatikosta, niin pääsee vähän kokeilemaankin.

Luulempa kuitenkin, että ainakin hiukan aikaa tätä foorumia seuranneena, todella monella on vain hyvää sanottavaa konsolista. :D
 
Ylös Bottom