Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360

Vastaus: Xbox 360

Tässä on nyt jotain outoa: sillä Ypbpr-kaapelilla liittäessä kuva on mustavalkoinen koska tv menee NTSC-tilaan. Mistähän se johtuu? Käsittääkseni konsoli on tilattu suomalaisesta verkkokaupasta eli markantalo.fi joten kai laite on niinkuin PAL-systeemi?

Viittaisi tosiaan väärään kytkentään:
Ypbpr only in black and white picture - Fixya
What Does YPbPr Mean? - Yahoo! Answers

The Y is the luminance channel, which represents the brightness of the picture. If you plug in just the Y cable, you'll see a black and white picture. The Pb and Pr are two color axes roughly correlated with blue and red, respectively, hence the cable colors. The luminance is highly correlated with green, hence the green cable, since the eye is way more sensitive to green than other colors.

PAL ja NTSC-tilassa ei kauheasti ole eroa: The Difference Between NTSC and PAL

Kyllä telkkareiden nykyään pitäisi osata hanskata molemmat tilat, eli suosittelen tarkistamaan kaapelin kunnon sekä kytkennän. Jos mahdollista, niin koeta kytkentää jollain tutulla tuolla samalla kaapelilla ja katso, miten siellä käyttäytyy.
 
Vastaus: Xbox 360

Viittaisi tosiaan väärään kytkentään:
Ypbpr only in black and white picture - Fixya
What Does YPbPr Mean? - Yahoo! Answers

The Y is the luminance channel, which represents the brightness of the picture. If you plug in just the Y cable, you'll see a black and white picture. The Pb and Pr are two color axes roughly correlated with blue and red, respectively, hence the cable colors. The luminance is highly correlated with green, hence the green cable, since the eye is way more sensitive to green than other colors.

PAL ja NTSC-tilassa ei kauheasti ole eroa: The Difference Between NTSC and PAL

Kyllä telkkareiden nykyään pitäisi osata hanskata molemmat tilat, eli suosittelen tarkistamaan kaapelin kunnon sekä kytkennän. Jos mahdollista, niin koeta kytkentää jollain tutulla tuolla samalla kaapelilla ja katso, miten siellä käyttäytyy.

Jotenkin kuullostaa ettei kaikki kolme tarvittavaa piuhaa olisi kiinni tai kaapeli/liittimet viallisia...
 
Vastaus: Xbox 360

No nythän se siellä onkin. Eiku testaamaan.

E: beta siis....

jep, ja rajoitettu Yhdysvaltoihin ja Kanadaan. Eurooppaan tulee sitten joskus oma betatestivaihe ja sitten pitäisi siihen päästä valituksi jos haluaa päästä pelaamaan..
 
Vastaus: Xbox 360

jep, ja rajoitettu Yhdysvaltoihin ja Kanadaan. Eurooppaan tulee sitten joskus oma betatestivaihe ja sitten pitäisi siihen päästä valituksi jos haluaa päästä pelaamaan..

Kyllähän tää hyvin täällä toimii? Mulle siis oli tullut latauskoodi sähköpostiin kun olin ilmoittautunut siihen joskus.
 
Vastaus: Xbox 360

jep, ja rajoitettu Yhdysvaltoihin ja Kanadaan. Eurooppaan tulee sitten joskus oma betatestivaihe ja sitten pitäisi siihen päästä valituksi jos haluaa päästä pelaamaan..

Eilen oli tullut mulle betakoodi sähköpostiin, niin kyllä se jo täälläkin toimii.
 
Vastaus: Xbox 360

Aijaa, no hyvä homma teille sitten. Mulle ei ole tullu tuollaista meiliä, ainoastaan toi minkä aiemmin mainitsin. Eli euroopassa sitten joskus.

World of Tanks Xbox 360 Edition: European Beta Release | Announcements | World of Tanks

Euroopassa beta testi alkoi 21.8. ja itselleni koodi tuli perjantaina 23.8. eli toista päivää pelataan. Tosin alku on ollut tökkivää, palvelin usein off-line ja itse tankin ohjauksessa on aivan karmea lagi.
 
Vastaus: Xbox 360

On varmaan tyhmä kysymys, mutta saako tuota x360 slim vehettä niin suomenkieliseksi? Itse olen yrittäny vähän katella mut silmään ei satu...
 
Vastaus: Xbox 360

Onko kukaan nähnyt vielä myynnissä uutta Xbox 360E -mallia, ja jos on, niin mihin hintaan? Itselläni on käytössä vielä vanha valkoinen versio huimalla 20gb kovolla. Epäilen, että ko. laite hajoaa päivänä minä hyvänsä, ja nyt saisi "vanhaa" mustaa konsolia 250gb kovolla varsin halvalla (169€). Mietin vaan, että hankkiako sellainen tuohon hintaan, vai odottaakko sitä uutta. Eiköhän sitäkin kohta myllytetä alle 200 € hintaan, jahka Xbox one tulee kauppoihin...
 
Vastaus: Xbox 360

Onko kukaan nähnyt vielä myynnissä uutta Xbox 360E -mallia, ja jos on, niin mihin hintaan? Itselläni on käytössä vielä vanha valkoinen versio huimalla 20gb kovolla. Epäilen, että ko. laite hajoaa päivänä minä hyvänsä, ja nyt saisi "vanhaa" mustaa konsolia 250gb kovolla varsin halvalla (169€). Mietin vaan, että hankkiako sellainen tuohon hintaan, vai odottaakko sitä uutta. Eiköhän sitäkin kohta myllytetä alle 200 € hintaan, jahka Xbox one tulee kauppoihin...
En ole uutta mallia vielä kaupoissa nähnyt, mutta varoitan kuitenkin yhdestä asiasta. Siitä uudesta mallista on poistettu mm. optinen liitin, joten jos sellaiselle on tarvista niin hommaa ihmeessä vanha kun vielä saat. Liitäntäpuolta on muutenkin riisuttu aiemmasta, eli se uusi malli tulee olemaan jossain määrin karvalakkimalli. Vanha A/V-liitäntäkin on poistettu, joten esim. komponentti- tai RGB-kaapeleita ei uuteen malliin saa kiinni, jos sellaista joskus tarvitsee. Kytkentävaihtoehdot ovat joko HDMI tai komposiitti, välivaihtoehtoja ei ole.
 
Vastaus: Xbox 360

Onko kukaan nähnyt vielä myynnissä uutta Xbox 360E -mallia, ja jos on, niin mihin hintaan? Itselläni on käytössä vielä vanha valkoinen versio huimalla 20gb kovolla. Epäilen, että ko. laite hajoaa päivänä minä hyvänsä, ja nyt saisi "vanhaa" mustaa konsolia 250gb kovolla varsin halvalla (169€). Mietin vaan, että hankkiako sellainen tuohon hintaan, vai odottaakko sitä uutta. Eiköhän sitäkin kohta myllytetä alle 200 € hintaan, jahka Xbox one tulee kauppoihin...
Mikäli vanhat merkit pitää paikkaansa, niin en lähtisi tuota E-mallia ostamaan. Tuo nykyinen Slim-malli jää kuitenkin aina olemaan hinnaltaan halvempi niin kauan kuin tavaraa riittää. Koska hinta on on ainoa ero E-mallin välillä, niin en näe kalliimman (huom! lisäksi huonommat liitännät) mallin ostoon mitään syytä..
 
Vastaus: Xbox 360

Harvinaisen tyhmä veto on ollut karsia noita liitäntöjä. Tuo nykyinen 250gb kone kyllä houkuttelisi, mutta enpä taida viitsiä "varastoon" ostaa, kun tuo nykyinen vielä kuitenkin toimii ongelmitta. Tuosta 20gb koneesta kun ei taida saada myydessä käytännössä mitään, ja onhan tuo kuitenkin jo kertaalleen takuuhuollosta takaisin tullut paremmilla sisuksissa oleva malli, joten tiedä vaikka jekkasee vielä ties kuinka kauan.

Luulisi kyllä, että tuon uudenkin mallin hinta painuu jossakin vaiheessa reippaasti alle 200 €:n. Aika halvalla sitä vanhaakin boksia ja esim. PS2:sta sai, kun nuo kolmannen polven vehkeet olivat ehtineet kauppoihin.
 
Vastaus: Xbox 360

Osaisiko joku auttaa. Kirjauduin aikaan Xbox Liveen ja haluisin vaihtaa e-mail osoitteen jolla kirjaudun Liveen, niin miten onnistuu vaihtaa e-mail osoite? Aion tehdä uuden tunnuksen niin haluaisin sen e-mail tulevaan tunnukseen. Sonylla on helpo vaihtaa e-mail, mutta tällä en löytänyt. Onko se edes mahdollista? Kiitos avusta etukäteen.
 
Ylös Bottom