Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360

Vastaus: Xbox 360

Ostin eilen Eliten, ja siihen langattoman nettiadapterin.
Tänään, kun asensin adapteria paikoilleen huomasin ethernet-portin yläpuolella olevan usb-portin olevan jotenkin ylöspäin "vinossa"?? Kuuluuko olla sellainen, vai onko tämä joku ns.maanantai kappale?
 
Vastaus: Xbox 360

Minulla on ongelma tuon musan suoratoistamisen PC:ltä kanssa.
Itse itselleni vastaten: ongelma ratkesi vihdoin rajun googletuksen avulla, Windows Media Player 12 ja Windows 7 tuotti hieman ongelmia, mutta ohjauspaneelin kautta tai WMP:stä suoraan pääsi jakamiskeskukseen, josta piti sallia Xbox ja sittenhän tuo toimikin. Helppoa sitten, kun tietää, mitä pitää tehdä. :eek:
 
Vastaus: Xbox 360

Itse itselleni vastaten: ongelma ratkesi vihdoin rajun googletuksen avulla, Windows Media Player 12 ja Windows 7 tuotti hieman ongelmia, mutta ohjauspaneelin kautta tai WMP:stä suoraan pääsi jakamiskeskukseen, josta piti sallia Xbox ja sittenhän tuo toimikin. Helppoa sitten, kun tietää, mitä pitää tehdä. :eek:

Olisit heti sanonut, että kyseessä on Windows 7, itsellänikin oli hieman samanlaista pään rapsuttamista ensimmäisellä kerralla kun tuon asensin. Mutta hyvä että nyt kaikki toimii, iloisia musahetkiä! :)
 
Vastaus: Xbox 360

ostin viikko sitten uuden eliten ja jasper-mallia taitaa olla, kun virtalähteessä on ainakin 150w.,
mutta eikö näissä jaspereissa pitäisi olla 256mt integroitu muisti? otin eilen kovalevyn irti, ja asetuksissa memory kohdassa ei ainakaan ollut mitään mainintaa ko. muistista, vaan boxi ilmoitti, että mitään muistia ei löydy...
 
Vastaus: Xbox 360

Tänään sitten kyrvähti vanha 4,5 vuotias xboxini totaalisesti. Se on osoittanut merkkejä jo melko pitkään (random tilttaamiset yms.), mutta nyt se ei enää jaksa käynnistyä. Dashboardile pääsee just ja just, tosi satunnaisesti. Onneksi oli varaboksi kaapissa. Meno jatkuu.:D
 
Vastaus: Xbox 360

Hei, en tiedä tuleeko ihan oikeaan paikkaan, mutta kun veljelläni ja minulla on oma Xboxit ja omat Live-tunnukset, mutta aika usein käyn veljelläni pelaamassa split-screen pelejä mitä minulla ei ole, niin onko mahdollista käyttää yhtä Live-tunnusta kahdella Xboxilla?

En usko tähän kauheasti, mutta täytyy varmistaa...
 
Vastaus: Xbox 360

Pystyy. Laita Gamertagisi vaikka USB-tikulle. Helpoin ja nopein tapa siirtää tunnus konsolilta toiselle.
 
Vastaus: Xbox 360

Mitähän hemmettiä, jumalattoman paha haju alko tulemaan tosta boxin muuntajasta. Sitäpaitsi vielä hemmetin kuuma. Vetäsin johdot irti varmuuden vuoksi. Onkos muilla tullu samanlaista, tai tietääkö kukaan jotain asiasta?
 
Vastaus: Xbox 360

Okei, kiitti tiedosta. Sitten jatkokysymys :
Pitäisi saada siirrettyä vanhan boksin kiintolevyltä tiedostot ja muut uuden boksin kiintolevylle. Olen kuullut sellaisesta vempeleestä kuin hard drive transfer kit, jolla se onnistuu näppärimmin. Mutta välttääkseni kaiken mahdollisen selkkauksen haluan varmistaa että onko Xbox 360-peli - Transfer Kit Datel Xbox 360 - Konsolipeli - Pelikauppa VPD <-- tuo tuote kyseinen laite? Kun tuolla ei lue kuin että mahdollistaa xbox muistikortilta tietokoneeseen.
 
Ylös Bottom